مشاوره آنلاین پزشکی ؛ راه‌حل پزشکی روزگار امروز ما

0

تجربه رویارویی با بیماری و آن زمان که دقیقاً گیر افتاده‌ایم و می‌خواهیم از پزشک سوالی بپرسیم یا به دنبال یک راه‌حل سریع برای برطرف کردن علائم بیماری هستیم، همیشه از یک جنس است. نگرانی، کلافگی و استرس! حالا این حس را اضافه کنیم به شرایط فورس ماژور مثل تعطیلات، در دسترس نبودن پزشک، نبود امکان دریافت مشاوره آنلاین پزشکی و از همه بدتر شیوع ویروس کرونا که مراکز درمانی را به محیط ناامن تبدیل کرده است. نمی‌خواهیم بیشتر از این مشکلات را کنار هم بچینیم و خاطرتان را مکدر کنیم. در این مطلب درباره بهترین راه‌حل‌ این مسئله صحبت خواهیم کرد پس تا پایان همراه باشید.

آقای دکتر لطفاً تلفنت را بده!

این جمله برای همه ما چه آنهایی که روزی در جایگاه بیمار این عبارت را به پزشک گفته‌اند و چه برای کادر درمان کاملاً آشناست. گرفتن شماره تلفن قوت قلبی برای بیماران و همراهان است که نمی‌دانند در مواجهه با شرایط خاص باید چکار کنند.

اما بیایم آن طرف ماجرا را ببینیم که پزشکان با آن‌همه دغدغه و فشار کاری نمی‌توانند پاسخگوی بیماران باشند. گرچه برخی از پزشکان شماره تلفنی را در پیام رسان‌ها برای مشاوره آنلاین پزشکی بیماران خود اختصاص داده‌اند اما همچنان در روند پاسخگویی با مشکلاتی زیادی روبرو می‌شوند که نتیجه چندان مطلوب نیست.

رونیکس

تعطیلات، بیماران و انتظار سخت!

با آنکه بسیاری از مراکز درمانی و کلینیک‌ها شیفت‌های ویژه‌ای برای تعطیلات و روزهای آخر هفته در نظر می‌گیرند اما همچنان در این ایام افراد زیادی به‌دنبال یافتن پزشک متخصص هستند. اتفاقی که برخی از اوقات روند درمان و پیگیری را کند و غالباً با اضطراب زیادی همراه می‌کند.

البته اگر بخواهیم منصف باشیم باید آن سوی این وضعیت را هم ببینیم و آن هم زمانی که شما به برای گذراندن اوقات فراغت به خارج از شهر رفته‌اید و دسترسی شما به مراکز درمانی بسیار سخت است. اینجا دقیقاً همان لحظه‌ای است که اگر خدای نکرده نیاز به دریافت اطلاعات پزشکی و مشاوره با او داشته باشید فقط یک سامانه حرفه ای پزشکی می‌تواند به شما کمک کند. یک مرکز مشاوره آنلاین پزشکی که پزشکان با تخصص مختلف در کنار شما هستند. با خدمات مشاوره آنلاین حتی در سفر هم با پزشک در ارتباط باشید.

شرم حضور، خجالت و بیماری مزمن

خجالت کشیدن همیشه هم مربوط به زمان کودکی ما نیست، خیلی وقت‌ها افراد در سنین مختلف از بیان مشکلات خود به پزشک یا روان‌شناس خجالت می‌کشند. برخی آنرا آنقدر سربسته مطرح می‌کنند که پزشک برای درمان آن ناچار است مراحل زیادی را طی کند. این خصوصیت هم فقط مختص به ما ایرانی‌ها نیست، اساساً بسیاری از آدمها نگران هستند که چطور بیماری‌های جسمانی یا روحی خود را با معالج در میان بگذارند.

اگر شما هم تجربه این خجالت را داشته‌اید یا در اطرافیان خود کسانی را سراغ دارید که سالهاست به همین دلیل درمان بیماری‌های خود را رها کرده‌اند و به سراغ هزار و یک راه بی ثمر رفته‌اند، سامانه دکتر ساینا دوای درد آنهاست. مشاوره انلاین پزشکی، گفتگوی تلفنی، ارسال عکس و قابلیت‌های جذاب دیگر این سامانه کمک می‌کند که بدون هیچ نگرانی و خجالتی حتی با نام مستعار با متخصصان مشورت کنید.

کرونا، کرونا و دیگر هیچ

احتمالاً با من هم عقیده هستید که با آمدن ویروس عجیب و ناشناخته کرونا زندگی همه ما تغییر کرد، زندگی که دقیقاً نمی‌دانیم تا چه زمانی باید زیر سایه این ویروس میکروسکوپی آهسته و زیرکانه نفس بکشد.

ویروس کرونا همانقدر که رفت و آمدها و آغوش‌های گرم را تحت تاثیر خود قرار داد، مراجعه به مراکز درمانی، نشستن توی صف انتظار ویزیت پزشک و استفاده عمومی از خدمات بهداشتی را تغییر داد. اگر تا دیروز با اولین سرفه، عطسه یا دل درد به درمانگاه می‌رفتیم این روزها ترجیح می‌دهیم صبر کنیم تا شاید خوب شویم و خبر بد اینکه بسیاری از این صبوری‌ها منجر به اتفاقات ناگوار و به خظر افتادن سلامت عمومی شده است. اما چاره کار کجاست؟

اتصال به اولین مرکز مشاوره آنلاین پزشکی یا همان بیمارستان آنلاین که شما با جزئیات بتوانید شرح حال خود را با پزشکان متخصص و فوق تخصص در میان بگذارید، توصیه‌ها و مشاوره‌ها را دریافت کنید و به سمت درمان هدایت شوید.

دکتر ساینا با بیش از 400 پزشک متخصص و فوق تخصص در 44 حوزه تخصصی به عنوان قوی‌ترین سامانه مشاوره آنلاین پزشکی، 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته در اختیار شماست. این استارتاپ به تازگی به رکورد یک میلیون مشاوره رسیده است. با استفاده از دکتر ساینا با یک کلیک می‌توانید به پزشک مورد نظر خود متصل شوید و از او مشورت بگیرید.

چگونه از دکتر ساینا مشاوره آنلاین پزشکی دریافت کنم؟

  1. به وبسایت دکتر ساینا به نشانی drsaina.com مراجعه کنید
  2. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کرده و از میان پزشکان حاضر در آن با توجه به نظرات کاربران، سوابق تحصیلی و تجربی، بهترین دکتر را انتخاب کنید
  3. نوع مشاوره دلخواه خود را انتخاب کرده (تلفنی، متنی و …) و سوال خود را از پزشک بپرسید.
  4. با پرداخت هزینه مشاوره، سوال شما برای پزشک ارسال شده و تنها باید منتظر برقراری ارتباط با پزشک باشید
هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.