تورهای مورد علاقه‌­ی گردشگران ایرانی

0

علاقمندی گردشگران ایرانی

از میان تمامی مقاصد گردشگری محبوب ایرانیان، دو اسم وجود دارند که بیشتر اسمشان، به گوش رسیده است؛ تور استانبول و تور تایلند. شاید برای افرادی که در حال انتخاب یک مقصد گردشگری خارجی هستند، تایلند و استانبول جزء لولین گزینه­هاییست که به آن­ها فکر می­کنند. چه چیزی سبب محبوبیت تور های استانبول و تایلند، در میان گردشگران ایرانی شده است؟ در این مقاله میخواهیم، گردشگری در استانبول و تایلند را مقایسه کنیم، تا بفهمیم دلیل محبوبیت این تور ها نزد گردشگران چه چیزی است. ضمناً با معرفی هر چه بیشتر این مقاصد گردشگری، سعی می­کنیم بیشتر و بیشتر با آن­ها آشنا بشویم.

 

تور تایلند

تایلند کشوری­است که برای هر نوع سفری مناسب است. شاید ذهنیت بسیاری از افراد به اینگونه باشد که تور تایلند مناسب سفر های خانوادگی نمی­باشد. البته بدیهی است که این طرز فکر می­تواند به دلیل شرایط خاص این کشور، تا حدودی صحیح باشد. اما اگر می­خواهید خودتان را برای یک سفر خانوادگی آماده کنید، تایلند یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

رونیکس

قبل از برنامه ریزی های سفرتان، بهتر است اطلاعاتی نسبی راجع به تایلند داشته باشید.

 

با مهم­ترین شهر های تایلند آشنا شوید

بانکوک: این شهر به ” شهر فرشتگان” معروف است و پایتخت ملی کشور تایلند است که در رتبه اول شهرهای تایلند قرار دارد. در این شهر پرجمعيت تایلند، می­توانید شاهد خیابان هایی باشید که زندگی­های شبانه­ی پر جنب و جوش در آن­ها جریان دارد. غذاهای تایلندی لذیذی در خیابان های این شهر قابل خرید است که از مهم ترین دلایل سفر به بانکوک هستند. در این شهر شما می­توانید با فرهنگ و سنت های بودایی و هندو ها آشنا شوید، از معابد معروف و زیبای این شهر مانند: کاخ بزرگ، معبد بزرگ وات فو و … دیدن کنید.

پایاتا: این شهر که دومین شهر بزرگ تایلند بعد از بانکوک است، با زندگی شبانه پر جنب و جوش، سواحل شنی زیبا و ورزش ها و تفریحات آبی مشهور است. این شهر از مهمترین مراکز توریستی در کشور تایلند است و اگر از دوست داران هیجان و ماجراجویی هستید؛ این شهر از مهم­ترین پایگاه­های پاراگلایدر، قایقرانی و جت اسکی می­باشد. از دنیای زیر آب پاتایا گرفته تا مزرعه کروکودیل پاتایا و پارک سنگ یک میلیون ساله و … همه از دیدنی های گاتایا می­باشند. اما اگر برای یک سفر خانوادگی می­خواهید تور تایلند را خریداری کنید، بهتر است روی سایر شهر های توریستی این کشور حساب باز کنید.

تور استانبول

در تور استانبول، لذت بردن و تفریح از همان ابتدای سفرتان با ورود به فرودگاه مجلل، بزرگ و با شکوه استانبول که در سال 2019 آغار به کار کرد، شروع می شود، با ادامه­ی سفر شما و عبور از کوچه پس کوچه­هایش استانبول بدون هزینه می­توانید از قدم زدن در خیابان های استانبول زیبا لذت ببرید. کافه گردی، چشیدن غذا های خیابانی، لذت بردن از موسیقی های خیابانی از معمولی ترین و در دسترس ترین تفریحات استانبول است. با رسیدن به قصر ها، مساجد، موزه های و یا کلیساهای رُمی در واقع می­توانید آثار ارزشمند و فاخری را که یادگار سالیان درازی از تاریخ پرفراز و نشیب استانبول ببینید. آب و هوای مطبوع و کوهستانی، غذاها و خوراکی های لذیذی که در خیابان ها و رستوران های متنوع استانبول دیده می­شوند، تنها بخش کوچکی از جاذبه های استانبول هستند. خرید کردن بخش مهم و جدا نشدنی تور استانبول برای بسیاری از ایرانیان می باشد. بسیاری از ایرانیان به نیت خرید کردن، تور استانبول را خریداری می­کنند. این گردشگران هم که معمولا بار اولشان نیست که به استانبول سفر می­کنند، با هدف خرید از برند های لوکس و یا استفاده از تخفیف های متعددی که در تمام طول سال وجود دارند پا به استانبول میگذارند. فروشگاه ها و مراکز خرید متنوع و بی شماری در استانبول وجود دارند که اجناس برند­های معروف جهانی را با قیمت های بسیار مناسب به فروش می­گذارند. این که ایران با ترکیه همسایه است و عدم نیاز به صدور ویزای ترکیه سبب شده است تا هزینه های سفر به استانبول بسیار پایین­تر از بسیاری از سفر های خارجی دیگر باشد و سفر اگر به نیت خرید به استانبول سفر می کنید، تور استانبول برای شما سفری اقتصادی و مقرون به صرفه خواهد بود.

علاوه بر تمامی موارد گفته شده یکی دیگر از ویژگی های سفر به استانبول که این سفر را برای همگان تسهیل می­کند، تعداد بسیار زیادی هتل­هاییست که با امکانات، قیمت ها و تنوع ارائه ی خدمات متنوع در استانبول وجود دارند. این تنوع در قیمت قیمت، سبب می­شود که دست شما یا هر مسافر دیگری برای سفر به استانبول با بودجه و سلیقه ی مورد نظرش باز باشد.

بلیط هواپیمای استانبول

استانبول در هر شرایطی شهری دیدنی است. استانبول حتی هنگامی که پوشیده از برف است هم مانند بهار های سرسبز و مطبوعش زیباست، پاییز رهای ُمانتیک این شهر در میان گردشگران طرفداران خاص خود را دارند، تعداد بسیاری از گردشگران ترجیح میدهند در پاییز های دیدنی استانبول قدم بزنند. در واقع بهترین زمان سفر به استانبول بستگی به شما و علایق خاص شما دارد. اما این را بدانید که در تمامی روز های سال بهای خرید بلیط هواپیما استانبول برای شما یکسان نخواهد بود. در فصل تابستان که هوا گرم و مرطوب می­شود، در سراسر شهر جشنواره­های هنری و کنسرت های بزرگ موسیقی برگزار می­شود.

باتوجه به محبوبیت زیاد تور استانبول در میان گردشگران و وفور جاذبه های گردشگری و طبیعی و امکان خرید های مناسب برای ایرانیان، روزانه تعداد زیادی پرواز از تهران و شهرهای دیگر ایران به مقصد استانبول انجام می­شود. خرید بلیط هواپیما استانبول یکی از ساده­ترین کارهای ممکن خواهد بود. برای خرید بلیط می­توانید به صورت حضوری و با مراجعه به یکی از دفاتر آژانس های گردشگری اقدام کنید. خرید اینترنتی بلیط هواپیما نیز گزینه­ایست که می­توانید، از آن استفاده کنید.

 

قیمت تور و بلیط هواپیما استانبول

تور و بلیط های هواپیمای استانبول با قیمت های بسیار متنوع و متفاوتی قابل خریداری هستند. همواره عوامل زیادی بر قیمت تور و بلیط هواپیما تاثیرگذار خواهد بود و سلیقه و توقع شما نیز بر نوع سفر و هزینه های سفرتان تاثیر مستقیم دارد. اینکه بلیط هواپیمایتان را از چه طریقی خریداری کرده­اید، از خدمات کدام ایرلاین استفاده می­کنید کدام کلاس پروازی را انتخاب کرده اید؟ و چه هتلی با چه امکاناتی مد نظرتان است؟ بلیط هواپیمای استانبول، توسط ایرلاین های زیادی ارائه می­شوند و قیمت­های متفاوتی نیز دارند. به طور متوسط شما باید مبلغی معادل 1.5 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان برای خرید بلیط هواپیما هزینه کنید که در روز های مختلف سال باهم متفاوت است. نرخ تور های استانبول هم از 2 میلیون تومان برای 3 روز اقامت شروع میشود و تا 10 میلیون تومان هم می­تواند ادامه پیدا کند.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتی https://www.golfamsafar.com

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.