آینه و شمعدان نقره عروس

0

در همه سفره‌های عقد ایرانی آینه و شمعدان وجود دارد، آینه مظهر روشنایی است و شمعدان‌هایی که در دو طرف آینه قرار می‌گیرند نماد سربازهایی هستند که از زندگی عروس و داماد نگهبانی می‌کنند.

امروزه هنوز بسیاری از سنت‌های دیرین عروسی ایرانی همچنان پابرجا مانده‌است و هرچند که تشریفاتی باشند، اما همواره انجام می‌شوند. همه عروس‌ها اگر دیگر اقلام را نداشته باشند، بدون شک آینه و شمعدان را خواهند داشت.

معمولا آینه و شمعدان جز اولین خریدهای مشترک یک زوج است که برای آن ذوق و اشتیاق بسیاری دارند ولی تجربه کافی ندارند. آینه و شمعدان در جنس‌های مختلفی مثل طلا، نقره، کریستال، چینی، برنز، چوب و انواع فلزهایی که با آب طلا و نقره آبکاری می‌شوند وجود دارد که البته قیمت‌های بسیار متفاوتی دارند.

رونیکس

آینه و شمعدان نقره از اجزای اصیل سفره عقد است، که در سفره هفت سین نیز گذاشته می‌شود. استفاده از آینه و شمعدان ریشه در ایران باستان دارد. آینه نماد روشنائی است و به همین دلیل سر سفره هفت سین گذاشته می‌شود.

آینه و شمعدان‌ نقره چون مانند طلا از روی وزن اش به قیمت روز محاسبه می‌شود بسیار پرطرفدار است، و از آن جایی که ظروف نقره و ست شمعدان نقره‌ به مرور زمان جایگاه عتیقه پیدا می کنند، کسانی که دوست دارند آینه و شمعدان‌شان را به عنوان میراث خانوادگی در میان نسل‌شان باقی بگذارند به خرید نقره تمایل دارند. کسانی که در تهران زندگی می‌کنند باید بدانند برای خرید ظروف و آینه شمعدان نقره نیازی نیست تا بازار بزرگ تهران بروند. کسانی که در تهران زندگی می‌کنند باید بدانند برای خرید ظروف و آینه شمعدان نقره نیازی نیست تا بازار بزرگ تهران بروند. نقره ریحانی یکی از معروف ترین برندهای تولید محصولات نقره در ایران، علاوه بر تهران در چندین شهر ایران دارای نمایندگی می باشد.

نکته دیگری که بهتر است در زمان خرید به آن دقت کنید عیار نقره می‌باشد. نقره با عیار های 800، 900، 925 و 999 وجود دارد معمولا به نقره 925 بالاترین عیاری و درجه خلوصی است که فروشندگان به شما ارائه می دهند.

عیار999، نقره ۱۰۰ درصد خالص و بهترین عیار است که نقره ریحانی مصنوعات خود را با این عیار تولید می‌کند.

نقره ریحانی عرضه کننده انواع آینه و شمعدان نقره، آینه و شمعدان عروس، شمعدان‌های کلاسیک نقره، شمعدان‌های سلطنتی، آباژور رومیزی نقره، جدیدترین ست‌های هفت سین نقره، ظروف نقره، ظروف نقره و کریستال، مجسمه و صورتک نقره، سمبل ماه تولد، گردنبد نقره، نیم ست نقره و…با کمترین قیمت، و بالاترین کیفیت می‌باشد. این مجموعه تمامی محصولات خود را با نقره خالص و عیار 999 با وزن‌های بسیار سبک‌تر از موارد مشابه موجود در بازار تولید می‌کند که قیمت ها را بسیار مناسب می کند. برای اطلاع از قیمت و مشاهده محصولات جدید اینستاگرام ما به آدرس Reihany.silver و سایت ما به آدرس www.Reihany.com دنبال بفرمایید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.