با انواع ماسک صورت شادابی و لذت را تجربه کنید

0

زیبایی پوست یکی از مواردی است که برای هر فردی حائز اهمیت می باشد. از آنجایی که پوست همواره در معرض آب و هوای مختلف قرار می گیرد، احتمال آسیب وارد شدن به آن افزایش پیدا می کند. از این رو باید به دنبال روش های مختلفی بود تا بتوان آسیب های موجود را به حداقل رساند. یکی از روش های موجود استفاده از انواع ماسک های صورت است که تحت عنوان “اسکراب” نیز شناخته شده اند. به خاطر اهمیتی که این موضوع دارد، در ادامه به بررسی سه نوع مختلف از بهترین ماسک های موجود مکس لیدی می پردازیم. در نتیجه اگر می خواهید از پوستی شفاف و صاف بهره مند شوید، تا انتهای این مطلب همراه باشید.

انواع ماسک مکس لیدی

یکی از بهترین انواع ماسک صورت که می توانید پیدا کنید، برند مکس لیدی می باشد که با تنوعی که دارد، توانسته بیشتر نیازهای افراد متقاضی را رفع کند. سه نمونه از بهترین و پرطرفدارترین ماسک های این برند شامل موارد زیر می شوند:

  • ماسک گچی مکس لیدی
  • ماسک سیاه مکس لیدی
  • ماسک اسکراب مکس لیدی

ماسک گچی

پوست انسان تحت آسیب هایی از جمله چین و چروک و لکه های مختلف می باشد که دلایل آن ها متعدد هستند. استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت، برخی داروها و تغذیه ناسالم از جمله علل های موجود می باشند. این موارد شادابی و زیبایی اولیه را از فرد می گیرد و گاها او را با کمبود اعتماد به نفس به منظور حضور در جمع رو به رو می کند.

رونیکس

برای اینکه بتوان این آسیب مخرب را به حداقل رساند، می توان از انواع ماسک های صورت بهره برد که یکی از آن ها ماسک گچی مکس لیدی می باشد. این ماسک با خواص و ویژگی هایی که دارد می تواند پوست صورت شما را شاداب کند، آبرسانی کاملا را انجام دهد و همچنین از رطوبت مورد نیاز برای پوست محافظت کند.

با این نوع ماسک گچی مکس لیدی صورت می توانید به مبارزه با موارد زیر بپردازید:

  • جوش های سر سیاه خود را از بین ببرید.
  • لکه هایی که بر روی پوستتان ظاهر شده اند را حذف کنید.
  • پوست خودتان را روشن نمایید.
  • آبرسانی مورد نیاز پوستتان را انجام دهید و رطوبت موجود در آن را حفظ کنید.

طرز استفاده از ماسک مکس لیدی گچی

برای اینکه بتوانید از این نوع ماسک به درستی استفاده کنید، باید مطلب زیر را دنبال کنید.

در ابتدای کار صورتتان باید کاملا تمیز باشد. به همین علت پیشنهاد می شود تا از آب و صابون استفاده کنید. سپس با بهره گیری از دستمال کاغذی و یا حوله نرم صورتتان را خشک کنید و نم آن را بگیرید. بعد از این کار نوبت آن است تا ماسک تهیه شده را با دقت بسیار بر روی پوست صورت و همچنین گردنتان بگذارید. خودتان می توانید مقدار آن ها را تعیین کنید. این ماسک بیشتر از 15 دقیقه نباید بر روی صورتتان بماند. بعد از جدا نمودن آن باید دوباره صورتتان را شستشو دهید. بعد از چندین بار استفاده می توانید تغییرات آن را به وضوح مشاهده کنید.

ماسک زغال

نمونه دیگری از انواع ماسک های صورت، شامل ماسک زغال مکس لیدی می شود که تحت عنوان “پیل آف زغال” نیز شناخته شده است. این ماسک در ترکیبات خود زغال و یا کربن چوب بامبو را دارد و از آن به عنوان سفید کننده پوست استفاده می شود.

ماسک زغال در بین نمونه های لایه بردار قرار می گیرد که می تواند پوست صورت را به طور کامل تمیز کند. همچنین آکنه هایی را بر روی پیشانی، چانه و بینی می بینید را از بین ببرید. اگر صورتتتان تعداد زیادی از جوش های سرسیاه را دارد، برای از بین بردن آن ها می توانید از این ماسک بهره مند شوید.

از آنجایی که ماسک پیل آف سیاه قابلیت پاکسازی عمقی را دارد، در صورت استفاده می توانید از یک پوست شفاف و بسیار نرم برخوردار شوید. اگر می خواهید روزنه های پوست خود را پاکسازی کنید و آلودگی هایی را از بین ببرید، بهترین پیشنهاد برای شما ماسک صورت سیاه پیل آف مکس لیدی می باشد.

از آنجایی که تمامی سلول های مرده، آکنه ها و چربی ها به دلیل سلامتی پوست باید حذف شوند، می تواند از ماسک استفاده کرد. زیرا ساختار آن به گونه ای است که تنها با چندین بار استفاده می توانید این تاثیرات را در آن ها مشاهده کنید.

همچنین از آنجایی که این مدل از انواع ماسک صورت از چوب درخت بامبو تهیه شده است، شاهد خاصیت های بسیاری در آن، به غیر از موارد ذکرشده خواهیم بود. از آنجایی که در داخل این نوع مقادیر بالایی زغال وجود دارد، می تواند به طور عجیبی پوست را تسکین دهد و باعث نرمی منحصر به فرد آن شود.

این ماده قابلیت این را دارد تا چربی هایی که در پوست موجود هستند را قابل کنترل کند و از این طریق به افزایش کلاژن سطح پوست کمک کند. از دیگر مواردی که در صورت استفاده از ماسک پیل آف مکس لیدی می توانید از آن ها بهره مند شوید، شامل گزینه های زیر هستند:

  • باعث بهبود بخشیدن به انعطاف پذیری پوست می شود.
  • از ویژگی کاهش دادن زبری پوست بهره مند است.
  • با عملکرد خود حالت کریستالی را به پوست شما می دهد و آن را شفاف می کند.
  • تمامی آکنه ها و جوش های سر سیاه شما از بین خواهند رفت.
  • همچنین رطوبت پوست شما را به تعادل خواهد رساند.

طرز استفاده از ماسک پیل آف زغال

پس از آشنایی با فواید ماسک زغال مکس لیدی، لازم است با طرز صحیح استفاده از این مدل ماسک آشنا شوید. در ادامه این متن نکات مهمی در رابطه با روش استفاده از ماسک پیل آف زغال در اختیارتان قرار می دهیم.

برای اینکه بتوانید از عملکرد ویژه این ماسک بهره مند شوید، نیاز است تا احتیاط را در کارهای خود دخیل کنید. در ابتدا باید ماسک صورت را بسیار آرام و در جهت بالا بر روی صورتتان بمالید؛ سپس باید صبر کنید تا کاملا خشک شود. بعد از خشک شدن به آرامی آن را از روی صورتتان بردارید و اگر نیاز بود، آن را آبکشی کنید.

به نکته مهمی که در این باره باید توجه کنید این است که نباید اجازه دهید تا ماسک به اطراف چشمانتان نزدیک شود. در صورت نفوذ ماسک داخل چشمانتان باید چشمانتان را با آب خالی و در مقادیر بسیار بالا شستشو دهید.

اسکراب مکس لیدی

از دیگر انواع ماسک صورت می توان به اسکراب مکس لیدی اشاره کرد. این برند برای اینکه بتواند لذت ویژه ای را در اختیار افراد قرار دهد از رایحه های مختلف برای ماسک های شنی خود استفاده می کند که از آن ها می توان به مواردی همچون چای سبز، آلوئه ورا، شتر مرغ، هلو، زرد آلو، موم عسل و… اشاره کرد.

همان طور که از نام این اسکراب پیداست، در ظرف مربوط به آن دانه های شن وجود دارند و می توانند در آبرسانی به پوست بسیار تاثیرگذار باشند. همچنین این اسکراب شنی مکس لیدی برای هر دو جنس خانم و آقا قابل استفاده است. اگر می خواهید به سرعت سلول های مرده پوستتان را از بین ببرید، پیشنهادی که وجود دارد، تهیه این این مدل از انواع ماسک های صورت است.

روش استفاده از ماسک شنی مکس لیدی

برای اینکه بتوانید تاثیرات ماسک شنی مکس لیدی را بر روی صورتتان به طور کامل ببینید، باید با چگونگی مصرف آن کاملا آشنا شوید. در ابتدا به منظور پاکسازی صورت خود باید آن را با آب ولرم و صابون بشویید و سپس با نوک انگشتانتان مقداری از ماسک را بردارید و بر روی صورتتان مالش دهید تا به طور کامل پخش شود.

فرآیند ماساژ دادن باید بین 4 الی 5 دقیقه طول بکشد و بعد از آن آبکشی را انجام داد. همچنین می توانید به صورت ماهیانه یا هفتگی این کار را انجام دهید. همچنین بهترین زمان برای استفاده از این اسکراب در حین حمام کردن و یا پس از آن است. چرا که به خاطر بخارهای موجود باز شدن روزنه های پوست به حداکثر خود می رسند و بدین گونه تاثیر بیشتری خواهند داشت.

با پیراکده زیبایی را سهم خود کنید

تمامی افراد به دنبال زیبایی و زیبا دیده شدن هستند. از این رو چندین روش را انتخاب می کنند تا یکی از آن ها جواب دهد. پیراکده با داشتن سال ها تجربه در زمینه بهداشتی و آرایشی انواع ماسک های صورت را به شما پیشنهاد می دهد.

تمامی ماسک های اسکراب شنی، پیل آف ذغالی و گچی مکس لیدی در بهترین کیفیت و با معقول ترین قیمت در اختیار افراد متقاضی قرار گرفته اند. برای خرید کافیست تا به سایت پیراکرده مراجعه کنید و اقدام به سفارش آنلاین آن نمایید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.