کلاس آنلاین کنکور آقای مشاور

0

قبلا درباره ی کنکور و اهمیت آن، کلاس کنکور و کلاس آنلاین کنکور و مزایای آن نسبت به کلاس حضوری صحبت کردیم. در ادامه میخواهیم درباره ی نکاتی که قبل انتخاب کلاس آنلاین کنکور باید توجه کنیم، صحبت کنیم. همچنین قصد داریم بهترین کلاس آنلاین کنکور را معرفی کنیم.

 

کلاس آنلاین کنکور تا چه حد میتواند به موفقیت در کنکور کمک کند؟

طبق مطالب گفته شده، در کشور ما دانش آموزان برای رسیدن به منزلت اجتماعی و یافتن شغل مناسب در آینده در کنکور شرکت میکنند. بنابراین کنکور به یک رقابت چالش برانگیز تبدیل شده است که سرنوشت دانش آموزان به نتیجه ی آن بستگی دارد. و دانش آموزان برای موفقیت در آن اقدام به شرکت در کلاس کنکور میکنند. بیشتر موسسات، کلاس هایی برای هر سه رشته ی تجربی، ریاضی و انسانی دارند. برای موفقیت در کنکور تجربی اولویت دروس به ترتیب زیست، شیمی، فیزیک، ریاضی و زمین شناسی است. البته ضرایب این دروس در گروه های مختلف متفاوت است. البته عامل مهمی نیز وجود دارد که اهمیت دروس را تغییر میدهد. این عامل سطح علمی سایر دانش آموزان در آن درس است. یعنی اگر اکثر دانش آموزان در یک درسی ضعیف باشند، کسب رتبه ی خوب در آن درس باعث میشود رتبه ی شما بهتر شود. رشته های گروه علوم پزشکی مانند دندانپزشکی، پزشکی، داروسازی و رشته های پیراپزشکی محبوبیت بیشتری دارند و اکثر دانش آموزان رشته ی تجربی در تلاش اند در یکی ازاین رشته ها قبول شوند. در کنکور ریاضی نیز دروسی مانند دیفرانسیل و حسابان، فیزیک، هندسه ی تحلیلی و هندسه ی یک و دو اهمیت دارند. داوطلبان کنکور ریاضی هم بیشتر تمایل دارند در رشته های برق، مکانیک کامپیوتر تحصیل کنند. در کنکور رشته ی انسانی نیز درس عربی اهمیت بیشتری دارد. رشته ی حقوق هم در میان دانش آموزان رشته ی انسانی بیشترین طرفدار را دارد.

رونیکس

این جمله سوال اکثر دانش آموزان کنکوری است

برای موفقیت در کنکور، شما علاوه بر تسلط کافی بر دروس، بایستی با تکنیک های تست زنی و مدیریت زمان آشنا شوید. زیرا همه ی این عوامل در کنار هم منجر به موفقیت شما در کنکور میشوند. کلاس کنکور برای دانش آموزانی که پایه ی ضعیفی دارند اهمیت بیشتری دارد، زیرا با یادگرفتن مطالب پایه ای و نکات مهم به مرور سطح علمیشان بالا میرود. کلاس کنکور، تاثیر مثبتی بر وضعیت تحصیلی آنها دارد. فارغ التحصیلان و پشت کنکوری ها از آنجایی که از جو مدرسه و محیط آموزشی دور هستند، ممکن است گاهی با کمبود انرژی انگیزه مواجه شوند. کلاس آنلاین کنکور برای این دسته از داوطلبان، گزینه ی ایده آلی است. پس بهتر است با شرکت در این کلاس ها ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه، انگیزه ی خود را افزایش دهند.

اهمیت جلسات جمع بندی در ماه های پایانی و نزدیک کنکور، بر هیچکس پوشیده نیست. شما میتوانید با شرکت در کلاس آنلاین کنکور، درس ها را در یک مدت زمان کوتاه جمع بندی کنید. البته نباید در استفاده از کلاس کنکور زیاده روی کند. زیاده روی در انتخاب کلاس ها باعث میشوند بیشتر وقت شما صرف کلاس ها شود و این باعث کم شدن زمان تمرین و تکرار و تست زدن میشود.

 

کلاس های جمع بندی تاثیر زیادی در نتیجه ی شما دارند؟

علاوه بر این شما با شرکت در کلاس کنکور، ضمن مطالعه ی کل مباحث کتاب، از یک کتاب کمک درسی با سوالات طبقه بندی شده کمک میگیرید که با حل آن، تسلط شما روی مطالب افزایش می یابد.

قبل از انتخاب کلاس آنلاین کنکور، به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

قبل از انتخاب کلاس کنکور، باید هدف خود را مشخص کنید و با آمادگی روحی کامل اقدام به انتخاب کنید. همه روزه شاهد تبلیغات انواع موسسات و کلاس های کنکور مختلف هستیم. شمار زیادی از این موسسات با استفاده از تله های تبلیغاتی و تبلیغات گسترده و وسوسه انگیز، اقدام به جذب دانش آموزان میکنند. برخی از این موسسات حتی روش های درست مطالعه و برنامه ریزی را آموزش نمیدهند. از آنجایی که کنکور یک مسئله ی حساس است و یک انتخاب نابجا باعث خسارات جبران ناپذیری مانند پشت کنکوری میشود. بنابراین انتخاب هوشمندانه ی کلاس کنکور بسیار حائز اهمیت است.

قبل انتخاب کلاس کنکور، باید به آمار قبولین سال های قبل آن موسسه رجوع کنیم. تعداد قبولین سال های قبل و رشته هایی که در آن پذیرش شده اند، نشان دهنده ی کیفیت آن موسسه است.

از تاثیر استاد خوب هم نباید چشم پوشی کرد. نکته ی دیگری که در انتخاب کلاس کنکور مناسب باید توجه کرد، اساتید موسسه است. اساتید باید سابقه ی درخشان داشته باشند ونحوه ی بیان مناسبی داشته باشند. همچنین تدریس آنها باید به گونه ای باشد که تمام مباحث کتاب درسی پوشش داده شود. برای اطمینان، نمونه های تدریس را که بصورت رایگان وجود دارند مشاهده کنید.

یک موسسه ی خوب، بایستی بهترین و مجرب ترین مشاور ها را داشته باشد. یک مشاور خوب، ضمن یاد دادن روش های صحیح مطالعه، برنامه ریزی و هدایت تحصیلی، انگیزه ی لازم برای پیشرفت را به شما میدهد و سعی دارد تا حد ممکن اضطراب شما را کم کند. در روزهای پایانی و نزدیک کنکور که تنش های روانی و هیجان شما بیشتر میشود، . نقش مشاور پررنگ تر میشود. علاوه بر این یک مشاور تحصیلی مجرب با شناخت استعداد های شما، شما را بسوی مناسب ترین رشته هدایت میکند. برای اطلاعات بیشتر به صفحه مشاوره کنکور و برنامه ریزی مراجعه کنید.

در انتخاب کلاس ها زیاده روی نکنید.

کدام کلاس کنکور آنلاین بهتر است؟

اگر بدنبال یک کلاس کنکور خوب هستید، ما به شما موسسه ی آقای مشاور را پیشنهاد میدهیم. موسسه ی فرهنگی و آموزشی آقای مشاور از سال 96 تاکنون در حوزه ی کنکور و آموزش خدمات زیادی ارائه کرده است. یکی از این خدمات، کلاس آنلاین کنکور است.

چرا باید آقای مشاور را انتخاب کنیم؟

با کلاس آنلاین کنکور آقای مشاور، در وقت خود صرفه جویی کنید. آقای مشاور با سابقه ی درخشان در زمینه ی کنکور تا آخرین لحظات قبل کنکور، کنار شما عزیزان است.

آقای مشاور، بهترین و با سابقه ترین اساتید را دارد. اساتیدی که ضمن تدریس فوق العاده و ذکر نکات مهم و کلیدی، انگیزه ی لازم برای پیشرفت را در شما ایجاد میکنند. و شما شاهد با کیفیت ترین کلاس ها از نظر سطح آموزشی خواهید بود.

سایت آقای مشاور، امکانات مناسبی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. از جمله امکانات مناسب این سایت، فیلم های آموزشی مناسب و مفیدی است که شما میتوانید از آنها استفاده کنید. همچنین شما میتوانید برای اطلاع از آخرین اخبار پیرامون کنکور به سایت آقای مشاور مراجعه کنید.

نکته ی بعدی پشتیبانی آنلاین و تلفنی است که شما میتوانید در موقع بروز مشکل با آنها درمیان بگذارید و سریعا مشکل خود را رفع نمائید.

جمع بندی:

همه ی ما از اهمیت کنکور آگاه هستیم. در این دو مقاله به بحث درمورد کلاس کنکور، کلاس آنلاین کنکور و کلاس های حضوری و یک مقایسه ی کوتاه بین این دو پرداختیم. و دیدیم که کلاس آنلاین کنکور با اینکه روشی جدید در آموزش است اما مزایای زیاد دارد که یکی از این مزایا صرفه جویی 60 درصدی در زمان است. بدنبال این مقایسه، ویژگی های کلاس کنکور خوب را مورد بررسی قرار دادیم و متوجه شدیم یک کلاس کنکور خوب، باید ضمن داشتن آمار قبولی بالا و اساتید مجرب و کارآزموده، تیم مشاوره ی خوبی هم داشته باشد. در بین تبلیغات گسترده، موسسه ی آقای مشاور جزو بهترین موسسات در زمینه کنکور است که ضمن داشتن سابقه ای درخشان، با امکانات ویژه ای از جمله فیلم های آموزشی با کیفیت، امکانات مناسب سایت، اساتید خوب و پشتیبانی آنلاین و بیست و چهار ساعته تا روز کنکور در کنار شماست. ضمن آنکه برای مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری میتوانید از تجربه کادر برجسته اقای مشاور بهره مند شوید

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت تلفن های تماس به وب سایت آقای مشاور به آدرس www. Aghayemoshaver.com مراجعه کنید

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.