چه زمان باید به متخصص زنان مراجعه کنیم؟

0

دکتر ندا سالاریه جراح زنان، زایمان، متخصص نازایی و دارای بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. تالیف مقالات متعدد در نشریات داخلی و خارجی و کتب آموزشی رشته زنان و زایمان از فعالیت های علمی ایشان می باشد.
ایشان همچنین در حوزه زیبایی زنان نیز فعالیت می کنند. از فعالیت های آموزشی دکتر سالاریه، تدریس لیفت واژن با نخ ،تزریق ژل و بوتاکس در ناحیه تناسلی، زایمان فیزیولوژیک و بدون درد را می توان نام برد. همچنین ایشان موفق به دریافت گواهینامه لیزر واژینال پیشرفته با مونالیزا تاچ شده و دارای مدرک پیشرفته جراحی زیبایی، ترمیمی و پلاستیک زنان است.

این شاید سوال خیلی از افراد باشد که چه زمان باید نزد متخصص زنان برویم؟ شما نباید بنشینید و منتظر باشید تا علائم یک بیماری در بدنتان ظاهر شود و بعد تازه تصمیم بگیرید نزد پزشک بروید. این رویه اشتباه است و معمولا در ایران افراد به همین شیوه عمل میکنند. متاسفانه ما اصلا نگران سلامتی خود نیستیم. برخی نیز فکر میکنند فقط وقتی ازدواج کردند و باردار شدند باید توسط متخصص زنان ویزیت شوند. این افکار را همین الان دور بریزید.

هیچ میدانید بیماری های زنان چقدر وسیع و گسترده است؟ هیچ میدانید چه تعداد از زنان به دلیل بیماری هایی که در بدنشان وجود داشته و پیگیر آن نبودند جان خود را از دست میدهند؟

رونیکس

همه ی خانم ها باید از سن پایین زیر نظر متخصص زنان باشند. آنها به صورت نرمال و استاندارد در تمام دنیا از سن 13 سالگی تحت نظر پزشک قرار میگیرند. شاید در این سنین نیازی نباشد که هر چند ماه ویزیت شوید ولی سعی کنید یک برنامه ی منظم برای خود داشته باشید. بعد از ازدواج باید بیشتر به مطب متخصص زنان مراجعه کنید و در این مورد جدی تر باشید. چون بیماری های بعد از ازدواج سخت تر و جدی تر سلامت زنان را تهدید میکند.

جدا از بحث بیماری های زنان به تازگی مسئله ای که خیلی فراگیر شده، جراحی زیبایی زنان است. این نوع جراحی ها همانند دیگر جراحی های صورت و بدن بین مردم محبوب شده و طرفدار پیدا کرده است. جراحی زیبایی زنان نیز توسط متخصص زنان و در کلینیک یا مطب انجام میشود. این جراحی ها هم دنیای خودشان را دارند و از وسعت زیادی برخوردارند. همانطور که پیشتر گفته شد دکتر ندا سالاریه در حوزه جراحی زیبایی زنان نیز دوره های مخصوص دیده اند و تجربه ی کاری بالایی دارند. اگر خواستار جراحی زیبایی زنان هستید بهتر است نزد پزشکی مطمئن بروید تا از نتیجه ی کارتان راضی باشید. همچنین این گونه عمل ها بدلیل حساس و ظریف بودن نیازمند پزشکی مجرب هستند. چون در این عمل ها عوارضی مثل عفونت و درد بعد از عمل شایع است. پس تمام تلاش خود را بکنید تا عملی بدون عوارض داشته باشید.

درمان کیست تخمدان

کیست تخمدان یکی از بیماری هایی است که در بین زنان در سنین مختلف بسیار شایع است.

برای همین است که زنان همواره به دنبال راه درمان کیست تخمدان میگردند. در واقع کیست تخمدان کیسه ای است که با آب پر میشود و میتواند در یک یا هردو تخمدان باشد. این نوع کیست معمولا خطرناک نیست و به خودی خود ار بین میرود ولی اگر خیلی بزرگ باشد میتواند روی تخمدان تاثیر بگذارد. راه های درمان کیست تخمدان متفاوت اند. برخی از انواع کیست تخمدان با قرص حل میشوند و برخی به دلیل بزرگتر بودن باید با عمل جراحی برطرف شوند.

در صورتی که شما هم به این مشکل دچار هستید نگران نباشید. با مطب دکتر سالاریه تماس بگیرید و برای درمان کیست تخمدان به ایشان مراجعه کنید.
هزینه متخصص زنان در تهران
یکی دیگر از سوالات متداول کاربران این است: هزینه متخصص زنان در تهران چقدر است؟
نمیتوان هزینه ی مشخصی را برای یک متخصص زنان در نظر گرفت. همانطور که گفته شد بیماری های زنان خیلی گسترده اند و نمیتوان هزینه ی مشخصی برای درمان در نظر گرفت.

اگر کارنامه ی کاری دکتر ندا سالاریه را دیده اید و میخواهید توسط ایشان معالجه شوید، اولین کاری که باید بکنید این است که تلفن را بردارید و با شماره تماس های 02188656158 و 02133378619 تماس بگیرید. ایشان برای شما یک نوبت ملاقات تعیین کرده و میتوانید برای ویزیت به ایشان مراجعه داشته باشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.