نقد و بررسی ماشین ظرفشویی ایندزیت و کرال

0

ماشین ظرفشویی از لوازم خانگی مدرن می باشد که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. از آن جایی که این دستگاه به شستشوی ظروف سرعت بخشیده و باعث صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته است. اگر به بازار لوازم خانگی سری بزنید متوجه خواهید شد که برندهای مختلفی اقدام به تولید این محصول با قابلیت های مختلف کرده اند. از جمله این برندها، برند ایندزیت و کرال هستند که در این مقاله به بررسی ظرفشویی های تولید شده در آنها خواهیم پرداخت. اگر قصد خرید یکی از این محصولات را دارید و می خواهید با کیفیت ظرفشویی کرال و ایندزیت آشنا شوید ما را در ادامه این مطلب، همراهی کنید.

آشنایی با ماشین ظرفشویی های برند ایندزیت

ایندزیت یکی از برندهای مطرح در دنیای لوازم خانگی است. این برند در زمینه تولید انواع ماشین ظرفشویی دارای تخصص بالایی می باشد. ماشین ظرفشویی های این برند بر اساس تازه ترین فناوری ها ساخته شده اند و قابلیت های منحصر به فردی دارند. همین موضوع نیز سبب محبوبیت این دستگاه در میان متقاضیان خرید ماشین ظرفشویی شده است. از مشخصات و موارد مربوط به کیفیت ماشین ظرفشویی ایندزیت می توان به تولید آن در ظرفیت های مختلف اشاره نمود. این موضوع باعث می شود تا هر خانواده ای بر اساس نیازهای خود بتواند این محصول را با گنجایش مختلف خریداری نماید. استفاده از بازوهای آب پاش قدرتمند از دیگر امکانات این محصول است که سبب شستشوی ظروف به صورت اصولی و کاملاً بهداشتی می شود. در داخل این محصولات، سبدهایی تعبیه شده است که به صورت طبقاتی بوده و می توان در آنها، ظروف کوچک و بزرگ را به خوبی جای داد.

در ماشین ظرفشویی ایندزیت به منظور شستشوی تخصصی هر کدام از ظروف، جایگاه مخصوصی برای فنجان ها، قاشق و چنگال و بشقاب ها در نظر گرفته شده است. میزان تولید صدا در این محصول، بسیار پایین است و اگر به درستی تنظیم و تراز شود، به هیچ عنوان لرزش ندارد. برنامه های متنوعی در این محصول برای شستشوی ظروف تعبیه شده است. از جمله آنها می توان به برنامه‌ شستشوی نرمال – برنامه‌ ظروف بسیار کثیف – برنامه‌ اکو – خیس‌کردن – شستشوی سریع 30 دقیقه ‌ای و سیستم نمایش کنترل مکانیکی اشاره نمود. در برخی از مدل های این ماشین ظرفشویی، قابلیت میوه شور نیز در نظر گرفته شده است. کیفیت ساخت عالی و قیمت بسیار مناسب از دیگر مشخصات ظرفشویی ایندزیت هستند.

رونیکس

نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت

همان گونه که گفته شد کیفیت ساخت ماشین های ظرفشویی برند ایندزیت، بسیار بالا است؛ اما این موضوع باعث نمی شود که این دستگاه خراب نگردد. چنانچه از آن به صورت نادرست استفاده کنید و یا نکات مهم در استفاده از آن را رعایت نکنید، این دستگاه خراب شده و باید اقدام به تعمیرات ظرفشویی ایندزیت نمایید. قبل از استفاده از این محصول، دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید. از قرار دادن ظروف بیش از ظرفیت دستگاه در آن خودداری نمایید. هراز گاهی آن را سرویس کنید تا لوله ها و بازوهای آب پاش آن دچار گرفتگی نشوند.

اما اگر با خرابی یا ایراد در عملکرد این محصول مواجه شدید هرگز آن را برای تعمیر به تعمیرگاه های غیرمجاز نبرید. در این شرایط می توانید با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ایندزیت تماس بگیرید. این نمایندگی دارای مجوزهای لازم بوده و تعمیرات را در محل انجام می دهد. تعمیرکاران این مجموعه دارای تجربه کافی در زمینه تعمیرات بوده و به صورت تخصصی این کار را انجام می دهند. اگر با این نمایندگی ها تماس بگیرید، تکنسین ها در محل حاضر می شوند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا دستگاه را به محل نمایندگی انتقال دهید. با توجه به ساختار پیچیده ای که این محصولات دارند، از دست کاری آنها پرهیز کرده و تعمیرات آن را به دست افراد حرفه ای بسپارید.

آشنایی با ماشین ظرفشویی های برند کرال

کرال از برندهای محبوب در ایران می باشد. ماشین های ظرفشویی این برند به دلیل فناوری های جدید که در ساخت آنها به کار رفته است مورد استقبال بی نظیری از سوی مشتریان قرار گرفته اند. برند کرال به منظور پاسخ گویی به طیف وسیعی از نیازهای کاربران، این محصولات را در مدل های مبله و رومیزی تولید می کند. ظرفیت هر کدام از این دستگاه ها متفاوت بوده و برای مصارف روزانه و یا استفاده در مهمانی ها مناسب هستند. این محصول دارای صفحه نمایشی است که می توان با استفاده از آن، تنظیمات دستگاه برای شستشوی ظروف را انجام داده و اطلاعات زیادی به دست آورد. ماشین های ظرفشویی کرال، به گونه ای طراحی شده اند که به هنگام کار، آب و انرژی کمی مصرف می کنند. کار کردن به صورت بی صدا و بدون لرزش، از دیگر مشخصات ظرفشویی کرال است.

این محصول مجهز به سبدهای مخصوص برای قرار دادن انواع ظروف اعم از بشقاب، قابلمه، تابه، قاشق و چنگال و لیوان بوده و شستشوی آنها را به صورت اصولی انجام می دهد. از برنامه های مختلفی که در این محصول تعبیه شده اند می توان به سیستم آبکشی اضافه به همراه پیش شستشو، برنامه شستشوی محفظه داخلی و قابلیت تنظیم سختی آب اشاره نمود. در ضمن برخی از انواع این محصولات دارای سیستم میوه شور نیز هستند. برنامه مخصوص برای شستشوی ظروف کریستالی نیز از مشخصات ظرفشویی کرال به حساب می آید.

نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی کرال

برند کرال برای تمامی محصولات خود، خدمات پس از فروش نیز در نظر گرفته است. به همین دلیل نیز در صورت خرابی این دستگاه می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر ظرفشویی کرال استفاده کرده و تعمیرات آن را به صورت تخصصی انجام دهید. در این مجموعه، تعمیرکاران با ساختمان ماشین های ظرفشویی آشنا هستند و می توانند به سرعت آن را عیب یابی و تعمیر نمایند. با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی کرال، علاوه بر تعمیر به صورت تخصصی می توانید از ضمانت تعمیرات نیز بهرمند شوید. با توجه به این که این محصولات بر اساس آخرین تکنولوژی های دنیا ساخته می شوند نمی توانید آن را خودتان تعمیر کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.