معنی چاپ دیجیتال چیست؟

0

تمام خروجی چاپ شده از رایانه از نظر فنی چاپ دیجیتال است. با این حال ، این اصطلاح بیشتر به چاپ صفحات پایان یافته برای چاپ بروشور ، مجلات و کتابچه ها از رایانه و چاپ کاتالوگ اشاره دارد تا استفاده از چاپگر چاپ افست و چاپگر تجاری. اگرچه سیستم های چاپگر دیجیتال با پرس روزنامه و مجله پرسرعت رقابت نمی کنند ، اما انتظار می رود که همه اسناد “آنالوگ” به موقع همه دیجیتالی شوند و مراحل مکانیکی حذف می شوند چاپ دیجیتال مراحل مکانیکی زیادی را در فرآیند چاپ معمولی از جمله ساخت فیلم ، ضد رنگ ، جدا کردن دستی قطعات و ساخت صفحات از بین می برد. به جای برش و جمع کردن “امضاهای” چاپ شده برای نظم بخشیدن به صفحات ، نرم افزار آنها را در حافظه مرتب کرده و به ترتیب صحیح چاپ می کند. آماده برای صحافی پس از چاپ ، خروجی چاپ دیجیتال مستقیماً به تجهیزات مرحله بعدی می رسد که می توانند کاغذ منگنه ، منگنه 3 سوراخ شده یا متصل شوند و حتی آن را به بسته های پست شده برای پستخانه تبدیل کنند. روزانه میلیون ها فاکتور ، اسناد و کتابچه ها روی خطوط بزرگ مونتاژ چاپگر دیجیتال چاپ می شوند.

 

چاپ دیجیتال چگونه کار می کند؟

چاپ دیجیتال یک روش تولید مدرن است که پرونده های الکترونیکی را چاپ می کند. این شامل آثار هنری شما در رایانه و سپس مستقیماً روی مواد دلخواه چاپ می شود. چاپ دیجیتال جایگزینی برای روش های سنتی مانند لیتوگرافی ، فلکسوگرافی ، گراور ، حروف چاپی و سایر روش ها است – بسیاری از مراحل مکانیکی مورد نیاز برای چاپ معمولی مانند ساخت فیلم و اثبات رنگ ، جدا کردن دستی قطعات را کاهش می دهد.

رونیکس

با استفاده از روش چاپ دیجیتال ، یک تصویر مستقیماً با استفاده از پرونده های دیجیتال در قالب های PDF ، TIFF ، PSD یا سایر قالب ها به چاپگر ارسال می شود. چاپ دیجیتال برای مواردی که به جزئیات زیاد و سفارشات کمتری نیاز دارند ، بهتر است استفاده شود. برخلاف چاپ معمول ، هیچ مرحله ای قبل از فشار بین پرونده های سند دیجیتال و محصول نهایی وجود ندارد. همچنین نیازی به تجهیزات قالب بندی بی نظم مانند صفحات فیلم یا مواد شیمیایی عکس نیست.

علائم محصول و لبه کار در صورت لزوم اضافه می شود. علائم برش خطوطی در گوشه کار چاپ هستند. پس از اصلاح لبه کار ، علائم برش اطمینان حاصل می کند که هیچ لبه چاپ نشده در سند اصلاح شده نهایی وجود ندارد.مرحله بعدی تنظیم است – اطمینان حاصل شود که بیشتر از سطح کاغذ برای چاپ به منظور کارآیی کار و کاهش ضایعات کاغذ استفاده می شود.قبل از ارسال به چاپگر ، پرونده اسناد الکترونیکی شما (تصویر یا متنی که در حال چاپ آن هستید) باید به قالب فایل BMP ، TIFF ، GIF یا JPEG تبدیل شود. این موارد به عنوان پرونده های تصویری شطرنجی یا bitmap شناخته می شوند. بسته به نرم افزار مورد استفاده ، از فایلهای PDF نیز می توان برای چاپ از آنها استفاده کرد.

 

چرا از چاپ دیجیتال استفاده کنیم؟

چاپ دیجیتال الگوی جدیدی برای صنعت است. این گزینه ها ، ویژگی ها و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به روش های قدیمی تر مانند چاپ افست یا فلکسوگرافی دارد. امروز ، ما انتظار داریم که مواد چاپی دقیق و به روز باشند – مشتریان به چاپگرهایی نیاز دارند که بتوانند در سریعترین بازه زمانی چاپی رنگی با بازدهی کوتاه ، با کیفیت بالا و کوتاه مدت را تولید کنند. با این حال ، همیشه تعیین اینکه کدام فرآیند برای کار شما مناسب است آسان نیست ، بنابراین قبل از انتخاب نحوه چاپ طرح ، مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در زیر یک راهنما برای کمک به شما در درک مزایای چاپ دیجیتال آورده شده است.

 

مزایای چاپ دیجیتال:

کیفیت بالا: این کیفیت و ثبات چشمگیر نسبت به گزینه های دیگر را ارائه می دهد. رنگ ها کاملاً روی چاپ ها خودنمایی می کنند و خطوط خشن مشکلی ندارند. با چاپ دیجیتال ، کیفیت آخرین کارت ویزیت ، بروشور یا کاتالوگ بصورت دسته ای همان کیفیت کارت اول را دارد.

به موقع بودن: مراحل چاپ کمتری وجود دارد و در نتیجه می توان محصول نهایی را سریعتر تحویل داد.

مقرون به صرفه: از آنجا که به صفحات چاپ نیازی نیست ، سرمایه گذاری کمتری برای راه اندازی یک کار واحد انجام می شود.

اجرای کوتاه مدت: چاپ دیجیتال در مقایسه با روش های سنتی روش ایده آل تولید نسخه های چاپ کم تیراژ ​​است.

سفارشی سازی: چاپ دیجیتال مقرون به صرفه ترین راه حل را برای سفارشی سازی مواد بازاریابی ، نامه ها و ، کارت های بازرگانی و موارد دیگر ارائه می دهد.

Lawton Reprographic Centers یک ارائه دهنده کل راه حل چاپ است که دارای دو مکان برای خدمات چاپ DFW است. ما راه حل های چاپ با فرمت کوچک و گسترده ، از خروجی دیجیتال تمام رنگی ، اسکن ، اتمام و صحافی گرفته تا طراحی گرافیک با خدمات چاپ را ارائه می دهیم

چاپ دیجیتال در خدمت چاپ بروشور و چاپ کاتالوگ

بروشور و کاتالوگ حاوی اطلاعاتی درباره یک کسب و کار ، رویداد یا سازمان است. بروشور و کاتالوگ ابزار تبلیغاتی بسیار خوبی هستند زیرا توزیع آنها کوچک و آسان است ، می تواند حاوی اطلاعات بیشتری نسبت به روش های تبلیغاتی معمولی باشد و حتی در مقادیر زیاد نیز ارزان است.ما برای به حداکثر رساندن موفقیت آن ، چندین عنصر لازم است که در بروشور و کاتالوگ خود یاید داشته باشید را اشاره می کنیم.

یک پوشش جذاب: البته جلد اولین چیزی است که بیننده شما می بیند. این باید بیننده را ترغیب کند که به بروشور و کاتالوگ نگاه کند ، اما همچنین باید مختصر باشد و هدف اصلی تجارت شما را با یک نگاه بیان کند. متن مورد استفاده باید مختصر و تصاویر تا حد امکان نمایانگر خدمات ارائه شده شما باشد.

عناوین اصلی: عناوین بزرگ به خواننده این امکان را می دهد تا به سرعت بروشور و کاتالوگ را اسکن کرده و تصمیم بگیرد که آیا به خدمات شما احتیاج دارند یا خیر. سعی کنید اطلاعاتی راجع به مزایایی که می توانید به مشتریان خود ارائه دهید و اینکه چگونه می توانید مشکلات آنها را حل کنید در عناوین اصلی و همچنین متن اصلی قرار دهید.

احساس اضطرار: تخفیف های محدود و استفاده از عباراتی مانند “اکنون با ما تماس بگیرید” یا “امروز به ما مراجعه کنید” که خواننده را به اقدام تشویق می کند ، آنها را به سرعت به خدمات شما سوق می دهد. به ویژه پیشنهادات یا تخفیف های ویژه می تواند به ویژه جذاب باشد و باعث شود تجارت شما در میان موارد مشابه برجسته باشد.

فراخوانی برای تماس برقرار کنید: روش مورد نظر خود را برای تماس – وب سایت ، شماره تلفن و / یا آدرس خود را درج کنید و اطلاعات لازم برای شروع کار با خدمات خود را به خواننده بدهید.

نحوه چاپ بروشور و کاتالوگ نیز قابل تامل است. کاغذ با کیفیت بالا برای ایجاد تأثیر خوب و تقویت رنگ های طراحی بروشور و کاتالوگ ضروری است. شما می توانید از بین براق و مات انتخاب کنید. سایز های مختلفی نیز برای انتخاب وجود دارد.

 

نتیجه:

هیچ دلیلی وجود ندارد که چاپ دیجیتال را برای بازاریابی با تیراژ کم ، کیفیت بالا و دلایل اقتصادی انتخاب نکنید. برای بیش از 50 سال ، چاپ آرمانی خدمات چاپی استثنایی و راه حل های چاپ برای کشور ارائه داده است. بنابراین امروز با ما تماس بگیرید. شما همیشه یک فضای دوستانه ، تجهیزات پیشرفته و یک تیم اختصاصی از متخصصان چاپ را برای خدمت به خود پیدا خواهید کرد. ما متعهد به افزایش دید و نتیجه نهایی شما هستیم. شما باید منتظر نتایج واقعی برای فعالیت های بازاریابی خود باشید. ما یک کارمند فوق العاده اختصاص داده شده و باتجربه داریم که در طول مراحل کار به شما کمک می کند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.