نگاهی به آخرین مقالات وب‌سایت درجه در نیمه اول خرداد ۱۴۰۰

0

یک بار دیگر گلچینی از بهترین مقالات سایت درجه را برایتان آماده کردیم. درجه راهنمایی است جامع که اطلاعات خوبی در زمینه‌های مختلف ازجمله انواع اقلام مصرفی در اختیارتان می‌گذارد. اگر زیاد مشغله دارید و وقت نمی‌کنید نگاهی به همه مطالب بیندازید، این شما و این بهترین‌های نیمه اول خرداد ۱۴۰۰ در وبسایت درجه.

۱. نکات مهم قبل از خرید پتو مسافرتی

تابستان دارد می‌رسد، روند واکسیناسیون کرونا هم همین‌طور پیش برود، کم‌کم سفرها دوباره آغاز می‌شود. وقتی اسباب سفر می‌بندید، یکی از چیزهایی که به‌خصوص برای سفرهای طبیعت‌گردی دارید، پتوی مسافرتی است. اگر پتوی مناسب ندارید، ببینید پتوی مسافرتی چه کاربردهایی دارد و پیش از خرید آن باید چه نکاتی را در نظر بگیرید.

رونیکس

بیشتر بخوانید

۲. معرفی بهترین محافظ‌های برق یخچال و تلویزیون

هوا گرم شده و مصرف برق بالا رفته است. این روزها هم که قطعی برق امان خیلی‌هامان را بریده. از تحمل گرما در بی‌برقی که بگذریم، محافظت از لوازم برقی خانه با وجود قطعی مکرر برق، دغدغه خیلی‌هاست.

همه لوازم برقی اهمیت دارند اما از بین آنها یخچال و تلویزیون حیاتی‌ترند! بهترین محافظ‌های برق برای یخچال و تلویزیون را در مطلب جامع سایت درجه بشناسید.

بیشتر بخوانید

۳. پرفروش‌ترین کولرهای گازی و آبی در بازار ایران

فصل گرماست و انواع لوازم سرمایشی پرکاربرد. بسته به اینکه در کدام منطقه از کشور زندگی می‌کنید، چه فضا و امکاناتی دارید، انواع مختلف کولر آبی یا گازی به کارتان می‌آیند.

اگر می‌خواهید کولری بخرید که هم مهمان سالیانتان باشد، هم قیمت و کارایی مناسبی داشته باشد، این مطلب درجه را از دست ندهید. نظر کاربرها را هم برایتان آورده‌ایم.

بیشتر بخوانید

۴. بهترین میکروفون‌های یقه‌ای و استودیویی

شاید بگویید میکروفون مگر به درد چه کسانی می‌خورد؟ میکروفون که ابزار کار آدم‌های زیادی نیست! اما در دنیای امروز خیلی‌ها به تولید محتوا ازجمله محتوایی صوتی مشغول‌اند. اغلب بدون استودیوهای آنچنانی و در خانه‌شان کار می‌کنند اما دست‌کم یک میکروفون خوب دارند یا به فکر تهیه آن هستند.

اگر جزو این دسته از آدم‌ها هستید یا اینکه به هر دلیلی علاقه‌مندید میکروفون بخرید، در این مقاله چطور با بهترین مدل‌های میکروفون‌ در بازار ایران آشنا شوید.

بیشتر بخوانید

۵. ۱۰ محصول جذاب برای عاشقان فرزند

۱۰ محصول جذاب برای عاشقان فرزند

خیلی از پخش قسمتی با عنوان «فرزند: دیدار دوباره» با حضور بازیگران اصلی و برخی از دست‌اندرکاران سریال فرندز نمی‌گذرد! خیلی‌ها در ایران با این سریال خاطره دارند. اگر «دیدار دوباره» حس نوستالژیکتان را برانگیخته یا همیشه طرفدار دوآتشه فرزند بوده‌اید، این مقاله را از دست ندهید.

از تیشرت و ماگ گرفته تا کیف و کوسن، این محصولات حال‌وهوای سریال فرندز را برایتان زنده می‌کنند.

بیشتر بخوانید

۶. مقایسه فرش پلی استر و آکریلیک

آدم در دنیای پر نقش و رنگ فرش‌ها غرق می‌شود! برای خرید فرش نکات مختلفی را باید در نظر بگیرید اما اگر بین انتخاب میان فرش پلی استر و آکریلیک مانده‌اید، بی‌تردید این مطلب کارتان را راه می‌اندازد. الیاف پلی استر و آکریلیک را بشناسید، مزایا و معایب هر کدام را ببینید تا انتخاب برایتان ساده‌تر شود.

بیشتر بخوانید

۷. بهترین گیاهان آپارتمانی سایه دوست

امروزه خیلی از ما آپارتمان‌نشین هستیم. وقتی از باغچه‌های پروپیمان قدیمی خبری نیست، چاره‌ای جز پرورش گیاهان آپارتمانی نداریم. مخصوصا کسانی از ما که عاشق گل و گیاه هستیم.

وقتی پای پرورش گیاه در فضای خانه در میان باشد، موارد مختلفی را باید در نظر گرفت، ازجمله میزان نورگیری محیط نگهداری گیاهان. اما اگر آپارتمانتان چندان نورگیر نیست هم نباید نگران باشید. گیاهان آپارتمانی سایه دوست کم نیستند. در این مقاله درجه بهترین‌های آنها را به شما معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

۸. معرفی ابزارهای تأمین برق اضطراری

قطعی مکرر برق فقط به دستگاه‌های برقی آسیب نمی‌زند، داده‌هایی که در حین کار ذخیره نشده و از بین می‌روند،‌ محصولاتی که در کسب‌وکارهایی مثل فروشگاه‌های مواد غذایی در یخچال‌های خاموش فاسد می‌شوند و … هم از تلفات قطعی مکرر و گاهی چندساعته برق است.

برای رفع این مشکل علاوه بر خرید وسایل محافظتی، راه‌حل اساسی‌تری هم وجود دارد؛ آن هم استفاده از ابزارهای تأمین برق است. از موتور برق تا ژنراتور خورشیدی و یو‌پی‌اس، بخوانید و ببینید کدام یک برای شما مناسب است و امکان تهیه آن را دارید.

بیشتر بخوانید

۹. دلایل پشیمانی از خرید شیائومی پوکو X3

پشیمانی از خرید شیائومی پوکو X3

در این وانفسای قیمت دلار و وضعیت واردات، برای خیلی از ما گوشی موبایل چیزی نیست که با خیال راحت و بدون تحقیق بخریم. در بین گوشی‌های خوش‌قیمت بازار پوکو X3 از محصولات شیائومی مزایای زیادی دارد که باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند. اما در این بین برخی مشکلات آن می‌تواند به‌سادگی دل مصرف‌کننده را بزند و او را از خرید پشیمان کند.

این مطلب را بخوانید تا مطمئن شوید این موارد دغدغه شما نیستند و سپس برای خرید پوکو X3 اقدام کنید.

بیشتر بخوانید

۱۰. بهترین شامپوهای بدون سولفات خارجی

شامپوی بدون سولفات به دلیل نداشتن ترکیبات مضر برای مو بی‌خطرتر است و به حفظ درخشندگی و طراوت آن کمک می‌کند. این نوع شامپو به حفظ رطوبت طبیعی مو کمک کرده و از ایجاد موخوره، خارش، التهاب و خشکی پوست سر، خشکی مو بعد از حمام و شکنندگی در موها جلوگیری می‌کند. اما کدام شامپوی بدون سولفات خارجی ایمن‌تر و اثربخش‌تر هستند.

درجه بر اساس معیارهای مختلف، شامپوهای بدون سولفات خارجی را بررسی و بهترین‌ها را به شما معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید

۱۱. دلایل رضایت مشتریان از خرید ردمی نوت ۱۰ شیائومی

شیائومی اغلب با معرفی گوشی‌های جدید از سری ردمی نوت غوغایی در بازار گوشی‌های میان‌رده به پا می‌کند. جدیدترین عضو این خانواده، ردمی نوت ۱۰ است. ویژگی‌های این گوشی دل کاربرانی که را به دنبال گوشی تا ۵ میلیون هستند، برده است.

اما این ویژگی‌ها که توانسته‌اند رضایت بسیاری از کاربران را جلب کنند، کدامند؟ این مطلب سایت درجه را بخوانید تا آنها را بشناسید.

بیشتر بخوانید

این بود گلچین بهترین‌های وبسایت درجه در نیمه اول خردادماه. برای مقالات بیشتر به سایت درجه مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.