زیباترین شهرهای ایران برای سفر؛ پیشنهاد جذاب‌ترین تورهای گردشگری

0

زیباترین شهرهای ایران برای سفر پتانسیل جذب بیشترین گردشگر را در تمام فصل های سال دارند. تفاوتی نمی کند قصد داشته باشید سفرهای پاییزی را انتخاب کنید یا در بهار و تابستان به یکی از شهرهای گردشگری ایران سفر کنید؛ آنچه اهمیت دارد این است که شما با شرکت در یک تور گردشگری، تصمیم دارید بهترین لحظات و خاطره را از سفر خود ثبت کنید.

برخی از مسافران تمایل دارند فصل پاییز، در هیاهوی رنگ ها و نقش های برگ های پاییزی، زیباترین شهرهای ایران برای سفر را انتخاب کنند؛ برخی دیگر ترجیح می‌دهند در میان بارش برف از جاذبه های گردشگری و تفریحات زمستانی برخی شهرهای ایران لذت ببرند.

شاید به همین دلیل است که متقاضیان شرکت در تورهای گردشگری در تمام فصل های سال، تعداد قابل توجهی را ثبت کرده اند. اگر شما هم به گردش و تفریح علاقه مند هستید و تصمیم دارید در زیباترین شهرهای ایران برای سفر گذری کوتاه داشته باشید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. به شما کمک می کنیم بهترین شهر را متناسب با سلیقه گردشگری خود انتخاب کنید.

رونیکس

تماشای زیباترین شهرهای ایران برای سفر؛ ثبت لحظات خاطره انگیز

زیباترین شهرهای ایران برای سفر، همه جذاب و دیدنی هستند. گردشگران با یک برنامه‌ریزی خاص، جزئیات سفر خود را آماده می کنند و تمام نکات را در نظر می گیرند تا بتوانند رهسپار مقصدی شوند که قرار است برای آنها تجربه خاطره انگیزی را رقم بزند. تماشای جاذبه های گردشگری طبیعت بی نظیر و همچنین بازدید از آثار تاریخی و باستانی در هر یک از زیباترین شهرهای ایران برای سفر، تمام آن چیزی است که مسافران به دنبال آن هستند.

از طبیعت زیبای شمال گرفته تا سواحل نیلی خلیج فارس، کویرهای ایران در بخش مرکزی و همچنین کوهستان های شمال غربی کشور در شهر تبریز، همه به نوعی زیباترین جاذبه های توریستی را برای مسافران تامین کرده‌اند. این جملات به مفهوم آن نیست که سایر شهر های ایران جذابیت های گردشگری ندارند!

همراه با تورهای گردشگری در زیباترین شهرهای ایران برای سفر

سفر به اصفهان

هر آنچه از زیبایی ها و جاذبه های گردشگری سفر به اصفهان توصیف کنیم، باز هم نتوانستیم از عهده این امر مهم برآییم! شهر اصفهان همچون نگینی در گردشگری ایران می درخشد. آثار باستانی، شاهکارهای معماری در بناهای تاریخی شهر اصفهان به همراه صنایع دستی و آثار هنری، توجه هر گردشگری را در تمام جهان به خود جلب کرده است!

بناهای دیدنی نظیر مسجد امام، میدان نقش جهان با کاشی کاری ها و معماری بی نظیر، عمارت چهل ستون و سایر گردش جاذبه های دیدنی شهر اصفهان، برای هر گردشگر از سایر نقاط ایران جذاب و دیدنی است. شهر اصفهان یکی از زیباترین شهرهای ایران برای سفر در تمام فصل های سال است.

 

سفر به شیراز

اگر قصد دارید یکی از زیباترین شهرهای ایران برای سفر را انتخاب کنید و از هوای مطبوع بهاری با عطر بهار نارنج لذت ببرید، شرکت در تور شیراز را به شما پیشنهاد می کنیم. شیراز به شعر و ادبیات، عشق و هنر، شهرت دارد. گذراندن لحظه های سفر در کنار آرامگاه شعرای بزرگ ایرانی، حافظ و سعدی، به همراه استشمام نسیم خوش بهاری، روح و قریحه هر گردشگری را به ذوق می آورد. قدم زدن بر باغ ارم شیراز، خاطره ای وصف ناپذیر در فصل بهار خواهد بود.

 

سفر به یزد

از زیبایی های طبیعت در جنگل ها و مراتع که بگذریم باید بگوییم که جاذبه های گردشگری در دل کویر، همه آن چیزی است که با سفر به یزد به دست می آورید! یزد، زیباترین شهرهای ایران برای سفر و تماشای طبیعت کویری است. شهر یزد، جایی در دل سرزمین کویری قرار گرفته و دارای فرهنگ، تمدن و آثار تاریخی ارزشمندی است. اگر به تماشای بافت‌های تاریخی و باستانی علاقه مند هستید، می توانید شهر یزد را به عنوان زیباترین شهرهای ایران برای سفر انتخاب کنید.

 

سفر به قشم

کمتر کسی است که ایران را بشناسد اما سواحل نیلگون خلیج فارس را از نزدیک ندیده باشد! جزیره قشم یکی از زیباترین شهرهای ایران برای سفر است. نسیمی که از سمت دریا به سمت خشکی می وزد به همراه جاذبه های گردشگری تاریخی در جنوب ایران، توجه هر گردشگری را به سمت خود جلب می نماید. اگر در فصل پاییز یا زمستان در تور قشم شرکت کنید، می توانید از هوای مطبوع و لذت بخش جزیره‌های جنوبی لذت ببرید.


سفر به بندر چابهار

بندر چابهار، یکی از زیباترین شهرهای ایران برای سفر، فرصت بی نظیری را برای گردشگران فراهم می آورد. این منطقه در جنوب شرقی ایران، یک شهر بندری در سیستان و بلوچستان، قرار دارد. چابهار، یک شهر ساحلی است که زیبایی های بی نظیری را برای گردش و تفریح ارائه می دهد. برای تماشای چابهار می توانید در تورهای گردشگری که ویژه این بندر است شرکت کنید.

 

سفر به تبریز

از نواحی جنوبی ایران به سمت شمال در گوشه شمال غربی حرکت می‌کنیم. یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری طبیعی و کوهستانی در دل شهر تبریز نهفته است. تبریز، خود، یکی از زیباترین شهرهای ایران برای سفر است. آنچه از طبیعت این منطقه شنیده‌ایم، چیزی فراتر از یک حس ناب از گردش در طبیعت در مسافران القا می کند.

اگر در تور تبریز شرکت کنید می توانید آثار تاریخی و مکان های دیدنی این شهر را از نزدیک ببینید. تمام شهرستان های تبریز در نوع خود بی نظیر هستند. پوشش گیاهی، جنگل ها، کوهستان ها و البته سوغاتی ها و مراکز خرید در تبریز، نظر هر گردشگری را به خود جلب می کنند!

اگر به آب و هوای سرد و خشک علاقه مند هستید، فصل زمستان را برای تماشای تبریز انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که در فصل بهار یا تابستان به شهر تبریز سفر کنید؛ چرا که می توانید زیبایی های طبیعت را همانند آنچه در تابلوهای نقاشی دیده اید، در این شهر از نزدیک نظاره گر باشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.