نگاهی به آخرین مقالات سایت درجه

0

درجه کمک می‌کند با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید. محصولات مختلف در حوزه‌های گوناگون در درجه بررسی می‌شوند و مهم‌ترین نکاتی به شما ارائه می‌شود که هنگام تصمیم‌گیری برای خرید اقلام مختلف باید در نظر بگیرید. مرور گلچینی از آخرین مقالات منتشر شده در وبسایت درجه را از دست ندهید.

۱. بهترین برندهای شامپو در ایران

مسلما توجه به موها مانند توجه به پوست مهم است. موهای صدمه‌دیده درست مانند چین و چروک‌های پوست ظاهر بدی به آدم می‌دهند. از طرفی هر شامپویی مناسب هر کسی نیست. شاید شامپوی برندی معروف باعث زیبایی و درخشندگی موهای یک نفر بشود، اما روی موهای کسی دیگر اثری چندان عالی نداشته باشد.

انواع شامپوها فرمول‌های مختلف مناسب موهای چرب، خشک و معمولی دارند و گاهی انتخاب یکی از آنها برایتان سخت می‌شود و نمی‌دانید واقعا کدام را انتخاب کنید. نگران نباشید؛ در این مقاله از سایت درجه، ۲۶ مدل از بهترین شامپوها معرفی شده است که شما را برای خرید مناسب‌ترین شامپو راهنمایی می‌کند.

رونیکس

بهترین برندهای شامپو در ایران

۲. پرفروش‌ترین مایکروویو‌های بازار

اگر شاغل و پرمشغله هستید، می‌توان تصور کرد که کارهای روزمره خانه، به‌ویژه غذا درست‌کردن، چقدر عذاب‌آور می‌شود. خیلی از افراد با ما موافق هستند. کلی کار سرتان ریخته و بعد جلوی اجاق‌گاز ایستاده‌اید و التماس می‌کنید غذا زودتر درست بشود یا می‌خواهید خیلی سریع غذاهایی را که از قبل مانده‌اند گرم و آماده خوردن کنید، همان‌هایی که معمولا آخر هفته‌ها با عنوان «برداشت هفته» مصرف می‌شوند! گاهی‌ هم دوست دارید از خوردن یک خوراکی خوش‌طعم لذت ببرید و می‌خواهید آن را سریع آماده کنید، مثل آب‌کردن شکلات و مخلوط‌کردن آن با هر ماده خوراکی دلخواهی.

خب مایکروویو کالایی است که لازم دارید. این محصول با برنامه‌هایی که دارد کار آشپزی را بسیار آسان می کند. البته در بازار انواع بسیار متفاوتی از مایکروویو وجود دارد که انتخاب یکی از آنها مشکل است. در این مقاله درجه می‌توانید نوع مناسب را انتخاب کنید. پس سری به این مقاله بزنید.

پرفروش‌ترین مایکروویو‌های بازار

۳. بهترین فن هیتر برقی با کارایی بالا و قیمت مناسب

سرمایی‌ها، این محصول مناسب شماست!

شاید از آن دسته افرادی هستید که هنوز از سیستم‌های گرمایشی قدیمی مانند بخاری استفاده می‌کنند. این وسایل نمی‌توانند کل فضای خانه را یکنواخت گرم کنند. در واقع بیشتر فضای اطراف آنها گرم می‌شود و هرچه از آنها دورتر شوید، از گرمایشان کم می‌شود. فن‌ هیتر برقی ترکیبی از فن و هیتر است که فضای خانه‌تان را یکنواخت گرم می‌کند.

در بازار فن هیترهای متنوع با کارایی‌های متفاوت فروخته می‌شوند و باید قبل از انتخاب یکی از آنها، بهترین‌های این محصول را بشناسید. پس همراه ما سری به سایت درجه بزنید تا بهترین فن هیترهای بازار را بشناسید.

بهترین فن هیتر برقی با کارایی بالا و قیمت مناسب

۴. مزایا و معایب گلکسی A52s 5G

سامسونگ گلکسی

سامسونگ، این غول فناوری، انواع و اقسام گوشی‌های هوشمند را تولید کرده است که سری گلکسی آنها یکی از سری‌های محبوب است. شما گوشی‌های گلکسی سامسونگ را چقدر می‌شناسید؟ یا بهتر بگوییم، می‌دانید ویژگی‌های گلکسی A52s 5G و معایب و مزایای آن چیست؟ اگر نه، سری به این صفحه از سایت درجه بزنید تا به تمام پرسش‌هایتان درباره این گوشی‌ پاسخ داده شود.

مزایا و معایب گلکسی A52s 5G

۵. بهترین ماشین‌های اصلاح تا ۱.۵میلیون تومان

اگر مینیمالیست یا ساده‌گرا هستید، با شعار «هرچه کمتر، بهتر» زندگی می‌کنید و البته اگر آقایی منظم و آراسته‌اید، مسلما یک ماشین ریش‌تراش و اصلاح نیازتان به ساده‌گرایی و منظم‌بودن را برطرف می‌کند. می‌پرسید چگونه؟ نگاهی به وسایل اصلاح ریشتان بیندازید. مسلما انواع تیغ‌های ریش‌تراشی، کرم و ژل‌های مختلف برای تراشیدن ریشتان دارید و این با شعار «هرچه کمتر، بهتر» سازگاری ندارد! اگر یک ماشین ریش‌تراش مناسب با قیمت مناسب داشته باشید، همه‌چیز جور می‌شود. نگران نباشید، ما فهرست بهترین ریش‌تراش‌ها را در این مطلب از سایت درجه برایتان آماده کرده‌ایم.

بهترین ماشین‌های اصلاح تا ۱.۵میلیون تومان

۶. ارزان‌ترین و بهترین بسته‌های اینترنت ایرانسل

هر روز با تبلیغات بسته‌های اینترنت ایرانسل مواجه هستیم و مدام به ما می‌گویند آنها به‌صرفه هستند. اگر شما هم مانند خیلی از افراد دیگر (از جمله خود من) نمی‌توانید بدون اینترنت سپری کنید، این مطلب از سایت درجه برای شما نوشته شده است. در این مقاله از معیار‌های انتخاب بهترین بسته‌های اینترنت ایرانسل و مثال‌هایش گفته‌ایم.

ارزان‌ترین و بهترین بسته‌های اینترنت ایرانسل

۷. بررسی پوکو X3 GT؛ مزایا، معایب و گزینه‌های بهتر

برند تلفن هوشمند پوکو، ۳ سال پیش به‌عنوان تلفن هوشمند میان‌رده شیائومی معرفی شد. البته این برند با نام پوکوفون (Pocophone) هم شناخته می‌شد. اگر اطلاع زیادی از این برند ندارید و می‌خواهید با بررسی برندهای مختلف تلفن‌های هوشمند، تلفن مناسبِ خود را انتخاب کنید، درنگ نکنید و این مطلب از سایت درجه را بخوانید تا به پاسخ تمام پرسش‌هایتان درباره گوشی هوشمند مدل X3 GT از برند پوکو برسید.

بررسی پوکو X3 GT؛ مزایا، معایب و گزینه‌های بهتر

۸. راهنمای خرید سماور برقی

یک روز زیبای زمستانی را تصور کنید که کنار پنجره نشسته‌اید و مشغول تماشای زیبایی‌های آن‌ سوی پنجره‌اید. اگر عاشق چای و دمنوش‌ هم هستید، به این صحنه دوست‌داشتنی یک سماور برقی کارآمد هم اضافه کنید. بله، این وسیله دقیقا چیزی است که لحظه زیبای شما را تکمیل می‌کند. با استفاده از سماور می‌توانید چای و دمنوش‌های خود را بی‌دردسر آماده کنید. در این مقاله از درجه تمام ویژگی‌های سماور برقی و راهنمای خرید آن ارائه شده است.

نکاتی که پیش از خرید سماور برقی باید بدانید

۹. بهترین اینترنت خانگی در ایران

کندی، قطعی‌های مکرر و گرانی بسته‌های اینترنت خانگی معضلی است که بیشتر کاربران اینترنت را گرفتار کرده است. اگر به هر دلیلی به اینترنت وابسته هستید، باید اینترنت خانگی مناسب داشته باشید. در ایران سرویس‌دهنده‌های اینترنت متعددی داریم که در پی جلب رضایت مشتری‌های خود هستند. اگر آشنایی کافی با این سرویس‌دهنده‌ها ندارید، سری به این مقاله از درجه بزنید تا با شناخت بهتر آنها، انتخاب خوبی داشته باشید.

بهترین اینترنت خانگی در ایران کدام است؟

۱۰. بهترین سشوارها در بازار ایران

این مقاله با کالایی برای مو شروع شد و می‌خواهیم با محصول مرتبط دیگری تمامش کنیم. نگهداری از مو بسیار مهم و ضروری است و با استفاده از محصولات مناسب می‌توانید این کار را به‌راحتی انجام دهید. سشوار یکی از این محصولات است و کمتر خانه‌ای را می‌یابید که در آن خبری از سشوار نباشد. در این مقاله بهترین سشوارهای بازار معرفی شده است که اگر در پی خرید سشوار هستید، با خواندن این مطلب می‌توانید انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشید.

بهترین سشوارها در بازار ایران را بشناسید

درجه پر است از محتواهای این‌چنینی که از دغدغه انتخاب می‌کاهند و کمک می‌کنند بهترین کالا را بخرید. برای مطالب کاربردی بیشتر، سری به سایت درجه بزنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.