آشنایی با سه هدیه تبلیغاتی مدیریتی برتر سال ۹۹

0

امروزه هدایای تبلیغاتی، بهترین فرصت جهت کسب اعتبار و شناساندن برند به افراد محسوب می‌شود. هدایای تبلیغاتی دنیای گسترده‌ای دارند و تنوع قابل‌توجهی را شامل می‌شوند. در میان این تنوع موجود ست مدیریتی تبلیغاتی از لوکس‌ترین و گران‌بهاترین هدایای تبلیغاتی به‌حساب می‌آید. بهره‌مندی از چنین هدایا موقعیت‌ها و مناسبت‌های ویژه‌ای دارد!

مخاطب هدایایی مانند ست هدیه مدیریتی، برخی افراد حاضر در شرکت هستند که برای شما اهمیت ویژه‌ای دارند. درنتیجه از طریق پیشکش‌هایی نفیس، حس قدرشناسی خود را به افراد انتقال می‌دهید. ست‌های مدیریتی دارای تنوع فوق‌العاده زیادی هستند که به تناسب سمت، سن و سلایق مختلف کاملاً متفاوت است. بهترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی در میان تنوع موجود به سه هدیه خاص و بی‌بدیل تعلق می‌گیرد که در ادامه تشریح می‌کنیم:

  • کتب نفیس تبلیغاتی
  • ست مدیریتی تبلیغاتی
  • ست خودکار و روان‌نویس

 

رونیکس

۱. کتب نفیس تبلیغاتی

از آنجایی‌که کتب نفیس به مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ هدیه می‌شود؛ باید از بهترین کیفیت‌ها تهیه‌شده باشند. کتب نفیس شامل دو نوع کتاب و تابلوهای ارزشمندی است که از چرم طبیعی، چوب باکیفیت، مس و جیر تهیه می‌شوند. کتب که شامل قرآن کریم، کتب شعرای بزرگ همچون بوستان، غزلیات حافظ، رباعیات خیام وغیره است؛ از بهترین انواع کاغذها با نگارگری‌های جذاب و چشم‌نواز تهیه شده‌اند.

اگر شما نیز جزء شرکت‌هایی هستید که در امور واردات و صادرات فعالیت می‌کنند؛ حتماً تمایل دارید که از طریق خرید ست مدیریتی تبلیغاتی علاوه بر تبادلات فرهنگی، زمینه‌ای را جهت گسترش فعالیت‌ها و همکاری‌های تجاری ایجاد کنید! استفاده از کتابی ارزشمند جهت هدیه یک قدم استراتژیک و موثر در بهبود روابط برون سازمانی محسوب می‌شود.

سایزهای کتب نفیس تبلیغاتی در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. در این‌صورت افراد علاقه‌مند به خرید ست مدیریتی تبلیغاتی، امکان خرید متناسب با نیازهای خود را دارند. انواع وزیری، جیبی، رقعی و رحلی در فروشگاه اینترنتی پیشکش در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دارد. تهیه هدایای تبلیغاتی مانند کتاب نفیس ایران‌شناسی جهت هدیه به شرکت‌های خارجی، یک اقدام چندمنظوره محسوب می‌شود.

۲. ست مدیریتی تبلیغاتی

یکی از ویژگی‌هایی که فروشگاه پیشکش را منحصربه‌فرد کرده‌است؛ ست‌های فوق‌العاده نفیس و ارزشمند مدیریتی است. شرکت، ترکیبی از لوازم الکترونیکی و دیگر هدایای تبلیغاتی ارزشمند را در کنار یکدیگر قرار داده و در نهایت تنوع بی‌نظیری از ست‌های مدیریتی را ایجاد کرده‌است. در مجموعه انواع هدایا مانند جاکارتی، هارد اکسترنال، جاکلیدی، فلش مموری، خودکار، شارژر فندکی و پاور بانک تبلیغاتی را شامل می‌شود.

چند نمونه از ست‌ها مانند ست خودکار به‌همراه سررسید، ست کمربند و جاکارتی، ست فلش مموری یا پاور بانک تبلیغاتی، ست کیف پول، جاسوئیچی و سررسید بسیار پرفروش هستند! البته ترکیب موجود در ست‌ها کاملاً اختیاری هستند و هیچ اجباری به خرید ست‌های موجود ندارید. با چنین هدیه‌ای علاوه بر ماندگاری در ذهن و یاد افراد، بستری را جهت افزایش همکاری‌های احتمالی با دیگر شرکت‌ها ایجاد می‌کنید. به‌راحتی از طریق خرید ست مدیریتی تبلیغاتی امکان شناساندن برند و هویت خود را دارید.

با توجه به اینکه ست‌ها توسط شما انتخاب می‌شوند؛ قیمت‌های متفاوتی را عرضه می‌کنند. بسته به نوع اقلامی که در ست قرار می‌گیرند؛ قیمت بالا یا پایین می‌شود. به‌عنوان مثال زمانی‌که ست شامل پاور بانک تبلیغاتی باشد؛ مبالغ ست بیشتر از ۱۵۰ هزار تومان می‌شود. از طرفی بسته‌بندی‌های شکیل و زیبایی نیز جهت عرضه ست‌ها در نظر گرفته شده‌است که امکان خریداری آن‌ها به‌صورت جداگانه یا همراه با ست وجود دارد. قیمت جعبه‌ها ممکن‌است، تغییراتی داشته باشد؛ اما معمولا قیمت ارزانی دارند.

 

۳. ست خودکار و روان‌نویس

ست‌های خودکار و روان‌نویس با توجه به کاربردهای فراوانی که دارند؛ همواره نزد مدیران و روسای شرکت‌ها محبوبیت ویژه‌ای دارند. خودکار و روان‌نویس از آن هدایای تبلیغاتی است که تقریباً مورد پسند همه سلیقه‌ها است و همواره مورد استفاده قرار می‌گیرد. با وجود مزیت‌های فراوان خودکارها و روان‌نویس‌ها قیمت‌های بسیار مناسبی دارند که آن‌ها را به‌عنوان ست مدیریتی تبلیغاتی بسیار ایده‌آل و مقرون‌به‌صرفه کرده‌است.

با در نظر گرفتن جنسیت فردی که قصد دادن هدیه به او را دارید؛ امکان انتخاب میان تنوع طرح و رنگ‌های بسیار متنوعی را دارید. ست خودکار و روان‌نویس معمولاً دارای کیف چرمی است که از کیفیت مناسبی برخوردار است. اما جهت استفاده از ست‌ها به‌عنوان هدایای تبلیغاتی لازم است که آن‌ها را درون جعبه‌های شکیل و زیبایی قرار دهید!

شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش جعبه‌های فوق‌العاده زیبا و مناسبی را جهت قرارگیری محصولات در نظر گرفته‌است. انواع جعبه‌های جیر، چرمی، چوبی و مقوایی در دسترس خریداران جهت سفارش قرار می‌گیرد. اگر قصد دارید که تاثیرگذاری بیشتری ایجاد کنید؛ امکان چاپ نام یا لوگوی شرکت خود را روی خودکار یا روان‌نویس نیز دارید. بی‌شک چنین اقدامی غافلگیری هدیه را دوچندان می‌کند. برای سفارش انواع هدایای تبلیغاتی مدیریتی و لوکس با مشاوران شرکت پیشکش به شماره تلفن 02188403004 تماس بگیرید یا به سایت pishkeshgift.com مراجعه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.