شناخت انواع ماساژور و مزیت استفاده از آنها

0

انواع ماساژور و کاربرد آن ها می تواند راهی برای کسب آرامش و رهایی از دردهای بدن باشد. ماساژ یکی از روش هایی است که از دیر باز برای درمان دردها و بیماری ها از آن استفاده می شد. فشار، لغزش و ایجاد حرارت از مواردی هستند که در ماساژ از آن ها استفاده می شود. انواع دستگاه ماساژور می تواند به جای دست انسان اقدام به انجام این کار نماید. خرید وسیله ای که خستگی شما را از بین ببرد انتخاب خوبی برای تسکین دردها می باشد. خرید یک دستگاه ماساژور مناسب و مطمئن حتما باید از فروشگاهی معتبر انجام گیرد. شهر سلامت با ارائه انواع ماساژور های با کیفیت، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

صندلی ماساژور یکی از بهترین و کاربردی ترین انواع ماساژور است که می توان از آن برای آرام کردن و تسکین عضلات بدن استفاده نمود. صندلی های ماساژور دارای تکنولوژی خاصی هستند که می توانند کل بدن را ماساژ داده و باعث افزایش گردش خون در بدن شوند. خرید این نوع ماساژور مزایای زیادی دارد. با داشتن یک صندلی ماساژ شما احتیاجی به فرد دیگری برای ماساژ بدن خود نخواهید داشت. شما می توانید هر زمان از روز بدن خودتان را ماساژ دهید. این دستگاه به نوعی عمل می کند که انگار یک فرد حرفه ای بدن شما را ماساژ می دهد.

رونیکس

 

انواع ماساژور سر و گردن

سر و گردن نقطه ای از بدن است که هر روز درگیر فشار و استرس زیادی می شود. بیشتر افرادی که کارشان پشت میز است و از لپ تاپ و کامپیوتر برای کار خود استفاده می کنند از دردهای سر و گردن رنج می برند. ماساژور گردن یکی از پر طرفدارترین انواع ماساژور است. این دستگاه پشت گردن شما قرار می گیرد و با لرزش ، فشار و حرارت این ناحیه از بدن را ماساژ می دهد. اگر به دنبال رهایی از دردهای گردن هستید انتخاب و خرید ماساژور گردن را به شما پیشنهاد می دهیم.

تشک و بالش ماساژ نیز از مواردی است که می توانید برای تسکین دردهای سر و گردن از آن استفاده نمایید. در این نوع ماساژور سر و گردن به صورت یکسان ماساژ داده می شود و فرد احساس راحتی می نماید. دردهای میگرن و دردهای آرتروزی با استفاده از این دستگاه آرام می گیرند. شهر سلامت با کیفیت ترین ماساژورهای سر و گردن را با مناسب ترین قیمت ها به فروش می رساند.

ماساژور بدن انتخابی اقتصادی

ماساژور بدن دستگاهی است که می توانید توسط آن هر نقطه از بدن خود را ماساژ دهید. سایر ماساژور ها تنها نقطه ی خاصی از بدن را تسکین می دهند، اما این نوع ماساژور برای همه جای بدن کاربرد دارد. به طور مثال شما می توانید هم برای گردن و هم برای پا از این وسیله استفاده نمایید. به دلیل کاربردی بودن این وسیله، می توان گفت که به صرفه تر از سایر دستگاه ها است. اگر برای ماساژ بدن خود یک صندلی ماساژ تهیه کنید قطعا باید پول بسیار بیشتری را بپردازید.

این نوع ماساژور دارای انواع مدل های ماساژ است که می توانید با توجه به نیاز خود از آن استفاده نمایید. فرض کنید یک روز کاری و خسته کننده ای را گذرانده و به خانه بازگشته اید. بعد از یک دوش آب گرم دوست دارید کسی بدن شما را ماساژ دهد. داشتن یک دستگاه ماساژ بدن در خانه شما را از بودن شخص دیگری بی نیاز می کند. شهر سلامت با ارائه و فروش بهترین برندهای ماساژور بدن ارزان قیمت مکانی مطمئن برای انجام خرید شما است. شما می توانید کالای مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کرده و از آن استفاده کنید.

ماساژور پا انتخاب عالی برای تسکین درد پا

پاهای هر فرد بزرگ ترین نقش را در فعالیت و انجام کارهای روزانه دارند. شما با پاهای خود راه می روید، می دوید و ورزش می کنید. اگر عادت به پیاده روی روزانه دارید قطعا پاهای شما نیاز به ماساژ و کشش مناسب دارند. عضلات پا بیشتر از سایر عضلات بدن خسته می شوند و برای رفع خستگی این عضلات حتما باید از ماساژ و یا تمرینات ورزشی بهره بگیرید. ماساژور پا می تواند با انجام ماساژ مناسب و مفید خستگی های روزانه را از بدن شما دور کند.

تمرینات کششی بعد از هر بار پیاده روی از گرفتگی عضلات پا جلوگیری می نماید. دستگاه ماساژور پا می تواند این کار را برای شما انجام دهد. قطعا یک یا چند بار بعد از کوهنوردی و یا پیاده روی طولانی دچار گرفتگی عضلات شده اید. معمولا این گرفتگی بسیار سخت و شدید است و حدود چند ثانیه زمان می برد تا عضله ریکاوری شده و به حالت اولیه خود بازگردد. تمام ورزشکاران این موضوع را جدی گرفته و تمریناتی را برای جلوگیری از این مشکل انجام می دهند. برای خرید یک ماساژور پای عالی و مناسب به شهر سلامت مراجعه نمایید.

ماساژور سر و چشم آرامش را برایتان به ارمغان می آورد

ماساژور سر و چشم برای ناحیه چشم و پیشانی استفاده می گردد. این دستگاه تاثیر بسیار زیادی در افزایش جریان خون در ناحیه دور چشم دارد. دور چشم از نقاطی است که سیاهی و فرو رفتگی در آن ایجاد می شود. با گذشت سن و زمان، وجود استرس و اضطراب پوست اطراف چشم دچار سیاهی و فرو رفتگی می گردد. روش های زیادی برای مقابله با این موضوع وجود دارد. استفاده از انواع کرم ها و ماسک ها می تواند این آسیب را کمتر نماید.

بهترین کار افزایش دادن جریان خون در این ناحیه می باشد. ماساژور سر و چشم با ایجاد فشار و لغزش در اطراف چشم باعث بهتر شدن جریان خون و کاهش میزان پیری پوست در این ناحیه می گردد. معمولا این نوع دستگاه ها دارای موسیقی نیز هستند یعنی فرد در هنگام استفاده می تواند موسیقی دلخواه خود را در آن پخش کند.داشتن این وسیله کمک زیادی را به آرامش و تسکین دردهای سر می نماید.

برای خرید محصولات سلامتی و انواع ماساژورهای با کیفیت بهتر است فروشگاه معتبری را انتخاب نمایید. قیمت دستگاه های ماساژ مبلغ کمی نیست بنابراین لطفا در هنگام خرید دقت زیادی داشته باشید تا دچار ضرر نگردید. متاسفانه برخی افراد سودجو با فروش دستگاه های بی کیفیت و دریافت پول زیاد موجب متضرر شدن مشتریان می شوند. شهر سلامت فروشگاهی معتبر و مطمئن برای خرید ماساژور می باشد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.