طراحی سایت در مشهد | ارزان و با کیفیت

0

امروزه کسب وکارها رفته رفته به سمت دنیای دیجیتال مارکتینگ کشیده شده اند و مدیران کسب و کارها به دنبال جذب مخاطبانی هستند که فضای دیجیتال یا در واقع دنیا وب را محلی برای گذران زمان خود انتخاب می کنند. لازمه ورود به دنیای اینترنت داشتن وب سایتی است که در آن با ارائه خدمات و معرفی خود و کسب و کارمان به جذب مخاطبان بپردازیم. تفاوت بزرگی میان شرکت های طراحی سایت و شرکت تبلیغاتی می باشد آن هم این است که موفقیت در فضای وب تنها طراحی سایت نیست، بلکه شما به تولید محتوا و استراتژی بازاریابی سایت هم نیاز دارید.

طراحی سایت توسط آژانس های دیجیتال مارکتینگ، خیال مدیران کسب و کارها را در این باره راحت کرده است. ارائه خدماتی از این قبیل توسط دیجیتال مارکتر ها و طراحان سایت بخشی عظیمی از نیازهای یک کسب و کار را برای رشد در فضای نت برآورده کرده است.

در گذشته محیط ها و زبان های برنامه نویسی نقش اصلی و مهمی را در زمینه ایفا می کردند. اما رفته رفته سیستم های مدیریت محتوا که برای راحتی کار کاربران طراحی شده بودند، در زمینه طراحی سایت پررنگ تر شده و بخش عظیمی از بازار این رشته کار را به دست آوردند.

رونیکس

سیستم های مدیریت محتوایی چون : وردپرس و جوملا ، که به کاربران اجازه می دهند با چند کلیک ساده، صفحه ای سفارشی سازی شده برای خود در فضای وب طراحی کنند. که در ادامه مقاله توضیحاتی مختصر راجبه وردپرس و نحوه کار با آن ارائه می دهیم.

طراحی سایت وردپرس چیست و طراحی آن چگونه است؟

در طراحی سایت با استفاده از CMS وردپرس، می توان با انتخاب قالب های آماده مرتبط و یا حتی ساخت قالب های دلخواه بروی آن، سایتی با کیفیت را بدون نیاز به برنامه نویسی های زیاد و طاقت فرسا طراحی کرد. طراحی سایت در مشهد با وردپرسی به دلیل آسان تر بودن کار و قابل فهم بودن برای افرادی که دانش برنامه نویسی ندارند به سرعت در بین مردم محبوب شد.

برخی از ویژگی های سایت های وردپرسی

قالب سایت های وردپرسی بر اساس پیشرفته ترین الگوریتم های شرکت گوگل طراحی شده اند.

به علت داشتن رابط کاربری ساده، نیازی به دانش اولیه برای مدیریت سایت وجود ندارد.

سرعت بارگذاری در این سایت ها بسیار بالا بوده و قابلیت پاسخگویی دارند.

امکان پشتیبانی دائمی در سایت های وردپرسی نیز وجود دارد.

طراحی سایت ارزان یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که متقاضیان را به سمت وردپرس می کشاند.

طراحی سایت برای کسب و کارها مدل های مختلفی دارد که در ادامه به طور مختصر به تعدادی از آن ها اشاره میکنیم:

طراحی سایت فروشگاهی چندین سال است که به شدت مورد توجه قرار گرفته است. با رونق فروشگاه های اینترنتی، صاحبان کسب و کار به دنبال داشتن سایتی برای فروش محصولات خود در فضای وب هستند. این سایت ها باید به گونه ای باشند که کاربران به راحتی به آن ها اطمینان کرده و کالای مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

سایت فروشگاهی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

 

سایت‌های فروشگاهی، سایت‌هایی هستند که در آن ادمین سایت اطلاعات را از فروشنده گرفته (در برخی از مواقع ادمین سایت و فروشنده یکی هستند) و این اطلاعات را در سایت آپلود می‌کنند، پس از آن کاربر با خواندن این اطلاعات و همچنین مشاهده عکس کالا، اقدام به خرید کالا می‌کند. البته سایت‌های فروشگاهی تنها به سایت‌های فروش کالا محدود نشده بلکه سایت‌هایی که فایل‌های دانلودی می‌فروشند و یا سایت‌هایی که خدمات ارائه می‌دهند نیز در زمره این گونه سایت‌ها قرار می‌گیرند.

در طراحی سایت های فروشگاهی باید استانداردهای UI/UX به خوبی رعایت شده باشد تا مخاطبان مدت زمان بیشتری را در وبسایت بگذرانند. ویژگی های سایت های فروشگاهی می تواند تاثیر بسیاری در افزایش فروش داشته باشد که از این امکانات می توان به سیستم سبد خرید، قابلیت اتصال به درگاه بانکی، طراحی سایت به صورت ریسپانسیو، امکان مقایسه محصولات، روش های خرید و ارسال، دسته بندی محصولات، اطلاع از خرید انجام شده توسط ایمیل مشتری و … اشاره کرد.

نقش سئو در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد

امروزه سئو بخش عظیمی از سایت را در برمیگیرد برای اینکه وب سایت فروشگاه شما، فروش بالایی داشته باشد، ابتدا باید بخش سئو آن تکمیل شده تا بازدید سایت شما افزایش پیدا کند. رعایت قدم به قدم اصول سئو در هر وبسایتی تاثیر بسازیی در خروجی کار شما دارد. در نتیجه برای سعوی بودن روند پیشرفت کسب و کارمان در فضای وب نیاز به انجام فرآیند سئو داریم.

طراحی سایت پزشکی از دیگر دسته های طراحی سایت است. یکی از راهکارهای کاربردی است که به کمک آن پزشکان می توانند خدمات خود را به نحوی بهتر معرفی کرده و با ارائه امکاناتی مانند رزرو وقت به صورت آنلاین، سختی کار بیماران را کمتر کنند.

طراحی سایت پزشکی با وردپرس

امروزه با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس، طراحان سایت قادر به پیاده سازی تمام ایده آل های پزشکان در سایت مورد نظرشان هستند. وردپرس دارای افزونه های بسیاری می باشد که توسط توسعه دهندگان و برنامه نویسان طراحی شده است. شما با این افزونه ها می توانید امکاناتی را که اوایل کدنویسان با برنامه نویسی های طولانی و طاقت فرسا به وب سایت ها اضافه می کردند، با چند کلیک در وب سایت مورد نظر قرار دهید.

طراحی سایت در مشهد

شرکت ها و کارخانه جات مشهدی با پیشرفت دنیای تکنولوژی هر روز بیشتر از دیروز نیاز به داشتن یک وبسایت قوی را احساس می کنند.

اما این تنها نیاز مدیران نیست، بلکه مدیران دنبال تیمی هستند که تمام نیاز های دیجیتال مارکتینگ مجموعه را بتوانند با یک تیم براورده کنند.

امکانات سایت خبری

همیشه مخاطبین در جامعه هستیند که عطش خبرهای جدید را دارند و نمی توانند منتظر انتشار خبرها از طریق روزنامه و یا رسانه های باشند، به همین دلیل به دنبال راه هایی هستند که به صورت آنی در جریان خبرهای جدید قرار بگیرند.در ادامه برخی از خدمات سایت های خبری را عنوان میکنیم.

انواع محتوا

یکی از امکانات مهم این دسته از سایت ها این است که بتواند در کنار محتواهای متنی از تمامی محتواها با هر قالبی مانند ویدیو، تصویر و … استفاده کند.

انواع اسلایدر

استفاده از اسلایدهای متحرک و گرافیکی به همراه باکس هایی برای اطلاع رسانی و تبلیغی که باعث جلب توجه کاربران می شود در سایت های خبری جایگاه ویژه ای دارد.

چیدمان متنوع

همانوطر که واضح است تمامی خبر ها را نمی توان در یک دسته قرار داد، از این رو قالب سایت های خبری باید به گونه ای باشد که دسته بندی خبری را به راحتی نمایش داده و امکان دسترسی کاربران به تمامی دسته ها آسان باشد. یک طراح حرفه ای به منظور بالا بردن کیفیت سایت باید بهترین دسته بندی ها را انجام دهد.

توضیحات مختصری را درباره برخی امکانات سایت های خبری ارائه دادیم در ادامه مقاله به بررسی نحوه مدیریت وب سایت ها می پردازیم .

پس از طراحی سایت و تحویل آن به متقاضی، مدیریت سایت برای برقرار ارتباط با مشتریان و دریافت نظرات آن ها بسیار مهم است واگر به خوبی انجام نشود، تمامی هزینه و زحماتی که برای راه اندازی آن صرف کرده اید از بین می رود.

مدیر سایت چه وظایفی دارد؟

به طور کلی هدف از انتخاب فردی به عنوان مدیر سایت این است که مدیریت کامل بر اموری مانند محتوا، حفظ امنیت و پشتیبانی سایت داشته باشد. در ادامه به معرفی برخی از وظایف می پردازیم.

مدیریت محتوا

یکی از اصلی ترین بخش ها و در اصل وظایف مدیر سایت، مدیریت محتوا آن وب سایت است. محتوا در هر سایتی باید متناسب با ماهیت آن انجام شود. بخش اصلی برقراری ارتباط مشتری با کسب و کار شما، تولید محتوا مناسب و منحصر به فرد است. بهتر است محتواهای منتشر شده روی وب سایت بر طبق اصول سئو چیده شده باشد تا در موتور جستجو هم محتوا تولید شده شما رتبه بگیرد.

امنیت وب سایت

از جمله بخش هایی که هر مدیر سایت باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد فراهم کردن امنیت لازم برای وب سایت است. بهینه سازی و بروزرسانی پروتکل های امنیتی از مهم ترین بخش هایی است که مدیر یک وب سایت باید آن را به طور کامل آموزش دیده و پیاده سازی کند.

نظارت همیشگی بر روی سایت از دیگر مواردی است که انتظار می رود طی یک برنامه جامع و کامل مدیر سایت و دستیارهایش به آن رسیدگی کرده مشکلات پیش آمده را به بخش های مربوطه برای مرتفع سازی، انتقال دهند.

در انتهای این مقاله به نقش آژانس دیجیتال مارکتینگ در توسعه و بهبود این چنین خدماتی می پردازیم.

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس، متشکل از دپارتمان های طراحی سایت، سئو، گرافیک، تولید محتوا و … می باشد. هدف ما در یاراپلاس بهبود روند ارائه تبلیغات در فضای مجازی می باشد. از این رو بهترین ها در هر بخش آماده ارائه خدماتی در جهت رشد و توسعه کسب و کار شما هستند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.