هلثیوم؛ جدیدترین عنصر سلامتی

1

همه ما این جمله را زیاد شنیده‌ایم: «سلامتی بزرگترین نعمته». سلامتی آن قدری مهم هست که در مناسبت‌های خاص مثل عید نوروز و یا تولد عزیزانمان وقتی می‌خواهیم جمله‌ای برای تبریک گفتن دست و پا کنیم حتما «آرزو می‌کنم تنت سالم باشه» داخل جمله‌مان هست. اگر بخواهیم کمی از این حال و هوا دور شویم که سلامتی چیز خوبی است و بخواهیم دقیق‌تر به آن نگاه کنیم، باید بگوییم سازمان بهداشت جهانی (WHO) سلامتی را به این شکل تعریف می‌کند: «سلامت عبارت است از برخورداری از آسایش کامل جسمی، روانی و اجتماعی و نه فقط نداشتن بیماری و نقص عضو». این تعریف یک تعریف کاملا ایده‌آل و بلندپروازانه است در حالی که عامه مردم سلامتی را همان نیمه دوم تعریف سازمان بهداشت جهانی می‌دانند، یعنی «نداشتن بیماری و نقص عضو». تا بیشتر از این خسته نشدید باید بگوییم که هدف ما از این متن واشکافی تعریف سازمان بهداشت جهانی از سلامتی و بررسی درست و غلط آن نیست، بلکه می‌خواهیم یک استارتاپ در حوزه سلامت به شما معرفی کنیم که چند سالی هست پا به عرصه گذاشته و کالاهای بهداشتی و پزشکی مصرفی را به صورت اینترنتی به فروش می‌رساند: هلثیوم

 

هلثیوم، فروشگاه آنلاین لوازم پزشکی و بهداشتی

اگر بخواهیم بدون تعارفات مرسوم و اضافه‌گویی هلثیوم را معرفی کنیم، باید بگوییم فروشگاه اینترنتی هلثیوم سعی کرده با همکاری مستقیم با بزرگترین و بهترین واردکنندگان و همچنین تولیکنندگان لوازم بهداشتی و آرایشی مصرفی، نقش واسطه‌های کاذب را حذف کند و به این ترتیب قیمتی بسیار رقابتی ارائه دهد. شاید بد نباشد مروری بر ساختار کلی وبسایت و محصولات آن داشته باشیم:

رونیکس
  • کالای پزشکی مصرفی: اصلی‌ترین بخش وبسایت به حساب می‌آید و دامنه محصولات آن بسیار متنوع است: انواع دستکش (وینیل، نیتریل، جراحی، لاتکس، نایلونی) و انواع ماسک (جراحی و سوپاپ‌دار) محصولاتی هستند که شما را برای محافظت از خودتان در مقابل ویروس کرونا بیمه می‌کنند. انواع سوند، تجهیزات پانسمان، تست بارداری و اعتیاد، لوازم جراحی، لوازم تزریقات و … تنها تعدادی از زیرمجموعه محصولات کالای پزشکی مصرفی هلثیوم هستند.
  • محصولات توانبخشی (شامل ویلچر، واکر و عصا)
  • محصولات ارتوپدی و کمک درمانی (باند کشی، باند گچی، آتل و …)
  • محصولات مرتبط با مصارف خانگی (کمک‌های اولیه و …)
  • خوراکی‌ها (مخصوص دیابت و سرماخوردگی)
  • البسه مصرفی بهداشتی مناسب برای کادر درمان
  • محصولات زناشویی (کاندوم، لوبریکانت، اسپری تاخیری)
  • محصولات سلولزی (پوشک بزرگسال و زیرانداز بهداشتی)

شاید با خودتان بگویید فروشگاه‌ اینترنتی لوازم پزشکی متعددی در کشور وجود دارند که از این قبیل محصولات ارائه می‌دهند و یا اینکه برای تهیه هر دسته از این محصولات فروشگاه‌های حضوری در بخش‌های مختلفی از شهرهای کشور وجود دارند. بله درست است، اما هلثیوم مزایایی دارد که مطمئنا شما را (چه به عنوان یک فرد حقیقی، چه به عنوان مجموعه حقوقی) به یک خرید اینترنتی موفق ترغیب می‌کند:

  • تنوع محصول بسیار بالا و امکان خرید اینترنتی

در شرایطی که کل دنیا همچنان با ویروس کرونا درگیر است، قطعا هر سرویسی که رفت و آمد حضوری برای تامین کالا و خدمت مورد نیاز را به حداقل برساند را باید به فال نیک گرفت. هلثیوم با فراهم آوردن دامنه گسترده‌ای از محصولات، خرید اینترنتی و ارسال سفارشات به سرتاسر کشور را فراهم کرده است.

  • ارسال سریع

طیف محصولات پزشکی و بهداشتی از آن دسته محصولاتی هستند که نیاز به آن‌ها گاها به صورت فوری و اورژانسی اتفاق می‌افتد و در کل ویژگی «ارسال سریع» برای این محصولات بسیار مهم و حیاتی به حساب می‌آید. فروشگاه اینترنتی هلثیوم با علم به این موضوع سفارشات تهران را ظرف 24 ساعت (در بازه‌های زمانی 4 ساعته که توسط مشتری قابل انتخاب کردن هستند) و سفارشات شهرستان را بین 1 تا 4 روز کاری به دست مشتری می‌رساند.

  • پرداخت در محل

جلب اطمینان مشتری همواره یکی از چالش‌های فروشگاه‌های اینترنتی و به طور کل فروش اینترنتی است. هلثیوم با در نظر گرفتن این موضوع و در جهت احترام گذاشتن به مشتری ویژگی Cash On Delivery یا پرداخت در محل را هم در کنار پرداخت آنلاین فعال کرده است تا مشتری با آرامش خاطر سفارش خود را ثبت و دریافت کنند.

  • امکان مرجوعی کالا

با وجود تلاش‌ مستمر تیم پشتیبانی، ترابری و ارسال، گاهی اوقات و بنا به هر دلیلی مشتری می‌خواهد کل سفارش یا بخشی از آن را مرجوع کند و یا کالایی را با کالای دیگر تعویض کند. در هلثیوم سعی شده این فرآیند (که در اکثر فروشگاه‌های اینترنتی فرآیند سخت و زمان‌بری هست) را به صورت ساده و مشتری‌پسند طراحی کنیم. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از خدمات مرجوعی کالا برخوردار شوید.

  • پشتیبانی شبانه روزی

هر زمان از شبانه روز در هر روزی از هفته که احساس کردید نیاز دارید با هلثیوم تماس برقرار کنید، کارشناسان پاسخگوی شما خواهند بود.

  • تضمین بهترین قیمت

کافیست سری به وبسایت هلثیوم بزنید تا متوجه شوید می‌توانید با اطمینان بالا هر محصولی را که می‌خواهید را با مناسب‌ترین قیمت بازار خریداری کنید.

  • محتوای تخصصی در زمینه پزشکی و بهداشت عمومی

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سایت هلثیوم، «مجله سلامتی» است که با مراجعه به آن می‌توانید اطلاعات مفید و به روزی در زمینه‌های مختلف پزشکی و بهداشتی از قبیل، سلامت عمومی، سلامت جنسی، اعتیاد و… کسب کنید. معرفی محصولات هم از بخش‌های کاربردی وبسایت است. نحوه کار با محصولات پر مصرفی مثل دستگاه قند خون یا فشار خون و چه محصولات تخصصی‌تری مثل سوند یا سیفتی باکس را می‌توانید در این بخش از سایت مطالعه کنید.

  • داشتن مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی (IMED)

فروشگاه لوازم پزشکی هلثیوم دارای مجوز توزیع اقلام پزشکی از سوی اداره کل تجهیزات پزشکی است، همچنین تمامی محصولات موجود در وبسایت هلثیوم دارای مجوز پخش از اداره کل تجهیزات پزشکی یا IMED هستند.

  • امکان خرید اقساطی

برخی از محصولات پزشکی و بهداشتی با توجه به اینکه در خارج از کشور و توسط برندهای معتبر دنیا تولید می‌شوند، قیمت گرانی دارند و شاید خرید آن‌ها برای هر فرد یا هر مجموعه درمانی صرفه اقتصادی نداشته باشد. هلثیوم با راه‌اندازی امکان خرید اقساطی از وبسایت تلاش کرده است به این نیاز مخاطبین احترام بگذارد. بر این اساس شما می‌تواند تا سقف مبلغ خرید 15 میلیون تومان به صورت اقساطی از هلثیوم خریداری کنید و نهایتا تا 12 قسط مبلغ آن را بازپرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به وبسایت هلثیوم به آدرس

اینترنتی https://healthiumshop.com مراجعه کنید.

پس چه برای خرید ماسک جراحی برای گذراندن دوران کرونا دنبال فروشگاه معتبر می‌گردید، چه می‌خواهید بیمارستان یا درمانگاه خود را تجهیز کنید، چه برای گذراندن کلاس‌های عملی و کارآموزی رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی نیاز به البسه پزشکی دارید، چه صرفا می‌خواهید سطح دانش پزشکی و بهداشتی خود را بالا ببرید، چه برای داشتن تجربه بهتر جنسی به دنبال محصولات مناسب هستید، فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی و بهداشتی هلثیوم بهترین انتخاب شما خواهد بود.

حالا شما به ما بگویید که برای خرید از یک فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی و بهداشتی چه موارد دیگری وجود دارند که برای شما اهمیت دارند؟

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. محمودی می‌گوید

    من از اول شیوع کرونا ماسک و الکل طبی رو از هلثیوم خرید می‌کنم.
    همیشه پایین‌ترین قیمت رو دارم
    فقط خیلی تنوع محصولشون بالا نیست