برای ولنتاین کادو چی بخریم؟

0

ولنتاین یا روز عشق یک مناسبت خاص است که در چند سال اخیر در بین مردم ما رواج بسیاری پیدا کرده است. شما می توانید با خرید یک کادو ولینتاین جذاب مهمترین شخص زندگی خود را خوشحال کنید. در واقع ولنتاین یک بهانه برای خوشحال بودن در کنار هم است. آقایانی که در خرید هدیه تجربه کافی ندارید و یا بدلیل مشغله زیاد فرصت گشتن برای خرید هدیه مناسب را ندارید، فروشگاه پیراکده انجام این کار را برای شما آسان نموده و شما می توانید به راحتی هدیه ای مناسب را تهیه نمایید. پک های آرایشی برای هر خانم می تواند هدیه ای هیجان انگیز و جذاب باشد و با هدیه گرفتن ست کادویی آرایشی تمامی لوازم آرایش مورد نیاز در یک بسته بندی زیبا در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. فروشگاه پیراکده عرضه کننده پک های کادویی آرایش با تنوع بسیار بالا در رنگبندی و بسته بندی های شیک می باشد که در ادامه به معرفی آنها پرداخته شده است و شما می توانید به راحتی هر یک از ست های کادویی آرایش را سفارش دهید.

 

پک کامل آرایشی هدی بیوتی Huda Beauty

از سری محصولات پرطرفدار و جذاب برند هدی بیوتی که می تواند برای تمام خانم ها جذاب باشد پک کامل آرایشی می باشد که می تواند انتخابی مناسب برای هدیه تولد، کادوی ولنتاین باشد. این پک دارای خط چشم و ریمل طرح الماسی، رژلب جامد با پوشش دهی مات و مخملی، رژلب مایع شاین و مات، پابا لت سایه چشم 16 رنگ با پیگمنت عالی، پالت هایلایتر و رژگونه با کیفیت و ماندگاری بالا، 2 عدد دیفاینر مخصوص طراحی ابرو، 1عدد بلک ماسک مناسب برای پاکسازی منافذ پوست،3 عدد خط لب شمعی با رنگدهی و کیفیت بالا و دو عدد تراش آرایشی مخصوص برای راحتی کار شما می باشد. تمامی محصولات موجود در این پک کادویی لوازم آرایشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و می تواند نیاز شما به لوازم آرایشی را تامین نماید.

رونیکس

رژلب 24 ساعته مات هدی بیوتی Huda Beauty

داشتن تعداد زیاد رژلب با رنگبندی متنوع بسیار هیجان انگیز خواهد بود. پک کادویی رژلب برند هدی بیوتی با 16 رنگ پرمصرف و کاربردی از ماندگاری 24 ساعته برخوردار بوده و بر روی لب پوششی مات و مخملی ایجاد می نماید. پک کشویی رژلب مایع مات هدی بیوتی هدیه ای بسیار جذاب برای کادوی تولد، هدیه ولنتاین و یا هدیه سالگرد ازدواج می باشد. پک کادویی آرایش هدی بیوتی با بسته بندی شیک و زیبا را با بهترین کیفیت می توانید در فروشگاه پیراکده سفارش دهید.

پک کادویی آرایشی کایلی KYLIE

برند کایلی از جمله برندهای پرفروش محصولات آرایشی می باشد که با تنوع و کیفیت بالا محصولات بسرعت جایگاه ویژه ای در بین بانوان برای محصولات خود کسب نمود. از محصولات پرفروش مناسب برای هدیه پک آرایشی کایلی می باشد که دارای 10 رنگ رژلب مایع شاین و مات با ماندگاری و پوشش دهی بالا می باشد که گرما و جذابیت بی نظیری به آرایش شما می بخشد. این پک دارای یک پالت 16 رنگ سایه چشم با رنگبندی متنوع و ترکیب رنگ مات و شاین است. پالت هایلایتر پودر فشرده موجود در این پک دارای دو رنگ با پیگمنت رنگی جلوه ای براق و درخشان را به چهره شما می بخشد. پالت 4 رنگ هایلایتر این پک پیگمنت و رنگدهی شاین فوق العاده داشته که می توان از آن برای جلوه کشیده تر گونه ها، خط بالای لب، ایجاد ظرافت تیغه بینی و جلوه خوش فرم ابروها استفاده کرد. ست رژلب و خط لب این پک تشکیل شده از خط لب شمعی هماهنگ با رنگ رژلب مایع بوده که ترکیب رنگ و هماهنگی زیبایی را در آرایش شما ایجاد می نماید. اگر جزء افرادی هستید که از هایلایتر پودر نرم استفاده می کنید باید به شما استفاده از سه رنگ جذاب هایلایتر پودری با محفظه مخصوص را پیشنهاد کنیم. پک کادویی آرایش کایلی انتخاب مناسب برای هدیه ای خاص می باشد که با بهترین کیفیت در فروشگاه پیراکده بفروش می رسد.

 

باکس آرایشی رومانتیک برد ROMANTIC BIRD

از دیگر محصولات پرطرفدار مناسب برای هدیه باکس آرایشی جذاب و شیک رومانتیک برد می باشد. باکس کادویی لوازم آرایشی رومانتیک برد بیشتر نیاز شما به لوازم آرایشی را برطرف می نماید. این باکس شامل پالت 88 رنگ سایه چشم ترکیب رنگ مات و شاین با پیگمنت بالا و کیفیت و ماندگاری عالی، پالت رژلب 32 رنگ با پوشش مات و مخملی، پالت 4 رنگ رژگونه و هایلایتر با جلوه ای درخشان و براق، 4 رنگ سایه ابرو پرکاربرد برای فرم دهی زیبا به ابروها، 6 رنگ خط چشم جامد با بافت کرمی و بسیار با کیفیت می باشد. این باکس را می توانید برای کادوی تولد و یا هدیه ولنتاین به عزیزان خود هدیه دهید. این باکس با آینه بزرگ و شفاف آرایش کردن را برای شما آسان می نماید.

قیمت انواع پک رژلب

فروشگاه پیراکده در تلاش است برای جلب رضایت و رفاه حال مشتریان خود محصولات باکیفیت بی نظیر را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. پک های آرایشی در بسته بندی کادویی بسیار زیبا و شیک با تنوع رنگبندی و مدل های جذاب جزء پرفروش و محبوب ترین محصولات آرایشی در بین بانوان می باشد که با توجه به تغییر و افزایش قیمت محصولات آرایشی موجود در بازار فروشگاه اینترنتی پیراکده این اطمینان را به مشتریان خود می‌ دهد که تمامی محصولات آرایشی موجود در سایت این فروشگاه از جمله پک های رژلب با کیفیتی بالا و با قیمتی بسیار مناسب قابل سفارش می‌باشند. همچنین برای دریافت بهترین مشاوره خرید می‌ توانید از طریق راه‌ های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

 

09362423974 02634649738

Pirakade.ir

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.