درمان حذف موهای زائد چیست؟

0

بهترین درمان برای رفع موهای زائد چیست؟ در دنیای پر سرعت امروز یکی از دغدغه خانم‌ها و حتی برخی آقایان، رسیدگی به وضعیت بهداشتی و رفع موهای زاید بدن خود است. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد. راه‌هایی از قبیل اپیلاسیون و مومک‌ها، کرم‌های رفع مو و حتی اصلاح مو. ما در این مقاله راه‌ جدید و مناسبی را برای حل این مشکل به شما معرفی می‌کنیم.

موی زائد به موهایی گفته می‌شود که در نقاطی از بدن از قبیل شانه، کمر، ران، چانه، لب فوقانی، نواحی دو طرف صورت، از محل ناف به طرف پایین و در فرورفتگی ناحیه کمر رشد کرده و به رنگ تیره و سیاه یا بور قابل مشاهده است. ریشه هر مو دارای رنگدانه‌ای به نام ملانین است که این رنگدانه در زمان رشد مو، به تدریج فعال شده و تمام تار مو را تیره یا به رنگ های سیاه، قهوه‌ای، بلوند و … در می‌آورد.

لیزر، روش قطعی رفع موهای زائد

یکی از اختراعات بسیار تأثیرگذار بشر قطعا لیزر بوده است. لیزرها طول موجی از نور را با یک رنگ خاص منتشر می کنند. در هنگام رفع موهای زاید با لیزر، انرژی حاصل از آن به پوست و ملانین پیگمنت مو منتقل شده و با گرم کردن ریشه مو، آن را از بین می‌برد. با استفاده از این روش پس از یک دوره درمانی، هیچ یک از موهای ناحیه مورد درمان دوباره رشد نمی‌کنند. این مساله به موارد زیر بستگی دارد:

رونیکس
  • رنگ و ضخامت موهای زاید
  • رنگ پوست
  • نوع و کیفیت لیزر مورد استفاده
  • صلاحیت و آموزش اپراتور لیزر

 

دستگاه‌های لیزر موهای زاید موجود در ایران

لیزر موهای زاید، انواع و اقسام زیادی دارد. از جمله آن‌ها عبارتند از: انواع لیزر دایود، لیزر الکساندرایت، لیزر الکس دایود و… طبیعتا عملکرد این دستگاه‌ها می‌تواند متفاوت باشد. ممکن است ممکن است اشتباه در انتخاب دستگاه مناسب با توجه به شرایط مختلف، منجر به تعداد جلسات بیشتر برای درمان، یا نتیجه نامناسب شود. در این مقاله یکی از دستگاه های خوب از دستگاه‌های موجود در بازار را که توسط گروه مهندسی پزشکی آفرودیت تامین می‌گردد را معرفی می‌کنیم.

دسنگاه الکس دایود دایموند پلاس

لیزر الکس دایود دایموند پلاس دستگاهی جدید و بسیار قوی از انواع لیزر موهای زاید بوده که به دلیل طول موج ترکیبی می تواند نقش هر دو دستگاه الکسانداریت و دایود را دایفا کند. دستگاه دایموند با توان بسیار بالای 1200 و 2000 وات و 100 میلیون شات، حذف موهای زائد را بصورت تضمینی انجام می‌دهد و کلینیک‌های پوستی می‌توانند با خیال راحت جوابدهی را برای مشتریان خود تضمین کنند. لازم به ذکر است دستگاه الکس دایود دایموند پلاس دارای دو سال گارانتی است.

لیزر الکس دایود دایموند پلاس

لیزر الکس دایود دایموند پلاس؛ دستگاهی با توان بالا

این دستگاه، تنها دستگاه لیزر موهای زاید موجود از نوع خود در ایران با توان لیزربار 2000 وات است. هر دستگاه لیزر موهای زاید، دارای یک توان کلی است که توان اجزای مختلفی از قبیل هندپیس، اسکرین، پمپ، فن و تمام قطعات الکتریکی به کار رفته است. این توان بازه‌ای بین 2000 الی 3000 وات است. اما توان دیگری وجود دارد که میزان اثر دستگاه ارتباط مستقیمی با آن دارد و آن، توان لیزربار است.

مشخصات لیزر الکس دایود دایموند پلاس

مشخصات لیزر الکس دایود دایموند پلاس

معمولا لیزرهای دایود موجود در ایران، توانی در حدود 600 وات را دارا هستند، اما لیزر الکس دایود دایموند پلاس، با لیزربار قدرتمند خود توان 1200 و 2000 وات را تولید می‌کند.در نتیجه این دستگاه مزیت قابل توجهی نسبت به دستگاه‌های فعلی موجود در بازار ایران دارد و می‌توانید اثرگذاری آن را برای مشتریان خود تضمین کنید.

نتیجه کلی

با توجه به موارد ذکر شده دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس از دستگاه های جدید، قوی، ایمن و مقرون به صرفه در میان دستگاه‌های لیزر دایود موجود در بازار ایران است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین تست دستگاه یا دریافت قیمت و خرید انواع دستگاه لیزر دایود، لیزر الکس دایود، لیزر الکساندرایت یا سایر دستگاه های زیبایی با کارشناسان آفرودیت در ارتباط باشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.