نکات خرید اینترنتی لباس که فروشنده ها به شما نمی گویند!

0

خرید اینترنتی لباس مزایای زیادی دارد و شما می‌توانید انواع لباس‌ها و انواع مارک‌ها را بدون خارج شدن از خانه خریداری کنید یا اگر در جایی زندگی می‌کنید که فروشگاه های لباسش کم است و می‌خواهید تنوع بیشتری از محصولات را ببینید، باز هم فرشگاه های اینترنتی لباس به راحتی این امکان را به شما می‌دهند.

اما این تمام ماجرا نیست و برخی مسائل همیشه در طول خرید های اینترنتی دردسر ساز هستند و شما را از داشتن یک خرید لذت بخش نا امید می کنند. در این متن به اصلی‌ترین مشکلاتی می‌پردازیم که خریداران اینترنتی لباس در ایران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و به برخی نکات خرید اینترنتی لباس اشاره می‌کنیم که با توجه به آن ها، از شر فروشگاه های نامعتبر خلاص می‌شوید و می‌توانید با خیال راحت، یک خرید اینترنتی کاملا امن داشته باشید.

اگر می‌خواهید لذت خرید اینترنتی لباس را تجربه کنید و از جایی خرید کنید که تمامی نکات خرید اینترنتی لباس را رعایت می‌کند، سری به فروشگاه اینترنتی سارابارا بزنید.

رونیکس

نکات مهم خرید اینترنتی لباس از مرحله بررسی و انتخاب لباس آغاز می‌شود و تا لحظه امتحان کردن لباس در خانه‌تان ادامه پیدا می‌کند. در تمامی مراحل، ممکن است نکاتی وجود داشته باشد که شما به آن توجه کافی نداشته باشید و فروشگاه های اینترنتی هم اشاره ای به آن نمی‌کنند. در این میان، شاید مهم‌ترین نکته در خرید اینترنتی لباس، نحوه ارسال و مرجوع کردن کالا باشد:

نحوه ارسال و مرجوع کردن کالا

تمامی فروشگاه های اینترنتی لباس باید به شما امکان مرجوع کردن محصول خریداری شده را بدهند اما فروشگاه های نامعتبر خرید اینترنتی لباس، به دلیل نداشتن زیر ساخت لازم برای مرجوع کردن لباس، تبصره ها و شرایطی را برای مرجوع کردن لباس مورد نظرتان قرار می‌دهند تا شما را از مرجوع کردن منصرف کنند. مثلا هزینه مرجوع کردن کالا را به عهده نمی‌گیرند یا اکثر لباس هایشان را به دلایل مختلف از قانون مرجوعی حذف می‌کنند.

هیچ فروشنده نامعتبری نمی‌خواهد شما این نکته را بدانید و اکثرا این موضوع را در صفحه قوانین خود ذکر نمی‌کنند.

جنس دقیق لباس و توضیح جزییات محصول

برای داشتن یک خرید اینترنتی مطمئن، شما باید درک خوبی از جنس لباس مد نظرتان داشته باشید و تنها مرجع شما برای فهمیدن آن، سایتی است که می‌خواهید از آن خرید کنید. یک فروشگاه اینترنتی معتبر باید جنس دقیق محصولاتش را ذکر کند. انجام این کار نیازمند داشتن یک فرد متخصص برای تشخیص جنس‌های مختلف و رنگ محصول است. در میان نکات خرید اینترنتی لباس ، این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه یک فروشگاه نامعتبر تخصص کافی برای نوشتن جنس دقیق لباس را ندارد. البته برخی فروشگاه ها برای درک بهتر خریدار، سعی می‌کنند از نام جنس های معروف – نخ، پنبه و… – استفاده کنند.

سایز دقیق و مارک محصول

مورد بعدی در میان نکات خرید اینترنتی لباس این است که اکثر برندها و مارک‌های معروف از سایزبندی ثابتی پیروی می‌کنند که در تمامی محصولاتشان به کار می‌رود و کار انتخاب سایز را راحت‌تر می‌کند. در فروشگاه های اینترنتی خوب هم باید به این نکته توجه شود که تمامی مارک ها سایزبندی خودشان را داشته باشند و محصولات متفرقه هم جدول سایزبندی دقیقی داشته باشند تا شما خرید راحت تری را تجربه کنید.

در فروشگاه اینترنتی سارابارا علاوه بر دسته بندی دقیق محصولات، جدول سایزبندی دقیقی هم برای تک تک محصولات وجود دارد تا خرید لباس از هروقت دیگری راحت تر باشد.

وبسایت های واسطه

در کنار فروشگاه‌های اینترنتی لباس، وبسایت‌هایی وجود دارند که صرفا محصولات فروشندگان مختلف را به شما نشان می‌دهند و اطلاعات تماس گرفتن با آن ها را در اختیارتان می‌گذارند. این وبسایت های واسطه هیچگونه مسئولیتی در قبال فروشنده‌ها ندارند و به همین دلیل فروشنده های مختلفی در این وبسایت‌ها فعالیت می کنند. این وبسایت‌ها برای دیدن محصولات مختلف و بررسی قیمت هایشان می توانند فضای مناسبی باشند اما خرید از آن ها شما را با مشکلات متعددی رو به رو می کند که ناشی از عدم وجود هماهنگی مناسب میان وبسایت واسطه و فروشنده است. مثلا هر فروشنده قوانین مرجوعی متفاوتی دارد یا ممکن است موجودی محصول مورد نظر شما را تمام کرده یا زمان ارسال طولانی داشته باشد. ضمن اینکه برخی فروشگاه های اینترنتی به مشتری های دائمی خود تخفیف می دهند اما این وبسایت ها چنین امکاناتی ندارند.

پیشنهاد می شود که همیشه از یک فروشگاه اینترنتی معتبر، همانند فروشگاه اینترنتی سارابارا خرید کنید که هم محصولات متنوعی داشته باشد و هم قابل اعتماد باشد.

خرید از شبکه های اجتماعی

یکی از نکات خرید اینترنتی لباس که از اهمیت بسیاری برخوردار است، داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و اخذ مجوز است و هر فروشگاه اینترنتی معتبری، این نشان را در انتهای صفحات خودش قرار می‌دهد تا حس اطمینان را به مشتریانش منتقل کند. اما برخی فروشنده های اینترنتی لباس در شبکه های اجتماعی، این نماد را ندارند و ممکن است شما را با مشکلات متعددی رو به رو کنند. اما اکثر فروشگاه های اینترنتی لباس، صفحات اجتماعی جذابی دارند (همانند صفحه اینستاگرام سارابارا) که هم ایده های جدیدی برای ست کردن لباس هایتان دارند و هم امکان خرید اینترنتی امن و مطمئنی را به شما می‌دهند.

آخرین نکات خرید اینترنتی لباس

در حال حاضر خرید از فروشگاه های اینترنتی لباس به شرط رعایت نکاتی که گفته شد، بسیار راحت تر از قبل است و فروشگاه های مطمئن زیادی شکل گرفته و رشد کرده اند. در این میان فروشگاه اینترنتی سارابارا توانسته در کوتاه مدت، حمایت بسیاری از ایرانیان را جلب کند و تنها فروشگاه اینترنتی باشد که در کنار قیمت های مقرون به صرفه، محصولاتی با کیفیت فوق العاده را به درب خانه های شما می‌رساند. ارسال سریع و رایگان (تا کمتر از دو ساعت!)، مرجوعی بدون قید و شرط، پشتیبانی سریع، تخفیف به مشتری های دائمی و… از دیگر امکاناتی است که سارابارا در اختیار شما می‌گذارد.

در صورت وجود هر سوالی، از طریق شماره 02133997607 با ما در ارتباط باشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.