چگونه هدایای تبلیغاتی جذاب برای مناسبت های ایرانی انتخاب کنیم؟

0

همه سازمان ها و کسب و کارهای مختلف برای پیشرفت بیشتر و بهتر به تبلیغات و بازاریابی نیاز دارند. سالانه کارهای متنوع و گسترده ای برای تبلیغات انجام می شود که یکی از بهترین آن ها استفاده از هدایای تبلیغاتی است. این هدایا با در بر داشتن برند و آرم مخصوص شرکت و سازمان شما و با دیده شدن در محیط های مختلف، سودهای خوبی نصیب کسب و کار شما خواهند کرد.

هدایای تبلیغاتی را می توان در مناسبت های مختلفی تهیه کرد. از جمله بهترین مناسبت ها می توان به مناسبت های ایرانی مانند شب یلدا، جشن نوروز، روزهای مخصوص مشاغل مانند روز کارمند و روز پزشک و ... اشاره کرد. برای اینکه هدایا بیشترین تاثیر گذاری بر افراد را داشته باشند، باید ویژگی های خاصی را برای آن ها در نظر گرفت. علاوه بر این بهتر است هدایایی متناسب با موضوع هر مناسبت نیز تهیه کرد.

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی های هدایای تبلیغاتی و کاربرد آن ها خواهیم پرداخت. سپس مناسبت های اصیل ایرانی و هدایای مخصوص برای هر یک را نیز معرفی خواهیم کرد. نمی دانید این دسته از هدایای تبلیغاتی را از کجا باید تهیه کرد؟ اگر پاسخ شما نیز بله است، تا انتهای متن همراه ما باشید تا با بهترین فروشگاه در زمینه هدایای تبلیغاتی و محصولات ویژه آن آشنا شوید.

رونیکس

ویژگی های هدایای تبلیغاتی

همانند سایر انواع هدایا، موارد تبلیغاتی نیز باید دارای ویژگی ها خاصی باشند. حتی اهمیت تعدادی از ویژگی ها در هدایای تبلیغاتی بسیار بیشتر از سایر انواع هدایا نیز است. اگر هدیه شما این ویژگی های مهم را در خود داشته باشد، با زمان بندی و انتخاب درست می توانید به اهداف تبلیغاتی خود برسید. پس بیایید به بررسی این نکات مهم بپردازیم:

  • هدایای کاربردی بهترین هدایای تبلیغاتی!

یکی از اصلی ترین ویژگی هدایای تبلیغاتی مناسب، کاربردی بودن آن ها است. کاربردی بودن هدیه از چند جهت برای پیشرفت سازمان و شرکت شما موثر است. اولین مورد استفاده بیشتر افراد از هدایای است. هدایایی با کاربرد روزمره برای تبلیغات بسیار مناسب هستند زیرا در طول روز بارها نام تجاری شما را به افراد یادآوری خواهند کرد.

علاوه بر این، دومین مورد دیده شدن نام تجاری شما توسط افراد مختلف غیر از فرد دریافت کننده هدیه است. بیایید با بررسی یک مثال بیشتر به بررسی این مسئله بپردازیم. فرض کنید شما یک هدیه تبلیغاتی کاربردی دریافت کرده اید که در طول روز بار ها از آن استفاده می کنید. حتی ممکن است این محصول کاربردی را هر جا که می روید همراه خود حمل کنید. این موضوع باعث می شود برند شما در منزل یا در تاکسی و اتوبوس توسط افراد بیشتری دیده شود. پس با تهیه هدایای تبلیغاتی می توانید نه برای یک نفر بلکه برای افراد زیادی کالا یا خدمات خود را ارائه کنید.

  • بسته بندی، اولین تاثیر مثبت یک هدیه تبلیغاتی

دومین ویژگی مهم یک هدیه تبلیغاتی، بسته بندی آن است. توجه داشته باشید که بهتر است بسته بندی متناسب با نوع هدیه، رنگ و نقش و نگار آن باشد. در واقع افراد پیش از اینکه از چیستی یک هدیه تبلیغاتی مطلع بشوند، بسته بندی آن را مشاهده می کنند. پس خیلی مهم است که در اولین نگاه چه احساسی نسبت به هدیه دارند.

امروزه بسته بندی ها و جعبه های مختلفی مانند کیف دستی های مقوایی، جعبه مقوایی، هارد باکس، جعبه های چرمی لوکس، جعبه های چوبی و … در بازار وجود دارد. بر حسب نوع هدیه خود می توانید یکی از این بسته بندی ها را انتخاب کنید. برای مثال یک بسته بندی مقوایی برای هدیه لوکس تبلیغاتی اصلا مناسب نیست. برای چنین هدیه ای باید به فکر جعبه ای چرمی و یا چوبی باشید.

  • خلاقیت در انتخاب هدایای تبلیغاتی

اگر می خواهید هدیه تبلیغاتی مورد پسند کارمندان و یا مشتریانتان قرار بگیرد، باید کمی خلاقانه تر فکر کنید. شاید خود شما نیز در طول سال هدایای روتین و تکراری مانند سر رسید و فلش مموری و … دریافت کرده باشند. این هدایا کاربردی هستند اما هیچ اثری از خلاقیت در آن ها نیست. پس برای اینکه بهترین هدیه های تبلیغاتی را انتخاب کنید، باید همه این ویژگی ها همراه با یکدیگر در یک محصول موجود باشند.

  • سلیقه افراد را فراموش نکنید!

انتخاب هدیه بر حسب سلیقه برای افرادی که به خوبی می شناسید راحت تر است. برای مثال به راحتی می توانید برای مادر و یا پدر خود هدیه تهیه کنید زیرا به صورت کامل با سلایق و علایق آنان آشنایی دارید اما در مورد تهیه هدیه تبلیغاتی برای تعداد زیادی از کارمندان و یا مشتریان چه باید کرد؟

برای اینکه هدیه تبلیغاتی برای همه این افراد جذاب باشد باید به فکر هدایای عمومی تری بروید. برای مثال هدایای مصرفی و پذیرایی برای همه سلیقه ها مناسب هستند. نکته دیگری که در انتخاب هدایای تبلیغاتی برای مشتریان شما را یاری خواهد کرد، حیطه کسب و کار خودتان است. برای مثال اگر یک آموزشگاه موسیقی داشته باشید، مشتریان شما افرادی علاقمند به موسیقی و هنر خواهند بود، بنابراین بهتر است هدایایی مرتبط با این موضوع تهیه نمایید.

مناسبت های ایرانی برای تهیه هدایای تبلیغاتی

از دیگر نکات مهم در ارائه هدایای تبلیغاتی، انتخاب بهترین مناسبت می باشد. از جمله این مناسبت ها می توان به جشن های ایرانی مانند نوروز، شب یلدا و … اشاره کرد. علاوه بر این می توانید در روز بزرگداشت مشاغل مختلف نیز برای تقدیر از کارمندان خود انواع هدایای مناسبتی را تهیه کنید. بیایید به بررسی چند مثال در این خصوص بپردازیم.

برای مثال یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی و سازمانی که می توانید برای کارمندان خود تهیه کنید، بسته های نوروزی است. این کار نشان دهنده اهمیت شما به کارکنان خود می باشد. این موضوع از نظر روانشناختی بر روحیه کارمندان و بهره وری بیشتر آنان در آغاز سال جدید بسیار تاثیر گذار است. یا جشن یلدا که زنده کننده خاطرات شیرین کودکی و دورهمی در خانه مادربزرگ است. انتخاب بسته های هدیه خوشمزه نیز گزینه مناسبی برای جشن یلدا است.

در تهیه هدایای تبلیغاتی برای مشاغل مختلف، باید بیشتر به زمینه کاری و علایق مشترکی که افراد شاغل در یک حوزه دارند، توجه کنید. برای مثال در روز پزشک می توانید هدایایی سلامتی بخش تهیه کنید. یا برای روز کارمند می توانید ست های اداری ویژه از صنایع دستی ایرانی مانند خاتم کاری انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله یکی از بهترین فروشگاه های هدایای تبلیغاتی را معرفی خواهیم کرد تا به آسانی هدیه مورد نظرتان را از میان گزینه های متنوع انتخاب نمایید.

معرفی هدایای تبلیغاتی برای مناسبت های ایرانی

برای مناسبت های ملی و ایرانی، بهتر است از هدایای اصیل ایرانی استفاده کنید. کشور عزیزمان با در بر داشتن هنرمندان خلاق و با استعداد، تنوع گسترده ای از صنایع دستی را در خود جای داده است. یکی از بهترین فروشگاه های عرضه کننده انواع بسته های صنایع دستی و ، سایت آراهنر است. از مشتریان این فروشگاه می توان به همراه اول، بانک کشاورزی، افق کوروش و … اشاره کرد.

با توجه به استراتژی های سازمان و یا شرکت خود می توانید جذاب ترین هدایای تبلیغاتی را برای مناسبت های ایرانی از کاتالوگ آراهنر انتخاب کنید. تعدادی از هدیه‌های مناسب شب یلدا آراهنر در زیر آورده شده است:

چلسمه

بسته چلســمه با دو طرح مختلف، ترکیبــی از چهــل نــوع تنقـلـات طبیعــی می باشد کـــه در شـــبهای زمســـتان و بخصـــوص شـــب یلـــدا روی کرسـی قـرار میگیرد. ایـــن نـــام در گویـــش شـــیرینی اصفهانـــی بـــه معنـــای آجیـــل و تنقـــات اســـت.

این بسته شامل 14 بطری شیشه‌ای حاوی بادام، کنجد، مویز، تخمه هندوانه، آلبالو خشکه، فندوق، برگه زردآلو، دانه سویا، انجیر، بادام زمینی، شاهدانه، برنجک، گندمک، پسته است. در نسخه دوم این محصول، تنقلات به جای شیشه در کیسه های پارچه‌ای بسته‌بندی میشود.

آبنار

بسته آبنار شامل یک شیشه کنسانتره انار در کنار دو عدد لیوان سرامیکی می‌باشد . کنسانتره در واقع پایه اکثر آب میوه هایی به شمار می‌آید که به صورت بسته‌بندی هر کسی میتواند آن را از فروشگاهها خریداری کند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.