پرفروش‌ترین مدل‌های کابینت آشپزخانه 2020

2

آشپزخانه یکی از مهمترین بخش های هر خانه است. در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین مدل های کابینت آشپزخانه 2020 را به شما معرفی کنیم.

به دلیل اینکه افراد خانواده بیشترین وقت خودشان را در آشپزخانه سپری می کنند، به آن نبض خانه گفته می شود. به همین جهت طراحی و دکوراسیون آشپزخانه و انتخاب صحیح مدل کابینت آشپزخانه از اهمیت خاصی برخوردار است. پر فروش ترین کابینت ها در سال 2020 شامل: کابینت کلاسیک، کابینت مدرن، کابینت ممبران و کابینت پولیشی می‌شود که در این مطلب یک به یک آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کابینت کلاسیک :

کابینت کلاسیک در واقع اسم یک سبک است که شامل: کابینت چوبی، کابینت روکش چوب و کابینت ممبران می شود. از خصوصیات بارز این سبک کابینت، وجود ستون و سرستون های نقش برجسته زیباست که زیبایی آشپزخانه شما را دوچندان می‌کند. این ستون ها در ابعاد و اشکال مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. به راستی که درب کابینت کلاسیک دارای حکاکی های زیبا و دارای مدل های متنوعی می‌باشد.

رونیکس

خصوصیت بارز این سبک دکوراسیون لوکس و شیک، وجود تاج و زیر چراغ ابزار خورده آن است. تاج در قسمت بالایی کابینت های دیواری و زیر چراغ در قسمت پایین کابینت های دیواری این سبک قرار می گیرد. معمولا در کابینت کلاسیک جنس صفحه کابینت کورین انتخاب می شود. کورین نام صفحه سنگ مصنوعی کابینت است که قابلیت ابزار خوردن دارد. بزرگترین خصوصیت صفحه کورین اجرای بدون درز آن است. این صفحات ضد آب هستند اما در مقابل اشیای تیز و برنده آسیب پذیر می باشند.

با شناخت معایب و مزایای کابینت آشپزخانه کلاسیک تصمیم شما برای خرید، یک انتخاب آگاهانه است. در واقع مزایای کابینت آشپزخانه کلاسیک بسیار بیشتر از معایب آن است. و نکته اصلی قرار گرفتن این سبک، جزو پرفروش ترین مدل های کابینت‌ آشپزخانه سال ۲۰۲۰ همین دلیل ارجحیت مزایای کابینت آشپزخانه کلاسیک نسبت به معایب آن است. و اما دلیل دیگر پرفروش بودن سبک کلاسیک نسبت به سایر سبک ها، لوکس بودن این دکور به دلیل وجود نقش و نگارهای زیبا و ستون های منبت کاری شده شیک آن است. که بعد از رنگ، نما و جلوه بسیار جذابی پیدا می کند و گرما و حس طبیعت را برای منزل به ارمغان می آورد.

کابینت ممبران :

کابینت ممبران عضوی از خانواده کابینت آشپزخانه کلاسیک است که با نام کابینت وکیوم یا کابینت پی وی سی نیز شناخته می شود. جنس بدنه این سبک کابینت، ام دی اف سفید است و در قسمت درب ها از ام دی اف خام و بدون روکش استفاده می‌شود. بعد از سایز شدن ام دی اف خام این درب ها توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده شده و طرح مورد نظر روی آن اجرا می شود. در مرحله بعدی روکش وکیوم یا ممبران توسط دستگاه پرس وکیوم روی درب ها پرس می شود.

جنس روکش کابینت ممبران نوعی پلاستیک فشرده است که در رنگ های بسیار متنوع و طرح های مختلفی در بازار موجود هستند. معمولا جنس صفحه پیشنهادی برای سبک کابینت کلاسیک ممبران، سنگ مصنوعی کورین یا کوارتز می باشد. کابینت ممبران یا کابینت وکیوم شامل ستون های نقش برجسته از جنس رزین و چوب است. این ستون ها این قابلیت را دارند که به عنوان سوپر ادویه و… مورد استفاده قرار بگیرد. در ضمن بهتر است بدانید در قسمت یونیت های دیواری این سبک کابینت آشپزخانه از تاج و زیر چراغ های ابزار خورده و نقش و نگاردار استفاده می شود.

حال با توجه به مطالبی که ارائه شد، و همچنین دانستن این موضوع که کابینت ممبران، با تمام شباهت هایی که به کابینت کلاسیک چوبی لوکس دارد، قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به سایر زیر مجموعه های کابینت کلاسیک داراست. بنابراین قیمت عامل رقابتی در پرفروش بودن این مدل کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۰ می‌باشد.

کابینت مدرن :

کابینت سبک مدرن به چند دسته تقسیم می شوند که شامل: کابینت های گلاس، کابینت فرامید (فوق برجسته) و کابینت ملامینه (ام دی اف) می‌شود. این سبک کابینت فاقد تاج و زیر چراغ است تا جلوه و نمای مدرن خود را از دست ندهد. مدل و رنگ در این سبک کابینت بسیار گسترده و در مدل های ساده، طرح دار، براق و مات برجسته و … موجود هستند. کابینت مدرن قابلیت اجرا در دو رنگ متفاوت را دارد. و اگر این رنگ‌ها درست انتخاب شوند زیبایی آشپزخانه را دو چندان می کند.

با شناخت معایب و مزایای کابینت آشپزخانه مدرن انتخاب شما برای خرید یک انتخاب هوشمندانه است. که البته پرفروش ترین کابینت در سبک مدرن، کابینت هایگلاس است که از سال های گذشته بسیار مورد‌ توجه بوده است. و رنگ هایگلاس سفید محبوب ترین رنگ این سبک کابینت است. کابینت مدرن نسبت به سبک کلاسیک قیمت پایین تری دارد، به همین جهت مورد توجه قرار گرفته. همچنین دلیل دیگر پرفروش بودن مدل کابینت آشپزخانه مدرن در سال ۲۰۲۰ وجود طیف وسیعی از رنگ و طرح های این سبک دکوراسیون می‌باشد.

کابینت پولیشی :

در واقع کابینت پولیشی به کابینتی گفته می‌شود که جنس بدنه آن از رنگ پولیشی ساخته شده باشد. و رنگ آن؛ مانند یک لایه ی شیشه ای به ضخامت سه میل بر روی بدنه ی مورد نظر قرار می گیرد. کابینت پولیشی در دسته‌ی کابینت‌های نئوکلاسیک قرار می‌گیرد. کابینت پولیشی مغزی از جنس ورق ام دی اف خام دارد. که این ورق ها در سایزهای بیست و پنج و چهل میلی‌متری تولید می شود. و توسط دستگاه‌های برش و سی ان سی طبق سلیقه‌ی مشتری و دیزاین منازل شما به شکل ساده یا ابزار خورده شده حکاکی می شود.

اما همانطور که خودتان می‌دانید تفاوتی که در تمام کابینت‌های تولید شده وجود دارد؛ در جنس درب و نمای آن کابینت است. و فضای داخلی کابینت ها در تمام انواع، یکسان و تماما از جنس ام دی اف با روکش سفید می‌باشد. و این موضوع در کابینت پولیشی (کابینت نئوکلاسیک) نیز صادق است. جنس صفحه این سبک کابینت اکثرا سنگ مصنوعی کورین ابزار خورده است که در صدها رنگ و طرح جذاب طراحی و تولید می شوند.

حال چرا سبک کابینت پولیشی جزو سبک های پرفروش مدل سال ۲۰۲۰ است؟ کابینت پولیشی در کشور ما سبک جدیدی محسوب می شود و ظاهری منحصر به فرد دارد این کابینت فقط در رنگ سفید براق طراحی و تولید می شود و از حکاکی های زیبا در روی درب ها بهره می برد. از این رو بسیار بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

نمایشگاه دائمی کابینت در تهران

شرکت نوین کابین به جهت رفاه حال مشتریان خود اقدام به برپایی نمایشگاه دائمی کابینت آشپزخانه در محل کارخانه تولیدی خود نموده تا بازدید کنندگان از نزدیک انواع کابینت از نظر متریال و سبک را مشاهده و لمس کنند، بازدید از این نمایشگاه رایگان و برای عموم آزاد است و تنها کافیست قبل از حضور با شماره تلفنهای نوین کابین تماس برقرار کرده و زمان بازدید را مشخص نمایید. در این نمایشگاه نمونه هایی از جدیدترین طراحی کابینت های کلاسیک (چوب، روکش چوب، ممبران) و مدرن (های گلاس، ملامینه، های گلاس فرامید) و همچنین هود، سینک و گاز مناسب هر سبک به نمایش گذاشته شده و کارشناسان نوین کابین در هنگام بازدید شما را با تفاوتها و مزایای استفاده از هر کدام از این متریال ها آشنا می کنند. همچنین با سبک های طراحی کابینت آشپزخانه آشنا می شوید و می توانید بهترین تصمیم گیری را در انتخاب دکوراسیون مناسب آشپزخانه خود داشته باشید. محل دائمی نمایشگاه نوین کابین واقع در تهران، حکیمیه، خیابان سازمان آب، ۱۵ متری نوین، پلاک ۲۰ می باشد. شما عزیزان می توانید برای هماهنگی جهت بازدید از نمایشگاه کابینت با شماره ۰۲۱-۷۷۰۰۵۴۸۱ و ۰۲۱-۷۷۰۰۵۴۶۷ تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

کابینت آشپزخانه عضو جدایی ناپذیر آشپزخانه های ما است و تاثیر بسیاری در زیبایی خانه دارد. اگر شما قصد سفارش کابینت آشپزخانه برای منزل خود را دارید باید به این نکته توجه کنید که امروزه کابینت نقش مهمی در زیبایی کل محیط منزل شما دارد. حتما قبل از سفارش کابینت طراحی سه بعدی از کابینت ساز دریافت کنید و با دقت رنگ مورد نظر را انتخاب کنید همچنین پیشنهاد می کنیم از شرکت های معتبر خرید کنید تا از مزایایی همچون گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوید. بنابراین از پرفروش ترین مدل های کابینت آشپزخانه ۲۰۲۰ غافل نشوید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 2 دیدگاه)
  1. مهتا می‌گوید

    ممنون از اطلاع رسانیتون، کاش یه مقدار عکس از رنگبندی کابینت کلاسیک میدیدم ازتون

  2. محمد می‌گوید

    سلام این مجموعه ادرسشون عوض شده من بعد از کلی گشت و گذار پیدا کردم ادرسشون رو
    حکیمیه، بلوار باباییان، خیابان پنجم شیدایی، خیابان نشوه، خیابان ششم غربی، پلاک 30