بک لینک و رپورتاژ آگهی در سئو چه تاثیری دارد؟

2

در این مقاله به اهمیت بک لینک و رپورتاژ آگهی در سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به خصوص گوگل، و همچنین به اهمیت بک لینک برای تقویت سایتهای محیط زیست و حیوانات اشاره خواهیم کرد.

بک لینک چیست؟

بطور خلاصه، وقتی سایتی به سایتی دیگری لینک می دهد، به آن بک لینک می گویند. از نامهای دیگر بکلینک، می توان از لینک ورودی یا لینک دریافتی نیز نام برد.

چرا بک لینک مهم است؟

بک لینک به ویژه برای سئو بسیار با ارزش است زیرا می توان از بکلینک به عنوان «رأی اعتماد» از یک سایت به سایت دیگر نام برد.

رونیکس

در حقیقت، بک لینک به وب سایت شما علامتی برای موتورهای جستجو است که دیگران به مطالب سایت شما اعتبار می دهند. اگر تعداد زیادی از سایتها به یک صفحه وب یا وب سایت لینک دهند، موتورهای جستجو می توانند نتیجه بگیرند که ارزش پیوند به آن محتوا را دارد و بنابراین ارزش جستجو در SERP را نیز دارد. بنابراین، بک لینک ها می تواند تأثیر مثبتی بر موقعیت رتبه سایت در جستجو در موتورهای جستجو نظیر گوگل داشته باشد.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی که به طور خلاصه به آن در زبان فارسی رپورتاژ یا ریپورتاژ هم گفته می شود (و در واقع در زبان انگلیسی به ادورتوریال معروف است)، یک متن خبری یا مقاله است که بطور غیر مستقیم، به معرفی محصولات یا خدمات وب سایت شما می پردازد و در سایتی که از آن رپورتاژ آگهی خریداری می کنید قرار می گیرد. در این متن یا مقاله می توان بک لینکهایی قرارداد که به سایت شما اشاره کند. معمولا این رپورتاژها می تواند شامل 3 بک لینک فالو باشند. البته در برخی سایتها اعم از سایت لینک بگیر دات کام، می توانید تا 5 بک لینک فالو هم در مطلب رپورتاژ خود قرار دهید.

اهمیت بک لینک

مهمترین اهمیت بک لینک در سئو این است که مشتریهای وب سایت شما را افزایش می دهد. حال این افزایش مشتری می تواند مستقیم باشد، که بازدید کنندگان وبسایتهایی که از آنها بک لینک می گیرید با کلیک روی بک لینک شما به سایت شما هدایت شوند، و می تواند غیر مستقیم باشد که این دومی برای ما اهمیت بیشتری دارد. دلیل آن هم این است که موتورهای جستجو، به خصوص گوگل، با در نظر گرفتن تعداد و کیفیت بک لینکهایی که به وبسایت شما داده شده، به وب سایتتان اعتبار می دهند و جایگاه سایت شما را در نتایج جستجو تعیین می کنند.

پس در واقع با خرید بک لینک از سایتهای فعال و معتبر، می توانید جایگاه وب سایت خود را در گوگل ارتقا بخشید، و از این راه به تعداد مشتریان هدفمند وبسایت خود بیافزایید. حالا اگر سایت شما در حوزه ی محیط زیست و حیوانات و حوزه های مرتبط با این موضوعات فعالیت دارد (مانند فروش لوازم حیوانات یا پت شاپ، دامپزشکی، مراقبت از حیوانات و غیره)، و شما از سایتهای حوزه ی محیط زیست و حیوانات بک لینک بگیرید که با حوزه ی کاری شما هم نزدیک تر هستند، طبیعتا کمک بیشتری به ارتقای رتبه ی سایت شما در گوگل خواهد کرد. به این گونه بک لینک ها، بک لینک تخصصی گفته می شود.

به طور مثال اگر سایت شما یک سایت فروش لوازم حیوانات است، بهتر است برای خرید بک لینک در سایتهای حیوانات و محیط زیست اقدام کنید. و البته سایتهای در حوزه محیط زیست و حیوانات که محتوای مرتبط تری با محتوای سایت شما تولید می کنند.

معرفی سایتهای حوزه محیط زیست و حیوانات

1 – پرشین رز (www.persianrose.ir) : پرشین رز یا رز ایرانی محلی برای آشنایی با انواع گل و گیاه است. سایت پرشین رز با موضوعات آب ، حفاظت محیط زیست ، آلودگی هوا و تاثیر آن بر گل و گیاه و برگ گیاهان در خدمت دوستداران گل و محیط زیست است.

2 – حیوان خانگی (www.getpet.ir) : در سایت حیوان خانگی، درمورد محیط زیست ، آب ، باد ، هوا ، حفاظت محیط زیست ، آلودگی ، كیفیت هوا ، آلاینده ها و رپورتاژ در این حوزه ها مطالب جدید و روز را می خوانید.

3 – حیوان خانگی بگیر (www.getpet.ir) : حیوان خانگی بگیر برای آگهی واگذاری حیوانات خانگی و حمایت از حیوانات و جلوگیری از رها كردن حیوانات در شهر است.

4 – خرید و فروش حیوان خانگی (www.petfind.ir) : خرید و فروش حیوان خانگی و همراه اینها در سایت خرید و فروش حیوان خانگی پت فایند (PetFind)، مطالب جدید درباره آب ، دام ، حفاظت هوا ، بارش ، آلودگی هوا ، دریا ، محیط زیست ، خدمات حیوانات و رپورتاژ آگهی در این حوزه ها قرار می گیرد.

و سایتهای دیگر این پکیج به طور خلاصه عبارتند از خشكشوئی آنلاین (www.laundrybox.ir) ، گل اركیده (www.golorkideh.ir) ، گل بخر (www.golbekhar.ir) ، گل پیچ (www.golpich.ir) ، گل سپید (www.golesepid.ir) ، لوازم حیوان خانگی (www.petpart.ir) ، نت واش (www.netwash.ir).

 

لینک بگیر دات کام

سایت لینک بگیر دات کام که از معتبرترین سایتهای فروش بک لینک و فروش رپورتاژ آگهی در ایران بشمار می رود، امکان خرید و فعالسازی آنی بک لینک را برای شما فراهم آورده است. شما به راحتی می توانید در منوی خدمات ما در سایت لینک بگیر دات کام، خرید بک لینک تخصصی را انتخاب نموده، ضمن مشاهده پکیجهای بک لینک و هزینه و مشخصات آنها، سفارش آنلاین دهید و بلافاصله بکلینکهای خود را در سایتهای بسته ی خریداری شده مشاهده نمایید. همینطور می توانید از منوی خدمات ما در سایت لینک بگیر دات کام، خرید رپورتاژ تخصصی را انتخاب نموده و از پکیجهای رپورتاژ آگهی تخصصی را با قیمت مناسب سفارش داده و رپورتاژ شما در سایتهای فعال ایرانی با بک لینک دائمی فالو قرار می گیرد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 2 دیدگاه)
  1. زنجاب می‌گوید

    آموزش خوبی بود سپاس از آموزشتون

    1. عرفان برقبانی می‌گوید

      خوش‌حالیم راضی هستی دوست عزیز.