دوربین مداربسته چیست؟

0

سایت هوشمند آپاکو به عنوان یکی از تامین کنندگان پیشرو در زمینه تجهیزات نظارت تصویری و ارائه دهندگان دوربین مداربسته، به واسطه کیفیت در محصولات و حفظ تعهد، ایمنی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

دوربین مدار بسته (Closed circuit television) که به اختصار CCTV از آن یاد می شود، وسیله ای کنترلی، حفاظتی است که در اماکن گوناگون، برای اهداف مشخص نصب شده، تصاویر را ذخیره می کند و همچین می تواند به صورت آنی محل مورد نظر را نمایش دهد. دوربین های مداربسته انواع گوناگونی دارند که با توجه به موقعیت مکانی، نیاز و حرفه های مختلف برای موارد مختلفی از جمله حفظ حریم خصوصی در خانه ها، برای جلوگیری از جرایم و سرقت ها، در بانک ها، فروشگاه ها، اماکن عمومی و نظیر این ها استفاده می شود.

انواع برند های دوربین مداربسته

دوربین مداربسته هایک ویژن و دوربین مداربسته هایلوک، از برترین برندهای ارائه دهنده این محصول در جهان هستند. برند هایک ویژن و هایلوک، انواع مختلفی از دوربین های مداربسته و تجهیزات آن را از جمله دوربین های IP یا همان تحت شبکه، دوربین های آنالوگ HD، نرم افزار مدیریت و آنالیز، سیستم های هشدار و بسیاری دیگر از تجهیزات نظارتی را تولید می کند.

رونیکس

انواع دوربین مداربسته

دوربین های تحت شبکه هایک ویژن و هایلوک که آینده دوربین های مداربسته هستند، قابلیت ارسال تصاویر و صداهای دریافت شده را از طریق اینترنت دارا می باشند و لنز آن ها پوشش گسترده تری از محیط به ما می دهند و گرچه هزینه بالاتری نسبت به سایر دوربین ها دارند اما با تعداد کمتری از آن ها می توان یک مکان وسیع را پوشش داد، و دوربین های آنالوگ هایک ویژن و هایلوک، با کیفیت و وضوح تصویر فوق العاده بالا در ثبت و نمایش تصاویر ارائه می شوند.

در زمینه نحوه ارائه محصول دو برند دوربین مداربسته هایلوک و هایک ویژن ،گزینه های وسیعی از جمله کیفیت تصویر، طراحی دوربین و قیمت، برای انتخاب در اختیار کاربران خود قرار می دهند. و این بدان معناست که تجهیزات هایک ویژن می تواند متناسب با بودجه و نیاز شما تنظیم شود و حرفه تان را با یک سیستم امنیتی مناسب ساپورت کند. و خالی از لطف نیست که استفاده و درک دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار آسان است.

برای راهنمایی ، بازدید و سفارش از نمونه های دوربین های مدار بسته این دو برند می توانید به فروشگاه اینترنتی آپاکو نتورک مراجعه کرده، محصولات هایک ویژن و هایلوک را بررسی کنید و در رابطه با خریداری و نصب آن ها مشاوره بگیرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.