معرفی ریمل‌های خوب بازار

0

شاید خیلی از شما یک ریمل خوب بخواهید اما نمی دانید ریمل خوب چه مارکی است و از کجا می شود تهیه کرد. در این مقاله قصد داریم چند محصول پرطرفدار و محبوب را معرفی کنیم و کمک کنیم تا شما به پاسخ سوال ریمل خوب چه مارکی است برسید.

ماسکارا یا ریمل؟

ریمل ها جزو ضروری ترین لوازم آرایش چشم هستند.

ریمل ها یکی از مهمترین لوازم آرایشی چشم است. نام اصلی ریمل ماسکارا است و کلمه ی ریمل در واقع نام یک برند تولید ماسکارا است و اولین ماسکارای وارد شده به ایران است. اما امروزه همه از کلمه ی ریمل برای این محصول استفاده میکنیم. ریمل ها با پررنگ تر نشان دادن مژه ها و ایجاد یک تضاد خوب با عنبیه و پلک باعث جذابیت دو چندان چشم می شود‌.

رونیکس

هر نوع ریمل با فرمولاسیون خاصی تولید شده است. به عنوان مثال ترکیبات ریمل حجم دهنده با ریمل بلند کننده کاملا متفاوت است. علاوه بر این برس های هر نوع ریمل بسته به کارایی آن متفاوت است. اگر به دنبال خرید یک خوب ریمل هستید باید ویژگی هایی مثل جنس برس، فرم برس، اندازه برس و غلظت خود ریمل را به دقت مورد بررسی قرار دهید. در ادامه به شما خواهیم گفت چگونه یک ریمل خوب بخرید.

انواع ریمل:

اپلیکاتور ریمل ها بسته به نوع ریمل متفاوت هستند.

ریمل بلند کننده lengthening mascara: این نوع ریمل برای افرادی مناسب است که ابروهای نسبتا کوتاهی دارند. این نوع ریمل به وسیله ی ترکیبات خاص خود باعث بلندتر شدن مژه ها می شود.

ریمل حجم دهنده Volume Mascara: اگر مژه های نازکی دارید این نوع ریمل ها برای شما مناسب هستند. این نوع ریمل ها معمولا از سیلیکون و موم تشکیل شده اند و موجب ضخیم تر دیده شدن مژه ها می شوند.

ریمل فر کننده: این نوع ریمل ها از ترکیبات پلیمری و رزینی ساخته شده اند و موجب فر شدن مژه ها می شوند. بهتر است از این ریمل در قسمت بن مژه مقدار بیشتری استفاده شود.

ریمل های تقویتی : برای تقویت مژه مناسب هستند.

ریمل ضد آب: از روغن های معدنی ساخته شده اند و در مقابل آب و تعریق مقاوم اند. برای کسانی که پوست چربی دارند این ریمل ها مناسب اند.

البته این روزها انواع دیگری از ریمل های رنگی و اکلیلی روانه ی بازار شده اند که بیشتر برای آرایش های فانتزی مورد استفاده قرار می گیرند.

نکات خرید ریمل خوب:

هنگام خرید ریمل خوب باید به یک سری نکات توجه کنید.

جنس برس: جنس برس ریمل ممکن است نایلونی یا پلاستیکی باشد. برس های نایلونی بیشتر برای حجیم نشان دادن مژه ها استفاده می شود. برس های پلاستیکی انواع مختلفی دارند و موجب گلوله شدن ریمل نمیشوند.

سایز برس: ریمل های حجم دهنده برس های بزرگتری دارند. برس های کوچک برای مژه های کوتاه مناسب تر است.

در ادامه قصد داریم چند ریمل خوب را نقد و بررسی کنیم.

معرفی چند ریمل خوب:

ریمل یورن Extreme Super Lash با حجم 15 میلی لیتر:

ریمل یورن Extreme Super Lash

ریمل یورن محصول کشور آلمان است و در ساخت آن از ویتامین E استفاده شده است. ریمل یورن با حجم 15 میلی لیتری حجم دهندگی بالا، ماندگاری 24 ساعته دارد. این ریمل در کنار حجم دهندگی و بلند کنندگی نسبتا خوب، رنگ مشکی قابل قبولی هم دارد. اصلا زیر چشم نمی ریزد و پخش نمی شود. ریمل یورن برای چشم های بسیار حساس گزینه ی خیلی خوبی است. از دیگر ویژگی های خوب این محصول برس نرم دارد و برای مژه های کم پشت یک ریمل خوب است.

ریمل کالیستا بلد والیوم Calista Bold Volume حجم دهنده:

ریمل حجم دهنده ی کالیستا محفظه ای نارنجی رنگ دارد‌. این مدل از ریمل کالیستا اپلیکاتور بسیار مناسبی برای حجم دهندگی دارد. ترکیبات خاص و استفاده از فناوری های ویژه در ساخت این ریمل باعث ماندگاری بالای آن می شود. ریمل کالیستا رنگدانه های مشکی قوی دارد و موجب ضخیم و پرپشت شدن مژه ها می شود. در کنار حجم دهندگی، خاصیت بلند کنندگی و حالت دهندگی هم دارد. می شود گفت ریمل کالیستا یک ریمل خوب ایرانی است.

ریمل حجم دهنده ی اسنس I love Extreme crazy volume:

ریمل اسنس صورتی

ریمل اسنس صورتی رنگ یک محصول پرطرفدار و محبوب است و تمام ویژگی های یک ریمل خوب را دارد. این ریمل آنقدر محبوب است که نیازی به توضیحات اضافی نیست. ریمل حجم دهنده ی اسنس صورتی رنگ مشکی غلیظی دارد. برس فیبری و انعطاف پذیر با فرچه های کوچکتر در لبه ها ریمل بیشتری را به خود میگیرد و موجب پرپشت دیده شدن مژه ها می شود. این ریمل اصلا ریزش و پخش ندارد و به راحتی با شوینده ی مناسب و آب شسته می شود.

ریمل فلورمار مدل Spider Lash:

 

بافت این ریمل کرم مانند است و اپلیکاتور خاص آن باعث ضخیم تر و حجیم تر شدن مژه ها می شود. ریمل فلورمار حاوی رنگدانه های بسیار مشکی است و جلوه ی خاصی به مژه ها میدهد. در ساخت این ریمل از روغن زیتون که موجب رطوبت رسانی پوست می شود و موم طبیعی که موجب می شود ریمل به خوبی روی مژه ها بنشیند استفاده شده است. ریمل فلورمار تمام ویژگی های یک ریمل خوب و حجم دهنده را دارد.

ریمل پاستل Big N Black:

ریمل حجم دهنده ی پاستل یکی از محبوب ترین ریمل های حجم دهنده است و با رنگ مشکی غلیظ جذابیت چشم ها را چند برابر میکند. این ریمل در ترکیبات خود خرده مژه دارد و از به هم چسبیدن مژه ها جلوگیری میکند. در ترکیبات این ریمل از مواد مغذی و ویتامینه استفاده شده است که باعث تقویت مژه ها می شود. این ریمل ضد حساسیت است و حجم مژه ها را چند برابر میکند.

برای مشاهده و خرید ریمل اورجینال میتوانید لینک زیر را در مرورگر کپی کنید .

shikfam.com/Search-products/category-mascara

فروشگاهی معتبر برای خرید ریمل:

اکنون که به جواب سوال ریمل خوب چه مارکی است رسیده اید و نقد و بررسی های فوق را به دقت خوانده اید، نوبت آن است که یک فروشگاه معتبر در زمینه ی فروش انواع ریمل ها را به شما معرفی کنیم. فروشگاه شیک فام یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی است که سالهاست در زمینه ی فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت میکند. شما می توانید هر کدام از ریمل های معرفی شده را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه شیک فام تهیه کنید و تجربه ای شیرین از خرید اینترنتی داشته باشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.