خرید آنلاین بلیط اتوبوس با چند کلیک ساده

0

پیشرفت تکنولوژی صنعت اتوبوس‌سازی دنیا را متحول کرده و در نتیجه سفر با اتوبوس‌های مدرن، راحت‌تر از قبل شده است.

امروز سفرهای زمینی با اتوبوس همچون گذشته طرفداران خاص خودش را دارد؛ البته با این تفاوت که دیگر مانند گذشته، مسافران برای تهیه بلیط به پایانه‌های مسافرتی مراجعه نمی‌کنند و این فرآیند با نیازسنجی بازیگارن اصلی صنعت گردشگری ایران تسهیل شده است.

رونیکس

در این زمینه علی بابا، رتبه یک سفر، علاوه بر تسهیل شرایط خرید آنلاین بلیط اتوبوس در وب‌سایت و اپلیکیشن خود، امکانات متمایزی را در اختیار کاربرانش قرار داده است. کاربران می‌توانند پس از انتخاب گزینه اتوبوس، مبدا، مقصد، نوع اتوبوس، تعداد مسافران و… را مشخص و هزینه خرید بلیط اتوبوس را آنلاین پرداخت کنند. راحتی و سرعت فرآیند خرید بلیط، رابط کاربری ساده، امکان انتخاب مسافری که در صندلی کنار شما می‌نشیند، استرداد هزینه پرداختی بابت خرید بلیط اتوبوس و بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته از امکاناتی است که علی بابا برای کاربرانش در نظر گرفته است.

اگر قصد خرید اینترنتی بلیط اتوبوس و سفر با اتوبوس‌های مدرن و امن، مانند بلیط اتوبوس تهران استانبول را دارید، برای خرید بلیط از علی بابا به وب‌سایت یا اپلیکیشن مرجع تخصصی سفر مراجعه کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم که پیش از سفر به این شهر با تفریحات استانبول مانند بازدید از مکان‌های دیدنی و … آشنا شوید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.