غلبه بر شیطان؛ اثری نویافته از نویسنده بیندیشید و ثروتمند شوید

0

دست‌نوشته‌ای که ۷۲ سال مخفی بود! کتاب «غلبه بر شیطان» گرچه در سال 1938 نوشته شده، اما هدف از آن انتشار در عصر ما بوده تا جامعۀ امروز ما را به لرزه درآورد! کتابی که با آن می‌توانیم مسیری برای موفقیت و ارزشمندتر ساختن جهان اطرافمان ترسیم کنیم.
همان‌گونه که بیندیشید و ثروتمند شوید پس ‌از «رکود بزرگ» به ما کمک کرد تا به خروج از بحران بپردازیم و موفق شویم، غلبه بر شیطان (Outwitting the devil) نیز به این منظور نوشته شده تا امروز هریک از ما در مسیر خروج از بحران و موفقیت قرار گیرد!

آیا گفتگوی هیل با شیطان واقعی بوده، یا صرفاً خیالات است؟

استفاده از گفتگوی خیالی برای هیل تازگی نداشت. کتابی را که هیل در سال 1953 تحت عنوان چگونه حقوقتان را افزایش دهید منتشر کرد به‌شکل گفتگویی بین هیل و کارنگی بود. در واقع هیل در سال 1908 با کارنگی مصاحبه کرده و کارنگی نیز در سال 1919 یعنی درست قبل‌از چاپ این مصاحبه، فوت کرده بود.

این اولین بار نبود که هیل از ملاقات‌ خیالی برای انتقال آنچه می‌نوشت استفاده می‌کرد. هیل در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید دربارۀ حس ششم، از جلسۀ یک شورای خیالی متشکل از نه نفر که زندگی آن‌ها بیشترین تأثیر را بر زندگی خودش داشت می‌نویسد. این نُه عضو شورا عبارتند از امرسون، پین، ادیسون، داروین، لینکلن، بربنک، ناپلئون، فورد و کارنگی بودند.

رونیکس

دکتر ناپلئون هیل (Napoleon Hill) در بیندیشید و ثروتمند شوید می‌نویسد که در ملاقات‌ با «مشاوران نامرئی»اش دریافته که وقتی حس ششم‌اش فعال بوده ذهنش بیشتر پذیرای ایده‌ها، افکار و دانش بوده است.

هیل به‌مثابۀ برانگیزانندۀ اندیشه، سفر این کتاب را به‌سرعت شروع می‌کند و ما را از میان زندگی‌ خود و آنچه برایش پراهمیت بوده و موجب تغییر در زندگی‌اش شده عبور می‌دهد. او بزرگ‌ترین و سودمندترین اصول موفقیت روی این سیاره را آموخته بود، اما نمی‌دانست چگونه از آنها استفاده کند و در زندگی‌اش بهره گیرد. پیش‌بینی ما این‌ است که این وضعیت هنوز هم برای بسیاری از مردم صادق است. حرف زدن و حتی گاهی فکر کردن به اندیشه‌ها آسان است. اما اینکه بخواهیم هر روز در مسیری مشخص و بر مبنای اصول و قوانینی خاص زندگی کنیم مستلزم اراده‌ای محکم و استوار است. شارون لچتر حرف‌های هیل را به زبان و فکر و فهم امروزی تبیین می‌کند.

شما نیز مانند هیل در دورۀ رکود، در سخت‌ترین دورۀ ممکن آزموده می‌شوید. او نیز مانند هر انسان دیگری احساس می‌کرد، دست به عمل می‌زد و افسرده و ناامید می‌شد، نگرشی که برای موجودیت‌اش ویرانگر بود، درست همان‌گونه که برای شما و سلامتتان زیان‌بار است.

مطالعۀ این کتاب الهام‌بخش، شما را از خمودی و منفی‌نگری می‌رهاند و در مسیری تازه و راهی باشکوه به‌سمت آینده‌ای روشن، بهتر و ارزنده‌تر قرار می‌دهد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت کتابراه اقدام به خرید کتاب «غلبه بر شیطان» کرده و این کتاب را با قیمتی بسیار کمتر از نسخه چاپی از کتابراه دریافت کنید.

کتابراه پلتفرمی قانونی جهت دانلود کتاب الکترونیک و صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی، رمان و مجله از طریق موبایل و تبلت و رایانه را فراهم می‌کند.

با مطالعه کتاب غلبه بر شیطان شما هم مانند هیل می‌توانید بر ترس‌هایتان غلبه کنید و نگذارید که آنها بر شما چیره شوند تا پرشور و هدفمند زندگی کنید، تصمیم بگیرید می‌خواهید چه‌کسی باشید، چه‌کاری کنید، چه‌چیزی داشته باشید و چگونه به خواسته‌هایتان برسید.

هنگامی‌که کشفیات جادویی و شگفت‌انگیز دکتر هیل را بازکشف می‌کنید به این باور خواهید رسید که شما هم اگر بخواهید می‌توانید آنها را به‌دست آورید و حتی از آن فراتر روید، چراکه شما را محدودیتی نیست. وی به‌درستی می‌گوید «تنها محدودیت‌های شما محدودیت‌های خود‌ساخته‌تان است.»

این کتاب کمک می‌کند تا بدانید شما هم می‌توانید با استفاده از تمام آنچه وی از مصاحبه با پانصد تن از موفق‌ترین انسان‌های زندۀ دنیا آموخت به موفقیت دست یابید.

در پایان متوجه خواهید شد شیطانی که هیل با او مصاحبه می‌کند واقعی است یا خیالی ـ درست مانند شیطانی که بسیاری از شما شخصاً در زندگی یا تجربیات ‌خود با آن سروکار دارید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.