سرفصل های دوره بیزینس کوچینگ ثروت آفرینان

0

دوره کوچینگ بیزینس مجموعه از تکنیک های راهبردی برای توسعه و پیشرفت کسب و کار است که در دسته بندی های مختلف به صورت سرفصل های مجزا آموزش داده می شود. موسسه ثروت آفرینان اولین موسسه آموزشی برتر در تهران است که اقدام به برگزاری این دوره ها نموده است.

سرفصل های دوره بیزینس کوچینگ ثروت آفرینان شامل دوره مدیریت زمان برای آموزش برنامه ریزی صحیح و بهره برداری بهینه از زمان است. علاوه براین دوره فروش و بازاریابی ثروت آفرینان یکی دیگر از بخش های جذاب در سرفصل های آموزشی این موسسه می باشد. مجموع این آموزش ها، به مدیران، کارآفرینان و افرادی که مشتاق پیشرفت و افزایش درآمد در کسب و کار خود هستند کمک می کند تا به اهداف بزرگ مالی و توسعه کاری برسند.

این دوره ها به گونه ای طراحی شده است که با داشتن سرفصل های مختلف و ارائه خدمات کارگاهی و … مناسب تمامی دارندگان کسب و کار با سطوح مختلف توانایی و استعداد است.

رونیکس

 

امروزه با توجه به شرایط دشوار اقتصادی، تورم و رقابت شدید در بازار کار، اغلب کسب و کارها در مواجهه با مشکلات و چالش ها دچار ورشکستگی یا زیان های مالی می شوند. بحران های متعدد به طور مداوم انواع کسب و کار را هدف گرفته و تنها تعداد بسیار کمی از مشاغل کوچک و بزرگ قادرند در مواجهه با این مشکلات سربلند و موفق بیرون بیایند.

راه حل رسیدن به موفقیت در کسب و کار و تبدیل شرایط سخت به فرصت های درآمدزا، استفاده از تکنیک های کوچینگ است. به شخصی که از مهارت کوچینگ یا رهبری کسب و کارها برخوردار است کوچ گفته می شود. کوچ معمولا به شخصی گویند که دارای چندین کسب و کار موفق است و با توجه به مهارت و تجربه ای که کسب کرده، قادر به رهبری و کوچینگ سایر مشاغل نیز می باشد. راه ساده برای استفاده از این تجربیات استفاده از دوره های آموزشی نظیر دوره کوچینگ، مدیریت زمان و دوره فروش و بازاریابی ثروت آفرینان است.

ثروت ساز ترین مهارت چیست؟

 

آیا می دانید ثروت ساز ترین مهارت که همیشه ثروت ساز بوده و خواهد بود چیست؟! این سوالی است که ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده و رسیدن به پاسخ آن می تواند تاثیرات عظیمی را به دنبال داشته باشد. یک ضرب المثل چینی می گوید اگر می خواهی به کسی کمک کنی و گرسنگی او را برای همیشه رفع کنی، به جای دادن ماهی به او ماهیگیری یاد بده…!

آیا تاکنون از خود پرسیده اید که اگر قرار باشد یک میراث ارزشمند برای فرزندان یا خانواده خود بر جای بگذارید تا خیالتان از تامین آینده آنها راحت باشد، آن میراث چه خواهد بود؟ قطعا مال و ثروت بدون داشتن توانایی مذاکره، فروش و بازاریابی، ارزشمند نخواهد بود و اگر گنج قارون را برای بازماندگان خود برجای بگذارید، بدون داشتن مهارت فروش و بازاریابی، در نهایت دارایی برجای مانده به اتمام خواهد رسید.

دوره فروش و بازاریابی ثروت آفرینان

ارزشمندترین مهارت در بازار کار از گذشته تا به امروز و حتی در آینده، داشتن مهارت فروش و بازاریابی است. برترین ثروتمندان خود ساخته با سرمایه یا بدون سرمایه اولیه شروع به کار کردند، فروشندگان ماهری بودند. از تکنیک های موفقیت آمیز ثروتمندان این است که برای افزایش سرمایه و سودآوری تا جایی که امکان دارد، از پس انداز و اندوخته خود استفاده نمی کنند و با استفاده از مهارت های هوش کلامی و استفاده از سرمایه و توانایی سایر افراد به صورت مداوم به ثروت های کلان دسترسی پیدا می کنند.

دوره فروش و بازاریابی ثروت آفرینان علاوه بر جلسات آموزشی، از سمینارها و کارگاه های آموزشی برخوردار است برای درک عمیق تکنیک های فروش و بازاریابی استفاده می کند.

دوره مدیریت زمان در آموزش کوچینگ

مدیریت زمان و انرژی فردی، از مهمترین شاخصه های جنگنده‌های اقتصادی به شمار می رود؛ زمان یکی از عنصر های مهم تعیین کننده است و افرادی که توانایی برنامه ریزی و زمانبندی صحیح ندارند، ارزشمندترین سرمایه زندگی خود را از دست می دهند. زمان مهمترین دارایی ناملموس ماست بنابراین برای اینکه از در رقابت های پیچیده بازار کار بر رقیبان خود پیشی بگیریم، نیاز به مدیریت زمان داریم؛در غیر این صورت درآمد کاهش پیدا می کند.

مدیریت زمان به معنی فرصت استفاده از انرژی فردی است، یعنی شما بتوانید در زمان کمی که دارید بیشترین میزان کار را انجام دهید، هم کار کنید هم لذت ببرید. مدیریت زمان در سالهای مختلف تغییر و دگرگونی های زیادی داشته و از نظر استفاده از ابزار و روشهای مختلف تغییر شکل پیدا کرده است. اولین مولف دوره مدیریت زمان در ایران بنیانگذار موسسه ثروت آفرینان است که از سال ۱۳۷۴ به مدت ۲۶ سال به عنوان یک رفتار شناس مردم ایران، به تحقیق پرداخته است.

آقای دکتر مظاهری سیف، امروز با سخاوت تجربه ۲۶ سال تحقیق و عملکرد موفق خود را در اختیار شرکت کنندگان در دوره آموزشی مدیریت زمان و دوره های آموزش کوچینگ قرار داده است. به این ترتیب می توانید با استفاده از الگو های کاربردی، به تکامل کسب و کار خود کمک کرده و از مدیریت زمان برای مدیریت انرژی در طول زندگی خود لذت ببرید.

سرفصل های دوره بیزینس کوچینگ چیست؟

امروزه کوچینگ نام بسیار آشنا برای دارندگان کسب و کار است، در واقع کوچینگ یک ابزار برای فکر کردن است که به بهتر فکر کردن و حل مسئله‌ در هر کسب و کار کمک می کند. زیرا مهم ترین عامل پولساز در هر شغل توانایی تصمیم گیری های صحیح و به موقع در حل مسائل است.

کوچینگ به شما کمک میکند تا بتوانید مسئله های مهم تر بیشتر و بهتری را حل کنید. دکتر مظاهری بنیانگذار موسسه ثروت آفرینان در خصوص سوابق و آغاز آموزش های دوره بیزینس کوچینگ اینگونه شرح می دهد که:

“اولین بار کوچینگ را سال ۲۰۰۲ آموزش دیدم و یاد گرفتم که برای فکر کردن، روش و ابزاری به نام تکنیک های کوچینگ بیزینس وجود دارد. کاربرد این دوره آموزشی برای کمک به من، همکارانم و مشتریانم این بود که بتوانم فردی اثر گذار برای هدایت به سوی موفقیت در کسب و کار باشم.

در گذشته دوره های آموزش کوچینگ دارای نواقص متعدد بودند و من در طول زمان پی به نقاط ضعف این دوره ها بردم و در سال ۲۰۱۲ با به وجود آمدن یک مدل سوئیسی، دوران کوچ کلاسیک به پایان رسید و دوره کوچ مدرن یا سوئیسی جایگزین آن شد. این تغییر به معنی فکر کردن با الگو و ابزار برای زندگی و تجارت بود.”

در دوره بیزینس کوچینگ ثروت آفرینان که با بهره گیری از جدیدترین متدهای بومی شده برگزار می شود، هدف تبدیل شرکت کنندگان به کوچ و مربیان کوچینگ نیست، بلکه هدف آن آموختن تکنیک های کاربردی برای کسب و کار خودتان است. تا بتوانید درست فکر کنید و مسائل کسب و کار و خود را به راحتی حل کنید. طی این آموزش های می توانید ساختار شغل خود را به درستی طراحی کنید و آن را دائماً و به روز رسانی کنید.

شیوه سوئیسی کوچینگ بیزینس ثروت آفرینان سه فصل بی نظیر دارد. فصل یک خلق شاهکار است لایف کوچ شما با یک دگرگونی بزرگ روبرو می شود و فصل دوم بیزینس کوچ است که به شما کمک می کند تا با طراحی ساختار و بازار را بشناسید. به این ترتیب می توانید برای آنها نقشه راه موفقیت را رسم کنید و نحوه اجرای بازی پول خود را برنامه ریزی کنید تا هر چه بازی میکنید ثروتمندتر شوید.

سرفصل های دوره بیزینس کوچینگ بر مبنای اهداف دوره تخصصی کوچینگ طراحی می شوند. دوره کوچینگ ثروت آفرینان دارای 3 فصل کلی شامل موارد زیر است:

  • فصل اول:

این فصل خلق شاهکار نام دارد و می کند تا با شناخت عناصر ثروت و روابط آن در زندگی و کسب و کارتان آشنا شده و قادر به حرکت از سطح سوم و دوم باشید.

  • فصل دوم و سوم :

فقط برای دانشجویان MBA و ثروت آفرینان و یا افرادی که فصل اول را گذرانده اند ممکن خواهد بود. بنابراین این دوره را فقط به افراد حرفه ای، صاحبان کسب و کار، صاحبان ایده و فعالان اقتصادی پیشنهاد می دهیم. اگر در این گروه قرار ندارید می توانید از سایر دوره های کوچ استفاده کنید.

پیشنهاد میدهیم جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راههای ارتباطی زیر با کارشناسان موسسه ثروت آفرینان در ارتباط باشید:

تلفن: ۲۶۴۰۳۷۴۰ ۰۲۱
ایمیل: info@amirmazaheri.com – info@pms.ir
اینستاگرام: https://www.instagram.com/dr.amirhosseinmazaheri/
تلگرام: https://t.me/servatafarinan
لینکدین: https://www.linkedin.com/in/amir-hossein-mazaheri-seif-5729a836/
واتساپ: 09038539004 – 09038539005

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.