پیشگام نگار، سایتی متفاوت در خرید محصولات آرایشی و بهداشتی

0

با شرایط زندگی امروزه و به دلیل وجود بیماری کرونا، تمایل به خریدهای غیرحضوری افزایش چشمگیری پیدا کرده است و اهمیت آن به ‌خوبی احساس می‌شود. سایت‌های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه فروش آنلاین محصولات مختلف در حال فعالیت هستند.

سایت پیشگام نگار در زمینه فروش آنلاین محصولات بهداشتی، آرایشی و مراقبتی فعالیت خود را از سال 1393 آغاز نمود و در واقع به یک مرجع تخصصی در این زمینه تبدیل شد که خریداران با اطمینان کامل می‌توانند در آن اقدام به خرید برندهای برتر داخلی و خارجی نمایند. تنوع محصول در سایت پیشگام نگار بسیار زیاد است و از این محصولات می‌توان به ماسک زغال و سرم ویتامین c پریم اشاره نمود.

نحوه دسته‌بندی محصولات موجود در وب‌سایت پیشگام نگار

پوست

برخی از زیرمجموعه‌های این گروه شامل انواع مرطوب‌کننده و آب‌رسان‌ها، کرم‌های دور چشم، انواع میسلار واتر، دستمال مرطوب و شیرپاک‌کن است که خریدار می‌تواند محصول موردنظر خود را از این زیرمجموعه به ‌راحتی انتخاب نماید.

رونیکس

مو

تنوع محصولات در این بخش بسیار گسترده است و شامل محصولات بهداشتی مو، محصولاتی برای انواع موی چرب، موی خشک، موی رنگ شده، موی آسیب‌دیده، موی شوره‌دار، موی معمولی، محصولات آرایشی مو، محصولات تغذیه‌کننده مو، محصولات ضد ریزش و تقویت‌کننده مو می‌شود.

بدن

در این گروه نیز محصولاتی از برندهای گوناگون بسیار معتبر مانند انواع آب‌رسان بدن، برنزه کننده‌ها، خوشبوکننده و ضد تعریق، انواع روغن بدن، اصلاح‌کننده بدن و کرم‌های دست وجود دارند.

آرایشی

محصولات آرایشی موجود در وب‌سایت پیشگام نگار شامل آرایش چشم، آرایش صورت، لوازم جانبی و آرایش ابرو است که جزو محصولات پرطرف‌دار و پراستفاده محسوب می‌شوند.

برند

در این تقسیم‌بندی محصولات برندهای گوناگون وجود دارد و برای افرادی که می‌خواهند محصولات مختلف یک برند را مشاهده کنند بسیار کاربردی است.

مزیت‌هایی که موجب برتری وب‌سایت پیشگام نگار نسبت به سایر سایت‌های مشابه شده

  • سایت پیشگام نگار سعی کرده تا محصولات خود را از زوایای گوناگون مورد بررسی قرار دهد و با بیان کوچک‌ترین جزئیات و تمام ویژگی‌های محصول، به مشتری کمک کند تا به‌راحتی محصول مورد نظر را انتخاب نمایند.
  • وب‌سایت پیشگام نگار سعی کرده تا تصاویر واقعی و با کیفیتی از محصولات را جهت مشاهده مشتری در این سایت قرار دهد.
  • در این فروشگاه اینترنتی بخش جالب و بسیار کاربردی با عنوان محصولات مشابه وجود دارد که خریدار می‌تواند کالای انتخابی خود را با سایر محصولات مشابه موجود در وب‌سایت پیشگام نگار مقایسه کرده و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشد.
  • در فروشگاه اینترنتی پیشگام نگار، فروش محصولات به‌صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای انجام می‌گیرد به همین دلیل بخشی به‌عنوان بررسی تخصصی در نظر گرفته شده که جزئیات دقیق‌تری از محصول را در اختیار خریدار قرار می‌دهد.
  • شیوه مصرف و مخاطب مناسب برای استفاده از محصول، جزو سؤال‌های پرتکرار افرادی است که می‌خواهند اقدام به خرید محصولات مراقبتی و بهداشتی کنند که سایت پیشگام با توضیح کامل در مورد دو بخش ذکر شده به خریداران کمک بسیار بزرگی کرده است.
  • جهت رفاه حال مشتریان سعی شده تا ارسال محصولات برای تهران و سایر شهرستان‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.
  • فروشگاه اینترنتی پیشگام نگار نسبت به مشتریان خود کاملاً متعهد است به همین دلیل سعی کرده کالاهای معتبر و اصل را در اختیار مشتریان قرار دهد و به آن‌ها اطمینان کافی از این امر را نیز بدهد.
  • مسئولین سایت تلاش کرده‌اند تا مراحل خرید را به ساده‌ترین حالت ممکن در سایت قرار دهند تا این شیوه خرید برای افراد ناآشنا نیز مشکل نباشد و به‌راحتی و با کمی دقت اقدام به خرید نمایند.
  • در سایت پیشگام نگار بلاگ و ویدئو بلاگ‌های بسیار جالبی برای کاربران قرار داده شده است تا در صورت تمایل به مشاهده این بخش بپردازند.
  • مقالات موجود در بلاگ پیشگام نگار می‌توانند شما را در انتخاب محصول راهنمایی کنند و همچنین دانشی به روز در اختیار شما قرار دهند.
  • در منوی این فروشگاه اینترنتی بخشی با عنوان درباره برندها وجود دارد که بررسی و توضیح در مورد برخی از برندها در آن پرداخته شده است.
  • شرکت پیشگام نگار علاوه بر وب‌سایت سعی کرده تا شبکه‌های اجتماعی گوناگونی مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر، آپارات، یوتیوب و پینترست را نیز برای کاربران خود فراهم نماید.
  • جهت مشاوره‌های پیش از خرید و یافتن پاسخ پرسش‌های احتمالی در حین خرید، علاوه بر چت آنلاین امکان ارتباط تلفنی با کارشناس مربوطه نیز فراهم شده است.
  • در سایت اینترنتی پیشگام نگار بخشی با عنوان دیدگاه‌ها در نظر گرفته شده است تا مشتری با مشاهده نظر خریداران قبلی امکان تصمیم‌گیری بهتری را در زمینه انتخاب محصول داشته باشد.
  • جالب است بدانید که در بخش جست‌و‌جوی سایت پیشگام نگار، فیلترهایی قرار داده شده تا خریدار بدون کوچک‌ترین مشکلی و در سریع‌ترین زمان ممکن کالای موردنظر خود را بیابد.
  • تنوع محصولات در دسته‌بندی‌های ذکر شده نیز یکی از برتری‌های مهم نسبت به سایت‌های مشابه و فعال در این زمینه به‌حساب می‌آید.
  • سایت پیشگام نگار همانند سایر سایت‌ها امکان خرید 24 ساعته و حتی در روزهای تعطیل را برای مشتری فراهم نموده است.
  • قیمت محصولات ارائه شده در سایت پیشگام نگار بسیار مناسب است زیرا سعی شده با حذف واسطه محصولات به طور مستقیم از تامین کننده و یا تولیدکننده به دست مصرف‌کننده برسد.
  • بخشی با عنوان محصولات جدید در نظر گرفته شده است تا کاربران سایت امکان آشنایی با تازه‌های این عرصه را داشته باشند و سبب گسترده شدن دامنه انتخاب آنان نیز گردد.
  • برای خریدهای بالای 200 هزارتومانی امکان ارسال رایگان کالا برای تهران و سایر شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

مراحل خرید از سایت اینترنتی پیشگام نگار

ابتدا کاربر باید به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی پیشگام نگا با آدرس pishgamnegar.com مراجعه نماید سپس با مراجعه به قسمت سرچ محصول، اقدام به جست‌و‌جو محصول موردنظر خود نمایید، پس از مشخص‌شدن نتیجه جست‌و‌جو، محصول موردنظر خود را انتخاب کرده و به مشاهده بررسی تخصصی و ویژگی‌های محصول بپردازد. در صورت موجود بودن محصول انتخابی می‌تواند گزینه سبزرنگ افزودن به سبد خرید را انتخاب کرده و سایر مراحل بعدی مربوط به خرید را انجام دهد. خریدار می‌تواند با مراجعه به بخش پیگیری سفارش، وضعیت سفارش‌های خود را بررسی نماید. توجه نمایید که در این مرحله احتیاج به کد پیگیری است. هرگونه سؤالی که در مراحل خرید برای مشتری ایجاد شود به‌راحتی می‌تواند به کمک چت آنلاین با کارشناس مربوطه مطرح نماید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.