مراقبت از پوست با محصولات فروشگاه اینترنتی روژه

0

در فروشگاه اینترنتی روژه چه دسته بندی‌هایی برای چه نیازهای پوستی وجود دارد که همه ما میتوانیم از آنها در جهت مراقبت از پوستمان مراقبت کنیم. در ادامه به معرفی دسته‌بندی های پرطرفدار در روژه خواهیم پرداخت تا ضمن ارائه اطلاعات مفید در زمینه هر یک از محصولات با فواید و راه حل انتخاب بهترین نوع محصولات هر دسته بیشتر آشنا شویم.

کرم ضد لک ، راه حل تمامی لک‌های پوستی شما

کرم ضد لک و مصرف آن می‌تواند بهترین راه از بین بردن لک‌های صورت و بدن باشد که مطمئن‌ترین راه برطرف کردن لک‌ها است. در روژه می‌توانید بهترین نوع کرم‌ ضد لک موجود در بازار ایران را بیاید و با انواع مختلف آن به صورت کاملا دقیق آشنا شوید. این دسته از محصولات مراقبت از پوست که معمولا از مواد موثری مانند عصاره جلبک ، آربوتین ، ویتامین سی ، عصاره شیرین بیان و … تشکیل می شوند ، به راحتی می توانند لک های پوستی شما را برطرف کنند. معمولا آکنه‌ های صورت ، گاهی اوقات بعد از بهبود، بر پوست افراد اثر و لک به جای می گذراند. برای روشن کردن این لکه ها نیز، استفاده از کرم ضد لک بسیار تاثیر گذار خواهد بود. بهتر است بدانید ، این محصولات این قابلیت را دارند که از بروز لک و کک و مک بر روی پوست جلوگیری کنند.

کرم ضد لک برای اینکه بتواند لک را از بین ببرد ، معمولا از 5 مرحله را طی خواهد کرد.

رونیکس

1- سلول های رنگ ساز را به کمک آربوتین ، هیدروکینون و اسید آزلائیک را از بین می‌برد.

2- با فریب دادن سلول های رنگ ساز ، به سلول ها پیام می دهند که رنگ زیادی زیر پوست تولید شده است و در نتیجه سلول های رنگ ساز دیگر دانه های رنگی تولید نمی کنند. کرم ضد لک معمولا با استفاده از موادی مانند عصاره شیرین بیان و رزورسینول عمل بالا را انجام می دهد.

3- با کمک کوجیک اسید ، مانع از رسیدن مواد لازم برای تولید رنگ به سلول های رنگ ساز می شوند.

4- دانه های رنگی تولید شده را در سطح پوست پخش می کنند و مانع از تجمع دانه های رنگی و لک شدن پوست می شوند.

5- در نتیجه ، مانع از انتقال دانه های رنگ تولید شده به سطح پوست می شوند.

 

کرم آبرسان راهی برای تامین رطوب مورد نیاز پوست شما

کرم آبرسان ، محصولی است که قصد داریم درباره آن صحبت کنیم و به بررسی دقیق تر آن بپردازیم. بسیاری از افراد هستند که از مشکل کم آبی رنج می برند که این مشکل می تواند دلایل زیادی از جمله تغذیه نادرست ، آب و هوا ، کمبود خواب و … داشته باشد. کسانی که پوستشان دچار این مشکل می شود ، برای مقابله با این مشکل باید از کرم آبرسان استفاده کنند. معمولا افرادی که پوست خشکی دارند ، بیشتر از بقیه افراد باید از کرم آبرسان یا مرطوب کننده استفاده کنند. اصولا پوست های خشک ساختاری زبر دارند و در مقایسه با سایر پوست ها ، ناهمواری های بیشتری دارند و به اصطلاح پوسته پوسته می شوند و برای رسیدن به نتیجه ایده آل ، توصیه می شود از کرم آبرسان استفاده کنند.

 

عملکرد کرم آبرسان

آبرسان پوست یا هیدرودرمی یعنی رطوبت رساندن به پوست که با آبرسانی پوست سلول های پوستی شاداب و متورم می شوند و در نتیجه با این کار پوست سرزنده می شود. کرم آبرسان حاوی روان کننده بوده و مانع از دست رفتن رطوبت و آب موجود در پوست می شوند. این کرم ها به جذب رطوبت و آب از محیط ، توسط پوست کمک می کنند و از این طریق آبرسانی و هیدارتاسیون خوبی رو برای پوست به همراه می آورند. مهمترین فایده ی آبرسانی به پوست افزایش خاصیت الاستیسیته و کشسانی پوست است که باعث از بین رفتن خطوط و چین و چروک های ریز پوست می شود. همچنین آبرسانی به پوست باعث از بین رفتن چربی های اضافی پوست شده و با افزایش رطوبت مانع ایجاد جوش و آکنه می شود. آبرسانی به پوست ، باعث شفافیت و شادابی آن شده و تیرگی های پوست را محو می کند. پوست آبدار هیچ وقت دچار خشکی و اگزمای پوستی نمی شود. لازم به ذکر است آبرسانی به پوست روند پیری آن را به تعویق انداخته و ظاهر پوست شما را جوان و شاداب می کند. وقتی که پوست هیدراته و آبدار است به راحتی می تواند از طریق تعریق کافی با سموم و آلودگی های محیطی که وارد آن می شود مقابله نموده و مواد زائد را از خود دور سازد. یکی دیگر از فواید هیدرودرمی یا آبرسانی به پوست که برای خانم ها بسیار حائز اهمیت است ، خوابیدن آرایش بر روی پوست است. میکاپ و آرایش بر روی پوست هیدراته و مرطوب پوشش بهتری داشته و ظاهر زیباتری دارد. بطوریکه منافذ پوست را به خوبی پوشانده و دیرتر کیفیت خود را از دست می دهد.

کرم ضد آفتاب

نور آفتاب همانطور که حیات بخش است می‌تواند بسیار پر ضرر نیز باشد از این رو باید در مقابل آن از محصولات ضد آفتاب و کرم ضد آفتاب استفاده کرد. کرم ضد آفتاب موثر در جلوگیری از مضرات نور آفتاب است. چرا که اشعه‌های UVA و UVB بسیار میتوانند بر پوست اثرات جبران ناپذیری بگذارند. پس استفاده از کرم ضد آفتاب نه یک انتخاب بلکه یک الزام است تا بتوانید پوستی بدون آسیب داشته باشید. و از آن به بهترین شکل مراقبت کنید.

همانطور که گفته شد ضد آفتاب یک الزام است اما چرا متخصصین پوست به این شدت بر استفاده از کرم ضد آفتاب تاکید می‌کنند؟ آیا واقعا به این اندازه مهم است؟

تا انتهای با ما همراه باشید تا با انواع کرم ضد آفتاب بیشتر آشنا شده و انواع آن را بشناسید تا در زمان خرید کرم ضد آفتاب ، در انتخاب محصول مناسب دچار مشکل نشوید.

چرا به کرم ضد آفتاب نیاز داریم؟

به طور معمول تمام انسان‌ها در طول روز حداقل یک بار از درب منزل خود خارج می‌شوند. پس می توان گفت که قرار گرفتن در برابر تابش نور خورشید، امری اجتناب ناپذیر است. از سوی دیگر نور خورشید همراه با تمام فواید خود، حاوی دو اشعه مضر فرابنفش است که آن‌ها را با نام‌های اشعه UVA و UVB می‌شناسیم. این دو نوع اشعه در صورت عبور از پوست انسان خساراتی چبرن ناپذیر را برجای می‌گذارند. شاید این جملات ترسناک به نظر برسند (که البته همین طور هم هست)، اما برای پیشگیری از این مشکل راه حلی بسیار ساده وجود دارد!

” کرم ضد آفتاب مناسب با پوست ”

با انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب، شما در حقیقت یک سد دفاعی بین پوست خود و اشعه مضر آفتاب ایجاد می‌کنید. اما برای ایجاد این سپر دفاعی برای پوستتان باید ابتدا با بهترین کرم ضد آفتاب آشنا شوید.

 

کرم ضد چروک

در طول تاریخ تمام انسان‌ها به دنبال چشمه جوانی و یا اکسیر جاودانگی بودند. چرا که همه افراد به صورت ذاتی میل به زیبا و جوان ماندن دارند. حتما شما هم قبول دارید که هیچ حسی به بدی دیدن اولین چروک ها بر روی صورت در آینه نیست. امروزه شاید نتوان اکسیر جوانی را یافت، اما می توان با انتخاب محصول درست، جوانی را کمی بیشتر پایدار کرد. تاثیر یک کرم ضد چروک مناسب بر هیچ کس پوشیده نیست، اما شاید این سوال پیش بیاید که این محصولات دقیقا چه عملکردی دارند؟

عملکرد کرم ضد چروک

پیش از آن که درباره کرم ضد چروک و عملکرد آن صحبت کنیم، ابتدا باید ساختار پوست را بهتر بشناسیم و با دلیل اصلی ایجاد و بروز چروک‌های پوستی آشنا شویم.

چرا پوست چروک می شود؟

پست صورت و بدن ما در طول زندگی تحت تاثیر عوامل بیرونی و درونی متنوعی قرار می‌گیرد. این عوامل به تنهایی می‌توانند باعث به خطر افتادن سلامت پوست و به دنبال آن بروز چروک‌های پوستی شوند. عوامل اصلی تاثیر گذار بر چروک پوستی شامل، آلودگی هوا، خشک بودن محیط، پوست دهیدراته، محصولات پوستی و آرایشی نامرغوب، عدم رعایت روتین‌های پوستی صحیح، بیماری‌های هورمونی، استرس و ژنتیک می‌شوند. پس تا زمانی که این عوامل آسیب زا را تحت کنترل خود قرار ندهید، کرم ضد چروک اثرگذار نخواهد بود. اما نباید از عامل اصلی چروک‌های پوستی غافل شد؛ افزایش سن!

مهمترین علت چروک‌های پوستی را می توان افزایش سن و شروع روند پیری پوست دانست. بدن انسان با تولید کلاژن به قوام و استحاکام پوست کمک می‌کند. همچنین، وجود رشته‌هایی از الاستین در لایه زیرین سطح پوست، به پوست خاصیت کشسانی می‌دهد. با افزایش سن، تولید کلاژن بسیار کاهش یافته و رشته های الاستین نیز تحلیل می‌روند. از سوی دیگر، پوست صورت به مرور زمان و افزایش سن نازک می‌شود. این نازک شدن در کنار دو عاملی که در ابتدا گفتیم، موجب بروز چروک‌های پوستی در صورت، شل شدن و افتادگی آن می‌شوند.

عملکرد کرم ضد چروک به چه صورت است؟

یک کرم ضد چروک با کمک ترکیبات خاص خود، در کنار محافظت از پوست دربرابر عوامل آسیت زای نام برده شده، به تولید کلاژن و حفظ خاصیتالاستیسیته پوست کمک می‌کند. معمولا ای محصولات در دو صورت کرم روز و کرم شب تولید می‌شوند و به این صورت در طول شبانه روز به حفظ جوانی پوست کمک می‌کنند.

حال که با ساختار پوست و نحوه چروک شدن آن آشنا شده و عملکرد کرم ضد چروک را شناختید، بهتر است تا ویژگی‌های اصلی یک کرم ضد چروک مناسب را بررسی کنیم.

می توان ادعا کرد که یکی از بهترین و محبوب ترین برند هایی که امروزه در سرتاسر ایران به فروش هایی بی سابقه دست پیدا کرده است، محصولات کامان است. این برند که در بسته بندی هایی مناسب در بازار کشور عرضه می شود، تنها خود را محدود به یک ظاهر زیبا نکرده است. بلکه برند کامان همزمان توجه بسیار زیادی به کیفیت بالای محصولات خود دارد. در ادامه ما تاریخچه برند محصولات کامان را برای شما شرح می‌دهیم، ترکیبات سازنده محصولات کامان را نام برده و بررسی می کنیم و در نهایت محبوب ترین و برترین محصولات کامان را برایتان بر خواهیم شمرد.

تاریخچه برند محصولات کامان

کافی است تنها یک بار یکی از محصولات کامان را دیده باشید، حتما نام جنوا (ژنو) و پرچم و نماد کشور سوئیس را بر روی بسته بندی آن مشاهده کرده اید. در صورتی که از برند کامان به عنوان یک برند ایرانی نام برده می شود.

برند جنوا کازمتیکس (Geneva Cosmetics) یکی از معتبر ترین برندهای تولید محصولات پوستی و مراقبتی است که از دل طبیعت سوئیس راه خود را به کشور های دیگر باز کرده است. این برند سوئیسی همواره به استفاده از ترکیبات طبیعی در تولید محصولات خود مشهور بوده است. در حدود 5 سال گذشته، این لابراتوار همکاری خود را با کشور ایران شروع کرده و محصولات کامان امروزه در ایران و با مواد اولیه سوئیسی تولید و به بازار عرضه می شود.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.