تولیدات گروه صنعتی EIG  شامل چه محصولاتی میباشد؟

0

گروه صنعتی EIG بالغ بر 25 سال فعالیت در زمینه تولید انواع محصولات گرمایشی ، محصولات سرمایشی ، لبنیاتی ، مرغداری و گلخانه ، دستگاه های جوجه کشی و … توانسته است به یکی از با تجربه ترین تولید کننده های داخلی شناخته شود. گروه صنعتی EIG به دلیل بهره مندی از مهندسان با تجربه تنوع محصولات زیادی داشته باشد. در نظر داشته باشید برای دسترسی به محصولات تولیدی این مجموعه و خرید بصورت اینترنتی میتوانید به آدرس www.eig-shop.com مراجعه کرده و با تنوع محصولات ما آشنا شوید. همچنین به دلیل امنیت و اعتماد شما کاربران عزیز فروشگاه اینترنتی eig دارای نماد اعتماد دو ستاره و نماد ساماندهی طلایی میباشد.

گروه صنعتی EIG به عنوان برترین تولید کننده های دستگاه جوجه کشی در ظرفیت و مدل های مختلف ، محصولات سرمایشی و گرمایشی ، دستگاه جوجه کشی شترمرغ ، محصولات لبنیاتی ، مرغداری و گلخانه ای و … میباشد. که در فروشگاه رسمی این شرکت قابل نمایش و خرید میباشد. در ادامه به صورت مختصر با تولیدات این شرکت آشنا میشویم :

دستگاه جوجه کشی

یکی از با سابقه ترین تولید کننده های دستگاه جوجه کشی در ایران گروه صنعتی eig میباشد. که در زمینه تولید دستگاه جوجه کشی خانگی ، صنعتی ، نیمه صنعتی و دستگاه جوجه کشی شترمرغ فعالیت دارد. در این صنعت شرکت ها و تولید کننده های بسیار زیادی چه در داخل و چه در خارج از کشور فعالیت میکنند. اما باید در نظر داشته باشید کیفیت محصولات این گروه تولیدی بسیار بالا بوده و رضایت مشتری یکی از هدفهای اصلی این گروه تولیدی میباشد.

رونیکس

دستگاه جوجه کشی eig با توجه به داشتن راندمان بسیار بالا مشتری را از خرید خود راضی نگه داشته و باعث میشود تا این گروه نامبرده در سطح داخلی و خارجی به یک برند رسمی تبدیل شود. در حال حاظر بسیاری از پرورش دهندگان پرندگان زینتی و … برای استفاده از فرایند جوجه کشی از دستگاه جوجه کشی eig استفاده می نمایند.

 

دستگاه جوجه کشی شترمرغ

فرایند جوجه کشی شترمرغ با سایر پرندگان متفاوت بوده و به همین دلیل گروه صنعتی و تولیدی eig به عنوان اولین سازننده دستگاه جوج کشی شترمرغ در ایران به شمار می آید. تمامی قطعات مورد استفاده در این دستگاه ها به صورت وارداتی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. برد و کنترلر هوشمند این ماشین جوجه کشی شترمرغی با بهره گیری از دانش هوش مصنوعی طراحی شده است که میتواند راندمان جوجه آوری بسیار مناسبی را برای خریدار ارائه دهد. در بدنه این محصول از ورق PVC یکبارچه استفاده شده است که وزن آن را تا حد بسیار زیادی نسبت به محصولات فلزی کاهش میدهد.

تولید سردخانه جسد

یکی دیگر از افتخارات بزرگ گروه صنعتی eig تولید سردخانه جسد یا سردخانه جنازه میباشد. در گذشته دستگاه های سردخانه جسد به صورت وارداتی تامین میشد. اما امروزه گروه صنعتی eig با اتکا بر مهندسان باتجربه و خلاق اقدام به تولید سردخانه جسد در داخل ایران کرده است. در نظر داشته باشید دستگاه های تولید شده توسط این گروه صنعتی در کابین های متفاوتی تولید میشود.

تولید مه پاش و رطوبت ساز

امروزه به دلیل افزایش سالن های گلخانه ای ، سالن های پرورش قارچ و … باعث شده است تا پرورش دهندگان با مشکل تامین رطوبت روبرو شوند. به همین دلیل گروه صنعتی EIG برای رفع این مشکل برای اولین بار در ایران اقدام به تولید مه پاش و رطوبت ساز نموده است. این دستگاه ها به دو مدل پروانه ای و التراسونیک بوده و میتواند رطوبت محیط را با راندمان بسیار بالایی تامین کند.

ارائه و تولید انواع آبسردکن

نیاز به آبسردکن ها در داخل کشور به خصوص در مناطق گرم باعث شد تا یکی دیگر از محصولات eig تولید آبسردکن در مدل و ظرفیت های مختلف باشد. آبسردکن های تولید شده توسط گروه صنعتی eig در مدل های استیل ، ایستاده ، یخچال دار و … میباشد که با استفاده از قطعات درجه یک روانه بازار داخلی و خارجی میباشد. در نظر داشته باشید گروه صنعتی eig به عنوان برترین تولید کننده در زمینه محصولات سرمایشی میباشد که تمامی محصولات در داخل وبسایت این شرکت درج شده است.

تولید هیتر گلخانه

یکی از صدها محصول تولیدی توسط گروه صنعتی EIG هیتر گلخانه ای میباشد که برای اولین بار به صورت سفارشی نیز تولید میشود. مدل و ظرفیت هیتر های گلخانه ای تولید شده توسط این گروه صنعتی بسیار زیاد بوده و به صورت گازی ، گازوئیلی و دوگانه به صورت انبوه تولید میشود. در نظر داشته باشید استفاده از قطعات با کیفیت در این محصولات باعث شده است تا کیفیت و طول عمر هیتر های گلخانه ای افزایش یافته و موجب رضایت خریدار شود.

سخن پایانی

یکی از مهمترین عواملی که باعث میشود تا کاربر از محصولات خریداری شده رضایت کامل داشته باشد برخوردار بودن محصول به گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. به همین دلیل برای اینکه خریداران از محصولات این شرکت رضایت کاملی داشته باشند تمامی محصولات به همراه حداقل 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش تحویل خریدار میشود. از سویی دیگر ارائه خدمات توسط گروه تولیدی و صنعتی EIG به مشتریان به صورت تلفنی یا حضوری نیز فراهم شده است تا کاربران یا خریداران در صورت هرگونه مشکل بتوانند با بخش خدمات این شرکت تماس گرفته و اقدام به رفع و بررسی مشکلات نمایند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.