معرفی فروشگاه‌های محصولات وگان

0

در مقایسه با قبل، گیاه‌خواری و وگانیسم این روز‌ها طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند. از آنجا که این سبک زندگی در ایران هم بسیار رایج شده است، دغدغه خیلی از وگان‌ها و گیاه‌خواران پیداکردن محصولاتی است که با باورهای آنها هم‌راستا باشند. در این مقاله، ۷ فروشگاه محصولات وگان و گیاه‌خواری را معرفی می‌کنیم تا بتوانید به‌راحتی به مواد غذایی موردنظرتان دسترسی داشته باشید.

لیست فروشگاه‌های محصولات وگان

۱. فروشگاه زمین

فروشگاه محصولات وگان زمین

فروشگاه زمین در واقع در کنار رستوران زمین در شهرک غرب تهران پذیرای گیاه‌خوارانی است دنبال محصولات متنوع گیاهی هستند. در این فروشگاه می‌توانید انواع کباب‌ها، غذاها و خورشت‌های آماده، انواع حبوبات در بسته‌بندی‌های زیبا، محصولات غیرلبنی صبحانه، انواع مرباها و شیرینی‌های وگان را پیدا کنید.

رونیکس

برای امتحان مزه محصولات می‌توانید به رستوران زمین بروید، که درست در کنار فروشگاه قرار دارد. رستوران وگان زمین تمام غذاهایش را با محصولات فروشگاهش آماده می‌کند تا طعم محصولاتش را برای گیاه‌خوارن و وگان‌هایی که به آنجا می‌روند به نمایش بگذارد.

اطلاعات فروشگاه زمین
– ساعات بازدید: ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰
– تلفن: ۰۲۱۸۸۳۷۳۹۲۴
– آدرس: شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، شهرک پردیسان

فروشگاه زمین روی نقشه

۲. فروشگاه اینترنتی بالنگ

فرشگاه محصولات وگان بالنگ

بالنگ فروشگاهی اینترنتی است که می‌تواند محصولات وگان خود را به همه ایران ارسال کند. این فروشگاه محصولات مختلفی مثل برگر وگان، شیرینی و شکلات، لبنیات گیاهی، آرد و پودرهای مختلف، بیسکویت، دانه و مغزیجات، کیک، سوسیس و کالباس، سس، غلات و حبوبات، نوشیدنی‌ها، تنقلات و غذاهای آماده و نیمه آماده را عرضه می‌کند.

علاوه بر مواد خوراکی ذکرشده، این فروشگاه برای کسانی که نگران تست حیوانی مواد آرایشی هستند اما محصولات آرایشی و بهداشتی، کیف، لباس، آویز، لوازم پذیرایی مختلف مناسب سلیقه گیاه‌خواران را نیز فراهم کرده است. شما می‌توانید محصولات انتخابی را با بهترین کیفیت و کوتاه‌ترین زمان در محل موردنظر تحویل بگیرید.

اطلاعات فروشگاه بالنگ
– ساعات بازدید: ۱۰:۰۰ تا ۱۸:۰۰
– تلفن: ۰۲۱۷۷۹۶۳۵۱۰
– آدرس انبار (مراجعه با هماهنگی قبلی): تهرانپارس، خیابان استخر، کوچه ۲۳۲ شرقی، جنب پلاک ۲۵

۳. فروشگاه محصولا وگان گوویندا

فروشگاه محصولات وگان گوویندا

این فروشگاه سعی می‌کند با تهیه غذای سالم سلامت مردم را تأمین کند. ایده اصلی گوویندا در دهه ۵۰ شکل گرفت و امروز به‌عنوان فروشگاهی مستقل مشغول به فعالیت است. این فروشگاه وگان، علاوه بر ارائه مطالب مفید، محصولات مختلفی را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. طبقه دوم این فروشگاه کافه گوویندا است که از مشتریان مختلف با نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسر و غذاهای گیاهی پذیرایی می‌کند.

محصولات گویندا از بهترین مواد اولیه در بسته‌بندی بهداشتی عرضه می‌شوند. محصولات این فروشگاه وگان شامل آرد، روغن، غذاهای آماده، حبوبات و غلات، انواع چای، محصولات لبنی گیاهی، محصولات گیاهی (مثل عسل، شکر، شیره، قند، آجیل، سرکه، ژله و غیره) جایگزین‌های گوشت (مثل سوسیس، کالباس، برگر، کباب، گوشت، سویا و فیله گیاهی) شیرینی وگان و ادویه‌جات است.
اطلاعات فروشگاه گوویندا
– ساعات بازدید: ۰۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰
– تلفن: ۰۲۱۲۲۵۵۰۰۰۵ – ۰۲۱۲۲۵۸۴۶۲۱
– آدرس: تهران، خیابان پاسداران بهستان دهم، اختیاریه جنوبی، روبه‌روی پارک نیلوفر، پلاک ۲۶

فروشگاه گوویندا روی نقشه

۴. فروشگاه اینترنتی وجی‌لند

فروشگاه محصولات وگان وجی لند

وجی‌لند فروشگاهی اینترنتی است. محصولات این فروشگاه به‌راحتی در اختیار مردم شهرهای مختلف قرار می‌گیرد. هدف وجی‌لند حفظ محیط‌زیست، نجات حیوانات و ترویج الگوی زندگی شاد و سالم در بین مردم است. محصولات ویجی‌لند شامل غذای آماده و نیمه‌آماده، نان و نودل، غلات صبحانه و عصرانه، شیرینی‌جات، پودر و آرد وگان، چای و دمنوش، انواع سس، ادویه‌جات، پروتئین، روغن و لبنیات غیرحیوانی است.

این محصولات در تهران در عرض ۳ ساعت به دست مشتریان می‌رسد. ارسال بومی این فروشگاه در شنبه و سه‌شنبه برای خرید بالای ۲۰۰هزار تومان رایگان است.

اطلاعات فروشگاه وجی‌لند
– ساعات بازدید: همه ساعات به‌صورت آنلاین
– تلفن: ۰۲۱۸۸۳۴۴۰۲۶

۵. فروشگاه انجمن گیاه‌خواران ایران

فروشگاه محصولات وگان انجمن گیاه‌خواران ایران

این انجمن را سال ۱۳۷۹ آقایان قیصری عراقی، گل بیدی و خانم‌ها اسداللهی و فرمانی به‌منظور ارتقای سطح سلامت مردم افتتاح کردند. ریاست این انجمن برعهده آقای قیصری عراقی است. هدف این مجموعه ترویج گیاه‌خواری، رژیم غذایی و سبک زندگی سالم است.

به همین دلیل، انجمن گیاهخواران ایران با انتشار کتاب و وبلاگ، برگزاری برنامه‌های آموزشی، کلاس آشپزی گیاهی، مشاوره، سمینار، رستوران و سوپرمارکت گیاهی سعی می‌کند که اطلاعات مردم را درباره گیاه‌خواری بالا ببرد و همه محصولات گیاهی وگان را هر چیز سریع‌تر و سالم‌تر به دست آنها برساند.

اطلاعات فروشگاه انجمن گیاه‌خواران ایران
– ساعات بازدید: همه ساعات به‌صورت آنلاین
– تلفن: ۰۲۱۲۲۵۵۱۳۵۲ – ۰۲۱۲۲۷۶۹۳۶۷
– آدرس: تهران، پاسداران، بهستان دهم، اختیاریه جنوبی، جنب مخابرات، پلاک ۱۸

انجمن گیاه‌خواران ایران روی نقشه

۶. فروشگاه اینترنتی های‌وگ

فروشگاه محصولات وگان های وگ

های‌وگ فروشگاه گیاهی آنلاین در تهران است که مشتریان می‌توانند محصولات گیاهی موردنظرشان را از آن خریداری کنند. خرید اینترنتی محصولات وگان از این فروشگاه به‌صرفه است و با سرعت درِ منزل به شما تحویل داده می‌شوند.

های‌وگ سعی می‌کند با عرضه محصولات با کیفیت و سالم، گام مؤثری در سلامت جامعه بردارد. محصولات این فروشگاه شامل کیک، شکلات و شیرینی وگان، غذای آماده، مواد پروتئینی و لبنیات وگان، نوشیدنی، روغن، زیتون و ترشی، برنج، آجیل، غلات و دانه‌ها، قند، شکر و غیره است.

اطلاعات فروشگاه های‌وگ
– ساعات بازدید: همه ساعات به‌صورت آنلاین
– تلفن: ۰۲۱۷۷۲۶۹۲۴۷

۷. فروشگاه اینترنتی وجی‌بازار

فروشگاه محصولات وگان وجی بازار

این فروشگاه آنلاین به‌خاطر تنوع محصولات وگان و گیاهی‌ای که دارد بسیار محبوب است. محصولات وگان فروشگاه وجی‌بازا شامل انواع جایگزین‌های گوشت، محصولات و فرآورده‌های سویا، انواع محصولات لبنی غیر حیوانی، شیرهای گیاهی، ادویه‌جات، مغزها، دانه‌ها و غذاهای آماده و سوسیس و کالباس گیاهی است. خرید از وجی‌بازار فقط از طریق اینترنت امکان‌پذیر است و خرید حضوری ندارند.

اطلاعات فروشگاه وجی‌بازار
– ساعات بازدید: همه ساعات به‌صورت آنلاین
– تلفن: ۰۲۱۷۷۳۸۶۳۳۴

سخن آخر

گیاه‌خواری یا وگانیسم اصطلاحی برای توصیف نوعی سبک زندگی و رژیم غذایی سالم است که طرفداران آن مخالف آزار و کشتن حیوانات هستند. این سبک تأثیر زیادی در زندگی، درمان بیماری‌ها و سلامت جسم و روح دارد. دانشمندان ثابت کرده‌اند محصولات وگان تأثیر بسزایی در جلوگیری از بیماری‌های مختلف مانند سرطان دارد و بدن ویتامین و مواد مغذی بیشتری را جذب می‌کند. حالا به‌راحتی می‌توانید محصولات گیاهی یا وگان خود را از فروشگاه‌های ذکرشده به‌صورت اینترنتی یا حضوری خریداری کنید.


در ادامه بخوانید: ۱۲ اشتباه رایج در رژیم گیاهخواری که باید از آنها اجتناب کرد
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.