چطور در کمتر از 3 دقیقه یوسی پابجی موبایل و سی پی کالاف دیوتی بخریم؟

134

بازی های موبایلی در سال های اخیر رشد بسیار چشمگیری داشته اند و کمپانی ها و شرکت های مختلف هر ساله بازی های متعددی در سبک ها و ژانرهای متعددی به بازار عرضه می کنند. بازی هایی که در سبک اکشن، تیراندازی و بتل رویال ساخته می شوند همواره از محبوب ترین و مشهورترین بازی های ویدیویی به شمار می روند. هزاران بازی در این سبک خاص و ویژه در صنعت گیم وجود دارند که پابجی موبایل و کالاف دیوتی را می توان از معروف ترین و پر طرفدارترین آنها دانست. در ادامه مطلب به معرفی بیشتر این دو بازی و نحوه خرید ارز رایج آنها یعنی یوسی پابجی موبایل و سی پی کالاف دیوتی پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی پابجی موبایل

بازی PUBG Mobile اگرچه یک بازی جدید و کم سابقه در دنیای گیمینگ است اما به سرعت به شهرت و محبوبیت بالایی رسیده است و امروزه صدها میلیون بازیکن آن را انجام می دهند. پابجی موبایل در سبک و ژانر اکشن و بتل رویال ساخته شده است. سازنده بازی پابجی موبایل استودیوی بازی سازی بلوهول می باشد ولی بازی به وسیله کمپانی معروف تنست گیمز منتشر شده است. PUBG اولین بار در سال 2017 برای پلتفرم های مختلفی مانند پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی ساخته و عرضه شد و استقبال بی نظیر بازیکنان از آن سبب شد که نسخه موبایلی بازی نیز در سال 2018 برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس منتشر شود. در بازی پابجی موبایل بازیکنان به همراه 99 نفر دیگر در یک جزیره قرار دارند و تمام تلاش خود را به کار می گیرند که زنده بمانند. بازیکنی که در نهایت توانسته باشد زنده بماند برنده بازی خواهد بود. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان موارد زیر را عنوان کرد:

رونیکس
  • بازی دارای یک گیم پلی بسیار جذاب و اعتیادآور است و می تواند هر بازیکنی را به وجد بیاورد.
  • موسیقی های متن و صداگذاری های بازی از بهترین کیفیت ممکن برخوردار هستند و می توانند حس و هیجان بازی را به راحتی به بازیکنان منتقل کنند.
  • بازی به دلیل داشتن موتور گرافیکی آنریل انجین 4 از گرافیکی بسیار حرفه ای برخوردار است و می تواند تمام بخش ها را با جزئیات به نمایش بگذارد.
  • ماموریت ها و مراحل بازی از جذابیت های بالایی برخوردارند و بازیکنان می توانند چالش های مختلفی را تجربه کنند.

معرفی بازی کالاف دیوتی

کمتر بازیکنی را می توان پیدا کرد که بازی Call Of Duty را بازی نکرده باشد یا آن را نشناسد. این بازی بیش از دو دهه سابقه دارد و تا کنون بیشتر از 17نسخه مختلف از آن منتشر شده است که هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های خاص خود می باشند. کالاف دیوتی در سبک و ژانر بتل رویال، تیراندازی و اکشن ساخته شده است و به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین بازی های تاریخ صنعت گیم شناخته می شود. این بازی به وسیله کمپانی های مطرحی همچون اکتیویژن، اینفینیتی وارد و تری ‌آرچ ساخته و عرضه شده است و می تواند بازیکنان را با چالش ها و هیجانات بسیار جذاب مواجه کند. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • بازی دارای یک داستان جذاب و هیجان انگیز است
  • گرافیک بازی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و افکت های نوری، جلوه های بصری و صحنه های سینمایی در طبیعی ترین حالت خود قرار دارند.
  • گیم پلی بازی بسیار هیجان انگیز و جذاب است
  • موسیقی ها و صداگذاری بازی شگفت انگیز و جذاب است.
  • تنوع و تعدد بالایی در سلاح ها و ماموریت ها قرار دارد.

یوسی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل از جمله بازی هایی است که کمپانی تنسنت گیمز آن را به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار داده است اما برای توسعه بازی نیاز به پرداخت های درون برنامه ای وجود دارد. اگرچه این بازی در ابتدا مقداری یوسی رایگان در اختیار بازیکنان قرار می دهد اما بازیکنان برای آن که قادر باشند از تمامی امکانات، آپشن ها و تجهیزات موجود در بازی استفاده کنند و یا مطابق میل خود آنها را شخصی سازی کنند نیاز دارند که هزینه هایی پرداخت کنند و برای این کار باید از پول رایج بازی PUBG Mobile استفاده کنند. بازیکنان با خرید یوسی پابجی موبایل قادر خواهند بود که پرداخت های درون برنامه ای خود را انجام دهند و بخش های مختلف بازی را مطابق میل خود سفارشی کنند.

سی پی کالاف دیوتی

بازی کالاف دیوتی نیز همانند پابجی موبایل امکانات و آپشن های گسترده ای در اختیار بازیکنان قرار می دهد و بازیکنان می توانند انواع سلاح ها، تجهیزات و امکانات را در اختیار داشته باشند تا روند بهتری را در بازی دنبال کنند. در این بازی نیز برای استفاده حداکثری از امکانات نیاز به پرداخت های درون برنامه ای می باشد و ارز رایج این بازی CP می باشد. گیمرها با خرید خرید سی پی کالاف دیوتی می توانند تمامی آیتم های مورد نظر خود را سفارشی سازی کنند و از آنها بیشترین استفاده را داشته باشند.

مزایای استفاده از یوسی پابجی و سی پی کالاف دیوتی

همانطور که گفته شد بازی های پابجی موبایل و کالاف دیوتی از محبوب ترین و بهترین بازی های تاریخ دنیای گیمینگ هستند و چالش ها و جذابیت های بی نظیری برای بازیکنان به همراه دارند. بازیکنان با خرید یوسی پابجی و CP کالاف دیوتی قادر به انجام کارهای مختلفی هستند که مهم ترین آنها شامل موارد زیر می باشند:

  • بازیکنان قادر هستند از سلاح ها و مهمات بیشتر و بهتری در بازی ها استفاده کنند.
  • امکان استفاده از تجهیزات و لوازم مدرن تر و پیشرفته تر برای گیمرها فراهم می شود.
  • بازیکنان می توانند انواع سلاح ها، لباس ها و تجهیزات خود را در بازی مطابق میل خود سفارشی کنند و قابلیت ها و المان های جدیدی به آنها اضافه کنند.

خرید یوسی پابجی موبایل و سی پی کالاف دیوتی در کمتر از 3 دقیقه

برای خرید یوسی پابجی موبایل، خرید سی پی کالاف دیوتی، خرید جم کلش آف کلنز و خرید جم انواع بازی های ویدیویی راهکارهای قانونی و غیر قانونی متعددی وجود دارد. هرچند که بازیکنان در روش غیر قانونی قادر هستند به آسانی به ارز رایج بازی ها دست پیدا کنند و به تمام آیتم ها، تجهیزات و آپشن های بازی ها دسترسی داشته باشند اما این روش مشکلات خاص خود را دارد و بعد از مدتی ممکن است جذابیت و هیجان بازی ها از بین بروند. همچنین در این روش ممکن است اکانت بازیکنان از طرف شرکت های سازنده بازی ها مسدود شود. برای خرید یوسی پابجی موبایل و سی پی کالاف دیوتی به صورت غیر قانونی لازم است که بازیکنان از نرم افزارها و اپلیکیشن های خاصی استفاده کنند. در روش قانونی بازیکنان می توانند از وب سایت ها و فروشگاه های معتبر ارزهای مورد نظر خود را تهیه کنند. سایت فروشگاهی ایران موجو به عنوان محبوب ترین و معتبرترین مرجع خرید جم بازی می تواند در کمترین زمان ممکن ارزها را به بازیکنان بدهد.

قیمت یوسی پابجی و سی پی کالاف دیوتی

ارزهای یوسی و سی پی همانند جم و الماس سایر بازی های ویدیویی می توانند در بسته ها و حجم های مختلفی عرضه شوند. با توجه به آنکه این پول ها در بسته های متعدد قرار دارند قیمت های متفاوتی نیز دارند. با توجه به آنکه قیمت این پول ها به دلار می تواند هزینه های زیادی برای بازیکنان در پی داشته باشد سایت فروشگاهی ایران موجو با کمترین قیمت و در سریع ترین زمانن ممکن آنها در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 134 دیدگاه)
  1. سارو.حسینی می‌گوید

    یوسی پابجی مراحلش خیلی جذاب تر شده اصلا آدم رو به هیجان فوق العاده ای میرسونه و چالش هاش محشرهههه

  2. کارو.احمدزاده می‌گوید

    من سایت های زیادی رفتم برای اینکه یوسی پابجی رو با قیمت کمتری تهیه کنم اما هیچ سایتی مثل این سایت قیمتش مناسب نبود وخوشبختانه با قیمت مناسبی خریداریش کردم و از چالش هاش لذت میبرم

  3. شاهین.شیخی می‌گوید

    سی پی کلاف دیوتی خیلی بازیه چرتیه و اصن هیچ جذابیتی نداره طراحیش خیلی بده و مراحلش هیچ هیجان و لڋتی نداره