طعم‌های جهانی بستنی جلاتو کدامند؟

0

شاید برایتان جالب باشد که بدانید زادگاه بستنی جلاتو ایتالیا بوده است و در این کشور بسیاری از افراد در تابستان های گرم ترجیح می دهند فقط این بستنی را سفارش دهند. حال این سوغات ایتالیایی که در سراسر کشورهای اروپایی و آسیایی از خود ردپا به جای گذاشته است توانسته است با مزه و طعم های متفاوتی که دارد، بسیاری از افراد را به خوردن جلاتو علاقه مند کند. طعم بستنی ژلاتو با بستنی های صنعتی کاملا متفاوت است و از نظر ارزش غذایی نسبت به بستنی های صنعتی سالم تر بوده است. حال در بسیاری از کشورهای اروپایی بسیاری از افراد ترجیح می دهند که طعم و مزه های متفاوت این بستنی را در روزهای گرم تابستان امتحان کنند. در این میان طعم هایی چون آلبالو، فندق، قهوه، شکلات، کاستارد، کارامل، ترکیب انواع توت ها، موز، لیمو، شیرین بیان، نعناع، نارگیل و توت فرنگی در بین بسیاری از بستنی دوستان پرطرفدار و محبوب معرفی می شود.

در ایتالیا طعم های شکلاتی بستنی جلاتو با چه موادی ترکیب شده است؟

یکی از پرطرفدارترین مزه های بستنی جلاتو در کشورهای اروپایی، طعم های شکلاتی است. در این میان بسیاری از بستنی های شکلاتی در کنار سایر مواد غذایی که به این ترکیب نزدیکتر بوده قرار می گیرد تا طعم و مزه بستنی جلاتو شکلاتی را تا حد زیادی بهتر و خوش طعم تر بکند. در ایتالیا بسیاری از بستنی های شکلاتی در کنار موادی چون شکلات تلخ، شیرکاکائو، پرتقال، فلفل تند به همراه شکلات تلخ دم کرده، دارچین به همراه فلفل تند و شکلات تلخ دم کرده و شکلات تلخ به همراه فندق سرو می شود. ترکیب این مواد غذایی در کنار بستنی جلاتو شکلاتی می تواند طعم و مزه خوبی به بستنی شکلاتی بدهد. کودکان بیشتر از سایر افراد به خوردن بستنی های جلاتو شکلاتی علاقه مند هستند و تمایل دارند این طعم را در کنار مواد شیرین امتحان کنند. بنابراین مزه های شکلات تلخ برای بسیاری از کودکان نمی تواند گزینه محبوبی باشد.

ترکیب خامه و بستنی جلاتو در کشورهای اروپایی

 

رونیکس

همانطور که میدانید یکی از تفاوت های عمده این بستنی با نمونه های صنعتی آن در این است که در ترکیبات بستنی های جلاتو به هیچ عنوان از ترکیباتی چون زرده تخم مرغ و خامه استفاده نشده است. حال در این میان بسیاری از افراد به طعم خامه علاقه مند هستند که برای این افراد در کشورهای اروپایی نیز جلاتو های خامه ای تولید شده است تا آنها بتوانند به راحتی جلاتو مورد نظر خود را امتحان کنند. در این میان ترکیبات دیگری در کنار خامه وجود دارد که ما قصد داریم تا در این بخش آن ترکیبات را به شما معرفی کنیم.

  • خامه ترکیب شده با قهوه
  • خامه ترکیب شده با نارگیل
  • تخم مرغ به همراه کاستارد
  • خامه شیرین که طعمی مشابه به شیر دارد
  • خامه ای که به طعم کیک اسفنجی نزدیکتر است

از چه میوه هایی در بستنی های جلاتو میوه ای استفاده شده است؟

بسیاری از افراد در کشورهای اروپایی ترکیبات شکلاتی و خامه ای در بستنی های جلاتو را دوست ندارند. بنابراین بستنی های میوه ای می توانند ترکیبات منحصر به فردی برای افرادی که به شکلات و خامه علاقه ای ندارند، به شمار برود. در بین تمامی میوه های زمستانی و تابستانی بسیاری از افراد به میوه های تابستانی بیشتر از میوه های زمستانی علاقه مند بوده اند، که سبب شده بسیاری از بستنی های جلاتو با این میوه ها تولید شوند. بستنی های میوه ای جلاتو با طعم هایی چون زردآلو، انجیر، توت فرنگی، تمشک، لیمو، پرتقال، سیب، طالبی، گلابی، هلو و پرتقال تو سرخ تولید شده است که هر فردی می تواند با در نظر داشتن ذائقه خود یکی از آن ها را میل کند. استفاده از میوه های تابستانی و شیرین سبب شده تا بسیاری از افراد ترجیح دهند این نوع جلاتو های میوه ای را در فصل تابستان میل کنند.

بستنی جلاتو مغزدار برای آجیل دوستان

شاید شما نیز دوست داشته باشید تا هنگام خوردن بستنی جلاتو، تکه های مغزهایی چون پسته، بادام و فندق زیر دندان شما حس خوبی ایجاد کند، بستنی های جلاتو مغزدار پیشنهاد خوبی برای آجیل دوستان است. در این میان استفاده از مغزهایی چون پسته درجه یک، فندق بوداده شده، بادام و سایر مغزها در بستنی جلاتو می تواند سبب شود تا شما علاوه بر میل کردن بستنی مورد علاقه خود، با خوردن مغزهای ضروری ویتامین های مورد نیاز بدن خود را دریافت کنید. استفاده از گردو و بادام زمینی نیز می تواند طعم های اصیلی به بستنی جلاتو بدهد.

کدام یک از مزه ها بستنی جلاتو را خاص کرده است؟

برخی دیگر از بستنی دوستان همیشه در تلاش هستند تا مزه های متفاوت انواع بستنی های جلاتو را امتحان کنند، حال در این میان مزه های که می تواند این بستنی را خاص و منحصر به فرد کند، مزه های چون نوتلا(فندوق)، باچو، جاندویا، پسته به همراه توت فرنگی و قهوه یخ زده ویتنامی است که در کشورهای اروپایی بسیاری از افراد تمایل دارند بستنی جلاتو با این طعم هارا روزانه میل کنند.

بنابراین

اگر می خواهید طعم ها و مزه های بستنی جلاتو در ایتالیا و کشورهای اروپایی را در ایران امتحان کنید، بهتر است برند چوبیک را برای امتحان کردن این بستنی خوشمزه انتخاب کنید. چوبیک توانسته است با گسترش انواع بستنی های جلاتو برای تمامی ذائقه ها بستنی جلاتو با هر طعمی را تولید کند. بنابراین برای اینکه تمامی طعم های جلاتو را با کیفیت اصل ایتالیایی امتحان کنید، همین الان به سایت چوبیک مراجعه کرده و سفارش خودرا ثبت کنید و بستنی جلاتو را درب منزل تحویل بگیرید.

چوبیک جهت جلوگیری از آب شدن بستنی در طول مسیر، قبل از ارسال، سفارش شمارا تا 18- درجه سانتیگراد سرمادهی میکند که به اصطلاح شوک فریز می کند و اطراف بسته بندی پکهای یخ قرار می دهد تا بستنی جلاتو با کیفیت اصلی به دست شما برسد.

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.