حیاط یک پلتفرم سبک زندگی است نه یک گل فروشی!

0

تیم حیاط در شروع کار با تحقیقاتی که کرد، متوجه شد که در سبک زندگی امروزی ما خلاهایی وجود دارد و نسل جدید ما از این مشکلات رنج می‌برد. یکی از مهم‌ترین دلایل حیاط که شروع کرده به ترویج فرهنگ زندگی بر پایه گیاهان مشکلات کودکان فضای بسته آپارتمانی است.

نسل فضای بسته

شاید شنیدن این جمله برایمان عجیب باشد ولی زمان آن رسیده تا بدانیم نسلی که در حال پرورش آنها هستیم، ۹۰ درصد زمان روزانه زندگی‌شان را در محیط بسته خانه می‌گذرانند. مسئله مهم و نکته‌ای که بر آن آگاهی نداریم این است که در شهرهای مدرن امروزی هوای داخل خانه می‌تواند تا پنج برابر آلوده‌تر از هوای محیط بیرون باشد.

رونیکس

آلودگی فضای باز و بسته

مشکل آلودگی هوا در کشور ما انقدر بحرانی شده است که تعداد روزهای ناسالم در بعضی از شهرها از جمله پایتخت به دو ماه رسیده است. خانه‌هایی که کوچک هستند و نور مناسبی ندارند، پرده‌های ضخیم و مواد مصرفی بی کیفیت باعث شده‌اند بچه‌های امروز از بیماری‌های تنفسی رنج ببرند.

راه حل چیست؟

حیاط” به عنوان عضوی از یک جامعه پرجمعیت تلاش می‌کند تا با توجه به تخصص اعضای تیمش راهکارهایی کوچک در این زمینه ارائه دهد و کمکی باشد تا مردم نسبت به این معضل آگاهی پیدا کنند.

هدف از گفتن این نکات، هشدار دادن به نسل فضاهای بسته است، کسانی که باید از تاثیر سبک زندگی انتخابی خودشان مطلع باشند. ما با به اشتراک گذاشتن اطلاعات در این زمینه، قصد داریم تا نقشی در ایجاد تغییر مثبت در سبک زندگی‌ مردم داشته باشیم، چون بهبود کیفیت زندگی هر فرد در نهایت منجر به بهبود کیفیت زندگی در کل کشور خواهد شد.

همه ما می دانیم که زندگی با گیاهان نه تنها تاثیرات چشمگیری در آلایش هوای محیط دارد بلکه علاوه بر آن میزان استرس را کاهش می‌دهد. تاثیری که این موجوات زنده می‌توانند بر زندگی انسان‌ها بگذارند فرای آگاهی ماست.

آشتی با گیاهان راه حل ماست

ما می خواهیم این آگاهی را در سطح جامعه بالا ببریم تا با استفاده از آنها بتوانیم از رشد این روند خطرناک آلودگی فضاهای بسته جلوگیری کنیم.

آموزش، آموزش و آموزش

حیاط” رسالت اصلی خودش را در آموزش می‌بیند. با تولید محتوای آموزشی و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی سعی بر آن داریم تا بتونیم نسل آینده رو آگاه، دانا و توانمند پرورش دهیم. هنوز برای حفظ زمین دیر نیست و بعضی از مشکلات قابل حل و قابل برگشت هستند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کودکان از جمله برنامه‌های بخش آموزش “تیم حیاط” است. که در راستای آگاهی بخشی به مردم و آماده‌سازی زیرساخت‌های فرهنگی جامعه در مورد حفظ محیط زیست در حال اجراست.

خدمات حیاط

پلتفرم حیاط ارائه دهنده خدمات در زمینه طراحی سبز است چون دوست دارد یک تغییر در سبک زندگی مردم باشد. از طرف دیگر تولید محتوای آموزشی و سرگرمی در حوزه محیط زیست و گیاهان از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است.

همچنین حیاط بستری فراهم کرده است تا کسانی که تولید کننده گیاه هستند بتوانند بدون واسطه محصولاتشان را آنجا بفروشند. فروشگاه آنلاین حیاط فقط یک فروشگاه نیست بلکه یک منبع اطلاعاتی در مورد گل و گیاه هم هست.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.