تعمیر یخچال چطور انجام می شود؟

0

یخچال یکی از مهم‌ترین وسایل آشپزخانه است که در هر خانه‌ای حداقل یک عدد از آن وجود دارد. بالا رفتن قیمت ارز و نوسانات بازار لوازم خانگی باعث شده که خیلی از مردم به جای خرید وسایل نو و تازه، به تعمیر لوازم خانگی خود فکر کنند. خراب شدن یخچال می تواند در اثر اتفاقات گوناگونی رخ دهد. تکان‌های نابجا و شدید، نوسان در جریان برق و قطعی مداوم برق، شرایط نگهداری نامناسب، وجود رطوبت در محیط آشپزخانه، خالی شدن گاز کمپرسور و خیلی اتفاقات دیگر می تواند شرایط را برای درست کار نکردن یخچال مهیا کند. در این صورت باید به فکر تعمیر یخچال خود باشید؛ اما چطور؟

بهترین راه برای تعمیر یخچال یا حتی انجام تعمیرات لوازم خانگی دیگر، پیدا کردن تعمیرکار مجرب و کاربلدی است که بتواند با دقت و حوصله فراوان و البته هزینه‌ی مناسب و مقرون به صرفه، کار شما را انجام دهد. البته گاهی خود دست به کار شده و برای تعمیر یخچال آشتین بالا می زنید. اما باید بدانید که تعمیر اشتباه می تواند منجر به خرابی بیشتر یا حتی سوختن قطعات لوازم خانگی شود. از طرفی جا به جا کردن یخچال تا محل تعمیر نیز، هزینه‌ی اضافی جا به جایی را به دوش شما می گذارد. در این بین آیا در مورد تعمیر دقیق و حرفه‌ای یخچال خود نگران هستید؟ آیا در مورد استفاده از قطعات یدکی اصل و با گارانتی تردید دارید؟ ادامه مطلب را از دست ندهید تا شما را با تعمیر یخچال و لوازم خانگی با بهترین قیمت آشنا کنیم.

انواع یخچال

برخلاف تصور بسیاری از افراد که تفاوت یخچال‌ها را تنها در نام برند ان‌ها می‌دانند، انواع مختلف یخچال در بازار وجود دارد که تعمیر هریک از این یخچال‌ها متفاوت خواهد بود.

رونیکس

یخچال خانگی، یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، یخچال صنعتی، یخچال صندوقی، یخچال ایستاده و یخچال یخساز از انواع مختلفی هستند که می‌توانید آن‌ها را در خانه و مغازه ببینید. برای تعمیر هرکدام از یخچال‌ها ابزارها و دستگاه های تست مختلفی مورد نیاز است.

جدای از آن، بعضی از این یخچال‌ها امکان جا به جایی ساده ندارند و نمی توان به راحتی آن ها را به مغازه و محل تعمیرکار برد. اما راه حل مناسب برای تعمیر یخچال چیست؟

تعمیر یخچال در منزل

یقیناً آوردن تعمیرکار در محل و منزل می تواند گزینه مطلوبی باشد، اما تعمیرکاران اگر وسایل کافی و لازم را به همراه نداشته باشند، یقینا در حل مشکل شما دچار مشکل خواهند شد. پیشنهاد ما به شما، پیدا کردن تعمیرکاری است که هم تجربه کافی برای تعمیر یخچال های مختلف داشته باشد و هم وسایل لازم را به محل شما بیاورد. به طور کلی تعمیرکاران یخچال باید ویژگی های مختلفی داشته باشند:

1.تعمیر لوازم خانگی با به روزترین روش ها:

داشتن وسایل و تجهیزات مدرن و البته آشنایی با روش های مدرن تست و ارزیابی، می تواند دقت و کیفیت لازم را هنگام تعمیر به وجود آورد.

2.آشنایی با تعمیر یخچال‌های جدید:

همه روزه مدل های جدیدی از یخچال به بازار عرضه می شود. تعمیر یخچال بوش و سامسونگ که بیشتر بازار ایران را در اختیار دارند، رایج تر است اما آشنایی با مدل های دیگر یخچال نیز می تواند مهم باشد.

3.سرعت عمل و خوش قول بودن:

سرعت عمل تعمیرکار در عیب یابی و راه اندازی مجدد یخچال می تواند اهمیت زیادی داشته باشد. زیرا یخچال از وسایل لازم هر خانه‌ای است و بدون آن، زندگی سخت خواهد شد.

4.هزینه مناسب تعمیرات:

همه افراد دوست دارند تا خدماتی را با کمترین هزینه دریافت کنند. بنابراین پیدا کردن تعمیرکار مجرب و منصف می‌تواند انتخاب ایده آلی باشد. پس برای تعمیر یخچال با بهترین قیمت عجله نکنید و با ما تا پایان همراه باشید.

خدمات تعمیر یخچال در منزل

تعمیر یخچال نیز به مانند تعمیرات لوازم خانگی دیگر شامل خدماتی است که عبارتند از:

  • شارژ کمپرسور یخچال
  • تعمیر تمامی قطعات معیوب
  • تعویض قطعات معیوب با قطعات نو و اصل متناسب با برند یخچال شما
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال یا تعویض آن با قطعا نو و اصل
  • تعمیر یا تعویض فیلتر آب یخچال

موارد بالا تنها گوشه‌ای از مشکلاتی است که برای یخچال رخ می‌دهد. با وجود تمامی این مشکلات، شما نیاز به شرکت یا تعمیرکاری دارید که کیفیت کار بالا، قیمت به صرفه، استفاده از وسایل و تجهیزات باکیفیت و اصل، ضمانت و گارانتی قطعات و تعمیر سریع و به موقع را داشته باشد.

پیدا کردن خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی، لباسشویی، یخچال و فریزر، لوازم خانگی و… با بهترین قیمت، می‌تواند سخت و در عین حال دردسرساز باشد. با مراجعه به تعمیرکاران شرکتی و غیرشرکتی، می‌توانید خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید، اما امکان مقایسه قیمت‌ها و کیفیت خدمات برای شما وجود ندارد.

پین‌ورک (pinwork) این مشکل را حل کرده است. می‌توانید با درخواست سفارش در قسمت وسایل سرمایشی و گرمایشی و زیردسته یخچال فریزر، مشکل خود را بیان کنید. متخصصان معرفی شده از سوی پین‌ورک، تعمیرکارانی مجرب و آموزش دیده هستند که بسته به نوع یخچال و مشکل آن، اقدام به تعمیر می‌نمایند. متخصصین پین ورک با آگاهی دقیق از انواع یخچال و مشکل پیش آمده برای شما، وسایل لازم و قطعات یدکی را به همراه می‌آورند و در سریع‌ترین زمان ممکن و بهترین قیمت، می توانید خدمات تعمیرات لوازم خانگی را دریافت کنید.

چرا استفاده از خدمات تعمیر یخچال از Pinwork

  • متخصصین قابل اعتماد:

پین ورک از بهترین قطعات با اصالت و گارانتی استفاده می کند و خیالتان از بابت جنس قطعات راحت باشد.

  • متخصصین آموزش دیده:

تمامی تعمیرکاران پین ورک دوره دیده و کار آزموده هستند و تجربه کافی را برای تعمیر انواع یخچال دارند.

  • پشتیبانی و پیگیری دائمی:

مشتری مداری در پین ورک یک اصل است و تمامی خدمات ما همراه با پشتیبانی و پیگیری دائمی ارائه می شوند.

  • قیمت شفاف و سهولت در سفارش:

شما می توانید قبل از سفارش خدمات تعمیر لوازم خانگی، از قیمت حدودی کار آگاه شده و هزینه ها را با بازار مقایسه کنید.

قیمت‌ خدمات تعمیر یخچال پین‌ورک

  • پین ورک امکان استعلام قیمت و هزینه ها را به شما می دهد تا بتوانید قیمت‌های ما را با تعمیرکاران دیگر مقایسه کنید.
  • قبل از ثبت هرگونه سفارش می‌توانید حدود قیمت تعمیر یخچال را از متخصصین تهران به شکل رایگان دریافت کنید تا در صورت تمایل برای همکاری، با آن‌ها تماس بگیرید.
  • اعلام دقیق قیمت توسط نیروی متخصص پین ورک اعلام می‌شود و تمامی نرخ‌ها بر اساس اتحادیه تعمیرکاران وسایل برودتی دریافت می گردد.
  • وجود خرابی‌های دیگر یا نیاز به تعویض قطعه، به روی تخمین قیمت تاثیرگذار است و قیمت دقیق تعمیرات، تنها توسط متخصص تعمیرکار قابل تشخیص است.

شرکت پین ورک علاوه بر ارائه کلیه خدمات تعمیرات لوازم خانگی، خدمات دیگری چون باربری و اسباب کشی و… را نیز ارائه می‌دهد. در صورت لزوم برای جا به جایی یخچال، می‌توانید سفارش خود را در اپلیکیشن رایگان پین ورک ثبت نمایید. اگر کار با اپلیکیشن برای شما دشوار است، می‌توانید از طریق تماس با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰ ۰۲۱ پین ورک، برای ثبت سفارش خود اقدام کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.