بهترین فیلم های عاشقانه خارجی به انتخاب مخاطبان چطور

0

ماجراهای عاشقانه برای همه جالب‌اند. حتی اگر از این ژانر خیلی خوشتان نیاید هم گاهی از دیدن ماجراهای عاشقانه میان دو نفر لذت می‌برید. قبول دارید؟ دلیلش این است که هیچ‌چیز در دنیا به‌اندازه عشق زیبا نیست. عشق در هر شکل و شمایلی جوانه‌ای از امید در دلمان سبز می‌کند. برای همین هم هست که در این مقاله بهترین فیلم های عاشقانه خارجی را برایتان معرفی کرده‌ایم.

اگر دلتان هوای دیدن فیلمی رمانتیک کرده است، این فهرست را از دست ندهید. فیلم‌های این فهرست را مخاطبان ما در صفحه اینستاگرام چطور (chetormedia@) و همچنین در کامنت‌های مقاله معرفی بهترین فیلم‌های عاشقانه پیشنهاد داده‌اند؛ پس این مقاله پیشنهادهایی از خودتان برای خودتان است. برای اینکه با نظر مخاطبان درباره فیلم‌ها بیشتر آشنا شوید، از نظرات کاربران IMDb هم استفاده شده است. فیلم‌ها از قدیمی‌ترها به‌سمت جدیدترها مرتب شده‌اند.

رونیکس

۱. کازابلانکا (Casablanca)

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی

سال تولید: ۱۹۴۲
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
کارگردان: مایکل کورتیز (Michael Curtiz)
بازیگران اصلی: همفری بوگارت (Humphrey Bogart)، اینگرید برگمن (Ingrid Bergman)
مدت‌زمان: ۱۰۲ دقیقه
جوایز و افتخارات: برنده ۳ جایزه اسکار
رتبه IMDb: امتیاز ۸٫۵ از ۱۰

داستان فیلم درباره چیست؟

مگر می‌شود اهل سینما باشید و همفری بوگارت را نشناسید یا فیلمی از اینگرید برگمن ندیده باشید؟ اگر هم آنها را ندیده و نمی‌شناسید، مطمئن باشید با دیدن فیلم کازابلانکا شاهد یکی از بهترین فیلم های عاشقانه خارجی خواهید بود. ماجرای عشقی پرپیچ‌وخم در بستری از جنگ جهانی دوم جذاب است.

همفری بوگارت در نقش کافه‌داری سرشناس و ثروتمند در کازابلانکا در مراکش زندگی می‌کند. او بعد از مدت‌ها عشق سابقش یعنی اینگرید برگمن را می‌بینید و حالا باید تصمیم بگیرد که به او و همسرش برای فرار از دست نازی‌های آلمانی کمک کند یا خیر.

نکاتی درباره فیلم

کازابلانکا طرفداران و منتقدان فراوانی داشته و دارد؛ اما در هر حال فیلم مهمی است که دیدن آن برای دوست‌داران سینما و فیلم‌های عاشقانه توصیه می‌شود. یادتان باشد که اگر فقط‌ و فقط در جست‌وجوی دیدن فیلمی رمانتیک هستید که دغدغه‌های دیگر ندارد، احتمالا از کازابلانکا استقبال نخواهید کرد.

نظر کاربران

یکی از مخاطبان سایت چطور به‌نام حسین درباره کازابلانکا نظر جالبی دارد و نشان می‌دهد که به این فیلم خیلی علاقه‌مند است:

با احترام به نظر همه، کازابلانکا یک سروگردن از باقی فیلم‌های عاشقانه بالاتر هست.

یکی از کاربران سایت IMDb گفته است:

دیالوگ‌ها عالی است، ارتباط میان هنرپیشه‌ها فوق‌العاده از آب درآمده و فیلم‌نامه حرف ندارد. من که از دیدن فیلم لذت بردم و بخش‌هایی از آن مرا شگفت‌زده کرد.

۲. داستان عشق (Love Story)

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی

سال تولید: ۱۹۷۰
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
کارگردان: آرتور هیلر (Arthur Hiller)
بازیگران اصلی: اَلی مک‌گرو (Ali MacGraw)، رایان اُنیل (Ryan O’Neal)
مدت‌زمان: ۱۰۱ دقیقه
جوایز و افتخارات: برنده ۱ جایزه اسکار و ۵ جایزه گلدن‌گلوب
رتبه IMDb: امتیاز ۶٫۹ از ۱۰

داستان فیلم درباره چیست؟

دختر و پسری با اختلافات طبقاتی با یکدیگر آشنا و به هم علاقه‌مند می‌شوند؛ اما تراژدی، آنها و عشقشان را تنها نمی‌گذارد. دختر از خانواده‌ای در طبقه کارگری است و پسر از ثروتمندان. ازدواج این دو باعث قطع رابطه پسر با خانواده خود می‌شود. زوج جوان برای استقلال تلاش می‌کنند و به‌یاری هم می‌خواهند زندگی عاشقانه‌شان را سر پا نگه دارند؛ اما… . موفق می‌شوند؟ همه‌چیز به‌خوبی پیش خواهد رفت؟


حتما بخوانید: زندگی زناشویی موفق با ۷ نکته‌ای که ازدواج‌تان را پایدار می‌کند

نکاتی درباره فیلم

موسیقی این فیلم به‌شدت معروف است. حتی اگر فیلم را ندیده باشید، احتمالا موسیقی بی‌کلام آن را حتی در شبکه‌های تلویزیون شنیده‌اید. اگر یادتان نمی‌آید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما این موسیقی را گوش بدهید؛ ضرر نخواهید کرد. داستان عشق به‌خاطر همین موسیقی متن توانست جایزه اسکار و گلدن‌گلوب بهترین موسیقی را از آن خود کند.

نویسنده فیلم داستان عشق یا لاو استوری (اریک سیگال) رمانی هم به این نام نوشته است. جالب است بدانید که موفقیت فیلم از رمان عاشقانه آن خیلی بیشتر شد و این فیلم بود که بعد از اکران، نگاه‌ مخاطبان را به‌سمت رمان معطوف کرد.

نظر کاربران

یکی از کاربران سایت IMDb گفته است:

اگر احساساتی هستید، موقع تماشای این فیلم، حتما چند بسته دستمال‌کاغذی برای پاک‌کردن سیل روان اشک‌هایتان در کنار داشته باشید.

۳. تایتانیک (Titanic)

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی

سال تولید: ۱۹۹۷
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
کارگردان: جیمز کامرون (James Cameron)
بازیگران اصلی: لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio)، کیت وینسلت (Kate Winslet)
مدت‌زمان: ۱۹۵ دقیقه
جوایز و افتخارات: برنده ۱۱ جایزه اسکار
رتبه IMDb: امتیاز ۷٫۸ از ۱۰

داستان فیلم درباره چیست؟

کشتی تایتانیک غرق می‌شود. این را همه می‌دانیم؛ اما به‌جز این ماجرای عظیم و تلخ، جیمز کامرون در بستر آن از عشقی جذاب میان دختر ۱۷ساله ثروتمند و پسری فقیر، هنرمند و هم‌سن‌وسال دختر در این کشتی اشرافی می‌گوید. رابطه این دو در مدت کوتاه همراهی‌شان در کشتی به شکلی جذاب روایت می‌شود.

نکاتی درباره فیلم

این فیلم در سال ۱۹۹۷ ساخته شده؛ اما جلوه‌های ویژه‌اش هنوز هم قابل‌قبول و جذاب است. علت این‌ ماندگاری تلاش ۲ساله کارگردان و تیم او برای بررسی دقیق کشتی غرق‌شده و بررسی همه‌جانبه محیط آن بوده است. حضور غواصان متعدد و مرور تجربیات واقعی کشتی تایتانیک به طبیعی‌ترشدن این فیلم کمک شایانی کرده است.

نظر کاربران

یکی از کاربران چطور به ‌نام سحر درباره تایتانیک نظری دارد که ما با احترام به نوجوانان، آن را اینجا می‌گذاریم:

من یکی از طرفداران فیلم‌های عاشقانه هستم. تازه ازدواج هم کردم [و] فکر نکنید که فقط ۱۶ساله‌ها هستند که عاشق فیلم‌های عاشقانه می‌شوند. من که همه فیلم‌های عاشقانه را دیدم دارم به شما می‌گویم که هیچ‌کدام از فیلم‌ها مثل تایتانیک نمی‌شوند. اگر می‌خواهید فیلم عاشقانه ببینید، بروید و تایتانیک را ببینید.

یکی از کاربران IMDb حرف جالبی زده است:

شما می‌توانید تایتانیک را در سال ۱۹۷۰، ۲۰۰۵، ۲۰۱۵، ۲۰۳۰، ۳۰۱۰ و… ببینید و همچنان جذاب باشد.

گزینه دوم در میان پرتکرارترین توصیه‌های مخاطبان چطور
تایتانیک یکی از معروف‌ترین فیلم‌های عاشقانه دهه‌های اخیر است. هنوز هم با وجود گذشت زمان نسبتا زیاد از تولیدش محبوب است. در میان نظرات کاربران اینستاگرام، تایتانیک دومین گزینه پرتکرار و توصیه‌شده است. گزینه پرطرفدار و رتبه نخست را در ادامه مقاله خواهید دید.

۴. نوامبر شیرین (Sweet November)

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی

سال تولید: ۲۰۰۱
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
کارگردان: پت اُکانر (Pat O’Connor)
بازیگران اصلی: شارلیز ترون (Charlize Theron)، کیانو ریوز (Keanu Reeves)
مدت‌زمان: ۱۲۰ دقیقه
جوایز و افتخارات: جایزه‌ای دریافت نکرده است.
رتبه IMDb: امتیاز ۶٫۷ از ۱۰

داستان فیلم درباره چیست؟

مردی که در کار و زندگیِ شغلی موفق و سخت‌گیر است، به‌طور اتفاقی با زنی غیرسنتی، رها و متفاوت آشنا می‌شود. طی ماجرایی، این دو برای زندگی یک‌ماهه در کنار یکدیگر توافق می‌کنند. زن قول می‌دهد که در این یک ماه زندگی مرد را متحول کند. همین‌طور هم می‌شود؛ اما پایان داستان چه خواهد شد؟ شما چه فکر می‌کنید؟

نکاتی درباره فیلم

فیلم نوامبر شیرین نسخه‌ای بازسازی‌شده از اثری در سال ۱۹۶۸ است. این فیلم از نظر منتقدان و جشنواره‌ها با استقبال روبه‌رو نشد و حتی بازیگرانش نامزد دریافت تمشک طلایی برای بدترین بازی شدند. با این حال، تماشاگران از حال‌وهوای عاشقانه و ماجرای فیلم خوش‌شان آمد و در میان نظرات کاربران «چطور» هم چندین بار به این فیلم در فهرست بهترین فیلم های عاشقانه خارجی اشاره شده است.

نظرات کاربران

یکی از کاربران IMDb درباره نقد و نظرات منفی حرف جالبی زده است:

گاهی منتقدان باید کارشان را کنار بگذارند و از سادگی یک روایت لذت ببرند. همین!

۵. دفترچه‌یادداشت (Notebook)

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی

سال تولید: ۲۰۰۴
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
کارگردان: نیک کاساوتیس (Nick Cassavetes)
بازیگران اصلی: رایان گسلینگ (Ryan Gosling)، ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams)
مدت‌زمان: ۱۲۴ دقیقه
جوایز و افتخارات: برنده ۸ جایزه از جشنواره تین چویس اواردز (Teen Choice Awards)
رتبه IMDb: امتیاز ۷٫۸ از ۱۰

داستان فیلم درباره چیست؟

فیلم نت‌بوک یا دفترچه‌یادداشت هم مانند بیشتر فیلم‌های عاشقانه از احساسی قوی و قشنگ میان دختر و پسری می‌گوید که اختلاف طبقاتی دارند. در این داستان، پسری جوان با حضور گرم و عاشقانه‌اش به زندگی دخترِ داستان، آزادی و احساسات قشنگ تقدیم می‌کند؛ اما رابطه به همین سادگی‌ها پیش نخواهد رفت. راستی، نگفتیم که دختر داستان پولدارِ ماجراست یا پسر. شما چه حدس می‌زنید؟

نکاتی درباره فیلم

این فیلم نیز از روی رمانی به همین نام نوشته نیکلاس اسپارکس ساخته شده و در میان پیشنهادهای کاربران «چطور» درباره بهترین فیلم های عاشقانه خارجی حضور پررنگی داشته است.

نظر کاربران

یکی از کاربران IMDb درباره فیلم گفته است:

در بیشتر فیلم‌های عاشقانه، حدس‌زدن پایان‌بندی کار ساده‌ای است؛ اما دفترچه تا انتها شما را به صندلی می‌چسباند.

۶. او (Her)

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی

سال تولید: ۲۰۱۳
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
کارگردان: اسپایک جونز (Spike Jonze)
بازیگران اصلی: اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، واکین فینیکس (Joaquin Phoenix)، ایمی آدامز (Amy Adams)
مدت‌زمان: ۱۲۵ دقیقه
جوایز و افتخارات: برنده ۱ جایزه اسکار و ۱ جایزه گلدن‌گلوب
رتبه IMDb: امتیاز ۸ از ۱۰

داستان فیلم درباره چیست؟

فیلم او یا همان Her انتخابی متفاوت در میان بهترین فیلم های عاشقانه خارجی است. در همه فیلم‌ها حرف از رابطه‌ای عاشقانه میان دو انسان است؛ اما در اینجا شاهد علاقه‌مندی مردی به سیستمی رایانه‌ای هستیم. در واقع، شخصیت اول فیلم به‌نام تئودور عاشق دستگاه هوشمندی می‌شود که نرم‌افزاری گویاست و تئودور را از نظر عاطفی به خود وابسته می‌کند.


حتما بخوانید: چطور عشق واقعی را از وابستگی عاطفی تشخیص دهیم؟

نکاتی درباره فیلم

ماجرای فیلم «او» در سال ۲۰۲۵ می‌گذرد. فناوری‌هایی در آن نشان داده می‌شوند که تیم جلوه‌های ویژه برایشان زحمات زیادی کشیده‌اند. فیلم از نظر فیلم‌برداری و تصویر هم قابل‌اعتناست. منتها پرسشی در این میان به‌ وجود می‌آید: آیا دنیا در سال‌های آینده (مثلا ۲۰۲۵ که چیزی به آن نمانده)، مطابق الگوهای تخیلی فیلم‌ها پیش خواهد رفت یا خیر؟ شما چه فکر می‌کنید؟

نظرات کاربران

یکی از کاربران IMDb درباره فیلم می‌گوید:

این فیلم نگاهی تازه به تنهایی و غم و البته عشق و شادی دارد. اگر حتی یک ‌بار تنهایی را تجربه کرده باشید یا قلبتان شکسته باشد، از این فیلم خوشتان خواهد آمد.

۷. بخت پریشان (The Fault In Our Stars)

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی

سال تولید: ۲۰۱۴
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
کارگردان: جاش بون (Josh Boone)
بازیگران اصلی: شیلین وودلی (Shailene Woodley)، انسل الگورت (Ansel Elgort)
مدت‌زمان: ۱۲۶ دقیقه
جوایز و افتخارات: برنده جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن از ام. تی‌وی اواردز (M.TV Awards)
رتبه IMDb: امتیاز ۷٫۷ از ۱۰

داستان فیلم درباره چیست؟

دو نوجوان مبتلا به سرطان، که به زندگی طولانی امید ندارند، در مسیر دیدار با نویسنده‌ای منزوی در آمستردام باهم هم‌سفر می‌شوند. این مسیر جذاب و عاشقانه است. اجازه بدهید که نگوییم که انتهای ماجرا به تراژدی ختم می‌شود یا خیر.

نکاتی درباره فیلم

بعد از پخش پیش‌پرده این فیلم، در ظرف ۲۴ ساعت، ۳میلیون نفر از آن بازدید کردند. در هفته نخستِ روی پرده‌رفتن نیز توانست یکی از پرفروش‌ترین‌ها شود. پس با فیلمی تماشاگرپسند روبه‌رو هستید که راوی عشق و تجربه‌ای نوجوانانه است.

نظرات کاربران

یکی از مخاطبان سایت چطور با نام کاربری «یک دختر» فیلم بخت پریشان را توصیه می‌کند و رابطه‌ای میان آن و فیلم پنج قدم فاصله می‌بیند. البته برخی از کاربران دیگر این نظر را ندارند و معتقدند این دو فیلم درون‌مایه‌ای مشابه اما روایت و داستانی متفاوت دارند. شاید منظور این دوست چطور هم این است که هر دو فیلم در بستری مشابه شکل می‌گیرند:

اگه از پنج قدم فاصله خوشتون اومده، فیلم بخت پریشان رو هم ببینید. خیلی خیلی قشنگه و به‌نظرم، به پنج قدم فاصله شباهت زیادی داره. من که عاشق هر دو تاشونم.

یکی از کاربران IMDb که مبتلا به سرطان بوده درباره فیلم نوشته است:

به‌عنوان فردی که بعد از ۴۸ دوره شیمی‌درمانی به زندگی برگشته، موقعیت‌ها و مفاهیم فیلم ملموس و اثرگذار بودند. من این فیلم را درک می‌کنم.

۸. من پیش از تو (Me Before You)

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی

سال تولید: ۲۰۱۶
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
کارگردان: تئا شاروک (Thea Sharrock)
بازیگران اصلی: امیلیا کلارک (Emilia Clarke)، سم کلفلین (Sam Claflin)
مدت‌زمان: ۱۱۰ دقیقه
جوایز و افتخارات: برنده محبوب‌ترین فیلم انتخاب مردم در جشنواره پیپل چویس‌ اوارد (People Choice Awards)
رتبه IMDb: امتیاز ۷٫۴ از ۱۰

داستان فیلم درباره چیست؟

پسری خوش‌قیافه، ثروتمند و ورزش‌کار در حادثه‌ای فلج می‌شود. او با وضعیت جدیدش کنار نمی‌آید و عذاب می‌کشد. شاید هم حق دارد، ندارد؟ دختری جوان، که کار خود را به‌عنوان پیشخدمت از دست داده، مسئول مراقبت و نگهداری از پسر می‌شود و به‌مرور، ارتباطی خوشایند میان آنها شکل می‌گیرد. شما که نمی‌خواهید پایان داستان فاش شود، می‌خواهید؟ فقط همین را بگوییم که دختر جوان با خود شور و انرژی فوق‌العاده‌ای به زندگی تلخ و سخت پسر وارد می‌کند و… .

نکاتی درباره فیلم

رمان بسیار پرفروش و معروف «من پیش از تو» نوشته جوجو مویز (Jojo Moyes) الهام‌بخش ساخت این فیلم بوده است. پس اگر خواندن کتاب را به تماشای فیلم ترجیح می‌دهید، این امکان برایتان فراهم است.

نظر کاربران

یکی از کاربران IMDb گفته است:

نظرات و نقدهای موافق و مخالف زیادی درباره این فیلم و کتاب وجود دارد؛ اما تلخی در عین شیرینی و قصه میان ویل (پسر جوان) و لوئیزا (دختر پیشخدمت) دیدن دارد.

پرتکرارترین گزینه در میان توصیه مخاطبان چطور
همان طور که می‌دانید، این فیلم‌های عاشقانه از میان توصیه‌های مخاطبان و دوستان «چطور» در اینستاگرام انتخاب شده‌اند. پرتکرارترین گزینه در میان توصیه‌های مختلف چطور همین فیلم معروف من پیش از تو است.

۹. لالالند (La La Land)

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی

سال تولید: ۲۰۱۶
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
کارگردان: دیمین شزل (Damien Chazelle)
بازیگران اصلی: رایان گسلینگ (Ryan Gosling)، اما استون (Emma Stone)
مدت‌زمان: ۱۲۸ دقیقه
جوایز و افتخارات: برنده ۶ جایزه اسکار
رتبه IMDb: امتیاز ۸ از ۱۰

داستان فیلم درباره چیست؟

لالالند قصه مِیا و سباستین است. این دو که اتفاقی باهم آشنا می‌شوند، در پی رسیدن به موفقیت شغلی‌اند. یکی در دنیای بازیگری و دیگری در دنیای نُت‌های موسیقی. عشق هم در سفر این دو به‌سوی رشد حرفه‌ای وارد ماجرا می‌شود. به‌نظرتان به هم می‌رسند؟

نکاتی درباره فیلم

لالالند از فیلم‌های عاشقانه‌ای است که در زمان خود به موفقیت‌ها و اقبال زیادی رسید. بردن ۶ جایزه اسکار و فروش خوب از جمله دستاوردهایش بود. یکی از دلایلی که قصه تکراری عشق و رسیدن را برای لالالند به موفقیت رساند، موزیکال‌بودن آن است. صحنه‌های جذاب رقص و آواز در لالالند برای بیشتر مخاطبان جالب‌توجه است. شما فیلم‌های موزیکال دوست دارید؟


حتما بخوانید: بررسی ۲۰ حقیقت درباره چگونگی تاثیر موسیقی بر عملکرد مغز

نظر کاربران

یکی از کاربران IMDb نظر جالبی درباره لالالند دارد:

بعد از دیدن فیلم جنگ ستارگان، هیچ فیلم هالیوودیِ دیگری نتوانسته بود من را وارد دنیایی تازه کند، دنیای جادویی سینما؛ اما لالالند توانست.

۱۰. پنج قدم فاصله (Five Feet Apart)

۵ قدم فاصله یکی از بهترین فیلم های عاشقانه خارجی

سال تولید: ۲۰۱۹
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
کارگردان: جاستین بالدونی (Justin Baldoni)
بازیگران اصلی: هالی‌ لو ریچاردسون (Haley Lu Richardson)، کول اسپراوس (Cole Sprouse)
مدت‌زمان: ۱۱۶ دقیقه
جوایز و افتخارات: برنده محبوب‌ترین فیلم انتخاب مردم در جشنواره پیپل چویس‌ اوارد (People Choice Awards)
رتبه IMDb: امتیاز ۷٫۲ از ۱۰

داستان فیلم درباره چیست؟

دو نوجوان مبتلا به بیماری سیستیک فیبروزیس در بیمارستان یکدیگر را ملاقات می‌کنند. این دو به‌دلیل بیماری نباید به هم نزدیک شوند و همیشه فاصله‌ای میانشان وجود دارد، فاصله‌ای به‌اندازه ۶ قدم؛ اما دختر تصمیم می‌گیرد که این فاصله به ۵ قدم کاهش پیدا کند و در تلاش است تا با حضور و کمکش، درمان پسر بهتر پیش برود.


حتما بخوانید: معرفی کتاب پنج قدم فاصله اثر ریچل لیپینکات؛ تجربه تلاش برای بیشتر زندگی‌کردن

نکاتی درباره فیلم

بیماری سیستیک فیبروزیس در این فیلم نقش مهمی دارد. برای همین، حساسیت جامعه پزشکی درباره آن هم زیاد بوده و نقدها و نظراتی مثبت و منفی مختلفی درباره آن مطرح شده است. برخی از معطوف‌شدن نگاه‌ها به بیماری سیستیک فیبروزیس و شناساندن بیشتر آن در این فیلم ابراز رضایت کرده بودند؛ اما انتقادهایی هم وجود داشت و برخی روند بازگویی بیماری در فیلم را ناقص و اشتباه دانسته‌اند.

نظر کاربران

یکی از مخاطبان چطور به‌نام سارا در بخش نظرات سایت گفته است:

فیلم پنج قدم فاصله عالی‌ست. من این فیلم را ۵ بار دیده‌ام.

سومین گزینه پرتکرار در میان توصیه‌های مخاطبان چطور
پنج قدم فاصله نیز از محبوب‌های مخاطبان چطور بوده که در جایگاه سوم پرتکرارترین توصیه قرار گرفته است. این داستان عاشقانه نظر خیلی‌ها را به خود جلب کرده و می‌کند.

در آخر

با بهترین فیلم های عاشقانه خارجی آشنا شدید. این فیلم‌ها گلچینی از پیشنهادهای کاربران چطورمدیا و بخش نظرات مقالات بود. احتمالا شما هم فیلم موردعلاقه‌تان را در این فهرست دیدید. حتی اگر اهل دیدن فیلم‌های عاشقانه هم نباشید، ماجراهایی که از احساسی عمیق میان دو روح می‌گوید برایتان خوشایند خواهند بود. قبول دارید؟

در میان فیلم‌ها، کدام بیشتر از باقی موارد برایتان جلب‌توجه کرد؟ فیلم‌های عاشقانه موردعلاقه شما چیست؟ حتما پیشنهادهایتان را برایمان بگویید.


در ادامه بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه جهان؛ ۶۴ فیلم رمانتیک که عشق را به شما هدیه می‌دهند
هشدار! محتوای این صفحه در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران نوشته شده ‌است. سپاسگزار خواهیم بود اگر مغایرت احتمالی محتوا با قوانین و یا مشکلات دیگر در صحت و دقت محتوا را به ما گزارش کنید تا فورا اصلاح شود. اطلاعات بیشتر
اصول و روش‌هایی کاملا عملی برای یادگیری سریع و ماندگار هر زبان جدید



ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.