دندان پزشکی زیبایی شامل چه چیزهایی است؟

0

هدف دندانپزشکی زیبایی ، ایجاد تغییری مثبت در دندان و در نتیجه لبخند شماست. با شنیدن نام دندانپزشک زیبایی در ذهن بیشتر افراد سفید کردن دندان یا لامینیت (روکش پرسلن ) تداعی می شود ، اما حیطه کاری یک دندانپزشک زیبایی می تواند چیزی بیشتر از این باشد:

حیطه کاری دندانپزشک زیبایی را می توان به دو بخش تقسیم کرد :

1- زیبایی : اقداماتی که در جهت بهبود زیبایی شناختی دندان در رنگ ، موقعیت ، شکل ، اندازه ، تراز و ظاهر کلی لبخند انجام میگیرد .مثل بلچینگ و سفید کردن دندان ها

رونیکس

2- ترمیمی : برخی از درمان های زیبایی دندان باعث افزایش سلامت دندان نیز می شوند که در حیطه ترمیمی قرار میگیرند.

یک دندانپزشک ماهر و با تجربه می تواند به بهبود ظاهر ، لبخند و حتی اعتماد به نفس شما کمک کند. امروزه ، دندانپزشکی زیبایی در سراسر جهان به پیشرفت های بیشماری دست یافته و این روند همچنان ادامه دارد.

آیا شما به دنبال بهترین دندانپزشک زیبایی هستید که به شما در رسیدن به رویای لبخندی زیبا کمک کند دکتر محمد عاطفت بهترین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در اصفهان با سالها فعالیت در این زمینه می باشد که چند مورد از خدماتی را که ایشان ارائه میدهند به شرح زیر است:

* ایمپلنت : از ایمپلنت دندانی می توان به عنوان جایگزینی برای یک یا تمامی دندان های از دست رفته برای بازگرداندن عملکرد و زیبایی استفاده کرد.

جراحی ایمپلنت دندان روشی است که باعث جایگزینی ریشه های دندان با فلز ، به حالتی پیچ مانند می شود و دندان های آسیب دیده یا از دست رفته را با دندان های مصنوعی جایگزین می کند که بسیار شبیه به نمونه های واقعی عمل می کند. جراحی ایمپلنت دندان زمانی مناسب است که دندان و ریشه آن بسیار آسیب دیده باشد و در صورت عدم وجود ریشه های طبیعی دندان امکان ساخت ریشه و دندان مصنوعی را به طور همزمان برای یک یا چند دندان فراهم می کند.

*لامینیت یا روکش: ونیرها یکی از متداولترین روشهای زیبایی دندان پزشکی است. روکش دندان لایه ای نازک از پرسلن (و درصد کمی رزین) است که در قسمت تاج دندان قرار می گیرد تا اندازه ، شکل و رنگ آن را زیبا کند. از روکش های دندانی می توان برای اصلاح طیف گسترده ای از موارد زیبایی دندان از جمله دندانهای شکسته، زرد شده ، شکاف بین دندانها و … می توان استفاده کرد.

*بلچینگ: بلیچینگ دندان یکی از راه کار های عملی در سفید کردن می باشد که امروزه بسیار محبوب شده است. افرادی که از رنگ دندان های خود ناراضی هستند با مراجعه به دندانپزشک زیبایی و انجام بلیچینگ می توانند رنگ دندان مطلوبی را داشته باشند.

*کامپوزیت: کامپوزیت دندان یکی از روش‌های پرطرفدار برای درمان و زیبایی لبخند به شمار می‌آید. در واقع کامپوزیت دندان ترکیبی از ماده ماتریکس رزینی می‌باشد که به صورت خمیر است و بر روی دندان به وسیله تابش نور قرار می‌گیرد.

ازمهم‌ترین کاربردهای این روش برای ترمیم دندان‌های شکسته شده ، خالی و همچنین برای برطرف کردن لکه‌های دندانی و مرتب کردن دندان‌ها و … استفاده می شود.

دکتر محمد عاطفت سابقه زیادی در بسیاری از زمینه های دندانپزشکی زیبایی دارند وارائه ی خدمات دندانپزشکی با بهترین برند های ایمپلنت دنیا ، بدون درد و عوارض در سریعترین زمان ممکن با توجه به شرایط متفاوت هر بیمار برای بخشیدن لبخندی زیبا به شما و افزایش اعتماد به نفس انجام میگیرد.

تماس با مطب دکتر محمد عاطفت

آدرس: اصفهان، چهارراه پلیس، توحید جنوبی ،نبش کوچه کاویان ساختمان ژیوار طبقه پنجم، واحد ۵۰۴

شماره تماس : (35) 31312834 031 09130777300

وب سایت: https://dratefat.com

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.