دترلند، آموزش آرایشگری ویژه بازار کار

1

در حال حاضر رشته های آرایشگری جزو حوزه های پردرآمد و رو به رشد در عرصه کسب و کار به شمار می آیند. آموزشگاه آرایشگری دترلند یکی از بزرگترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های آرایشگری است که با سال ها تجربه توسط کادری مجرب و متخصص دوره های آرایشگری را برگزار می نماید .آموزش شینیون، آموزش میکاپ، آموزش پدیکور، آموزش لیفت و لمینت مژه و آموزش احیا و مراقبت از مو چند نمونه از ده ها آموزش تخصصی در آموزشگاه دترلند هستند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند همواره تلاش می کند تا کارآموزان پس از پایان هر دوره تمام مهارت های لازم را کسب کرده و وارد بازار کار شوند. از جمله مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه عبارتند از:

 

رونیکس
  • برگزاری دوره به صورت کاملا عملی
  • برگزاری دوره زیر نظر بهترین اساتید آموزشی
  • برگزاری دوره زیر نظر سازمان فنی حرفه ای
  • ارائه مدرک رسمی فنی و حرفه ای
  • برگزاری دوره در روزهای تعطیل برای شاغلین
  • پشتیبانی نامحدود هنرجویان بعد از اتمام دوره
  • مشاوره رایگان جهت راه اندازی کسب و کار

آموزش شینیون

آموزش شینیون یکی از پرطرفدارترین رشته هایی است که در آموزشگاه آرایشگری دترلند ارائه می شود. شگردها و تکنیک های آرایشگری با توجه به نوع و مدل مو و سلیقه افراد مراجعه کننده متفاوت خواهد بود. تجربه کردن و انجام تمرین های حضوری در آرایشگری اهمیت زیادی دارد. در این آموزشگاه فرصت لازم برای تمرین مرحله به مرحله شینیون، میکاپ و … بر روی مدل واقعی داده می شود.

شینیون دارای تنوع مدل زیادی است. سالانه چندین نوع مدل شینیون وارد صنعت آرایشگری می گردد. در کلاس های آموزش شینیون، انواع شینیون های مختلف مثل شینیون اروپایی، شینیون خطی، شینیون موی کوتاه، شینیون ساده، شینیون موی بلند، شینیون باز، شینیون عروس، انواع براشینگ و کرلی را به صورت کاملا حرفه ای یاد می گیرید.

آموزش میکاپ

در دوره آموزش میکاپ انواع تکنیک های میکاپ مثل آموزش كامل گريم براي چهره‌ هاي مختلف، متعادل سازی پیشانی و ابرو، آرایش چشم، کانتورینگ صورت و آشنایی با متدهای روز میکاپ آموزش داده می شود. آموزش میکاپ و گریم شامل: میکاپ لایت، میکاپ کلاسیک، میکاپ هالیوودی، میکاپ اروپایی، میکاپ دخترانه، میکاپ لبنانی و میکاپ خلیجی می شود. در آموزشگاه آرایشگری دترلند با تمام این میکاپ ها آشنا خواهید شد و آن ها را به شکل عملی تجربه می کنید.

آموزش گریم و میکاپ شامل شاخه های مختلف می شود:

  • آموزش آرایش و پیرایش:

شامل آرایش کامل صورت و مو

  • آموزش آرایش عروس :

آموزش حرفه ای گریم و میکاپ عروس

  • آموزش خودآرایی:

آموزش کامل گریم متناسب با هر چهره

  • آموزش گریم کودک

آموزش پدیکور

پدیکور به عنوان بخشی از خدمات کاشت و طراحی ناخن ارائه می گردد. این رشته مانند کاشت و طراحی ناخن بسیار پردرآمد و پرطرفدار است.

برای ارائه خدمات لوکس پدیکور به مشتریان باید آموزش های کافی در این زمینه را گذرانده باشید. در آموزشگاه آرایشگری دترلند نحوه فرم دادن به ناخن، درمان کوتیکول، روش ماساژ آرامش بخش، درمان پوست زبر، شیوه صحیح لاک زدن، لایه برداری و کفسابی پا و…. را فرا خواهید گرفت. در این فرآیند آموزشی، با موم پارافین، سوهان، ماسک و تمام وسایل مورد نیاز پدیکور ناخن آشنا می گردید.

برای موفقیت در کلیه دوره های آرایشگری همچون میکاپ، شینیون، مانیکور و … نیاز به کلاس های تخصصی دارید.

در این مرکز استادان و متخصصان مجرب برای آموزش به شما در زمینه های گوناگون گردآوری شده اند. برای موفقیت درهر رشته آرایشگری نیاز به دانش پایه ای خواهید داشت. در آموزش پدیکور نیز باید در ابتدا با ساختار ناخن آشنا شوید.

آموزش لیفت و لمینت مژه

لیفت و لمینت مژه از خدمات جدید در سالن های زیبایی است. با لیفت و لمینت مژه، مژه ها پرجم تر و بلند تر به نظر می رسند. در لیفت مژه از چسب مخصوص برای فرم گیری و حجیم کردن مژه استفاده می شود. در لمینت پروسه زیباسازی مژه به شکل کامل تری انجام می شود. لمینت مژه با فرم دهی مژه، رنگ آمیزی، بوتاکس مژه و حجیم کردن مژه همراه است.

آموزشگاه دترلند در زمینه آموزش لیفت و لمینت مژه از مجرب ترین اساتید بهره می برد.

آموزش احیا و مراقبت از مو

از دیگر دوره های پردرآمد آموزشگاه دترلند دوره آموزش احیا و مراقبت از مو می باشد. در این رشته با انواع روش های احیای مو مثل کراتینه مو، ریباندینگ مو، بوتاکس مو و … آشنا می شوید تا بتوانید توصیه های لازم برای مراقبت از مو را به مشتری ارائه دهید. سپس با ماسک ها و محصولات مراقبت از مو به احیای موهای آسیب دیده یا خشک می پردازید. آموزشگاه آرایشگری دترلند در زمینه آموزش احیا و مراقبت از مو با کمک بهترین اساتید این رشته، هنرجویان را برای ورود به بازار کار آماده می کند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند همواره آماده مشاوره رایگان برای ثبت نام در آموزش رشته های آرایشگری و راه اندازی کسب و کار می باشد. شما می توانید برای کشف استعداد و علاقه خود در زمینه آرایشگری با کارشناسان دترلند در ارتباط باشید.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.comاقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن 22843062 تماس بگیرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. مرضیه می‌گوید

    آره!
    من رفتم اینجا مدرکم گرفتم، آموزش هاشون خوبه. با اینکه منطقه خوب تهران هستن، قیمتاشون خوبه.
    همه چی تو وب سایتشون هست.