آشنایی با هدفون Beats Solo Pro

1

Beats Solo Pro صدا و طراحی را جدی می گیرد و می توان گفت که از بهترین هدفون های موجود در بازار است. در این هدفون، فارغ از تمام ویژگی ها، راحتی حرف اول را می زند. حال وقت آن رسیده است که ببینیم که آیا این هدفون حذف نویز ارزش خرید دارد یا خیر.

چه کسی باید Beats Solo Pro را بخرد؟

رونیکس

طراحی Beats Solo Pro پیچیده و مدرن به نظر می رسد.

کاربران آیفون به دلیل وجود تراشه H1 بیشترین بهره را از Beats Solo Pro خواهند برد. این تراشه امکان دسترسی آزادانه به Siri ، جفت شدن فوری و بهره وری بیشتر از انرژی را در مقایسه با دستگاه های اندرویدی فراهم می کند.

این هدفون نگاه کاربران طرفدار مد را به سمت خود جذب می کند. هر رنگی از هدفون را که تهیه کنید باز هم طراحی فیزیکی هدست خوب و جذاب است و برتری آن را به رخ می کشد.

مسافران قطعا به یک هدفون نویز کنسلینگ نیاز دارند و شما می توانید با طراحی روی گوشی حذف کننده نویز Beats Solo Pro به راحتی سفر کنید.

تجربه استفاده از Beats Solo Pro چگونه است؟

هدفون حذف کننده نویز Beats Solo Pro ظاهر چشم گیر و کاملی را به نمایش می گذارد. لولاهای پنهان طراحی ساده ای دارند و مکانیسم باز و بست سر بند تقریباً قابل مشاهده نیست. درجه چرخش محدودی در هر جهت وجود دارد. این طراحی برای افزایش راحتی هم راستا با زاویه طبیعی گوش های شماست.

این هدفون پر از ویژگی های جذاب است. یک شتاب سنج تشخیص گفتار، همزمان با میکروفون های تشکیل دهنده پرتو کار می کند تا زمان صحبت شما را تشخیص دهد. در حالت ایده آل، این فن آوری برای مقابله با صدای ناشی از حرکت سر، کاهش صدای پس زمینه و فقط برای انتقال صدای شما عمل می کند.

Beats Solo Pro در شش رنگ به بازار عرضه می شود: آبی روشن، آبی تیره، قرمز، مشکی، خاکستری و عاجی. مهم نیست که کدام رنگ را تهیه می کنید زیرا به طور کلی یک کیسه زیپ دار و یک کابل لایتنینگ در بسته بندی آن گنجانده شده است. Beats ورودی 3.5 میلی متری را حذف کرده است. و این کار در راستای سیاست های اپل در حذف جک هدفون است.

نحوه ایجاد دستورات و جابجایی بین حالت های شنیداری

در کاپ گوش چپ دکمه جدیدی برای جابجایی بین حذف نویز، شفافیت و حالت گسترش قدرت تعبیه شده است. حالت شفافیت باعث ورود سر و صدای محیطی به داخل هدفون می شود، بنابراین در این حالت می توانید از محیط اطراف خود آگاه باشید.

برای کنترل پخش یا تماس، باید کاپ گوش راست را فشار دهید. این دکمه لمسی بزرگ به راحتی با دست یا دستکش کار می کند. فشردن آرم Beats مانند یک دستور چند منظوره عمل می کند. فشردن لبه بالا یا پایین آرم میزان صدا را تنظیم می کند. اگر آیفون دارید می توانید برای دسترسی به دستیار مجازی هندزفری فقط بگویید “Hey Siri”. کاربران گوگل یا الکسا باید آرم “b” را برای چند ثانیه به سمت پایین نگه دارند.

آیا قابلیت حذف نویز در Beats Solo Pro عملکرد خوبی دارد؟

Beats با دور شدن از مدل های اولیه حذف نویز، با پرده برداری از فناوری ANC خود در Beats Solo Pro دنیای این ویژگی را تغییر داده است. این هدفون از کالیبراسیون صوتی زمان واقعی برای تنظیم خودکار شدت حذف نویز استفاده می کند.

یک مشکل بزرگ هدفون های روی گوشی، ناتوانی آن ها در جدا سازی منفعل صدای در حال پخش، از صدای محیط است، که در این هدفون این مشکل برطرف شده است. نیروی فشاری هدست به قدری است که به راحتی مهر و موم خوبی را فراهم می آورد.

این هدفون نویز محیطی را تا حد قابل توجهی از بین می برد. حتی فرکانس های باس، توسط Solo Pro مسدود می گردد. البته این هدفون روی گوشی با هدفون های داخل گوشی قابل مقایسه نیست، بنابراین سر و صدای خارج باز هم تا تا حدی از طریق شکاف بین بالشتک هدفون و کنار سر، به گوش شما می رسد.

چگونه Beats Solo Pro را متصل کنیم؟

Beats ورودی 3.5 میلی متری را حذف کرده است و تنها گزینه، اتصال هدست به صورت بی سیم است.

مانند AirPods و Beats Powerbeats Pro ، Beats Solo Pro از جدیدترین چیپست H1 اپل بهره می برد. با روشن نمودن هدست، جفت شدن با آیفون در کسری از ثانیه انجام می شود. اگر کاربر Android هستید، همچنان باید به صورت دستی تنظیمات بلوتوث تلفن خود را باز کرده و Solo Pro را انتخاب کنید. پس از جفت شدن اولیه، هدفون پس از روشن شدن در دفعات بعدی به طور خودکار به آخرین دستگاه مورد استفاده متصل می شود.

این هدفون دارای بلوتوث 5.0 کلاس 1 از جریان AAC با کیفیت بالا پشتیبانی می کند. آزمایش ما نشان می دهد که کاربران آیفون بیشترین بهره را از این ویژگی خواهند برد.

نحوه بروزرسانی فریم ور چگونه است؟

هر کسی که دارای iOS 10.3 یا بالاتر است، به لطف تراشه یکپارچه H1، به طور خودکار متوجه بروزرسانی Beats Solo Pro خود می شود. همین قابلیت در دستگاه های دارای تراشه W1 نیز وجود دارد. با این حال، کاربران آندروید، باید بروزرسانی Beats را در ویندوز بارگیری کنند. شما باید این بروزرسانی را از طریق ویندوز 10 انجام دهید.

عمر باتری بسیار خوب است

Beats ادعا می کند که در حالت فعال بودن قابلیت حذف نویز، باتری دوامی معادل 22 ساعت دارد. به طور تجربی با یک مرتبه شارژ، میزان دوام 21 ساعت و 53 دقیقه ای را با حجم صدای 75دسی بل، ثبت کردیم. اگر بیش از این به روشن ماندن هدفون نیاز داشته باشید، می توانید با خاموش کردن ویژگی لغو نویز و حالت شفافیت، تقریباً 40 ساعت عمر باتری را در اختیار داشته باشید.

مانند سایر محصولات Beats ، Beats Solo Pro از شارژ سریع پشتیبانی می کند. با شارژ Solo Pro از طریق کابل Lightning موجود و به مدت 10 دقیقه، سه ساعت پخش مداوم را دریافت خواهید کرد که برای یک مرتبه رفت و برگشت معمول به محل کار کافیست.

صدای Beats Solo Pro چگونه است؟

فرکانس های زیر باس و مید-رنج بالا بیشترین تأکید را دارند، که برای طرفداران پاپ و هیپ هاپ راضی کننده است.

همانطور که معمولاً در مورد هدفون های Beats صدق می کند، Solo Pro صدایی دارای باس و سنگین دارد. صدای زیر باس دو برابر بیشتر از فرکانس های صوتی اساسی(250-400 هرتز) پخش می شود که باعث حذف برخی نت های موسیقی می شود. علاوه بر این، می توانید برخی از تشدیدهای سازهای زهی را علی رغم پاسخ باس زیاد، بشنوید.

Beats Solo Pro علی رغم اینکه هدفون روی گوشی پشت بسته ای است، اما در ارائه بازسازی واقع گرایانه فضای سه بعدی عالی عمل می کند. اگر می خواهید از صدای پیش فرض آن بیشترین بهره را ببرید: هیپ هاپ ، رپ و پاپ بهترین ژانرها برای گوش دادن هستند. همانطور که قبلاً بحث شد، عایق بندی منفعل عالی است. این مشخصه، بازتولید صوتی پایانی را افزایش می دهد و باعث می شود که فناوری حذف نویز فعال، عملکرد بهتری داشته باشد.

آیا باید Beats Solo Pro را بخرید؟

این بهترین هدفون Beats تا به امروز است و اگر طرفدار Beats باشید ارزش خرید بالایی دارد. شنوندگانی که به کیفیت، بودجه و راحتی میکروفون فکر می کنند، Beats Solo Pro را یک هدفون روزانه دوست داشتنی توصیف خواهند کرد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و پاسخ به سوالات خود میتوانید با کارشناسان تیم حرفه ای تهران اسپیکر در تماس باشید .

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. هادی می‌گوید

    سلام
    من قصد خرید هدفون تا 5 تومن داشتم
    بیشتر برای گیم می خواستم مخصصا صدای انفجار و صدای اگزوز موتور خودرو های اسپرت که کوبنده و هیجانی باشه!(ته دل آدم و خالی کنه مثلا!)
    یک دک هم می خواستم همراه ش بخرم
    اما دیدم درگاه کابل 3.5 mm نداره! چکار باید بکنیم؟ از تبدیل باید استفاده کنیم؟ به کجا وصل میشه ؟ این فقط یک درگاه usb-c کوچیک داره که برای شارژ شدن هست!

    نمیشه نه!