آموزش نصب پکیج دیواری؛ و خدمات نصب آبگرمکن

0

 

با شروع فصل پاییز، تغییرات دمای هوا را به آهستگی متوجه می‌شویم. اگر تصمیم دارید که امسال پکیج و آبگرمکن نصب کنید، بهتر است قبل از سردتر شدن هوا دست به کار شوید. امروزه در بسیاری از منازل پکیج یا آبگرمکن دیواری نصب می‌شود. متناسب با نوع سیستم گرمایشی موردنظر و بودجه‌تان، می‌توانید اقدام به تهیه پکیج یا آبگرمکن کنید.

با نصب پکیج به همراه شوفاژ رادیاتورها، علاوه بر بهره از آب گرم، خانه‌تان را نیز برای روزهای سرد سال آماده می‌کنید. هنگام اقدام برای نصب پکیج، مدل و برند پکیج را با دقت انتخاب کنید. در میان انواع برندهای موجود در بازار، نصب پکیج بوتان، ایران رادیاتور و بوش از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

رونیکس

هنگام نصب آبگرمکن نیز، باید ظرفیت و مدل دستگاه را متناسب با میزان مصرف آب در ساختمان مشخص کنید.

اگر می‌خواهید بدانید چطور می‌توانیم پکیج و آبگرمکن را نصب کنیم؟ چه ابزارهایی برای نصب نیاز است؟ هزینه نصب پکیج و آبگرمکن چقدر است؟ در ادامه با ما مطلب همراه باشید.

 

آموزش مراحل نصب پکیج به زبان ساده

  1. شابلون نصب پکیج را به دیوار بزنید و دستگاه را روی شابلون قرار دهید.
  2. 2 شلنگ 2/1 به ورودی آب سرد و خروجی آب گرم وصل کنید.
  3. 2 شلنگ 4/3 (رفت و برگشتی سیستم گرمایشی) را نصب کنید.
  4. دودکش پکیج را با دقت نصب کنید.
  5. شلنگ گاز را با فاصله استاندارد از دیوار به دستگاه پکیج نصب کنید.
  6. شیر پر کن پکیج در زیر دستگاه به رنگ آبی یا مشکی است. آن را به آرامی باز کنید (به سمت چپ باز کنید) تا فشار بار دستگاه روی 1.5 تنظیم شود.
  7. سپس شیر پر کن را ببنیدید.
  8. دوشاخه پکیج را به برق بزنید و دستگاه را روشن کنید.
  9. حالت زمستانه و یا تابستانه را فعال کنید.
  10. درجه حرارت آب گرم مصرفی و رادیاتورها را تنظیم کنید.

بهترین مکان‌های که پکیج را می‌توانید نصب کنید؛ نصب پکیج در فضای باز، نصب پکیج در آشپزخانه و یا بالکن است. آنچه که اهمیت دارد این است که تهویه هوا در مکان نصب، به خوبی انجام شود.

مدت زمانی که برای نصب پکیج باید درنظر بگیرید، حدود 2 تا 3 ساعت است. همچنین تعداد نفرات موردنیاز، 2 نفر است.

 

 

 

نصب پکیج در تهران

با افزایش آپارتمان نشینی در شهری مانند تهران، موتورخانه‌ها دیگر جایی در ساختمان‌ها ندارند. سیستم‌های قدیمی که برای تامین آب گرم مصرفی و گرم کردن رادیاتورها بسیار دردسرساز است. به همین علت، در چند دهه اخیر، نصب پکیج در تهران با استقبال بیشتری روبه‌رو شده است.

تنها مسئله‌ای که هنگام نصب پکیج تهران به آن باید اهمیت دهید، انتخاب نصاب است. زیرا اگر بتوانید یک فرد متخصص را برای این کار پیدا کنید، به شما در روند انتخاب دستگاه، تهیه لوازم کمک خواهد کرد. همچنین خیالتان بابت کیفیت نصب راحت خواهد بود.

در هر محله‌ای از تهران که ساکن هستید، می‌توانید بهترین و نزدیک‌ترین متخصص نصب پکیج تهرانپارس، پیروزی ،سعادت آباد، پونک، نارمک، ستارخان، بلوار فردوس، مرزداران، تهرانسر، جنت آباد، پاسداران، رسالت، ونک را در “خدمت از ما” پیدا کنید.

 

هزینه نصب پکیج چقدر است؟

هزینه نصب پکیج همان دستمزد نصاب است که در ازای انجام کار دریافت می‌کند. گاهی ساختمان نوساز است. پس شیرآلات و لوله کشی‌های ساختمان سالم و صحیح است. اما گاهی پس از بازسازی ساختمان تصمیم به نصب پکیج دارید. در این صورت هزینه نصب پکیج متناسب با میزان حجم کار تعیین می‌شود.

همچنین اگر در نظر دارید که از شوفاژ برای گرمایش استفاده کنید؛ هزینه نصب پکیج و رادیاتور نیز متفاوت خواهد بود. در زیر لیستی از حدود هزینه نصب پکیج قرار دارد:

  • دستمزد نصب پکیج دیواری: 150000 تومان
  • دستمزد نصب پکیج زمینی: 130000 تومان
  • هزینه نصب پکیج و رادیاتور: 350000 تومان
  • هزینه نصب شیرآلات پکیج: 30000 تومان

 

 

نصب آبگرمکن دیواری و یا ایستاده

نصب آبگرمکن و لوله کشی آبگرمکن باید با کمترین خطا انجام شود. هیچ کدام از ما دوست نداریم که وسایل ما دچار خرابی شوند و هر روز یک مشکل و درگیری جدید برای ما خلق کنند. یکی از مواردی که معمولا صاحبان ساختمان به آن بی توجهی می‌شود، نحوه نصب آبگرمکن است.

اگر محل نصب آبگرمکن مناسب نباشد، مشکلاتی را در آینده گریبان ما را خواهد گرفت. پس حتما از یک متخصص برای نصب آبگرمکن دیواری خود کمک بگیرید.

مکان‌هایی مانند رختکن، اتاق خواب، اتاق‌های کوچک، انباری، زیرزمین، آشپزخانه‌هایی که تهویه مناسب ندارند برای نصب آبگرمکن به هیچ وجه مناسب نیستند.

 

نصب آبگرمکن دیواری یا پکیج؟

آبگرمکن و پکیج دیواری از لحاظ عملکردشان برای گرم کردن آب، یکسان هستند. همیشه این سوال مطرح است که آبگرمکن برای ما مناسب‌تر است یا پکیج. اگر علاوه بر گرم کردن آب، در نظر دارید که از شوفاژ برای سیستم گرمایشی ساختمان بهره ببرید، پکیج گزینه مناسبی است.

اما اگر صرفا می‌خواهید که از آب گرم بهره ببرید، خرید و نصب آبگرمکن دیواری از منظر اقتصادی به صرفه‌تر است.

 

قیمت نصب آبگرمکن چقدر است؟

همانطور که گفتیم، این روزها زمان مناسبی برای خرید و نصب آبگرمکن است. گاهی خدمات نصب، همراه با خرید آبگرمکن خواهد بود. قیمت نصب آبگرمکن متناسب با برند، نوع، ظرفیت آبگرمکن، محل نصب و دستمزد نصاب تعیین می‌شود. پس برای نصب آبگرمکن نمی‌توانیم به صورت دقیق هزینه را تعیین کنیم.

اگر برایتان مهم است که قبل از اقدام بدانید که قیمت نصب پکیج و آبگرمکن به صورت حدودی چقدر است، می‌توانید از متخصصین شهر خود به رایگان قیمت بگیرید. چطور؟ با ثبت سفارش در وب سایت و یا اپلیکیشن خدمت از ما، متخصصین نصب پکیج و آبگرمکن درخواست شما را مشاهده می‌کنند و هزینه حدودی برای شما ارسال می‌کنند.

 

 

سایر خدمات گرمایشی در “خدمت از ما”

خدمت از ما بازار آنلاین خدمات است، که بیش از 300 خدمت فعال دارد. یکی از این خدماتی که این روزها بسیار موردتوجه است، خدمات گرمایشی است. با مراجعه به لیست خدمات گرمایشی، متخصصین هر خدمت در شهرهای مختلف ایران برای شما قابل مشاهده هستند.

علاوه بر نصب پکیج و آبگرمکن، خدماتی مانند سرویس و تعمیر پکیج، سرویس و تعمیر آبگرمکن، نصب، سرویس و تعمیر بخاری، نگهداری و تعمیر موتورخانه، تعمیر و نصب حوله خشک کن، سرویس و تعمیر شومینه در این دسته قرار می‌گیرد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.