تفریحات آبی کیش؛ چگونه آدرنالین را افزایش دهیم؟

0

با گرم‌شدن تدریجی هوا، تفریحات آبی به محبوب‌ترین سرگرمی‌ها تبدیل می‌شود. به‌ویژه اگر مقصد، دریایی زیبا و نیلگون همچون خلیج فارس باشد که تفریح هر فردی را تبدیل به یک رؤیا می‌کند. اگر بلیط هواپیما کیش را خریداری کرده‌اید؛ پس بهتر است با مهیج‌ترین تفریحات آبی این جزیره هم آشنا شوید.

به نظر شما بهترین تفریحات آبی کیش چیست؟ سرگرمی‌ها و جاهای دیدنی کیش به حدی گسترده و هیجان‌انگیز است که همه آن‌ها را باید در لیست بهترین‌ها گذاشت. در ادامه به معرفی چند نمونه از آن‌ها می‌پردازیم که بدون شک بعد از خواندن این مطلب، فوراً مسافر جزیره کیش خواهید شد. پس همراه ره بال آسمان باشید.

رونیکس

تم پارک اوشن

تم پارک آبی اوشن

برای شروع این مطلب، بهتر است اول سری به بهترین و مهیج‌ترین پارک آبی ایران بزنیم که پاتوق دوستداران انرژی و آب‌بازی است. تم‌پارک اوشن، اولین پارک آبی روباز ایران بوده و به‌خوبی توانسته است در جذب گردشگران به جزیره کیش، مؤثر عمل کند.

اگر دسته جمعی به جزیره کیش سفر می‌کنید، به‌هیچ‌وجه پارک آبی اوشن را از دست ندهید. این مجموعه دارای یکی از پیشرفته‌ترین و مجهزترین وسایل روز بازی در جهان است که همین امر دلیل تمایز این پارک نسبت به سایر پارک‌های آبی است.

جالب است بدانید که پارک آبی اوشن با مساحتی بالغ بر 5.6 هکتار، بر اساس داستانی به نام «راز قلعه خورشید» بنا شده است. راز قلعه خورشید روایت گروهی از دزدان دریایی است که قصد حمله به یک جزیره را دارند. کاپیتان این دزدان دریایی «سایان» نام دارد که برای دست‌یابی به قرص خورشید حمله را آغاز و آنجا را تصرف می‌کند تا حکمران دریا به قلعه خورشید شود؛ اما در این بین سه برادر به نام‌های پولاد، ماهان و باشو که از ساکنان قلعه خورشید هستند، تصمیم می‌گیرند تا به مقابله با دزدان دریایی برخیزند و قلعه خورشید را دوباره پس بگیرند.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این پارک، ایجاد محیطی امن و محافظت‌شده برای بانوان است تا از یک پارک آبی روباز در ایران استفاده کنند. همچنین اوشن دارای 13 راید، استخر شنا، مرکز اسپا، رستوران، کافی شاپ و مرکز خرید است. در ضمن، یکی از بلندترین سرسره‌های منطقه با ارتفاع 24 متر (سرسره پیچالوپ) در این پارک آبی قرار دارد.

غواصی

غواصی در کیش

خلیج فارس به‌علت وجود ماهیان و آبزیان زیبای درون آن معروف است که در زیبایی و بی‌همتایی در جهان زبان‌زد هستند. بهترین روش برای دیدن این موجودات، رفتن به عمق آب‌های نیلگون است که این کار با غواصی ممکن می‌شود. محل‌های بسیاری برای غواصی در کیش مانند کلوپ ساحل، کلوپ پردیس، ساحل مرجان و… وجود دارد.

برای غواصی نیاز نیست که حتماً شناگر ماهری باشید، زیرا قبل از ورود به آب به شما آموزش‌های لازم داده می‌شود. مدت زمان این آموزش 40 دقیقه و مدت زمان غواصی حدود 20 دقیقه خواهد بود. شما حتی می‌توانید شنا در تاریکی شب را هم امتحان کنید.

شاتل

شاتل سواری در کیش

اگر اهل چالش هستید، پس حتماً به سراغ شاتل بروید. شاتل، در واقع همان تویوپ‌های بادی هستند که روی آب قرار گرفته و یک قایق تندرو آن را با سرعت زیادی می‌کشد. مهم‌ترین اصل در شاتل استقامت افرادی است که سوار آن می‌شوند.
تویوپ به‌سرعت حرکت می‌کند و نیاز است که آن را محکم چسبیده تا به داخل آب پرت نشوید. البته از پرت‌شدن در آب نگران نباشید زیرا به شما کلاه محافظ و جلیقه نجات می‌دهند تا هنگام افتادن در آب، صدمه نبینید.

اگر تا به اینجای مطلب هوس سفر به جزیره کیش را کرده‌اید، به سایت ره بال آسمان مراجعه کرده و مناسب‌ترین قیمت بلیط هواپیما کیش را خریداری کنید.

فلای برد

فلای برد کیش

یکی دیگر از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی کیش به فلای برد تعلق می‌گیرد. فلای‌بردها نوعی تخته هستند که با پمپاژ هوا و فشار آب کار می‌کنند. افراد با این وسیله می‌توانند حتی تا ارتفاع 12متری هم بروند و حرکات نمایشی برای خود انجام دهند. مدت‌زمان استفاده از فلای برد تقریباً بین 15 تا 20 دقیقه است.

پدل بورد

پدل بورد در کیش

اگر به‌سمت آب‌های مرجانی بروید، می‌توانید از یک تفریح حیرت‌انگیز لذت ببرید. پدل بورد باید فقط در آب‌های بلورین این منطقه امتحان شود، زیرا از سِیرکردن در مناظره خیره‌کننده دریا، شگفت‌زده می‌شوید.

پدل بورد یک‌تخته مخصوص است که افراد می‌توانند ایستاده یا نشسته پارو بزنند و روی آب‌ها شناور شوند. شما می‌توانید در مدت یک ساعت، علاوه بر لذت‌بردن از آب‌های مرجانی، به تقویت عضلات و تعادل بدنتان نیز بپردازید.

پاراسل

پارسل سواری

بر فراز دریا پرواز کنید! پاراسل در حقیقت چتری است که بر فراز آب‌ها و شهر به حرکت در می‌آید و شما می‌توانید از آسمان، تمام زمین و دریا را در مشت خود بگیرید! در پاراسل، سوار بر چتری می‌شوید که با طنابی توسط یک قایق تندرو روی آب هدایت می‌شود.

قایق‌سواری

قایق سواری در کیش

اگر به‌دنبال دریافت حس آرامش از آب‌های نیلگون خلیج فارس هستید؛ قایق‌سواری را امتحان کنید. انواع قایق‌های تفریحی همانند تندرو، پدالی و پارویی در سایت‌های گوناگون جزیره موجود است که شما می‌توانید هر یک را که می‌پسندید، سوار شوید و به مدت تقریبی 30 دقیقه روی آب‌ها بتازید.

بیگ بال

قایق سواری در کیش

بیگ بال را باید یک تفریح مورد علاقه کودکان دانست. بیگ بال، در واقع توپ‌های بسیار بزرگی هستند که افراد در درون آن‌ها رفته و باید روی آب غلت بخورند. برای استفاده از این سرگرمی حسابی مواظب باشید؛ به‌ویژه زمانی که هوا گرم است.

شما هم می‌توانید با خرید ارزان بلیط هواپیما کیش از سایت ره بال آسمان تمام این تفریحات آبی را امتحان کرده و به ‌جاهای دیدنی کیش سر بزنید. در این سایت می‌توانید به مقایسه قیمتی پرواز کیش بپردازید و مناسب‌ترین آن را بخرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.