انگشتر پورتوفینو در گروه طلای آرین

0

انگشتر پورتوفینو با طراحی زیبا و جدید طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. طرح ویژه چند ردیفی با برش های ظریف و مدرن زیبایی این انگشتر را چندین برابر کرده است ، از طلای 18k ساخته شده است و وزن آن حدود 15 گرم است.

این انگشتر با بالاترین کیفیت و سازگار با سلیقه های خاص طراحی و ساخته شده است. انگشترهای پورتوفینو یکی از زیباترین و جدیدترین انگشترهای گالری آرین است که می تواند انتخاب خوبی برای دوستان شما باشد.

انگشتر پورتوفینو چیست؟

در این مقاله ، ما قصد داریم صنعت نقره و طلا سازی ایرانی در گروه طلا آرین را معرفی کنیم. هنرمندانی که آرمان های ایرانی را با خلاقیت و ایده هایشان با سیستم ها و نرم افزارهای بین المللی به روز در طراحی و تولید جواهرات ترکیب می کنند و انگشترها ، دستبندها و گردنبندهای چشم نواز را در قالب مجموعه های خاصی مانند پورتوفینو تولید میکنند. دستان غنی نقره سازان ایرانی همیشه آثار بسیار جذاب ، زیبا و خیره کننده ای را در طول تاریخ ساخته و به نمایش گذاشته اند.

رونیکس

در فروشگاه اینترنتی آرین کارهای زیبا ، بادوام و متفاوت به کسانی که کالاهای بی نظیری می خواهند در چند رنگ ارائه داده میشود. علاوه بر زیبایی و کم هزینه بودن محصولات ارائه شده، مواردی مانند تنوع طرح ها، قیمت مناسب دلایلی هستند که خیال شما را برای خرید راحت می کند.

یکی از محبوب ترین جواهرات در میان زنان و حتی مردان انگشتر طلا است. با مشاهده گالری گروه طلا آرین، طرح های زیادی از انگشترهای طلا پیدا خواهید کرد که می توانند نظر خریداران را به خود جلب کنند. قیمت انگشتر اغلب مهمترین عاملی است که می تواند در جذب خریداران تأثیر زیادی داشته باشد. بیشتر افراد تمایل به خرید انگشتر طلا دارند که در کنار قیمت مناسب، زیبا نیز به نظر برسد.

نکات بسیار مهمی که باید هنگام خرید انگشتر پورتوفینو در نظر بگیرید

بعد از اینکه انگشتری پورتوفینو متناسب با سلیقه و علاقه را در گالری طلا ارین پیدا کردید ، باید به اندازه انگشتر توجه کرده و انگشتری تهیه کنید که کاملاً با انگشت شما سازگار باشد. انگشتر طلای مورد علاقه شما نباید خیلی تنگ و خیلی شل باشد. عیار انگشتر طلا در قیمت آن تاثیر زیادی دارد مثلا انگشتر 18 عیار را می توانید با قیمت مناسب تری نسبت به انگشترهای 24 عیار تهیه کنید.

اگر به دنبال فروشگاهی برای خرید انگشتر پورتوفینو هستید که طرح های بسیار زیبا و قیمت مناسب داشته باشد ، پیشنهاد ما انتخاب فروشگاه اینترنتی طلای آرین است. این فروشگاه امکان فروش جواهرات از راه دور نیز به شما می دهد.

خرید جواهرات یکی از گران ترین خریدها است و در این کار باید تحقیقات زیادی انجام دهید و به دنبال بهترین ها در بازار باشید.

خرید طلا و جواهرات در بازار بزرگ تهران

در بازار بزرگ تهران متنوع ترین جواهرات را پیدا خواهید کرد ، از جمله: طلای مارک دار و ایتالیایی ، طلای درجه دو و متفرقه، انواع مختلفی از جواهرات ظریف و غیره. طلافروشی بازار بزرگ تهران در مقایسه با گالری ها و مراکز خرید، دستمزد کمتر و تنوع بیشتری در طراحی طلا دارد.

اگر بازار بزرگ را برای خرید طلا انتخاب کرده اید ، حتماً گذرگاه خرداد و فروردین را بررسی کنید زیرا بیش از 100 مغازه طلا فروشی دارند.

گالری آرین به مدیریت برادران خسروی ، کار خود را از سال ۱۳۷۹ در غرب تهران آغاز کرد و در حال حاضر دارای دو شعبه فروش طلا در غرب تهران در صادقیه و شمال تهران در فرشته و یک شعبه عمده فروشی در بازار تهران دارد. تمام طرح های طلا توسط هنرمندان ایرانی ساخته شده است.

مجموعه طلای آرین بیش از 50 کارمند در بخش کارگاه دارد که تقریباً 24 ساعت کار و تولید می کنند. بنیانگذار این مجموعه آقای کوروش خسروی فر است که اولین دفتر نمایندگی این مجموعه را در صادقیه تهران در سال ۱۳۷۹ تأسیس کرد و در سالهای بعد با کمک برادران دیگر (اشکان خسروی فر و آرین خسروی فر) این مجموعه را گسترش داده اند.

 

گروه طلای آرین

یکی از مجموعه های معروف در زمینه زرگری و طلا فروشی ، گروه طلای آرین است که با در اختیار داشتن هنرمندان ایرانی در کارگاه های شبانه روزی ، تولیدات و فروش محصولات طلای تمام ایرانی را انجام می دهد. گالری فروشگاه طلائیان آرین با مدیریت جناب آقای آرین خسروی فر سعی در تولید جواهرات طلا در قالب مجموعه های بی نظیری مانند کالکشن مومنتو ، لینک ، لیندو ، پاپیون و … دارد.

گروه طلا آرین برای ساماندهی مجموعه جواهرات خود، هر دسته از جواهرات دارای ویژگی های خاص و مشابه یکدیگر را به مجموعه های جداگانه طبقه بندی می کند. مجموعه پرتوفینو و مجموعه های دیگر تولید شده، از نظر طراحی و ساخت در انحصار این مجموعه است.

محصولات تولید شده توسط گالری طلای آرین و مجموعه پورتوفینو

مجموعه پرتوفینو یکی از مجموعه های معروف و پرطرفدار گروه آرین است. این مجموعه شامل جواهراتی است که درخشش الماس و درخشش طلا را با هم ترکیب می کند. حلقه های مجموعه پورتوفینو توانایی باز و بسته شدن اجزا را دارند ، این ویژگی مورد پسند بسیاری از مشتریان قدیمی است و همچنین نظر سمت مشتریان جدید را جذب کرده است.

هنگام استفاده از این حلقه ها می توانید کالای خریداری شده را به صورت کامل یا قسمتهایی از آن را مطابق با سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید. مجموعه پرتوفینو شامل دستبندهای زیبا و خیره کننده و همچنین آویزهای گردنبند چشم نوازی است. شاید یکی از دلایل تأثیرگذاری و جذابیت این مجموعه ، ترکیب بی نقص الماس و طلا باشد. ترکیبی از دقت ، سادگی ، ظرافت و مهمتر از همه زیبایی که هرگز تکرار نخواهد شد.

کیفیت ، زیبایی و دوام ؛ اساس کار گالری طلای آرین

از مشخصات ظاهری طلای مجموعه پورتوفینو می توان به رنگ طلایی ، چیدمان دقیق و بی نقص قطعات جداشونده ، طرح های زیبا و انعطاف پذیر که در ظاهر این محصولات دیده می شود ، اثبات بر دانش و تخصص محصولات پرتوفینو گروه طلا آرین است. علاوه بر زیبایی و جلوه هر یک از این محصولات ، کیفیت و دوام سکه های طلای مجموعه پورتوفینو نیز مشهور است و عاملی برای پرفروش بودن این جواهرات بی نظیر است.

رضایت مشتری مهمترین هدف گالری طلای آرین

در مجموعه های کارگاهی تولید طلای آرین ، ما سعی کرده ایم جواهرات استثنایی را در قالب خاص ، از جمله کالکشن پرتوفینو ، با استفاده از فناوری ، مهارت و تخصص تولید و عرضه کنیم .

با مراجعه به یکی از شعبه های طلای آرین می توانید محصولات گروه طلای آرین را مشاهده کرده و با همکاری و مشاوره کارشناسان فروش اقدامات لازم جهت سفارش طلا مورد نظر خود را انجام دهید. همچنین اگر کاربر فضای مجازی هستید و از شبکه های اجتماعی استفاده می کنید ، می توانید در وب سایت رسمی گروه آرین طلا https://ariangoldgroup.comو صفحه اینستاگرام این مجموعه محصولات را از مجموعه پورتوفینو جستجو کرده و کلیه محصولات قدیمی و جدید در گالری طلا را سفارش دهید. به منظور سفارش آنلاین می توانید با شماره09016075399 تماس حاصل نمایید.

طلافروشی در غرب تهران

طلاهای این مجموعه به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که علی رغم همه ظرافت ها ، جزئیات و جذابیت ظاهری نیز لحاظ شده است. اولین و مهمترین هدف مجموعه طلای آرین خسروی فر جلب رضایت مشتری از طریق افزایش کیفیت بوده است و در تمای شعبات خود به آدرس شعبه غرب تهران صادقیه تهران، بین فلکه اول و دوم صادقیه، پاساژ کیمیا، طبقه همکف، پلاک ۳۵، طلای آرین با شماره ۰۲۱-۴۴۲۳۳۸۸۴- شعبه شمال تهران به آدرس تهران، خیابان فرشته، مریم غربی، کوئین سنتر، طبقه همکف، پلاک۲ ، آرین گلد بوتیک ۰۲۱-۲۲۰۳۰۰۴۹ – و شعبه بازار بزرگ تهران به ادرس تهران، بازار بزرگ، خیابان ۱۵ خرداد، پاساژ خرداد، طبقه مثبت۱، پلاک ۱۳۱ شماره تماس ۰۲۱-۵۵۶۱۲۳۲۱ – ۰۲۱-۵۵۶۱۲۳۱۲ رضایت مشتری را در اولویت قرار داده است.

مجموعه طلای آرین با سالها فعالیت و تلاش و کسب تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع طلا اکنون با کارکنان بیش از 50 نفر در یک مجموعه توانسته است پاسخگوی نیازها و سلیقه مشتریان محترم در زمینه تولید باشد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.