چیپس میوه چیست؟

1

چیپس میوه از گذشته های دور نیز وجود داشته و تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است.اکثر مردم در دنیا دوست دارند میوه را بصورت خشک شده میل کنند . مردم در گذشته برای تهیه چیپس میوه ، میوه ها را جلوی آفتاب پهن می کردند و آن را تبدیل به چیپس میوه میکردند . و میوه را به مدت طولانی نگهداری می کردند.

پس دانستیم پس یکی از فواید چیپس میوه این است که ما می توانیم میوه را به مدت طولانی نگه داریم در گذشته مردم برای ساخت انجیل کشمش آلوخشک و… میوه هارا جلوی افتاب پهن میکردن و میوه ها را خشک میکردن . اما امروزه این روش ها قدیمی بوده و دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد.

رونیکس

امروزه برای خشک کردن میوه از دستگاه های میوه خشک کن صنعتی استفاده می شود و مردم از دستگاه های میوه خشک کن صنعتی برای ساخت چیپس میوه استفاده می کنند اما چرا روش های قدیمی ه منسوخ شده است و مردم تمایلی به استفاده از روش های قدیمی نمیباشند ؟

یکی از علت ها میتوانیم به نکات بهداشتی خشک کردن میوه در جلوی آفتاب اشاره می کنیم خشک کردن میوه در جلوی آفتاب دارای خطرات زیادی می باشد ازخطرات خشک کردن میوه در جلوی آفتاب میتوانیم به ایجاد قارچ میکروب و انواع ویروس اشاره بکنیم که می‌تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد از همه مهم تر خشک کردن میوه در جلوی آفتاب کیفیت چیپس میوه را به شدت پایین می آورد.چرا که میوه ها یک دست خشک نمی شوند میوه ها کپک میزنن و حتی میوه ها کرم می زنند.

از مضرات دیگر خشک کردن میوه در جلوی آفتاب میتوانیم به دیر خشک شدن میوه اشاره بکنیم حتی اگر همه شرایط برای خشک کردن میوه مساعد باشد میوه در جلوی آفتاب حداقل ۳ هفته طول می‌کشد ها تبدیل به چیپس میوه شود.

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی چیپس میوه به وسیله دستگاه های میوه خشک کن خشک می شود.خشک کردن میوه به وسیله دستگاه های میوه خشک کن دارای فواید بسیار زیادی می باشد که در ادامه مقاله به این موضوع بیشتر می‌پردازیم .خشک کردن میوه به وسیله دستگاه های چیپس میوه باعث می شود که میوه ها به صورت کاملاً یکدست خشک شود از همه مهمتر چیپس میوه هایی که به وسیله دستگاه میوه خشک کن خشک می شوند دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و می توان چیپس میوه ها را حتی صادر کرد از ویژگی‌های دیگر خشک کردن میوه به وسیله دستگاههای چیپس میوه میتوانیم به زمان خشک کردن اشاره کنیم دستگاه های چیپس میوه می‌توانند میوه را در کمترین زمان ممکن برای شما تبدیل به چیپس میوه بکنن مثلاً انگور که دارای رطوبت بسیار زیادی می باشد معمولاً ۲۴ ساعت زمان می برد تا تبدیل به کشمش شود اما اگر آن را به روش سنتی می خواستیم تبدیل به کشمش کنیم معمولاً ۶ ماه زمان نیاز داشتیم اما با وجود دستگاه های میوه خشک کن صنعتی میتوانیم حتی یک تن انگور را در مدت ۲۴ ساعت به کشمش درجه یک تبدیل کنیم.

پس همانطور که میدانید دستگاه‌های میوه خشک کن صنعتی دارای فواید بسیار زیادی میباشند.اما در خرید دستگاه های میوه خشک کن باید به چه نکاتی دقت کنیم؟ نکاتی که باید در خرید دستگاه‌های میوه‌خشک ‌کن دقت کنید هوشمند بودن دستگاه است یعنی باید از دستگاه‌های خریداری کنید که هوشمند می باشند چرا که هوشمند شدن دستگاه به شما کمک می کند هر لحظه دمای میوه‌خشک‌ کن را عوض نکنید و به راحتی از دستگاه استفاده کنید و در هر لحظه به دستگاه سر نزنید یکی دیگر از ویژگی هایی که باید در خرید دستگاه های میوه خشک کن باید به آن دقت کنید شکل ظاهری دستگاه می باشد شکل ظاهری دستگاه باید تمامی استانداردهای لازم را داشته باشد و حتماً قبل از خرید هدف خود از خرید دستگاه های میوه خشک کن را معین کنید اگر قصد صادرات یا زدن کارخانه چیپس میوه را دارید باید از دستگاه‌های بزرگ برای این کار استفاده کنید.

اما اگر قصد کار کردن در منزل را دارید میتوانید از دستگاه های میوه خشک کن خانگی استفاده بکنید همچنین یکی از مواردی که باید حتماً به آن توجه کنید اصالت کالا می باشد حتماً از دستگاههای صنعتی استفاده کنید که دارای گارانتی می باشد چرا که اکثر دستگاه های صنعتی استهلاک داشته و پس از مدتی دارای خرابی قطعه می شوند محصولاتی که دارای کیفیت بالا می باشند

چیپس میوه چیست

معمولاً دیرتر از دستگاه های بی کیفیت خراب میشود اما اگر دستگاه میوه خشک کن شما گارانتی باشد شما دیگر هیچ دغدغه‌ای از بابت خرابی دستگاه نخواهید داشت و در صورت خراب شدن می توانیم قطعات آن را از کارخانه تهیه کنید مثلاً شرکت اکباتان صنعت تمامی دستگاه های میوه خشک کن خود را تا ۳ سال گارانتی بی قید و شرط کرده است اگر شما از محصولات این شرکت استفاده کنید میتوانید تمامی محصولات این شرکت را به مدت سه سال با گارانتی خریداری بکنید تمامی محصولات این شرکت از استانداردهای لازم برخوردار بوده و این شرکت توانسته اولین دستگاه میوه خشک کن هوشمند را در ایران تولید کند.

تمامی دستگاه های این شرکت دارای کنترل پنل اختصاصی می باشد کافیست شما دستگاه را به برق زده و میوه های خود را در داخل دستگاه قرار داده و بعد از مدت زمان معین برای هر میوه میوه ها را از دستگاه به صورت چیپس میوه برداشت کنید تمامی دستگاه های این شرکت دارای فن های بسیار قوی می باشند و میوه را به صورت خشک شده به صورت استاندارد به شما تحویل میدهند از ویژگی های دستگاه میوه خشک کنی شرکت می توانیم به داشتن چرخ های باکیفیت هر دستگاه اشاره کنیم شما بوسیله چرخهای تعبیه شده در دستگاه میتوانید شما دستگاه را به راحتی جابجا بکنید بدون اینکه به دستگاه آسیبی وارد شود از همه مهمتر چرخ های این دستگاه دارای مقاومت بسیار زیادی نسبت به محصول های مشابه می باشد از ویژگی های دیگر این دستگاه می توانیم به داشتن بدنه کاملاً محکم و مقاوم در برابر ضربه اشاره بکنیم و در این دستگاه مقاوم بوده و در صورت وارد شدن ضربه های احتمالی آسیب نمی بیند اگر شما در شهر دور و یا خارج از کشور هستید می توانید دستگاه را سفارش دهید و بعد از واریز مبلغ دستگاه را درب منزل خود تحویل بگیرید.

برای خرید دستگاه میتوانید از مشاوره رایگان بهرهمند شوید برای خرید دستگاه میتوانید با شماره

۰۹۱۲۹۷۵۰۸۱۱ تماس حاصل فرمایید .

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. حمید می‌گوید

    شرکت اریا اندیشه صنعت اکباتان یکی از بهترین شرکت هایی بود که من خرید داشتم