انواع کاربرد براش‌های آرایشی که هر خانومی باید بدانید

4

تا به حال از براش یا برس آرایشی برای پخش کرم پودر خود استفاده کرده اید؟
به نظرتان استفاده از این براش ها بهتر از پد آرایشی یا پخش کردن با دست هایتان است؟
در نهایت نظرتان درباره استفاده از براش های آرایشی چیست؟
استفاده از براش های پخش لوازم آرایشی یکی از مهمترین ابزارهای آرایشی هنگام میکاپ حرفه ای و خیره کننده می باشد که ممکن است شما در ابتدا خیلی با نحوه استفاده از آن آشنا نشده باشید و پس از استفاده از آن و آشنایی با تفاوت blend کردن با براش و دست تازه متوجه اهمیت استفاده از این محصول شوید. بطورکلی بانوان از یک برس برای پخش کردن رژگونه خود استفاده می کنند که حتی کاربرد آن را هم خیلی نمی دانند و در هنگام ترکیب کردن رژگونه نیز به مشکل خواهند خورد، در ادامه شما می توانید با کاربرد براش های آرایشی که هر خانمی باید بداند آشنا شوید و دیگر نگران چگونگی استفاده از این ابزار آرایشی مهم نباشید.

کاربرد برس های آرایشی

برس های آرایشی از آن دسته محصولات آرایشی هستند که شما می توانید آن را به صورت تکی یا ست و حتی به صورت پک های چند تایی خرید کنید، انواع برس های آرایشی شامل:

 

رونیکس
  • براش پودر: برس های مخصوص پودر با موهای بلند و نرم و کلکی خود به صورت یکنواخت پودر را روی صورت شما پخش خواهد کرد و مانع از ماسیده شدن کرم پودر شما خواهد شد، فراموش نکنید که این براش ها برحسب سایز خود می تواند برای رژگونه و … نیز مناسب باشد.
    کرم پودر جزو اصلی ترین و پرمصرف ترین لوازم آرایشی است که برای آرایش پوست و زیرسازی میکاپ، وجود آن ضروری است. کرم پودر بر خلاف پنکک بافتی نیمه مایع دارد. پایه این محصول آب یا روغن است. در حالت کلی کرم پودرهایی که بر پایه آب تشکیل شده باشند برای پوست های چرب و مدل هایی که بر پایه روغن تشکیل شده باشند، برای پوست های خشک طراحی شده اند.
  • شما می توانید برای خرید کرم پودر مناسب به فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کنید و به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب نسبت به محصولات موجود در بازار تهیه کنید.
  • براش رژگونه: معمولا برس های رژگونه با سر گرد و کوچک به همراه موهای بلند و نرم خود می تواند پودر را روی صورت شما پخش کند و پیگمنت های رژگونه را به راحتی به نمایش بگذارد، همین کوچکی سر براش باعث می شود تمرکز روی پخش رژگونه شما خوب انجام شود.
  • براش کانتورینگ: برس های کانتورینگ معمولا زاویه دار هستند و برای برجسته کردن صورت اینطور طراحی شده اند و با موهای نرم و متراکم خود به شما اجازه می دهد تا پودر کانتور به درستی در جای خود بنشیند.
  • براش سایه: از ابزارهای مورد استفاده برای آرایش چشم باید به دو براش با سر گرد و صاف اشاره کنیم که از نظر سایز نیز کوچک بوده، استفاده از این براش ها بدین صورت است که شما با براش سر صاف ابتدا سایه را پشت پلک های خود قرار می دهید و پس از آن برای محو کردن سایه پشت چشم ها از براش با سر گرد استفاده می کنیم تا به درستی سایه پخش شود.
  • براش ابرو: براش های ابرو همانند براش سایه چشم از سایز های کوچک تهیه شده اند که بسیار نازک بوده و برای سایه زدن میان ابرو مناسب است، براش های ابرو معمولا سری کج داشته و برای پخش ژل یا صابون ابرو مناسب خواهد بود.
  • برس باد بزنی: برس های بادبزنی هماهنطور که از اسم شان پیدا است شکلی مانند بادبزن داشته و برای دو کار در نظر گرفته خواهند شد، با این برس شما می توانید اشتباهات میکاپ خودتان را محو کنید و پودرهای ریخته شده زیر چشم یا روی بینی را به راحتی پاک کنید و یا اگر روی صورتتان پودری اضافه وجود دارد آن را بدون برهم خوردگی آرایش روی صورت تان بردارید.
  • بر اش کانسیلر: از آنجایی که چشم ها جز نقاطی هستند که دسترسی به گوشه های داخلی آن سخت می باشد شما برای پخش کردن راحت تر کانسیلر زیر آن نیاز به یک برس با اندازه مناسب و نرم دارید تا به راحتی و با انعطاف زیاد نقطه های غیر قابل دسترسی را پوشش دهد و از پوشش اشتباه این نقاط جلوگیری کند.
    بطور معمول از کانسیلر برای رفع عیب و نقص هایی در سطح جزی استفاده می شود و به گفته متخصصین برای رفع عیوب صورت و برجسته سازی مناطقی خاص، بهترین محصول آرایشی پوشاننده است. از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید کانسیلر باید به آن توجه داشته باشید آن است که رنگ کانسیلر انتخابی تان باید یک درجه از کرم پودرتان روشن تر باشد، چرا که در صورت همرنگ بودن یا تیره تر بودن نواقص چهره شما را به جای پوشاندن بیشتر نشان خواهد داد.توجه داشته باشید شما برای خرید کانسیلر و براش مناسب آن می توانید به مجموعه فروشگاهی الانزا مراجعه کنید و با خیال راحت محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید و بدون نگرانی و با اطمینان از کیفیت محصولات ثبت سفارش خود را انجام دهید.
  • براش خط چشم: یکی دیگر از مهمترین براش های موجود در زمینه آرایشی که بهتر است با آن آشنایی داشته باشید براش خط چشم است که با سر باریک و متراکم خود مسیر را برای شما هموار خواهد کرد و به شما در کشیدن خط های باریک و صاف کمک خواهد کرد.
  • براش لب: برس های لب با پایه بلند و سر تیز خود به شما برای کشیدن خط ها نازک و بر طرف کردن نواقص حین کشیدن خط لب کمک خواهد کرد، فراموش نکنید این براش باید آنقدری نرم باشد که برای پخش کردن رژ لب نیز به کارتان آید.

بهترین برند براش آرایشی

از بهترین براش های آرایشی باید به ست براش گلدن رز، ست براش کایلی، ست براش مک و هدی بیوتی اشاره کنیم که بسیار معروف و پر کاربرد هستند و به عنوان بهترین مارک های براش آرایشی در دنیا شناخته شده اند، ممکن است این براش ها هزینه هایی نجومی داشته باشد و شما برای خرید آن نتوانید به راحتی اقدام به خرید نمائید با این شرایط ما به شما استفاده از براش های موجود در بازار را پیشنهاد می دهیم که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت بسیار عالی هستند. شما می توانید برای انتخاب بهترین مارک ست براش آرایشی در مجله الانزا مقاله کاملی در این مورد بخوانید.

نتیجه گیری
با توضیحات انواع براش های آرایشی متوجه اهمیت استفاده از این محصولات شده اید و ممکن است برای خرید تعدادی از مهمترین این محصولات تصمیم به رفتن فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی داشته باشید.
مجموعه این ابزار به براش صورت، براش پودر، ابزار ابرو، ابزارسایه چشم، براش لب، براش کانسیلر و فن براش تقسیم می‌شوند.
ما به شما برای خرید محصولات آرایشی با کیفیت و خرید براش آرایشی با قیمت مناسب فروشگاه اینترنتی الانزا( https://elanza.com/ ) را پیشنهاد می دهیم، چرا که با ثبت سفارش خود به صورت آنلاین دیگر نیاز به خرید حضوری نداشته و به راحتی می توانید پس از ثبت سفارشات خود در کمترین زمان ممکن محصولات خود را تحویل بگیرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 4 دیدگاه)
  1. اسماعیل سحاب می‌گوید

    مقاله بسیار خوبی بود، ممنون چطور

    1. عرفان برقبانی می‌گوید

      خوش‌حالیم رضایت داری اسماعیل جان.

  2. sanaz می‌گوید

    مطلب مفیدی بود

  3. حانیه می‌گوید

    براش خوب چه قیمتی هستش؟!