آشنایی با چند فاکتور مهم در موفقیت وب‌سایت‌ها

0

دوست دارید کسب و کارتان رونق پیدا کند؟ ولی نمی دانید از کجا باید شروع کنید؟ ما در تیم حرفه ای ریراکو به شما خواهیم گفت که باید چه کارهایی را انجام بدهید تا از رقیبانتان جلو بزنید. البته باید در این راه صبر و حوصله داشته باشید و یادتان باشد سنگ بزرگ نشانه نزدن است. اولین راه برای یک کسب و کارداشتن شناسنامه است؟ به این معنا که با طراحی سایت برای خودتان یک مکانی را درست کنید که 24 ساعته بتوانید در دسترس مشتریان خود باشید و آنها بدانند که همیشه حضور دارید و می توانند روی تیم پشتیبانی شما حساب کنند یا بسیاری از افراد که می خواهند خرید کنند ولی در طول روز هم سر کارهستند و هم آنقدر ترافیک است که نمی رسند این کار را انجام بدهند هم بتوانند به کسب و کارتان متصل شوند. حالا حتما برایتان سوال پیش می آید که قیمت طراحی سایت و سئو چقدراست؟ یادتان باشد که قیمت ها کاملا بستگی به تخصص و حرفه شرکت دارد و نمی توان برای آن قیمت خاصی را مشخص کرد.

سئو سایت

در بالا اشاره کردیم که برای شروع نیاز به یک سایت دارید. حالا به سراغ قدم بعدی می رویم که شما الان یک سایت دارید وبه طور مثال زمینه تخصصی شما مانتو است. حالا سوال اصلی اینجا مطرح می شود که آیا به محض اینکه شما سایت داشته باشید همه شما را می شناسند و هنگامی که سرچ کنند مانتو سایت شما بالا می آید؟ مسلما جواب خیر است! در اینجا سئو کمک بزرگی به شما می کند و در واقع ناجی شما می شود. سئو تمام عملیاتی است که شما بر روی سایتتان انجام می دهید تا به گوگل نشان دهید شما مستحق این هستید که رتبه و جایگاه مناسبی در گوگل داشته باشید. مثلا هنگامی که کلمه مانتو را سرچ می کنند در همان صفحه اول اسم فروشگاه شما نشان داده شود و باعث شود بازدید بیشتر و درنتیجه فروش بیشتری هم داشته باشید. برای گرفتن مشاوره کافی است به سایت ما یعنی ریراکو مراجعه کنید و در قسمت مشاوره سئو ریراکو فرم مربوط را پر کنید تا ما بهترین مشاوره را به شما بدهیم.

فاکتور اصلی موفقیت سایت

در ادامه 5 فاکتور مهم که می تواند در موفقیت سایت شما مهم باشد را با هم بررسی خواهیم کرد :

رونیکس

سئو تکنیکال

سئو تکنیکال برای موفقیت بسیار ضروری است. سایت با توجه به سئو کدنویسی و طراحی می شود به دلیل اینکه گوگل برای اینکه محتوای سایت شما را درک کند باید از طریق این کدنویسی ها به آن دسترسی پیدا کند. سئوتکنیکال شامل افزایش سرعت صفحات، بهینه سازی سایت برای موبایل و … می شود.

استراتژی محتوا

گام اول شناخت مخاطبان و تحلیل کردن رقبا است که بر اساس آن استراتژی محتوا انجام می شود. بر اساس هدف عبارات کلیدی شناسایی وسپس یک برنامه دقیق برای تولید محتوا در نظر گرفته می شود.

تولید محتوا

محتوای شما باید از دید کاربران مفید و مرتبط با شما باشد. محتوای خوب می تواند رتبه شما را به طور باور نکردنی افزایش بدهد.

لینک سازی

لینک سازی هم فاکتوربسیار مهمی است. هنگامی که گوگل سایت شما را می خواند با لینک داخلی می توانید مرتبط بودن صفحات را به گوگل نشون دهید. لینک دیگری هم به نام لینک خارجی وجود دارد که ارزش هر صفحه را در اینترنت معلوم می کند.

آنالیز

حالا وقت آنالیزرسیده است، در این مرحله شما در گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس 4 مرحله قبل را تحلیل می کنید که کمک می کند اشتباهات خود را شناسایی و هدف خود را اصلاح کنید.

معرفی شرکت ریراکو

ما در شرکت طراحی سایت و خدمات سئو هر چه در توان داریم را برای شما می گذاریم تا قدم به قدم پیشرفت کنید و بتوانید یک سایت خوب و حرفه ای داشته باشید. ما به شما وعده نخواهیم داد که یک هفته ای سایت شما را به رتبه یک گوگل می رسانیم. ما می گوییم که برای رسیدن شما به هدفتان در کنارتان هستیم تا بهترین نتیجه را بگیرید و به یک ضرب المثل اعتقاد داریم رهرو آن نیست که گه تند وگهی خسته رود رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود.

اگر مایل هستید با تیم پر انرژِی و حرفه ای ما کار کنید برای شناخت بیشتر اول نمونه سئو سایت های ریراکو را ببینید و در صورت تمایل با ما تماس بگیرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.