مدل لباس عروس دلخواهمان را چگونه پیدا کنیم؟

0

مزون لباس عروس شبنم نظیف امروزه به عنوان یکی از مزون های فعال در تهران شناخته می شود. این مزون با داشتن هنرمندان با سلیقه و با تجربه در این زمینه توانسته است متد های روز دنیا و ترند های ناشناس در زمینه طراحی لباس عروس را به عنوان کار های جدید رونمایی کند و عرضه نماید. لباس عروس به عنوان یکی از مهم ترین مواردی است که برای برگزاری جشن عروسی به آن نیازمند خواهید بود، در نظر داشته باشید که عروس در این مراسم با لباسی هرچه زیباتر خوش خواهد درخشید. پس می توانیم عنوان کنیم که انتخاب لباس عروس زیبا و شیک یکی از مهم ترین مواردی است که باید به عنوان عروس در مراسم به آن دقت نمایید. در این مقاله شما را با مزون لباس عروس شبنم نظیف بیشتر آشنا خواهیم کرد.

لباس عروس لباسی برای یک روز مهم زندگی

هر از چند گاهی ممکن است سری به مزون های لباس بزنید و یک پیراهن مجلسی، کت و دامن، کت و شلوار زنانه و … تهیه کنید، اما لباس عروس لباسی نیست که همیشه و تعداد زیاد بخرید. پس دقت کنید و لباسی را انتخاب کنید که با پوشش و سلیقه شما همخوانی داشته باشد. لباس عروسی که انتخاب خواهید نمود را باید از لحاظ بسیاری مورد بررسی قرار دهید.

در این مقاله می خواهیم به به لباس های عروس موجود در مزون لباس عروس شبنم نظیف اشاره نموده و ویژگی های آن ها را بررسی نماییم.

رونیکس

لباس عروس های موجود در گالری لباس عروس شبنم نظیف

مدل های موجود در دنیای مد امروزه آنقدر زیاد هستند و نام های متفاوتی دارند که در این مقاله بررسی آنان زمان بر خواهد بود اما در این قسمت تعدادی از نام های مهم و ترند روز را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • Neckline romantic: این مدل به دلیل حالت باز موجود در یقه به این طریق نام گذاری شده است. این نوع از لباس عروس موجود در مزون لباس عروس شبنم نظیف با نام دکلته نیز شناخته میشود. دامن و پایین تنه این نوع پیراهن ها بستگی به سلیقه شخصی هر فرد دارد، البته باید در حین انتخاب به اندام خود نیز دقت نمایید.
  • Neckline classic: در این مدل نیز به دلیل مشخص بودن گردن این طرح نامگذاری مرسوم خواهد بود. مدل قایقی یکی از مدل های دهه 1970 اروپا است که امروزه نیز از آن تعداد بیشماری را به عنوان مد روز مشاهده می کنیم. این مدل لباس عروس به دلیل باز بودن زیاد و پوشیده بودن با سلیقه های بسیاری از افراد همخوانی خواهد داشت.
  • Neckline Diva: این مدل ها شامل یقه های هفت باز یا یقه های گرد باز هستند. طراحی دامن و پایین تنه این محصولات با توجه به سلیقه عروس خانم انتخاب خواهد شد و سپس طراح در این زمینه و هماهنگی با تنه با پایین تنه نظر خواهد داد.
  • Ball gown: دسته ای از پیراهن های عروس است که به عنوان دکلته ها بیان می شوند و قاعده هندسی در طراحی این مدل ها حکمرانی می کند. معمولا با پایین تنه های کوتاه مچ خواهد شد.

مزون شبنم نظیف

  • A line: دامن های بلند و بالاتنه های دکلته و گاه بسته تر به این عنوان شناخته می شوند. مدل لباس عروس های A line به مدل های اروپایی و ساده نیز شهرت دارند و دامن های بدون پفی را شامل می شوند.
  • Mermaid: این نوع لباس عروس ها نمایانگر نمونه ای کامل از یک پیراهن هستند و زیبایی خیره کننده ای را دارا هستند. دامن های بلند با دو بند تعبیه شده بر روی سر شانه است که در نگهداری پیراهن نقش اساسی دارد.

بسیاری از نمونه های دیگر را نیز می توانید در وب سایت شبنم نظیف و یادر گالری ایشان مشاهده و پرو نمایید.

طراحی لباس عروس و هزینه هایش

امروزه طراحان لباس عروس توانسته اند تعداد زیادی از لباس های متد روز دنیا را طراحی نموده و تنوع در این زمینه را افزایش دهند به همین دلیل هزینه های دربردارنده این محصول زیبای طراحی شده افزایش خواهد یافت. نه تنها این مورد بلکه زحمتی که بر دوش خیاط ها نیز قرار می گیرد دلیلی به عنوان قیمت گزاف این محصولات است. نه تنها این موارد بلکه هزینه در بردارنده پارچه نیز از موارد مهم است.

گالری لباس عروس شبنم نظیف با استفاده از بهترین پارچه ها و برند ها و همچنین با با در نظر گرفتن بروز ترین متدهای روز دنیا، هزینه مقرون به صرفه ای برای خدمات خود دارد.

لباس عروس شبنم نظیف

 

لباس عروس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

برای آنکه لباس عروس در تن ما خوش بدرخشد بهتر است در حین پرو و انتخاب به موارد زیر دقت نمایید تا بتوانید بهترین نوع لباس را تهیه نموده و در شب عروسی خود آن را بر تن کنید.

  1. باید لباس با سایز عروس همخوانی داشته باشد.
  2. به کوتاهی قد و یا بلندی آن دقت کنید، قد پاشنه کفش خود را نیز در زمان انتخاب لحاظ نمایید.
  3. با توجه به اندام خود اقدام به اجاره یا خرید لباس عروس نمایید. به عبارتی اگر اندام گلابی شکل دارید از چه نوع مدل هایی استفاده نمایید و…
  4. رنگ لباس مد نظر خود را با توجه به سلیقه انتخاب نمایید.

با توجه به این موارد می توانید بهترین نوع لباس عروس و همان لباس مد نظر خود را تهیه نموده و شب زیبایی را سپری نمایید.

بهترین گالری لباس عروس در تهران

بهترین گالری لباس عروس در تهران

قطعا شما برای لباس عروس خود و نوع آن تعداد بیشماری از مدل ها را انتخاب نموده اید و با پرس و جو های بسیار در صدد تهیه بهترین نوع و مدل بوده اید. گالری مزون شبنم نظیف با دارا بودن پرسنل کارآمد و لباس های با کیفیت توانسته است به عنوان یکی از بهترین گالری ها و مزون های لباس عروس تا به امروز فعالیت نماید. شما نیز می توانید به عنوان یکی از عروس های خوش سلیقه این مزون از انواع لباس های موجود در این گالری دیدن نمایید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.