روزانه 11 هزار نفر به کولوسئوم می روند!

0

رم یکی از شهرهای مورد علاقه در تور اروپا و حتی جهان است زیرا این کشور برای ارائه هر نوع مسافرتی بسیار زیباست اگر هنوز تصمیم دارید که آیا رم ارزش بازدید دارد ، جواب آن سه بار بله است.البته هر بازدید از رم بدون بازدید از کولوسئوم ناقص خواهد بود ! نیازی به گفتن نیست ، این یکی از مشهورترین جاذبه های ایتالیا است!

کولوسئوم(Colosseum) ، همچنین با عنوان “آمفی تئاتر Flavian” بزرگترین آمفی تئاتر در کل جهان است و ساخت آن در سال 70 میلادی آغاز شد.کولوسئوم روزانه بالغ بر 11000 بازدیدکننده را به خود اختصاص می دهد. در طول فصل شلوغ ، ممکن است هر روز 30 هزار بازدید کننده در کولوسئوم وجود داشته باشد!

به نظر می رسد بسیار مرعوب است ، نه؟ همانطور که می توانید تصور کنید ، از آنجا که این یک جذابیت مشهور ایتالیایی است ، خطوط توریستی برای بازدید از Colosseum رومی می توانند کمی دیوانه وار باشند ، حداقل این را می گویم! خطوط معمولاً خیلی طولانی است ، مردم برای به دست آوردن بلیط خود و ورود به طور متوسط ​​باید 2 یا حتی 3 ساعت صبر کنند! به جز این همه وقت تلف شده که می تواند به شیوه بهتری سپری شود ، معمولاً در آنجا هوای گرم است ، به خصوص اگر در فصل تابستان بنابراین چرا می خواهید زمان تعطیلات خود را در انتظار در صف انتظار بگذرانید؟ناامید نشوید ، زیرا ما اینجا هستیم تا نکات و راه حلهای مخفی خود را برای جلوگیری از صف های طولانی به شما ارائه دهم!در طی دو سالی که در رم برای کسب کارشناسی ارشد خود گذراندم ، چند نکته مفید در مورد چگونگی جلوگیری از انتظار در صف ها یاد گرفتم – و کولئوس نیز از این قاعده مستثنا نیست.

رونیکس

گزینه ۱. ابتدا از انجمن رومی دیدن کنید

این ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد اما همراه من باشید. با خرید بلیط Colosseum ، بطور خودکار بلیط های روم فوروم را نیز دریافت خواهید کرد. بنابراین ، اساساً ، این دو جاذبه یکی می شوند.روم و پالاسیوم در مقابل کولوسئوم واقع شده و یکی از جاذبه های که در تور ایتالیا باید ببینید در رم هستند و همچنین، حتی اگر شما در زمان کوتاه آنجا باشید.از آنجا که بلیط Colosseum شما را به Forum روم نیز می برد ، می توانید بلیط های خود را از صندوق در Forum دریافت کنید ، ابتدا به آن بروید و سپس به سمت Colosseum بروید. به این ترتیب ، هنگامی که مسیر خارج از شلوغی صف را طی می کنید ، زمان شما در صف خطوط بسیار کاهش می یابد!

در آخرین بازدید خود از ویرانه های Coliseum ، من تصمیم گرفتم از طریق ورودی روم (Foro Romano به ایتالیایی) که در انتهای ویا کاور واقع شده است ، وارد شوم. در مقایسه با ورودی های دیگر مورد توجه گردشگران تور ارزان اروپا نیست. پس از پایان بازدید خود در بخش روم ، می توانید به سمت ورودی کولوسئوم حرکت کنید. دیگر نیازی به صبر کردن در صف نخواهید داشت زیرا ، حدس بزنید که بلیط خود را از قبل دریافت خواهید کرد!توجه: بلیط شما برای 48 ساعت معتبر است. این بدان معناست که اگر کمی احساس غرق شدن کردید می توانید هر روز یک جاذبه را ببینید. قیمت بلیط Colosseum فقط 12€ در محل است.

گزینه ۲. بلیط خود را از طریق وب سایت رسمی آنها بصورت آنلاین دریافت کنید

در اینجا وب سایت رسمی Colosseum است. لطفاً توجه داشته باشید که اگر می خواهید بلیط های Roman Colosseum خود را بصورت آنلاین بخرید ، آنها به جای 12 یورو در ورودی 14 دلار هزینه دارند.این به دلیل هزینه رزرو آنلاین 2 € است. ظاهراً این تقریباً همه ی جاذبه های روم این روشی عادی است و نمی توانید از آن فرار کنید. اما ، فکر می کنم با توجه به این که ، در غیر این صورت ، شما باید حدود 2 ساعت را در زیر آفتاب گرم بگذرانید و هدر دادن وقت گرانبهای در تعطیلات خود را باید صرف کنید ، فکر می کنم کاملاً ارزش آن را دارد؟تمام کاری که اکنون باید انجام دهید اینست که pdf را چاپ کنید و در ورودی داخل Colosseum نشان دهید.

کودکان زیر 18 سال دسترسی رایگان به Colosseum دارند ، اما آنها به بلیط نیز نیاز دارند. شما نمی توانید بلیط رایگان برای کودکان زیر 18 سال را بصورت آنلاین دریافت کنید ، زیرا آنها به شما پیشنهاد نمی دهند. در صورتی که شما یک گروه از بزرگسالان و کودکان هستید ، کاری که شما باید انجام دهید این است که بلیط های بزرگسالان را بصورت آنلاین خریداری کنید ، سپس به کولئوس بروید ، با هم از طریق چک های امنیتی عبور کرده و به محض حضور در داخل ، به میز رویدادها بروید تا رایگان بازدید کنید.

توجه: حداكثر 000،3 نفر در هر زمان معين حد اكثر مجاز دارند ، به اين معني كه حتي اگر بلیط شما هم زمان مشخصي داشته باشد ، ممكن است از شما خواسته شود قبل از ورود ، اندكي صبر كنيد.قیمت: بلیط آنلاین 14 € (12 € هزینه ورودی + 2 € هزینه رزرو آنلاین)

گزینه ۳. با یکی از معابر شهری دسترسی پیدا کنید

اگر می خواهید به جز قصر زیبای کولوسئوم ، از برخی از جاذبه های مهم دیگر در رم دیدن کنید ، می توانید یک گذرگاه شهری را انتخاب کنید. گذرگاه هایی وجود دارد که شامل دسترسی به خط به کولوسئوم می شود همین حالا 4 گذر از توریست مختلف را در رم انتخاب کنید ، اما واقعیت این است که فقط 3 تای آنها ارزش آن را دارند و در واقع به شما در صرفه جویی در هزینه کمک می کنند. گذر Pass City Romaبا 12 € بهترین است

سخن نهایی: خیلی ها ترجیح می دهند مکانهای قدیمی اروپایی را سفر کنند و افراد دیگر دوست دارند به سفرهای مانند تور بالی بروند و اینجا انتخاب با شماست

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.