اسباب بازی‌های مورد علاقه دختران چه اسباب بازی‌هایی هستند؟

0

از آنجایی که بچه‌ها تا شش سالگی به احتمال زیاد زمان خود را در مهدکودک می‌گذرانند، به همین خاطر فرصت بازی با انواع اسباب بازی و لذت بردن از اوقات کودکی خود را دارند. اسباب بازی نیز مانند هر وسیله‌ی دیگری می‌تواند دسته بندی‌های مختلف داشته باشد و بچه‌ها در گروه‌های مختلف سراغ استفاده از اسباب بازی‌های خاصی بروند.

اینکه بیاییم اسباب بازی‌ها را به دو گروه دخترانه و پسرانه تقسیم کنیم به این معنا نیست که از این اسباب بازی‌ها تنها گروه خاصی استفاده می کنند و محدود به جنسیت می‌شود. در مقاله اسباب بازی هایی که پسرها دوست دارند گفتیم که، در واقع علاقه دخترها و پسرها در مورد نوع بازی بسیار متفاوت است و این از زمان نوزادی تا کودکی و حتی بزرگسالی نیز تداوم دارد. به عنوان مثال همه وقتی صحبت از اسباب بازی دخترانه می‌شود، به یاد انواع عروسک و همچنین اسباب بازی‌های آشپزی می‌افتند. در مورد پسران نیز همه به یاد انواع ماشین بازی و اسلحه می‌افتند. اما این دلیل نمی‌شود که ماشین بازی و اسلحه را از اسباب بازی‌های دختران جدا کرد و گفت تنها به پسران تعلق دارند.

در این مقاله قصد داریم تا به شما کمک کنیم که بهترین اسباب بازی‌ها را پیدا کنید تا در زمان خرید اسباب بازی برای دختران، مشکل انتخاب نداشته باشید و با دید باز سراغ فروشگاه‌ها بروید. این اسباب بازی‌ها را می‌توان در رده علاقه‌مندی‌های دختران قرار داد و شما می‌توانید این موارد را برای سنین مختلف تهیه کنید.

رونیکس

عروسک

دخترها در دوران کودکی دوست دارند تا بزرگ‌ترهای خود را الگو قرار دهند و نقش آنها را بازی کنند. به همین خاطر، بیشتر دختران به طور طبیعی به سمت اسباب بازی‌هایی جذب می‌شوند که بتوانند راحت‌تر نقش مادر را بازی کنند. به همین دلیل، خرید عروسک برای دخترها می‌تواند بهترین هدیه باشد و او را خوشحال کند و می‌توان با قاطعیت گفت که انواع عروسک در میان اسباب بازی‌های محبوب دختران به شمار می‌آیند.

البته باید در نظر داشت که انواع عروسک شامل عروسک‌های حیوانات و همچنین شخصیت‌های کارتونی نیز می‌شود که در این مورد، این نوع عروسک‌ها هم برای پسرها و هم برای دخترها جذاب هستند.

اسباب بازی‌های خانه رؤیایی

دختران هنگام بازی دوست دارند تا دنیای واقعی را وارد دنیای خیالی خود بکنند. دختران تخیلات بزرگی دارند و اغلب آنچه را که از والدین خود می‌بینند تقلید می‌کنند. اسباب بازی‌هایی که در آنها خانه و خانواده در آن به صورت تخیلی وجود دارد و کودک دختر شما باید آنها را مدیریت کند و بچیند، در میان محبوب‌ترین اسباب بازی‌های دخترانه به شمار می‌آیند. این مدل اسباب بازی‌های معمولا به این شکل است که خانه‌ای با تمام وسایل و عروسک دارد، که کودک شما باید آن را بچیند و همان کاری را انجام دهد که شما در زندگی واقعی برای او انجام می‌دهید. همچنین آشپزخانه‌هایی به صورت کامل نیز در این دسته قرار می‌گیرند.

اسباب بازی‌های هوشمند

طی چند سال اخیر صحبت‌های بسیاری در مورد اسباب بازی‌های هوشمند و پیشرفته شنیدیم. مطمئنا اسباب بازی و نحوه انتخاب اصولی آن برای کودکان بسیار مهم است و این مهم در خرید اسباب بازی مناسب برای دختران بیشتر اهمیت پیدا می‌کند.

اسباب بازی‌ها به شکل گیری نحوه نگاه کودک به جهان کمک می‌کنند. به همین دلیل است که بسیار مهم است دختران را از همان کودکی با اسباب بازی‌هایی آشنا کنیم که آنها را با علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات آشنا کند. اسباب بازی‌های هوشمند می‌توانند شامل تبلت‌های هوشمند کودکان، وسایل ساخت و اختراع و همچنین کیت‌های فناوری و کدنویسی شوند که در حال حاضر در بسیاری از کشورهای دنیا برای کودکان تولید می‌شوند.

اسباب بازی‌های هنر و صنایع دستی

دختران هنر و صنایع دستی را دوست دارند. چرا؟ زیرا این دو معقوله به آنها این امکان را می‌دهند که خلاقیت خود را نشان دهند، حتی اگر هنرمند نباشند. دختران بسیار دوست دارند تا با دوستان خود یک جا جمع شوند و با هم دستبند و وسایل تزئینی و کاربردی بسازند. خواه این کار ساخت وسایل زینتی، نقاشی، رنگ آمیزی یا طراحی روی ناخن باشد و خواه یادگیری دوختن، تمام این موارد اسباب بازی‌هایی دارند که می‌توانند بهترین انتخاب برای سرگرم شدن و در عین حال یادگیری هنر توسط دختر شما باشند.

گجت‌ها

به دنبال هدیه جالب برای دختر خود هستید؟ ابزارها و گجت‌هایی که دنیای بزرگسالان را در بر گرفته‌اند، نسخه‌ای برای کودکان نیز دارند. در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در حال ساخت ابزارها و گجت‌های عالی برای دختران و پسران هستند که هم می‌توانند آنها را سرگرم کنند و هم به آنها کار با فناوری و تکنولوژی را یاد بدهند. از میان این وسایل می‌توان به ساعت‌های هوشمند مخصوص کودکان و دخترها، تبلت‌های هوشمند و همچنین دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری مخصوص کودکان اشاره کرد.

ماشین‌ها

چه کسی گفته است که انواع اسباب بازی ماشین فقط برای پسران است؟ دختران نیز این نوع اسباب بازی را دوست دارند و در کمد تمام دختران ممکن است انواع ماشین کوچک و بزرگ را پیدا کنید.

اسباب بازی‌های فضای باز

برای یک دختر که به بازی و ورزش علاقه دارد، اسباب بازی‌های فضای باز می‌توانند بهترین هدیه و سرگرمی باشند. این نوع اسباب بازی‌ها بهانه‌ی خوبی است تا کودک خود را به بیرون از خانه بفرستید و از یک جا نشینی آن جلوگیری کنید. به این ترتیب، هم کودک دختر شما سرگرم شده است و هم ورزش انجام داده است. تیر و کمان، اسکوتر و دوچرخه می‌توانند در این دسته بندی قرار بگیرند.

اسباب بازی‌های الکترونیکی

دختر شما ممکن است با وجود اسباب بازی‌های الکترونیکی دیگر به دوست خیالی نیاز نداشته باشد، چرا که این مدل اسباب بازی‌ها نسبت به دوست خیالی بیشتر به واقعیت نزدیک هستند. مطمئنا این مدل اسباب بازی‌ها در لیست علاقه‌مندی‌های دختران قرار می‌گیرند. به عنوان مثال می‌توانید یک یونیکورن برای دختر خود بخرید که با باتری یا با شارژ حرکت می‌کند و می‌توانید با این عروس دختر خود را تا ساعت‌ها سرگرم کنید.

اسباب بازی‌های ساختنی

وقتی صحبت از اسباب بازی‌های ساختنی می‌شود، همه به اولین موردی که فکر می‌کنند اسباب بازی‌های خانه سازی و اسباب بازی‌های ساختنی برند لگو است. خانه سازی و اسباب بازی‌های ساختنی نیز در میان انتخاب‌‌های شما برای غافلگیر کردن دختران قرار می‌گیرند که با خرید آن، می‌توانید مطمئن باشید که دخترتان خوشحال خواهد شد.

بازی‌های رومیزی

اسباب بازی که هم بتوان کودک را سرگرم کرد و هم مدت طولانی با او زمان گذراند، چیزی نیست جزء ‌انواع بازی‌های رومیزی که امروزه انواع آن در بازار وجود دارد. این بازی‌های نه تنها در میان محبوب‌ترین اسباب بازی‌های دخترها هستند، بلکه بزرگسالان نیز علاقه زیادی به این مدل بازی‌ها دارند. به همین خاطر می‌توان با خرید این اسباب بازی‌ها، شب‌ها را در کنار خانواده سپری کرد و آن را با خنده و شادی گذراند.

نتیجه گیری

تقسیم کردن اسباب بازی برای دختران و پسران نمی‌تواند کار درستی باشد، اما باید این را قبول کرد که دخترها و پسرها علاقه‌مندی‌های خاص خود را دارند که این علاقه‌مندی‌ها از همان دوران کودکی همراه آنها است. این مقاله اسباب بازی‌های مورد علاقه دختران را به شما معرفی کرد که می‌توانید از آن برای خرید اسباب بازی برای دختر خود استفاده کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.