برای آرایش صورت به چه لوازم آرایشی نیاز داریم؟

1

خرید لوازم آرایشی برای اکثر خانم‌ها بسیار لذت بخش است به همین علت باید با دقت زیادی انجام شود تا از بین برندهای مختلف و محصولات متنوع مناسب‌ترین محصول را نسبت به جنس و رنگ پوست و نیاز های روزمره انتخاب کرد تا از آسیب رسیدن به پوست جلوگیری شود و جلوه آرایشی زیباتری را به ارمغان بیاورد.

تنوع برندها و محصولات آرایشی همیشه موجب سردرگمی و سخت شدن انتخاب شده و همین تنوع گاهی اوقات ممکن است موجب بی اطلاعی از کاربرد بعضی محصولات شود. در این مقاله درباره هر آنچه برای یک آرایش جذاب نیاز دارید صحبت خواهیم کرد. پیشنهاد می‌شود برای خرید محصولات آرایشی از روش خرید آنلاین محصولات آرایشی استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی مدیاژ در این راستا به تولید محتوای کامل در مورد لوازم آرایشی پرداخته تا کاربران در زمان خرید به اطلاعات کامل و جامعی از محصولات دسترسی داشته باشند.

لوازم آرایش مورد نیاز برای آرایش صورت

 

رونیکس

کرم :BB

کرم BB از جمله کرم‌های زیبایی به شمار می‌رود و پوششی بسیار سبک روی پوست ایجاد می‌کند که مزیت مهمی در مقابل سنگینی کرم پودر به شمار می‌آید. برای انتخاب BB کرم مناسب باید شناخت کاملی از نوع پوست خودتان داشته باشید. BB کرم‌ها در دو نوع مختلف تولید شده‌اند، که یک نوع از آنها برای پوست معمولی و خشک و دیگری برای پوست چرب، مخلوط و جوش‌دار مناسب است. از BB کرم‌های محبوب در فروشگاه اینترنتی مدیاژ کرم BB کالر کارامل است که دارای چند فاکتور مراقبتی،آبرسانی و جوانسازی است. این کرم با اثر مرطوب کنندگی و آب‌رسانی عمیق روی پوست با پوشانندگی متوسط حس سنگینی و خستگی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند. موجب یکدست شدن پوست می‌شود و هیالورونیک اسید موجود در این بی‌بی کرم فاکتور بی‌نظیری برای جوان سازی و جلوگیری از ایجاد چین و چروک پوست است. این کرم دارای سه رنگ زیبا و کاربردی برای پوست‌هایی با درجه رنگی مختلف است. مزیت اصلی این برند ارگانیک بودن و احترام به طبیعت است و افرادی که دارای حساسیت هستند و امکان استفاده از محصولات شیمیایی را ندارند میتوانند از محصولات متفاوت و با کیفیت این برند استفاده کنند.

 

کرم پودر:

از جمله مهم‌ترین لوازم آرایشی کرم پودرها هستند، به همین علت باید در موقع خرید کرم پودر دقت داشته باشید که آن‌ها با پوست شما کاملا سازگاری داشته باشد و موجب التهاب و جوش زدن پوست صورت‌تان نشود. برای پوست‌های چرب توصیه می‌شود که ترجیحاً از کرم پودر بدون چربی یا (oil free) استفاده شود. برای داشتن یک آرایش خوب و طبیعی نباید کرم پودری را انتخاب کنید که از پوست‌تان خیلی روشن‌تر یا تیره‌تر باشد در غیر این صورت بعد از استفاده از کرم پودر تفاوت رنگ پوست صورت با گردن و بدن جلوه زیبای نخواهد داشت.

اگر به دنبال یک کرم پورد خوب هستید که صورت شما را براق نکند کرم پودر مایع فتوفوکوس وت اند وایلد Photo Focus یک محصول عالی و انتخابی فوق العاده است. این کرم پودر با فرمولاسیون ساختار شکن عملکردی عالی دارد و با ترکیبات جاذب نور که برای جلوگیری از درخشش در عکس کاربرد دارد. این محصول در شرایط نوری مختلف و با استفاده از دوربین‌های چند گوشی هوشمند حرفه‌ای مورد بررسی قرار گرفته است و در همه موارد هیچ‌گونه انعکاس نوری را به خاطر آرایش صورت مشاهده نگردیده است. این کرم پودر فاقد پارابن است و برای انواع پوست چرب، مختلط و نرمال مناسب است و ماندگاری بالایی دارد. کرم پودر مایع فتوفوکوس وت اند وایلد محصولی بی‌نظیر که در فروشگاه اینترنتی مدیاژ تنها نماینده رسمی محصولات آرایشی WET N WILD در ایران با بهترین قیمت و با تضمین اصالت کالا عرضه می‌شود.

هر کرم پودر خوب برای یک نوع پوست طراحی شده و ویژگی‌های منحصر به فرد خودش را دارد. اگر پوست شما خشک و حساس است کرم پودر هلتی میکس بورژوآ HEALTHY MIX محصولی مناسب برای مراقبت از پوست شماست. این کرم پودر ماندگاری بالایی دارد و ویتامین‌های ضروری برای پوست را تامین می‌کند. همچنین از تنفس منافذ پوست شما جلوگیری نمی‌کند. این محصول با ماندگاری 16 ساعته دارای پوششی متوسط و دانه‌هایی حاوی ویتامین C,E و B5 است و از پوست شما در برابر تاثیرات مضر نور آفتاب جلوگیری می‌کند. از دیگر مزیت‌های این کرم پودر دانه‌های حاوی ویتامین و فرمول ضد پیری پوست با ترکیب ویتامین C که اثر ضد خستگی دارد، ویتامین E که فعالیت ضد اکسید کننده یا آنتی اکسیدان را برعهده دارد و ویتامین B5 که برای تقویت پوست مناسب است و اسید هیالورونیک که هیدراتاسیون یا آب‌رسانی 24 ساعته است برای مراقبت از پوست‌های خشک مناسب است.

پرایمر

پرایمر از جمله لوازم آرایش ضروری است که برای یک آرایش روزمره مورد نیاز است. پرایمر لایه زیرین آرایش را تشکیل می‌دهد و موجب می‌شود که مواد آرایشی ثابت بمانند و بافتی یکدست داشته باشند. نکته قابل توجه راجع به پرایمرها این است که علاوه بر زیر سازی و آماده کردن پوست برای آرایش، دارای ویژگی‌های دیگری نیز می‌باشند که جنبه‌ی مراقبتی دارند. پیشنهاد فروشگاه اینترنی مدیاژ برای داشتن آرایشی با جلوه زیبا پرایمر مات کننده لورآل Loreal فرانسه است که به دلیل دارا بودن ویژگی مات کنندگی برای پوست‌های چرب بسیار مناسب است. این محصول پوششی مات و نرم و مخملی دارد و پوست را یکدست می‌کند و ماندگاری آرایش را افزایش می‌دهد. این پرایمر بافت ژلی دارد و فاقد رنگ است.

کانسیلر

در خرید کانسیلر دقت داشته باشید که کانسیلر باید یک یا دو درجه از رنگ کرم پودر روشن‌تر باشد. کانسیلرها به خاطر پوشانندگی بالا و داشتن رنگدانه‌های بیشتر نسبت به کرم پودر، در پوشاندن لکه های تیره و هر گونه لکه دیگر پوست کارایی بالایی دارند. برای از پوشاندن تیرگی زیر چشم، جای جوش، لک و یا ناهمواری‌های صورت باید از کانسیلر استفاده کرد. کانسیلرها در انواع مایع، جامد و نیمه جامد در بسته بندی‌های مختلف قابل دسترسی‌اند که علاوه بر یکدست کردن پوست جلوه زیباتری به آرایش میدهند. برای تیرگی زیر چشم بهتر است از کانسیلر مایع و برای جای جوش و لکه و دیگر ناهمواریهای پوستی از کانسیلر مدادی استفاده کرد.

کانسیلرها در رنگ های مختلف و برای پوشاندن لکه روی پوست های متفاوت طراحی شده است.

کانسیلر زرد: این تناژ رنگ برای انواع پوست کاربرد دارد و برای پوشاندن لکه‌های اطراف چشم مناسب است.

کانسیلر نارنجی: برای افراد با پوست سبزه مناسب می‌باشد.

کانسیلر سبز: برای پوشاندن لکه های قرمز رنگ پوست که ممکن است ریشه مادرزادی داشته باشند مناسب است.

کانسیلر بنفش: اگر پوست صورت شما مایل به زرد است، استفاده از کانسیلر بنفش برای پوشاندن لکه های روی پوستتان مناسب است.

در ادامه به معرفی کانسیلر های موجود در فروشگاه اینترنتی مدیاژ می‌پردازیم

یکی از بهترین کانسبلرهای موجود در بازار ایران پالت کانسیلر کموفلاژ رولوشن است.این کانسیلر دارای هشت رنگ کاربردی متناسب با تناژ رنگ پوست روشن و معمولی است. این پالت کانسیلر پیش از کرم پودر استفاده می‌شود و تمامی نواقص و عیوب پوستی را پوشش می‌دهد. بافت نرم این محصول به خوبی با پوست هماهنگ می‌شود. پالت کانسیلر کموفلاژ رولوشن بدون تست حیوانی تولید شده است. برای خرید این محصول و خرید آنلاین لوازم آرایشی میتوانید به فروشگاه اینترنتی مدیاژ مراجعه کنید.

از دیگر کانسیلرهای موجود در فروشگاه اینترنتی مدیاژ پالت کانسیلر مستر کمو میبلین Maybelline یک پالت کامل برای اصلاح رنگ پوست است. این پالت 6 رنگ متفاوت دارد که از دو رنگ آن می‌توان برای هایلایت کردن گونه استفاده کرد. برای استفاده بهتر و آسان‌تر یک اپلیکاتور به همراه این پالت ارائه شده است. این محصول تمامی اصلاحات لازم بر روی پوست را انجام می‌دهد و پوشش دهی فوق‌العاده‌ای دارد. بافت نرم و کرمی این پالت برای انواع پوست خشک و چرب مناسب است. پالت کانسیلر حرفه‌ای کمو کیفیت بالایی دارد. با تهیه این پالت، تمامی رنگ‌های کانسیلر مورد نیازتان را در اختیار خواهید داشت.

برای کانسیلرهای نیمه جامد نیز کانسیلر استیکی پوپا Pupa یکی از بهترین کانسیلرهایی است که می‌توان بااستفاده از آن تیرگی و گودی زیر چشم را پوشش داد. بافتی نرم و سبک دارد و از پوشش دهی بالایی برخوردار است و موجب زیبایی پوست زیر چشم می‌شود. از مزیت‌های استفاده از این کانسیلر عدم ماسیدگی آن روی پوست و حافظت از پوست به دلیل دارا بودن SPF20 است. این محصول حاوی ویتامین E است و خاصیت ضد پیری دارد. عدم وجود چربی و پارابن از دیگر مزایای این کانسیلر است. این کانسیلر را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی مدیاژ تهیه کنید.

 

رژگونه

رژگونه یکی از لوازم آرایشی مهم در کیف لوازم آرایش است که برای شاداب‌تر شدن چهره می‌توان از آن بر روی گونه‌ها استفاده کرد. مقدار کمی رنگ مرجانی روشن و یا صورتی مات یا براق جلوه زیبا و متفاوتی به آرایش شما می‌دهد. اکثر خانمها در طول روز فقط فرصت یک‌بار آرایش کردن را دارند استفاده از رژگونه موجب ایجاد حس سرزندگی در چهره می‌شود به این دلیل که به مرور زمان در طول روز آرایش صورت کم رنگ‌تر شده و حس خستگی و رنگ پریدگی در چهره ایجاد می‌کند بنابراین بهتر است از رژگونه فشرده‌ای امکان خرد شدن و ریزش ندارد استفاده کنید تا بتوانید آن را با خود حمل کرده و امکان تجدید آرایش را داشته باشید. اگر حس زیبایی و سرزندگی برای شما اهمیت دارد فروشگاه اینترنتی مدیاژ رژگونه بورژوآ را به شما پیشنهاد می‌دهد.

رژ گونه بورژوآ Bourjois با استفاده از تکنولوژی حرارتی ساخته‌شده است که دو بار حرارت دیده‌اند و به همین خاطر دوام بالایی دارد و تحت تأثیر فشار و حرکت شکسته و خرد نمی‌شود. همچنین رنگ‌های جذاب و بافت سبک این رژگونه احساس سنگینی به پوست نمی‌دهد. این محصول سبک و ماندگار است و به پوست آسیب نمی‌رساند.

 

هایلایتر

از روش‌های برجسته سازی پوست هایلایت کردن است. برای این‌کار قسمت هایی که می خواهیم برجسته تر نشان دهیم را هایلایتر می زنیم تا جلوه زیبایی به آرایش ببخشیم. هایلایترها معمولا روی استخوان گونه، بالای لب و تیغه ی بینی استفاده می‌شود تا این قسمت هارا برجسته تر نشان دهیم. پالت هایلایتر شوک رولوشن Revolution یک نمونه با کیفیت از برند رولوشن است که رنگ هایی زیبا علاوه بر کیفیت بالا از ویژگی های آن است. این هایلایتر با رنگ‌بندی مختلف به صورتی طراحی شده است تا برای افراد با انواع متفاوت پوست به راحتی قابل استفاده باشد.همچنین این محصول با بافت نرم و پیگمنت بالا به صورت یکدست بر روی صورت قرار می‌گیرد و قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب است. اگر به دنبال محصولی مناسب برای آرایش‌های پاییزی و گرم هستید همچنین به دنبال محصولی برای داشتن سایه‌های برنز هستید پالت هایلایتر شوک رولوشن تمام آن چیزی است که به دنبالش هستید .فروشگاه اینترنتی مدیاژ محصولات برند رولوشن را در دسترس علاقمندان قرار داده تا همگان بتوانند آن را تهیه و استفاده کنند.

 

پنکیک (powder)

برای جلوگیری از ریزش و پخش نشدن آرایش در طول روز استفاده از پنکیک ضروری است. پنکیک چربی پوست را می‌گیرد به همین علت استفاده از آن برای پوست‌های خشک توصیه نمی‌شود ولی در صورت داشتن پوستی چرب و یا مختلط پنکیک گزینه مناسبی برای خرید است. قسمت T صورت دارای بیشترین میزان چربی است و مقدار بیشتری از پنکیک باید در این قسمت استفاده شود. پنکیک پودری فلورمار Loose Powder یکی از محصولات تخصصی برند معروف فلورمار است که علاوه بر تثبیت آرایش باعث ایجاد جلوه‌ای طبیعی روی پوست می‌شود و از ماسیدن آرایش جلوگیری می‌کند. از ویژگی‌های برجسته این محصول میتوان به افزایش چشم‌گیر مدت زمان ماندگاری آرایش و رنگ‌های متنوع برای انواع طیف رنگی پوست اشاره کرد و همچنین این پنکیک بهترین گزینه برای بیک کردن زیر چشم و نقاط چرب پوست است.حفظ رطوبت پوست اطراف چشم، جلوه طبیعی روی پوست، جلوگیری از چروک شدن و خط افتادن کانسیلر و از بین بردن برق انواع لوازم آرایشی مایع و کرمی از دیگر مزایای این پنکیک است. اگر تمایل دارید پوستی مرطوب ولی طبیعی داشته باشید و می‌خواهید از چرب شدن و برق به وجود آمده پس از استفاده از انواع کرم پودر وکانسیلرها جلوگیری کنید، این محصول فلورمار می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در همین راستا فروشگاه اینترنتی مدیاژ محصولات با کیفیت فلورمار را عرضه و در اختیار کاربران قرار داده است.

 

برنزر

برنز کردن پوست از محبوبیت خاصی بین خانم‌ها برخوردار است اما به دلیل پرخطر بودن شیوه‌های برنز کردن و غیر قابل برگشت بودن رنگ پوست در صورت تمایل و نیاز تا مدت زمان نسبتاً طولانی خیلی از افراد با وجود علاقه زیاد از انجام آن چشم پوشی می‌کنند. به همین دلیل توصیه می‌شود که از پودرهای برنز کننده استفاده کنید که جایگزین مناسبی برای شیوه‌های پرخطرِ برنز کردن است. برنزرها به صورت شما بعد یا عمق می‌دهند.

اگر پوست روشنی دارید و یا در فصل تابستان علاقه به داشتن یک آرایش برنزه و تابستانی دارید فروشگاه اینترنتی مدیاژ به شما پودر برنزه کالر آیکون Color Icon وت اند وایلد را پیشنهاد می‌دهد. این محصول خاص با فرمول ویژه خود که حاوی ضد آفتاب است و حتی برای استفاده بر روی پوست‌های حساس نیز مناسب است. این پودر برنزه دارای بافتی نرم و منسجم است و نمایی درخشان دارد و به علت دارا بودن ذرات ریز مرواریدی، جلوه‌ای اطلسی و زیبا به صورت شما می‌دهد.

کانتور

در تعریف کلی میتوان گفت کانتور اصلاح عیوب صورت است. کانتورینگ معمولا به صورت سرد و گرم رنگ بندی می‌شود که می‌توان از آن برای ایجاد یک یا دو درجه تیره‌تر یا روشن‌تر از رنگ پوست در مناطق مختلف صورت مانند گونه‌ها، کنار بینی، حاشیه صورت، فک، خط روی بینی و بالای ابروها( نقطه T شکل) استفاده کرد. کانتورینگ با ایجاد خطای دید، قسمت‌های از صورت مانند گونه را برجسته و قسمت‌هایی دیگر مثل بینی را کوچکتر نشان می‌دهد.

امروزه در آرایش کردن زوایای صورت دارای اهمیت زیادی است و مشخص کردن این نواحی با استفاده از پالت‌های کانتورینگ امکان‌پذیر است که پالت کانتورینگ Mega Glo wet n wild نیز از آن دسته از پالت‌هایی است که بارنگ‌های کاربردی این امر را به بهترین شکل ممکن امکان پذیر کرده است . زاویه سازی در آرایش عملی حرفه‌ای است که به دو شکل کرمی و پودری انجام می‌شود که امروزه کانتورینگ پودری طرفدار بیشتری پیداکرده است به این دلیل که محصولات کرمی بافت سنگینی را بر روی پوست ایجاد می‌کنند و در طولانی‌ مدت باعث آسیب رسیدن به پوست می‌شود. پالت کانتورینگ مگا گلو با بافتی سبک و نرم و نمایی کاملاً مات و مخملی است که حتی در طولانی‌مدت نیز چهره آرایش را براق و چرب نکرده و طراوت و شادابی پوست را حفظ می‌کند. این محصول دارای رنگ‌هایی با تناژ گرم است که بیشتر برای افرادی که دارای پوست‌هایی با تن رنگی گرم و تیره است مناسب می‌باشد. این محصول همچنین به دلیل قدرت پخش شوندگی خوب بر روی پوست فرایند کانتور کردن را راحت‌تر کرده و با پخش شدن یکنواخت بر روی پست جلوه زیبا و یکدستی را به پوست می‌دهد.

 

اسپری تثبیت کننده

استفاده از لوازم آرایشی با ماندگاری بالا شاید برای تثبیت و افزایش زمان ماندگاری یک آرایش لازم باشد اما کافی نیست. برای این‌که در روزهای گرم سال و یا شرکت در مهمانی‌ها و مجالس طولانی آرایش شما ریزش نکند حتما باید از اسپری تثبیت کننده استفاده کنید. این اسپری میتواند میزان دما و رطوبت پوست صورت را تنظیم کند تا از ریزش آرایش جلوگیری کند.

اسپری تثبیت کننده فتوفوکوس وت اند وایلد یک محصول بسیار باکیفیت است که آرایش شما را برای مدت طولانی‌تری به همان زیبایی لحظه اول نگه خواهد داشت و از ماسیدن، خط افتادن، چرب شدن و یا محو شدن آرایش شما جلوگیری می‌کند. این محصول کاملا گیاهی و غنی شده با روغن آرگان است و اثر نرم کنندگی و تقویت مژه دارد و برای کسانی که چشمهایی حساس دارند و یا از لنز استفاده می‌کنند نیز کاربرد دارد. بعد از استفاده بر روی پوست حالت خشکی ایجاد نمی‌کند و نمای نهایی طبیعی دارد. این اسپری برای نرمی و لطافت پوست حاوی آلوئه‌ورا می‌باشد و برای انواع پوست مناسب است.

فروشگاه اینترنتی مدیاژ نماینده انحصاری محصولات وت اند وایلد و رولوشن این امکان را به وجود آورده تا با خیالی آسوده از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی موجود در بازار جهانی خرید کنید.

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. زهرا نعمتی می‌گوید

    بنظرم سعی کنید همیشه لوازم بهداشتی رو بخرید، حتی اگر لوازم آرایشی استفاده نمی‌کنید. چون این سرم ها و ضد آفتاب ها و ماسک های صورت (ساده ترین چیز هایی بود که به ذهنم اومد.) پوست رو نمی‌زارن آسیب ببینه و سعی میشه همیشه پوستتون مرطوب و هیدراته بمونه. سعی کنید حداقل از این محصولات خریداری کنید. چون با ارزشی 🙂