یادگیری خیاطی در یک آموزشگاه خیاطی حرفه ای

0

شاید با شروع آموزش‌ها احساس ترس کرده باشید و فکر کنید ممکن است تمام این پروسه چیزی شبیه به مدرسه رفتن باشد. شاید شما هم درگیر افکاری شده‌اید که به شما می‌گویند به‌اندازه کافی خلاق و بااستعداد نیستید که به یک کلاس خیاطی بپیوندید. شاید هم تصور کرده‌اید که همه افراد حاضر در کلاس خیلی بهتر شما هستند. حتی ممکن است بافکر این‌که اسیر معلمی یک‌دنده، بداخلاق و بی‌سواد شوید کلاس رفتن را به تعویق انداخته باشید.آیا تابه‌حال از خود سؤال کرده‌اید که چگونه بین تعداد زیادی از آموزشگاه‌های خیاطی که ادعا می‌کنند بهترین آموزشگاه خیاطی هستند انتخاب کنید؟

اگر شما هم از آن دسته افراد سختگیری باشید که همیشه به دنبال بهترین‌ها می‌گردند، برای شما بهترین پیشنهادها را انتخاب کرده‌ایم. آکادمی هنر پارس یکی از بهترین آموزشگاه‌های خیاطی کشور به انتخاب اتحادیه پوشاک است که با مجرب‌ترین تیم آموزشی و اداری آماده ارائه‌ی خدمات به شما کارآموزان عزیز است. اما چرا آموزشگاه هنر پارس تبدیل به یکی بهترین‌ها در حوزه‌ی کاری خود شده است و لزوماً چه چیز باعث می‌شود که این آموزشگاه خیاطی را به‌عنوان دروازه ورود خود به دنیای خیاطی انتخاب کنیم؟ ما در این مقاله قصد داریم به این پرسش‌ها پاسخ دهیم و به شما نشان دهیم که چگونه لیاقت دریافت صفت بهترین راداریم. با ما همراه باشید.

هنرجوی خیاطی در حال کار

رونیکس

5 دلیل برای انتخاب آموزشگاه خیاطی آکادمی هنر پارس

در این بخش شمارا با دلایلی که کمک می‌کند بهترین آموزشگاه خیاطی ایران را تشخیص دهید آشنا می‌کنیم و نشان می‌دهیم که چگونه در سایه‌ی اعتماد شما و تیمی مجرب این خصوصیات را در خود به وجود آورده‌ایم.

 

1.استفاده از اساتید باسابقه کاری زیاد

همان‌طور که می‌دانید خیاطی نیز همانند رانندگی و آموختن یک‌زبان جدید، یک استعداد ذاتی نیست. برای یادگرفتن این توانایی‌ها ما نیاز به سال‌ها تمرین و آزمون‌وخطا داریم.آکادمی هنر پارس با جذب باسابقه‌ترین و کارآزموده‌ترین مدرسین خیاطی سعی بر آن دارد که تجربه چندین ساله‌ی آن‌ها را به شما منتقل کرده و روند آموزش شمارا به بهترین نحو ممکن تکمیل کنند. اگر تجربه‌ی تلخ داشتن یک مدرس ناشی را تجربه کرده باشید ممکن است که هرگز دوباره برای یادگیری این هنر ارزشمند اقدام نکنید اما نگرانی‌ها را کنار بگذارید. تیم مدرسین آموزشگاه خیاطی هنر پارس در کنار شما خواهند بود تا با کمترین درصد خطا حرفه‌ای شوید.

 

2.استفاده از مدرسین آموزش‌دیده برای تدریس

بارها شاهد بهترین خیاط‌ها بوده‌ایم که توانایی انتقال مهارت‌های خود را ندارند. برای مثال آوازه‌ی خیاط به نامی را که در فلان آموزشگاه خیاطی تدریس می‌کند را شنیده‌ایم. با شوق خود را به کلاس‌ها می‌رسانیم اما هیچ‌چیز متوجه نمی‌شویم. در این صورت دو تصور اشتباه در ما به‌عنوان یک هنرجو شکل می‌گیرد. اول این‌که ممکن است تصور کنید که ضریب هوشی پایینی دارید و متوجه حرف‌های استاد نمی‌شوید و دوم و خطرناک‌ترین تصور این است که احساس کنید خیاطی به استعدادی خاص نیاز دارد.

توجه داشته باشید که خیاط شدن نیاز به استعداد خاصی ندارد و همه‌چیز به تمرین و تلاش شما بستگی دارد. یک آموزشگاه خیاطی مبتدی و غیرحرفه‌ای با استفاده نادرست از اساتید ممکن است لطمات زیادی به روحیه هنری هنرآموزان خود وارد کند.

نمایی هنری از وسایل خیاطی

برای جلوگیری از این صدمات آموزشگاه خیاطی هنر پارس با به کار گرفتن مدرسانی که برای آموزش دادن تعلیم‌دیده‌اند، به شما کمک می‌کند که در مسیر یادگیری این هنر با لذت و تمرکز کافی قدم بردارید و اعتمادبه‌نفس خود را از دست ندهید. یک آموزشگاه خیاطی حرفه‌ای باید دارای اساتید حرفه‌ای نیز باشد و ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که مدرسین ما هم در حوزه خیاطی و هم در حوزه‌ی تدریس از بهترین‌ها هستند. بر پایه‌ی تکیه‌بر این اساتید مجرب است که آکادمی هنر پارس به‌عنوان بهترین آموزشگاه خیاطی ایران به انتخاب اتحادیه پوشاک برگزیده‌شده است.

 

3.کلاس‌هایی با جمعیت مناسب

توجه داشته باشید که در پروسه‌ی یادگیری هر هنری استاد و مدرس شما راهنمای شما محسوب می‌شود. اگر در یک آموزشگاه خیاطی غیرحرفه‌ای و در یک کلاس با تعداد زیادی هنرجو شرکت کنید، به‌سرعت متوجه می‌شوید که تمرکز استاد روی کار هرکسی تا حد زیادی کاهش‌یافته است. البته این موضوع فقط برای جمعیت بالا در کلاس صدق نمی‌کند. اگر تعداد هنرجوها در یک کلاس‌پایین باشد تسلط استاد به همان مقدار بالا می‌رود و این خود آسیب‌های دیگری دارد. با افزایش تمرکز استاد، هنرجو ممکن است زیر نگاه تیز استاد خود دستپاچه شود و نتواند دروس را به‌خوبی بیاموزد. همچنین استاد با رفع دائم نواقص و دیکته کردن روش‌های خود ممکن است فرصت آزمون‌وخطا و یا خلاقیت در کار را از هنرجوی خو بگیرد.

در راستای جلوگیری از این آسیب‌ها، آموزشگاه خیاطی هنر پارس تلاش کرده است که نسبت هنرجو به استاد را در بهترین حالت خود حفظ کند. در این حالت است که شما می‌توانید در بهترین محیط و با خیالی آسوده هنر خود را بروز دهید و از آموزش‌ها بیشترین بهره را ببرید.

هنرجوی خیاطی در حال دوخت با دست

4.استفاده از کارگاه‌های حرفه‌ای و مجهز

برای این‌که بیشترین یادگیری را تجربه کنیم نیاز داریم تا در محیط آموزش احساس راحتی و آرامش داشته باشیم. همچنین باید مطمئن باشیم که تجهیزات یک آموزشگاه خیاطی برای ما امن است و امکان حادثه در آن بسیار پایین است. هیچ‌کس علاقه ندارد در محیطی شلخته و غیرحرفه‌ای کار کند و خطر جراحت و سوختگی را به جان بخرد.

آکادمی هنر پارس با تضمین یک محیط امن و حرفه‌ای به شما وعده‌ی یک آموزش کامل و امن را می‌دهند. با انتخاب یک آموزشگاه خیاطی مناسب برای خود و توانایی‌هایتان ارزش قائل شوید.

 

5.بهره‌گیری از نظرات هنرجویان قدیمی

یک سیستم مناسب زمانی توانایی بروز بهترین کارکرد خود را دارد که از نظرات دیگران استفاده کند. بر پایه نظرات صدها هنرجو ما تلاش داریم که هرچه بهتر به ارائه خدمات آموزشی بپردازیم. شما هم می‌توانید نظرات هنرجوهای پیشین ما را بپرسید و شرایط آکادمی هنر پارس را جویا شوید. تمام تلاش تیم اداری و آموزشی ما در این است که رضایت شما هنرجویان عزیز را به دست بیاوریم. بر پایه اعتماد شماست که امروز در جایگاه بهترین آموزشگاه خیاطی ایران قرارگرفته‌ایم.

هنرجویان خیاطی در حال کار در کارگاه

 

چند سؤال برای یافتن بهترین آموزشگاه و مدرس خیاطی

اگر همچنان برای رفتن به یک آموزشگاه خیاطی حرفه‌ای مانند آکادمی هنر پارس شک دارید از شما دعوت می‌کنیم برای اطمینان سؤال‌های زیر را از خود بپرسید و سپس آموزشگاه و مدرس خیاطی خود را انتخاب کنید. تیم اداری آکادمی هنر پارس برای جواب دادن به پرسش‌ها و راهنمایی شما همواره آماده هستند.

در زیر چند پرسش مطرح‌شده است که به شما درراه یافتن یک آموزشگاه خیاطی خوب کمک می‌کند.

  1. فضای تدریس چگونه است؟ آیا به تمام تجهیزات لازم مجهز است یا باید خودتان آن‌ها را تهیه کنید؟
  2. دیگران در مورد کلاس‌ها چه می‌گویند؟ آیا می‌توانید برخی از نظرات را در گوگل یا سایت‌های مشابه پیدا کنید؟
  3. شهرت مدرس‌ها تا چه اندازه است؟ آیا آثارشان در کتاب یا مجله‌ای چاپ‌شده است؟
  4. آیا می‌توانید نمونه کارهایی را که هنرجویان قبلی دوخته‌اند، ببینید؟
هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.