اطلاعاتی مفید درباره محصولات بادی اینتکس و چادر مسافرتی

0

استفاده از چند محصول بادی از نمایندگی اینتکس ایران شامل: مبل بادی، استخر بادی، استخر پیش ساخته و همچنین انواع چادر مسافرتی

اگر به دنبال وسیله ای به جای مبل فلزی یا چوبی هستید ما مبل بادی را به شما پیشنهاد میدهیم که در چند سال اخیر توانسته است در میان مردم در بالاترین سطح در زمینه خرید و فروش مبل در کشور قرار گیرد، با استفاده از این محصول دیگر با کمبود فضا و مشکل حمل و نقل خداحافظی کنید زیرا این کالاها بسیار سبک، کوچک و کم حجم بوده و به راحتی می توان در هر مکانی حتی جاهایی که با کمبود فضا روبه رو هستید مورد استفاده قرار گیرند، از دیگر خصوصیت این نوع مبل ها به طبی بودن آنها می توان اشاره کرد که برای بیماران مطابق نظر پزشک می توان استفاده شود و همچنین قابلیت راه اندازی و جمع آوری در عرض چند دقیقه از دیگر مزیت های آن به شمار می روند. مبل های بادی بسیار شیک و زیبا هستند و برای مدرن سازی و دیزاین کردن دکوراسیون منزل از آنها می توان کمک گرفت و در سایز و گروه سنی مختلف نیز با قیمت مناسب تولید می شود که مناسب هر نوع سلیقه ای می باشد. با استفاده از آن می توانید لذت خوابیدن سرشار از آرامش را در کنار عزیزانتان تجربه کنید. نمایندگی اینتکس در ایران مبل های خاصی را که بیشتر مناسب برای سلیقه های کشور ما میباشد وارد میکند و همواره در رنگ بندی های شاد و زیبای این کالا که باعث تغییر سطح روحی کاربران میشود کوشش نموده است.

رونیکس

اگر از آن دسته افراد هستید که ویلا و حیاط بزرگ در اختیار دارید، بهترین پیشنهاد ما به شما این است که از استخر پیش ساخته استفاده نمائید. می پرسید چرا؟ بیایید با هم این محصول را بررسی کنیم. اولین نکته ای که می توان به آن اشاره کرد، انواع مختلف ابعاد این محصول بوده که متناسب با استفاده تمامی خانواده ها طراحی و روانه بازار گردیده است. باید بدانید که این محصول به شکل مستطیل، مربع، سایباندار دار ساخته شده و قابلیت های بسیاری را دارد. از جمله این قابلیت ها می توان به تفریح با خانواده، لذت بردن از آفتاب گرم تابستان در آب خنک، استفاده های صنعتی مانند پرورش ماهی و سایر موارد اشاره داشت. در ضمن استخر پیش ساخته بطور کلی دارای یک دریچه در کف بوده که با اتصال آن به شلنگ مخصوص، می توانید آب را به محل کشاورزی کوچک خود یا مسیرهای دیگر منتقل نمائید. انواع این کالا از مواد اولیه با کیفیت و چند لایه تشکیل شده که به استحکام و دوام هر چه بیشتر سازه می افزاید. با توجه به داشتن چنین قابلیت هایی قیمت خرید محصول کاملا مناسب بوده و در مقایسه با انواع بتونی ارزان تر می باشد. عمل راه اندازی با توجه به تصاویر قرار گرفته روی بسته بندی و فیلم های موجود در قالب (DVD) کاملا ساده بوده و بدون نیاز به هیچ گونه تخصصی می توانید این کار را نهایی کنید. تمیز کردن آب استخر پیش ساخته توسط پمپ تصفیه انجام می شود که دو مدل دارد. در محصولات کوچک از مدل کارتریجی یا کاغذی و در ابعاد بزرگ تر از نوع شنی استفاده می شود. همچنین لازم به ذکر است که با توجه به اندازه محصول، نردبانی مخصوص برای آن طراحی شده که در اختیار شما قرار می گیرد. لوازم جانبی که عموما به شما تحویل داده خواهد شد شامل زیر انداز، برچسب تعمیر در صورت خرابی، تایمر و فشارسنج پمپ و موارد دیگر می باشد. انواع بسیاری از این کالا وجود دارد که هر کدام ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند. به عنوان مثال می توان به مدل های فایبر گلاس اشاره داشت که علاوه بر زیبایی، مقاومت ایده آلی نیز در اختیار دارد. به طور کلی، افرادی که می خواهند از هزینه های اضافی صرف نظر کنند بهتر است بجای ساخت مدل های بتنی از استخر پیش ساخته استفاده نمایند.

با استفاده از استخر بادی می توانید از امکانات بی نهایت و متنوعی که در اختیار شما قرار می گیرد نهایت بهره را ببرید. شاید از مزایای این محصولات اطلاعی نداشته باشید، اما باید بدانید که آنها مورد استفاده توسط کودکان تا بزرگسالان قرار گرفته اند. فضا و حجمی که این کالاها در اختیار خود قرار می دهند، کاملا با سازه های فایبر گلاسی متفاوت بوده و بسیار کوچک تر می باشند. همچنین می توان به راه اندازی سریع و آسان آنها اشاره کرد و با توجه به وزن کمی که دارند به راحتی می توانید این محصولات را در طول سفر یا گردش با خود حمل نمائید. یکی از اصلی ترین و مهم ترین برتری استخر بادی قیمت مناسب آنها بوده که با توجه به استفاده ای که می توانید از آنها داشته باشید، کاملا مقرون به صرفه است. این محصولات قابلیت های بسیاری دارند که یکی از آنها خنک کردن افراد در فصل تابستان می باشد. لازم به ذکر است که این کالا ها به اشکال مختلف طراحی و تولید شده و با توجه به ابعاد گوناگونی که دارند، تقریبا برای هر خانواده ای مناسب هستند. همچنین استخر بادی با توجه به ساخته شدن توسط مواد با کیفیت از دوام و عمر بالایی بهره می برد. انواع مختلفی از این محصولات موجود می باشد که جهت استفاده هر سلیقه ای تولید شده است؛ مانند مدل های صندلی دار مخصوص خانواده، انواع استخر بادی آب پاش دار، انواع طرح های جذاب برای استفاده کودکان و دیگر مدل ها که می توان به آنها اشاره نمود.

در حال حاضر و با تولید بسیار انواع چادر مسافرتی تقریبا تمامی خانواده ها از داشتن یک عدد از این محصول بهره لازم را می برند. تنوع گسترده فضای آن باعث شده که مشکلات بسیاری از افراد در زمان مسافرت و گردش برطرف شده و امکان استراحت و حتی خوابیدن به آنها در مسیر را انجام پذیر می کند. این محصول توانایی جای دادن 2 نفر تا 12 نفر را در اختیار دارد و این اتفاق به صورتی است که اگر قصد خوابیدن داخل آن را داشته باشید، تعداد نفرات به نصف خود کاهش پیدا می کنند. به طور مثال اگر شما یک چادر مسافرتی 12 نفره در اختیار داشته باشید، در زمان خواب این تعداد به 6 نفر تغییر خواهد کرد. جنس بدنه عموما از برزنت ضد آب ساخته شده تا از ورود آب به داخل جلوگیری شود. لوازمی که با خرید یکی از این محصولات رایگان دریافت خواهید کرد شامل میخ و طناب نگهدارنده می باشد که جهت محکم کردن و استحکام بخشیدن به بدنه در آب و هوای طوفانی می باشد. بیشتر این محصولات از ارتفاع کمی بهره می برند، زیرا با وزش باد در مناطق کوهستانی بتوانند خود را روی زمین حفظ کنند و از جای خود تکان نخورند. ضمنا چادر مسافرتی در قالب دو نوع تولید می شوند که نوع اول به نام عصایی و دومی فنری نام گذاری شده است. طراحی مدل های عصایی بدین شکل است که پایه های آنها از سازه جدا بوده و باید با توجه به نوع آنها را در جای خود قرار دهید. کیف حمل و نقل آنها همانند مستطیل می باشد که کالا داخل آن به صورت لوله ای قرار می گیرد. چادر مسافرتی فنری به صورت حلقه ای روی هم جمع آوری می شوند و به همین دلیل کیف مخصوص آنها بصورت دایره ای شکل می باشد. راه اندازی آنها نسبت به نوع می تواند کمی متفاوت باشد، اما معمولا باید حلقه ها را از یکدیگر جدا کرده تا بتوانید محصول را مورد استفاده قرار دهید. چادر اتوماتیک نیز که از تکنولوژی جدید شرکت کلمن امریکا است امروزه در بازار های جهانی به چشم میخورد، این محصول در حال حاضر در برندهای مختلفی تولید میگردد که در ایران بیشتر از برند f.i.t یا همان فیت یا فخر ایران استفاده میگردد، چرا که قیمت مناسب تری در مقایسه با کلمن یا کله گاوی دارد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.